teoepi2 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2017 γεια σας, τις τελευταίες 5 μέρες έχω αποσυνδέσεις ανά 5-10 λεπτάήθελα να ρωτήσω τι πρέπει να ελέγξω από τη δική μου πλευρά πριν επικοινωνήσω με το πάροχο αλλά και τι πληροφορίες θα χρειαστώ να έχω πρόχειρες κατά την επικοινωνία μαζί τουςέχω 24άρα γραμμή Windmodem/router το Linksys WAG120N downstream rate 11k έως 14kκάποιες φορές που είχα τόσο μεγάλο πρόβλημα έφταιγε το router οπότε ανοιγο-κλείνοντάς το επανερχόταν σε κανονική λειτουργία αλλά αυτή τη φορά δεν έχει διορθωθεί το πρόβλημα ευχαριστώ
KenJiNx Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2017 Να ελέγξεις αν είναι γεμάτο το δίκαννο...
kage Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2017 (επεξεργασμένο) Δοκιμασε να βγαλεις ολα τα τηλεφωνα κ να βαλεις ρουτερ σκετο χωρις φιλτρο σε 1 2 μπριζες.. Δοκιμασε με αλλο μοντεμ Σε καθε αλλαγη κοιτας αν αλλαξε attenuation kai margin απο την σελιδα του ρουτερ Επεξ/σία 19 Δεκεμβρίου 2017 από kage 1
teoepi2 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2017 Δοκιμασε να βγαλεις ολα τα τηλεφωνα κ να βαλεις ρουτερ σκετο χωρις φιλτρο σε 1 2 μπριζες.. Δοκιμασε με αλλο μοντεμ α ναι μπορεί να έχει πρόβλημα το φίλτρο, θα κάνω αυτά τα δύο για δυο μέρες να δω πως θα πάει, ευχαριστώ
Αλεξανδρος A.92 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2017 Μπορει και καποια τηλεφωνικη συσκευη να βραχυκυκλωνει...ΔΟκιμασε αρχικα χωρις τηλεφωνα η φιτλρα,μορο το router μεσα.Μετα βαλε το φιλτρο του ρουτερ μετα προσθεσε καποιο τηλεφωνο μετα το φιλτρο του και συνεχισε το αυτο μεχρι να βρεις που ειναι το προβλημα.Αν δεν βρεις κατι ισως φταινε πολλα πραγματα...Ελπιζω το ρουτερ σου να ειναι στην κεντρικη πριζα.Μαλλον στην πριζα κοντα στην εξωπορτα ειναι αυτη 1
teoepi2 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2017 ναι, ευχαριστώ πολύ, έχω αλλάξει κάποια πράγματα από χθες ήδη και σήμερα βλέπω πως έχει κάνει μόνο μία διακοπή δηλαδή είναι στα φυσιολογικά επίπεδα απλά χρειάζεται χρόνος τώρα γιατί μπορεί να είναι από τον πάροχο το πρόβλημα ή να έχει μόνιμη βλάβη ο router και απλώς να τυχε σήμερα να πάει καλά οπότε πρέπει να επιβεβαιώσω ότι συνεχίζει κανονικά για 2, 3 μέρες για να πω ότι βρέθηκε ο ύποπτος
isay Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2017 Εγω θα έλεγα να αρχίσεις να ελέγχεις τι προσφορές έχουν οι άλλες εταιρείες και τις ανακοινώσεις της wind. Μολις βγάλει ανακοινωση για αλλαγη τιμολογιακής πολιτικής ... τσουπ την έκανες χωρίς προστιμο.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα