Προς το περιεχόμενο

Αγορά νέας DSLR


Thanoucos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 32
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Τραβάω πορτραίτα και τοπία περισσότερο.

Επειδή δεν έχω ξαναδουλεψει mirrorless τις "φοβάμαι".

Μπορείς είναι αρκετά καλύτερες αλλά θέλω να μείνω σε DSLR.

Αυτα όλα που ανεφερα πιο πανω δεν εχουν να κανουν με mirrorless....ειναι λειτουργιες που υποστηριζουν όλες φωτογραφικές....μαλιστα τα νουμερα αντιστοιχουν σε μοντελα Nikon

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πόσο post processing κάνεις στις φώτο σου?

Δεν τις πειράζω σχεδόν καθόλου.

Πειράζω μόνο ατέλειες που δεν μου αρέσουν πχ ένα σκουπίδι που δεν πρόσεξα και μπήκε στην φωτογραφία, κάποιο καλώδιο της ΔΕΗ που θέλω να εξαφανισω.

Γενικά όμως δεν τις πειράζω.

Αυτα όλα που ανεφερα πιο πανω δεν εχουν να κανουν με mirrorless....ειναι λειτουργιες που υποστηριζουν όλες φωτογραφικές....μαλιστα τα νουμερα αντιστοιχουν σε μοντελα Nikon

Ναι το ξέρω.

Απλα ξεκαθαρίζω αυτό που έλεγα ποιο πάνω για τις mirrorless.

 

Δεν έχω θέμα αν μπαίνω μέσα στο μενού για να πειράξω κάποια ρύθμιση.

Από την στιγμή που δεν το κάνω επαγγελματικά δεν με ενδιαφέρει το ποσό γρήγορα θα αλλάξω ρυθμίσεις.

Τουλάχιστον έτσι το βλέπω εγω.

Επεξ/σία από Thanoucos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μήπως τότε να περάσεις στρατόπεδο από Nikon σε Canon? Τείνουν να έχουν καλύτερα χρώματα όπως παίρνεις τη φώτο από τη μηχανή.

 

Επίσης οι mirrorless δεν έχουν τίποτα να φοβάσαι. Το μόνο τους ίσως μειονέκτημα είναι πως επειδή είναι μικρότερες συχνά δεν είναι τόσο καλές "στο χέρι". Αλλά αυτό είναι κάτι που το βλέπεις με το που τις πρωτοκρατάς.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτή τη φορά λέω να δοκιμάσω Canon 700D.

Θα την πάρω με τον 18-55mm και μιας και ασχολούμαι με πορτραίτα θα πάρω και έναν 50mm f1.8 .

Για αρχή θα είμαι με αυτούς και για αργότερα λέω για έναν 75-300mm

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εχουν σώμα παρόμοιο με DSLR (που είναι κάτι που το θέλει) και αν θεωρήσουμε δεδομένο ότι σε μια DSLR οι φακοί που θα αγοράσει κάποιος θα κυμαίνονται από 18-200 (εκεί περίπου είναι οι all around), τοτε μιλάμε για 10-12x zoom. Τα πιο πάνω χαρακτηριστικά ουσιαστικά περιγράφουν μια bridge. Ναι θα έχει μικρότερο αισθητήρα αλλά δεν θα αγοράσει ποτέ φακό και η φωτογράφηση που κάνει (τοπία, πορτραίτα) προϋποθέτει φωτισμό.

Στα λεφτά μάλιστα που κοιτάζει ένας 18-200 ή ενα σετ 18-55, 70-200 ή 300 άνετα κάνει όσο το σώμα ίσως και 2x επομένως μια bridge ίσως να συμφέρει σαν αγορά.

Π.χ. η RX10 είναι περίπου στα λεφτά που κοιτάζεις

 

Επίσης SeNNinhA είναι η δεύτερη φορά που απαξιώνεις κάτι το οποίο αναφέρω με ακομψο τρόπο. Σε παρακαλώ μην τριτώσουμε.

Επεξ/σία από Ionlab
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απαξιωσε κατι που ειναι για πεταμα.

Οι bridge ειναι η χειροτερη κατηγορια φωτογραφικων, τι να κανουμε?

εχουν μεγαλο ογκο και απαραδεκτη ποιοτητα εικονας.

Με μοναδικο πλεονεκτημα το μεγαλο ζουμ, το οποιο κατα 99% απευθυνεται σε ατομα που πεφτουν θυματα του μαρκετινγκ και νομιζουν οτι το πιο σημαντικο πραγμα σε μια φωτογραφικη ειναι το ζουμ. Ενω ουτε καν ξερουν τι ειναι κιολας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απαξιωσε κατι που ειναι για πεταμα.

Οι bridge ειναι η χειροτερη κατηγορια φωτογραφικων, τι να κανουμε?

εχουν μεγαλο ογκο και απαραδεκτη ποιοτητα εικονας.

Με μοναδικο πλεονεκτημα το μεγαλο ζουμ, το οποιο κατα 99% απευθυνεται σε ατομα που πεφτουν θυματα του μαρκετινγκ και νομιζουν οτι το πιο σημαντικο πραγμα σε μια φωτογραφικη ειναι το ζουμ. Ενω ουτε καν ξερουν τι ειναι κιολας.

 

Υπαρχουν και αυτοι που χρειαζονται πραγματικα ομως το φθηνο και μεγαλο zoom γνωριζοντας ομως τα ορια τους σε low light καταστασεις. Ειναι ειδικη κατηγορια αλλα οχι χωρις νοημα.

Αυτή τη φορά λέω να δοκιμάσω Canon 700D.

Θα την πάρω με τον 18-55mm και μιας και ασχολούμαι με πορτραίτα θα πάρω και έναν 50mm f1.8 .

Για αρχή θα είμαι με αυτούς και για αργότερα λέω για έναν 75-300mm

 

Αυτο που θελεις παιζει σε πακετακι με καλη τιμη

 

https://www.akalavrentzos.gr/%CF%88%CE%B7%CF%86%CE%B9%CE%B1%CE%BA%CE%B5%CF%83-dslr/%CE%BC%CE%B7%CF%87%CE%B1%CE%BD%CE%B5%CF%82-dslr-canon/canon-eos-700d-canon-18-55-dciii-canoef-50-f1-8-stm-kit.html

 

Υπαρχει βεβαια και με τον 55-200mm μαζι με τον 18-55mm

 

https://www.skroutz.gr/s/6757803/Canon-EOS-700D-Kit-18-55-IS-STM-55-250-IS-STM.html?from=drop

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από αυτές που σε ενδιαφέρουν έχω εμπειρία από Canon 700D, Nikon D3400, και επιπλέον από D3300 που ίσως να είναι ακόμα στην αγορά. Από άποψη ποιότητας εικόνας η Nikon υπερέχει. Αυτό που μου έκανε εντύπωση στην 700D είναι η απρόβλεπτα πολλές φορές κακή εικόνα σε συνθήκες όχι πολύ χαμηλού φωτισμού σε σημείο που φίλος που την έχει, να αγανακτεί μονίμως. Αυτό το διαπίστωσα κι ο ίδιος σε μια προσπάθεια να καταλάβω τι δεν πήγαινε καλά. Παρόλο που μελέτησα τα metadata των JPEG που τραβούσαμε, δε μου ήταν σαφές αν η κακή εικόνα ήταν συνέπεια κακής εστίασης, υψηλού ISO ή μεγάλων χρόνων κλείστρου. Ενώ κάποιες φωτό ήταν εμφανώς ανεστίαστες, ωστόσο σε πολλές υπήρχε ένα γενικευμένο θόλωμα (όχι κόκκος ISO) που δεν εξηγούνταν από τις ταχύτητες κλείστρου. Και να σκεφτείς ότι αντίθετα με τις επιλογές που εξετάζεις, εκείνος την αγόρασε με φακό IS (δηλαδή με σταθεροποίηση). Μολονότι τον έχω προτρέψει να την επιστρέψει, ως πιθανώς ελαττωματική δεν το έχει κάνει ακόμα. Αντίθετα, μια παλιότερη Canon 450D στα 12mpixels ενός άλλου φίλου, μου άφησε πολύ καλύτερες εντυπώσεις.

Προσωπικά θα επεδίωκα να υπάρχει ένας τουλάχιστον φακός γενικής χρήσης (π.χ. 18-55mm) με σταθεροποίηση (“VR” για τις Nikon, “IS” για τις Canon) και από ότι βλέπω με την εξαίρεση αυτού της Nikon δεν έχεις συμπεριλάβει τέτοια επιλογή στον κατάλογό σου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

κοιτα αφου  ξερεις απο μηχανεσ δηλαδη δεν ειναι η πρωτη σου ασχετως των δυνατοτητων σου κλπ τα πραγματα ειναι απλα. αφηνεις στην ακρη τις bridge( οτι χειροτερο εκτος απο περιπτωσεις πολυ συγκεκριμενες που θα το ηξερεσ ηδη οτι τισ θεσ αφου ειχεσ εξοπλισμο και ξερεις τι χρηση εκανες). αφηνεις τις ακαθρεπτες αφου δεν τις γουσταρεις( και εγω τις σιχαινομαι προσωπικα επειδη δουλευα και δουλευω φιλμ δεν εχω αναγκη να βλεπω το αποτελεσμα το γνωριζω πια σε μεγαλο ποσοστο ουτε ιστογραμματα και τετοια πραγματα το χομπυ μας κανουμε δεν θα τυπωσουμε σε κανενα περιοδικο, οσο ειχα fuji δεν με βολεψε ιδιαιτερα αλλοι πινουν νερο στο ονομα της φυσικα αξιολογη κατηγορια αλλα δεν με εκανε να βγω να φωτογραφισω και να χαρω τη διαδικασια με κουραζε και αυτο το ηλεκτρονικο πολυ). κοιτας κανον νικον που ειναι κλασικες εταιρειες. κοιτασ τι φακουσ θες να παρεισ γιατι η καθε μια εχει διαφορερικο καλο συνδυασμο και μετα παιρνεις το φτηνοτερο σωμα σε λογικα πλαισια οχι 4 γενιες πισω αλλα επενδυειες το κεφαλαιο στους φακους. ουτε ευρω παραπανω σε μηχανη. ο φακος κανει τη φωτο και ο αισθητηρασ. ο αισθητηρασ δεν θα ναι ff αλλα δεν σε πειραζει αν εχεισ φακους. καλυτερα 3 φακοι καλοι( καλοι= να τουσ χρησιμοποιεις κανενασ απ αυτουσ δεν θα ναι εξαιρετος) παρα μια πολυ καλη μηχανη με κιτ μονο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...