Sheogorath Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2017 Ηλεκτρονικά θα γίνει (αν γίνει), δεν νομίζω να μπορώ να το ρωτήσω αυτό. Θα δω όμως, η γυναίκα παρόλο που είχε τσαντιστεί χθες, σήμερα μου λέει το κλασικό ελληνοωχαδερφιστικο "δεν βαριέσαι, άστο".
DrLo Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2017 Προφανώς το προϊόν ήταν ελαττωματικό, δεν υπάρχει διαφωνία επ' αυτού. Το θέμα είναι πώς ορίζεται η "σημαντική καθυστέρηση επισκευής" (αντικατάστασης, δηλαδή). Πάντως υπάρχει και η υπαναχώρηση από τη σύμβαση σε αυτή την περίπτωση, δηλαδή να πάρει τα χρήματα πίσω. Ένα είναι αυτό και ένα άλλο είναι αν μπορεί να το αντικαταδτήσει με κάτι που μπορεί να θεωρηθεί τουλάχιστον ισάξιο. Αν πχ δε μπορεί να σου δώσει ξερωγω ένα δίσκο 500GB μπορεί να σου δώσει εναν 750GB ... αν δεν έχει WD μπορεί να σου δώσει Seagate ? Σε κάποια πράγματα είναι πιο έυολο να το κάνει αυτό , αλλού είναι πιο σχετικά τα πράγματα ... πχ αν σου δίνει άλλα μαυρα παπούτσια αντί αυτά που θες εσύ και για τους 99 στους 100 ανρθώπους πρακτικά είναι ισάξια, μπορείς να πεις εσύ "ναι αλλά εγώ ήθελα αυτά με το συκεκριμένο σχήμα τακούνι" ... ? Για μένα δεν είναι αυτονόητο αυτό. Για παραδειγμα στην Φιλανδια, το 90% (!) των καταναλωτων θα προβει σε παραπονα και θα το κυνηγησει εαν νιωσει αδικημενος/η. Το να γνωριζουν και οι 2 πλευρες οτι θα υπαρξουν επιπτωσεις εαν δεν σεβαστουν τους νομους περι καταλανωτικων δικαιωματων, αλλα και να τονιζονται τα λαθη σε μορφη feedback, μονο καλο μπορει να ειναι ωστε να βελτιωθουν οι υπηρεσιες καθε μορφης. Στα ελληνικα δεδομενα, ο Sheogorath και ο καθε Sheogorath ειναι "ηρωες" που μπαινουν σε μια τετοια διαδικασια μπας και αργοτερα εσυ και ολοι εκεινοι που δεν τους νοιαζει παρα μονο οταν τους συμβει και σιχτιρισουν, μπουν στην διαδικασια του "ας χαλασω την διαθεση μου". Σε πολλές χώρες υπάρχουν άλλοι κανόνες που μπορεί να είναι και πέρα από τις προβλέψεις της ΕΕ. Στη Σουηδία πχ υπάρχει πχ το Öppet köp, ένα option που μπορει να δώσει ο μαγαζάτορας σε κάποια προϊόντα για επιστροφή του προιόντος εντός συγκεκριμένης περιόδου, αναιτιολόγητα, και να πάρει τα λεφτά του πίσω. Στην Αμερική αυτό είναι ακόμα πιο δεδομένο. 1
achilles_g_ Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2017 Βασικά στείλε ένα emai στην γενική γραμματεία καταναλωτή γράφοντας ολα αυτά, με κοινοποίηση στο email του καταστήματος και νομίζω θα σε καλέσει το ίδιο το αφεντικό να στα επιστρέψει.
Sheogorath Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2017 Τώρα είδα, δεν έκοψε καν απόδειξη στην αναγραφόμενη τιμή (έκοψε μία και την έχωσε μέσα στην σακούλα), αλλά στο 1/3 της τιμής. Που κάνω καταγγελία για φοροδιαφυγή; Θα έχω εγώ επιπτώσεις;
Επισκέπτης Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2017 [email protected] Μη περιμένεις να γίνει κάτι όμως. Ασχολούνται μόνο με σοβαρές υποθέσεις. Εμπειρικά στο λέω.
Sheogorath Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2017 Nαι, το έχω ακούσει δυστυχώς. Έγινε, ευχαριστώ. Ίσως πάρουμε κάτι μετά τις διακοπές με το πιστωτικό, και γίνει καταγγελία ανώνυμα για φοροδιαφυγή. 1
DrLo Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2017 Τώρα είδα, δεν έκοψε καν απόδειξη στην αναγραφόμενη τιμή (έκοψε μία και την έχωσε μέσα στην σακούλα), αλλά στο 1/3 της τιμής. Που κάνω καταγγελία για φοροδιαφυγή; Θα έχω εγώ επιπτώσεις; Τι καταγγελία να κάνεις ? Με τι στοιχεία ? Δε ξέρω με τι ασχολούνται στις αρμόδιες υπηρεσίες αλλά προσωπικά, ανώνυμη και μη στοιχειοθετημένη καταγγελία, τη θεωρώ άξια να προωθείται αυτόματα στο κάλαθο των σκουπιδιών. Μόνο το χαβαλέ που μπορεί να κάνει κάποιος με τέτοια σοβαρά πράγματα ή τα κίνητρα των άλλων επαγγελματιών να κατηγορούν τον ανταγωνισμό τους να σκεφτεί κανείς ...
Super Moderators Thresh Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2017 Super Moderators Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2017 Θα πουλήσει και τρελίτσα, να πάρτε τα λεφτά σας πίσω (το 1/3) βαση της απόδειξης, μια χαρά...
Sheogorath Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2017 Κομμένο πιστωτικό Χ ευρώ. Απόδειξη Χ/3 ευρώ. Δεν μετράει; Λέω να πάρει κανα παπούτσι να φεύγει απο το κεφάλι μου (οχι εσύ αγάπη μου, το μαγαζί) μας διαβάζει και να βγάλω το αίσθημα δικαιοσύνης μου σε άλλη καταγγελία. Θα πουλήσει και τρελίτσα, να πάρτε τα λεφτά σας πίσω (το 1/3) βαση της απόδειξης, μια χαρά... Για αυτό λέω ανεξάρτητα, μετά. 3
Επισκέπτης Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2017 Andrew να μου πεις ποια ειναι μην πω καμια χοντραδα
Sheogorath Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2017 Δεν έχει λογαριασμό (ή τουλάχιστον δεν μπαίνει συχνά με αυτόν).^^ Επισκέπτης, ύπουλο...
DrLo Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2017 Κομμένο πιστωτικό Χ ευρώ. Απόδειξη Χ/3 ευρώ. Δεν μετράει; Δε ξέρω τι κριτήρια μπορεί να υπάρχουν. Αν ρωτάς πως το βλέπω εγώ, όχι δε μετράει ... σου έκανε και χάρη (ως αποζημείωση αν θες για την ταλαιπωρία) να σου κόψει μεγαλύτερο πιστωτικό .... θα μπορούσε κανείς να πει. Στη θέση σου, ασχετα με το αν πιστεύω ότι αυτό είναι σωστό/λάθος, δίκαιο/άδικο ή αν θα ξαναψώνιζα ή όχι από εκεί θα κράταγα το πιστωτικό καβάτζα έστω και για αργότερα αν υπήρχε η πιθανότητα να χρειαστώ έστω και λίγο πιο μετά κάτι που έχει αυτός. Το τελευταίο πράγμα που αξίζει να χαλιέσαι χριστουγενιάτικα είναι κάτι τέτοια ή για το αν φοροδιαφεύγει κάποιος (που αν θες δεν είναι κατ' ανάγκην κακό για σένα). 2
papoys1 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2017 Πάει η άλλη στο lidl παίρνει τρία παντελόνια, τρία πουλόβερ , τρία ζευγάρια παπούτσια πάει σπίτι τα προβάρει και σε λίγο γυρίζει στο κατάστημα επιστρέφει τα δύο παντελόνια , τα δύο πουλόβερ και τρία ζευγάρια παπούτσια (δεν της άρεσε κανένα) και παίρνει τα μετρητά πίσω. Και ο άλλος σου αρέσει δε σου αρέσει σου λέει πάρε άλλα παπούτσια σου αρέσουν δε σου αρέσουν.Αν δε θέλεις παπούτσια πάρε παντόφλες και γαλότσες γιατί μπορεί μέσα στο επόμενο μήνα να χιονίσει και θα σου χρειαστούν. Και μετά κάποιοι βρίζουν το Γερμανό επειδή είναι Γερμανός και πρέπει να στηρίζουμε τους Έλληνες. 6
haris_216 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2017 Ίσως πάρουμε κάτι μετά τις διακοπές με το πιστωτικό, και γίνει καταγγελία ανώνυμα για φοροδιαφυγή. Βλέπω ότι τελικά το τρολάρισμα του καταστήματος έπιασε τόπο Σε καμιά περίπτωση δεν λέω εσύ να σώσεις τον κόσμο αλλά με το ίδιο σκεπτικό (εγώ, εσύ, ο άλλος) διαιωνίζουμε την κατάσταση. ΥΓ Αφού δεν θα προχωρήσεις την καταγγελία τώρα που είσαι "υπ' ατμόν" για το βασικό θέμα το οποίο σε θίγει/προβληματίζει και για το οποίο άνοιξες άλλωστε αυτό το νήμα, βρίσκω μάλλον απίθανο (μπορεί να κάνω λάθος βέβαια, αφού δεν σε ξέρω) να προχωρήσει και η δεύτερη (λιγότερο άμεσα "ενοχλητική" για την τσέπη σου) καταγγελία 2
Sheogorath Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2017 Έχεις χίλια δικια, και το ξερω. Άμα άκουγες ότι άκουγα από γυναίκα και πεθερικά, θα μετανιώνεις που τελικά πήρες ότι πήρες. Συν ότι μπήκανε ψιλοι στα αυτιά για τις 30 μέρες που αναφερθήκαμε εδώ. Μήπως (στο ελληνικό μπρδλ) έχει δίκιο το κατάστημα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα