Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Η Tesla έχει φέρει στην παραγωγή κάθε concept που παρουσίασε οπότε ένας σοβαρός άνθρωπος θα έκρινε τις ανακοινώσεις θετικά και θα γκρίνιαζε μόνο όταν οι υποσχέσεις δεν τηρούνταν.

 

Είμαστε 2 χρόνια μακριά από την πρώτη παρουσίαση βάση τρέχοντος χρονοδιαγράμματος, τα πραγματικά νούμερα τα ξέρει μόνο η Tesla και οι εταιρίες που συνεργάζονται μαζί της για την διαμόρφωση των χαρακτηριστικών του οχήματος αλλά με κάποιο μαγικό τρόπο κάτι άσχετοι τύποι από την Ελλάδα έμαθαν τα τελικά χαρακτηριστικά, έκαναν αναλύσεις επιπέδου και κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι θα πάει άπατο.

 

Και από πάνω μιλάνε και για ρεαλισμό.

 

Ηλεκτρικά οχήματα υπήρχαν και πριν το Model S αλλά έπρεπε να έρθει η Tesla για να φτιάξει ένα με αυτονομία της προκοπής.

 

Ηλεκτρικά φορτηγά υπάρχουν ήδη αλλά μάλλον η Tesla θα φτιάξει το πρώτο με αυτονομία της προκοπής (για αυτή την κατηγορία).

 

Ίσως η ιστορία επαναληφθεί ίσως και όχι.

 

Το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν είμαστε στο 2010 πλέον και το τσούξιμο κάνει μπαμ.

 

Αυτό το forum χρειάζεται λιγότερες Πυθείες πάντως.

  • Απαντ. 110
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Και η BMW φώτισε τα κεντρικά της στο Μόναχο σα μπαταρίες και έγραψε "The future is electric".

 

 

Προφανώς ούτε αυτοί διαβάζουν Insomnia.

Δεν ειδα κάποιον να αμφισβήτησε οτι το μέλλον θα εχει electric εφαρμογές και στην αυτοκίνηση.

 

Η αμφισβήτηση (η οποία πέφτει με τους τόνους και σε αλλα διεθνή fora που διαβάζω) ειναι στον ενθουσιασμό οτι όλα αυτά θα ειναι πραγματικότητα, πάμφθηνα και αποδοτικά μεθαύριο κατά τις 8 παρα τέταρτο. Οταν κάπου το 2000 πρωτοέβγαινε το toyota prius οι ενθουσιώδεις λέγανε οτι σε 15 χρόνια σχεδόν όλα τα αυτοκίνητα θα ειναι τύπου prius ή εντελώς ηλεκτρικά. Τι έτος έχουμε; 2017; Τι ισχύει στην αυτοκίνηση; 

 

Υπομονή λοιπον, κριτική (με γιώτα) σκέψη σε μαρκετιστικες ειδήσεις και το μέλλον θα έρθει (έτσι κι αλλιως).

Η Tesla έχει φέρει στην παραγωγή κάθε concept που παρουσίασε οπότε ένας σοβαρός άνθρωπος θα έκρινε τις ανακοινώσεις θετικά και θα γκρίνιαζε μόνο όταν οι υποσχέσεις δεν τηρούνταν.

 

 

 

Η διαφορά στον τρόπο σκέψης μας ειναι οτι σε εσένα επικρατεί το απο πάνω, ενω σε εμένα το απο κάτω.

 

 

 

Ίσως η ιστορία επαναληφθεί ίσως και όχι.

 

 

 

 

Κανεις δεν αμφισβητεί οτι ο Musk ειναι καλος businessman και ξέρει να πουλά και να διαφημίζει. Το αποτελεσμα όμως θα δείξει τι πραγματικά θα γίνει. Την ιστορία των αδερφών ντασλερ την ξέρεις; Ο musk μου θυμίζει τον ρουντολφ (εταιρεία puma) που ήταν γαμάτος πωλητης αλλά μετά τη διάσπαση τελικά επικράτησε ο Αντολφ (adidas) λόγω του προϊόντος. 

 

Με το να διαβαζω λοιπον ειδήσεις οτι η pepsico προπαρείγγειλε 100 φορτηγα δεν εντυπωσιάζομαι καθόλου. Μπορεί μεθαυριο η Volvo (τυχαίο) να τους χαρίσει 5 ηλεκτρικά φορτηγα για δοκιμές, να μείνουν παγωτό με τις επιδόσεις και να ψωνίσουν 10Κ φορτηγα. 

 

Να κλείσω με μια ερώτηση για την αξιοπιστία ανακοινώσεων. Οταν η tesla ανακοινωνε (πριν καν αρχίσει παραγωγή) τα μοντέλα S και X ( edit 3), τι τιμές έλεγε στην αγορα; Μόλις έστρωσε η παραγωγη τους, τι τιμές είχαν; 

Δημοσ.

Κανεις δεν αμφισβητεί οτι ο Musk ειναι καλος businessman και ξέρει να πουλά και να διαφημίζει. Το αποτελεσμα όμως θα δείξει τι πραγματικά θα γίνει. Την ιστορία των αδερφών ντασλερ την ξέρεις; Ο musk μου θυμίζει τον ρουντολφ (εταιρεία puma) που ήταν γαμάτος πωλητης αλλά μετά τη διάσπαση τελικά επικράτησε ο Αντολφ (adidas) λόγω του προϊόντος.

Και επανερχόμαστε σε αυτό που είπα, δεν παριστάνουμε τις Πυθείες γιατί δεν ξέρουμε το μέλλον.

 

Με το να διαβαζω λοιπον ειδήσεις οτι η pepsico προπαρείγγειλε 100 φορτηγα δεν εντυπωσιάζομαι καθόλου. Μπορεί μεθαυριο η Volvo (τυχαίο) να τους χαρίσει 5 ηλεκτρικά φορτηγα για δοκιμές, να μείνουν παγωτό με τις επιδόσεις και να ψωνίσουν 10Κ φορτηγα. 

 

Οι προπαραγγελίες δείχνουν κάτι πολύ συγκεκριμένο αυτή την στιγμή και γι' αυτό ανακοινώνονται.

 

Αυτό το και καλά παράδειγμα πάντως είναι παντελώς εκτός τόπου και χρόνου και φανερώνει ότι δεν ξέρεις πως λειτουργεί ο χώρος.

 

Πολλές εταιρίες βγάζουν concepts και πραγματοποιούν δοκιμές με ή χωρίς την συνεργασία των τελικών πελατών (τύπου Pepsi, καλή ώρα) οπότε μένει να δούμε ποιος θα φέρει στην αγορά την πρότασή του.

 

 

Να κλείσω με μια ερώτηση για την αξιοπιστία ανακοινώσεων. Οταν η tesla ανακοινωνε (πριν καν αρχίσει παραγωγή) τα μοντέλα S και X ( edit 3), τι τιμές έλεγε στην αγορα; Μόλις έστρωσε η παραγωγη τους, τι τιμές είχαν;

 

 

Η συζήτηση για την τιμή είναι πολύ λογική γιατί η Tesla για διάφορους λόγους δεν πετύχαινε πάντα τις τιμές που περίμενε.

 

Το ίδιο και με τα χρονοδιαγράμματα (αλλά εδώ είναι πιο περίπλοκο καθώς είναι εξαρχής εξαιρετικά φιλόδοξα).

 

Στα τεχνικά από την άλλη δεν είχε κανένα τέτοιο πρόβλημα.

 

Βέβαια σήμερα δεν είναι μια startup με ελάχιστα resources οπότε αντί να μυρίζουμε τα νύχια μας μπορούμε απλά να περιμένουμε την τελική τιμή σε 2-3 χρόνια.

Δημοσ.

Δεν ειδα κάποιον να αμφισβήτησε οτι το μέλλον θα εχει electric εφαρμογές και στην αυτοκίνηση.

 

Η αμφισβήτηση (η οποία πέφτει με τους τόνους και σε αλλα διεθνή fora που διαβάζω) ειναι στον ενθουσιασμό οτι όλα αυτά θα ειναι πραγματικότητα, πάμφθηνα και αποδοτικά μεθαύριο κατά τις 8 παρα τέταρτο. Οταν κάπου το 2000 πρωτοέβγαινε το toyota prius οι ενθουσιώδεις λέγανε οτι σε 15 χρόνια σχεδόν όλα τα αυτοκίνητα θα ειναι τύπου prius ή εντελώς ηλεκτρικά. Τι έτος έχουμε; 2017; Τι ισχύει στην αυτοκίνηση; 

 

Υπομονή λοιπον, κριτική (με γιώτα) σκέψη σε μαρκετιστικες ειδήσεις και το μέλλον θα έρθει (έτσι κι αλλιως).

 

Η διαφορά στον τρόπο σκέψης μας ειναι οτι σε εσένα επικρατεί το απο πάνω, ενω σε εμένα το απο κάτω.

 

 

Κανεις δεν αμφισβητεί οτι ο Musk ειναι καλος businessman και ξέρει να πουλά και να διαφημίζει. Το αποτελεσμα όμως θα δείξει τι πραγματικά θα γίνει. Την ιστορία των αδερφών ντασλερ την ξέρεις; Ο musk μου θυμίζει τον ρουντολφ (εταιρεία puma) που ήταν γαμάτος πωλητης αλλά μετά τη διάσπαση τελικά επικράτησε ο Αντολφ (adidas) λόγω του προϊόντος. 

 

Με το να διαβαζω λοιπον ειδήσεις οτι η pepsico προπαρείγγειλε 100 φορτηγα δεν εντυπωσιάζομαι καθόλου. Μπορεί μεθαυριο η Volvo (τυχαίο) να τους χαρίσει 5 ηλεκτρικά φορτηγα για δοκιμές, να μείνουν παγωτό με τις επιδόσεις και να ψωνίσουν 10Κ φορτηγα. 

 

Να κλείσω με μια ερώτηση για την αξιοπιστία ανακοινώσεων. Οταν η tesla ανακοινωνε (πριν καν αρχίσει παραγωγή) τα μοντέλα S και X ( edit 3), τι τιμές έλεγε στην αγορα; Μόλις έστρωσε η παραγωγη τους, τι τιμές είχαν; 

Τι εξελίξεις είχαμε από το 2000 όπως γράφεις με το Prius μέχρι το Tesla και τι εξελίξεις είχαμε από το Tesla και μετά?

Δημοσ.

@Omnigeek

 

Η EPA είναι πιό συντηρητική με τα νούμερα, το πιό αισιοδοξο σενάριο υπολογίζει τιμές στα $120-130/KWh σε pack level το 2022

 

www.epa.gov/sites/production/files/2016-11/documents/epa-battery-analysis-2016-09-15.pdf

 

Γενικά μήν περιμένετε "κομπιουτερίστικου" τύπου βελτιώσεις και πτώσεις τιμών χρόνο με το χρόνο. Αυτό που γίνεται στη βιομηχανία ημιαγωγών δέν γίνεται στις πιό παραδοσιακές βιομηχανιες.

 

Οι τιμές μπορεί πολύ άνετα να ανέβουν κι όλας, αν η ζήτηση για μπαταρίες αυξηθεί, με τον ίδιο τροπο που αυξομειόνωνται και οι τιμές αργού πετρελαίου.

 

Όσο για τις εκτιμήσεις για τη μελλοντική ζήτηση των ηλεκτροκίνητων, νομίζω αυτό το διάγραμμα τα λεει όλα:

 

AAEAAQAAAAAAAAc_AAAAJDU4NTJkNDJmLTVhZjUt

 

 

Για να μήν κοροιδευόμαστε, αν ξεπεράσουμε την επιτάχυνση και την αθόρυβη λειτουργία, σε όλους τους άλλους τομείς τα ηλεκτρικά είναι μια βλακεία και μισή. Μεγάλο βάρος, υψηλή τιμή, μικρή αυτονομία, προβληματικά στη φόρτιση, προβληματικά στο κρύο.

 

Το Bolt για παράδειγμα κοστίζει $38Κ και δέν είναι τίποτα άλλο παρα ένα econobox. Στα ίδια λεφτά παίρνεις Audi, BMW ή Mercedes με ICE που συνολικά είναι πολύ καλύτερα αυτοκίνητα.

 

Απόδειξη αυτού είναι οτι σε όσες χώρες έχουν κοπεί τα incentives, οι πωλήσεις των EV πεφτουν κατακόρυφα. Οπότε προφανώς ο κόσμος τα αγοράζει για τα incentives και όχι επειδή τα θεωρεί καλύτερα.

Δημοσ.

@Fubar.gr

Η EPA είναι τόσο συντηρητική που το 12 έπεσε ~120% έξω στις προβλέψεις της για το 17 (~330$/kwh -> 114$/kwh *1.3 σε pack).

 

Μια βλακεία και μισή με:

- απόκριση και επιτάχυνση supercar σε μικρομεσαία αυτοκίνητα

- ελάχιστο κόστος χρήσης: φτηνό ρεύμα αντί για εισαγόμενο ακριβό πετρέλαιο

- ελάχιστο κόστος συντήρησης: χωρίς κινητήρα ε.κ. με τα εκατοντάδες κινούμενα μέρη και τις δεκάδες παρελκόμενα, χωρίς κιβώτια ταχυτήτων, διαφορικά, καταλύτες, αντλίες, λάδια, φίλτρα κ.α.

- καθαρή λειτουργία: τέρμα οι εξατμίσεις τα καυσαέρια, ο θόρυβος, όλη αυτή η σοβαρότατη επιβάρυνση στην υγεία όσων ζουν στις πόλεις

 

Ποιος θα'θελε μια τέτοια βλακεία όντως.

 

Τα μειονεκτήματα που αναφέρεις εξαφανίζονται σιγά σιγά. 500 χιλ. αυτονομία έχει το model 3 με σημερινές μπαταρίες, και με λίγα λεπτά φόρτιση καλύπτει 99% της ανάγκης αυτονομίας του μέσου χρήστη. Το αυξημένο βάρος αφορά ελάχιστους (σε μια αγορά που κυριαρχούν τα suv) και θα διορθωθεί στο μέλλον. Το μόνο που σταματάει τα ηλεκτρικά είναι το κόστος των μπαταριών και οι αγκυλώσεις του κόσμου. Και τα δυο χάρη στον Musk αλλάζουν ραγδαία.

  • Like 2
Δημοσ.

Η Tesla έχει φέρει στην παραγωγή κάθε concept που παρουσίασε οπότε ένας σοβαρός άνθρωπος θα έκρινε τις ανακοινώσεις θετικά και θα γκρίνιαζε μόνο όταν οι υποσχέσεις δεν τηρούνταν.

 

Η Tesla και ο Elon Musk έχουν τάξει λαγούς με πετραχείλια, και τώρα έρχονται μία-μία οι σφαλιάρες απο την πραγματικότητα και τους νόμους της φυσικής.

 

 

 

Τα αυτοκίνητα έρχονταν πάντα με μεγάλες καθυστερήσεις, διπλάσια τιμή απο ανακοινωθείσα και παρόλα αυτά η εταιρία τα πουλούσε και σε τιμή κάτω του κόστους.

 

Προφανώς το όραμα της προσιτής μπαταριοκίνησης δέν βγαίνει.

 

Ούτε το όραμα του να παράγουμε "τζάμπα" ενέργεια με Φ/Β και να την αποθηκεύουμε σε μπαταρίες βγαίνει, οπότε μέχρι τώρα κανένα απο τα Superchargers δέν έχει γίνει αυτόνομο όπως λέγανε, πράγμα που υποτίθεται θα επετρεπε να τροφοδοτεί τζάμπα τα αυτοκίνητα της με ρεύμα για πάντα.

 

 

 

------------------------------------------------

 

 

Το δε autopilot είναι ένα κακόγουστο αστείο, το οποίο μέχρι στιγμής εχει στοιχήσει τη ζωη τουλάχιστον  ενός ανθρώπου (το ατύχημα μάλιστα πολύ βολικά ανακοινώθηκε με αρκετές μέρες καθυστέρηση ωστε να μήν επηρρεαστεί η αύξηση μετοχικού κεφαλαίου της Tesla που συνέπεσε εκείνο το χρονικό διάστημα.) και ευθύνεται για δεκάδες άλλα ατυχήματα.

 

 

 

 

Το αυτοκίνητο φαίνεται να το χάνει σε άκυρα σημεία, ακόμα και εκεί που έχει τέλεια διαγράμμιση. Αναρωτιέμαι, τόσοι bloggers και youtubers που δοκιμάσανε το αυτοκίνητο και γράφανε δυθιραμβικά σχόλια για το autopilot, σε κανέναν δέν του έτυχαν αυτά τα προβλήματα σε τέτοιες περιπτώσεις? Ή τους έτυχαν και απλά δέν το ανέφεραν?

 

 

Επίσης σύμφωνα με τις υποσχέσεις του Musk, το Model S θα έπρεπε ήδη σήμερα να έχει Full Self Driving, και μάλιστα ζητά να του προπληρώσουν τη δυνατότητα κατα την αγορά του αυτοκινήτου, αλλά μονίμως μετακινεί την ημερομηνία στο μέλλον.

 

 

Προσωπικά πιστεύω οτι είναι εντελώς ανέυθυνο αυτό που κάνει η Tesla, με το να διαθέτει ένα τέτοιο σύστημα στην αγορά, το οποίο είναι ξεκάθαρα ανεπαρκές και επικίνδυνο.

 

Όσον αφορά το Full Self Driving, πιστεύω οτι θα αργήσει αρκετές δεκαετίες ακόμα. Αυτή τη στιγμή η Google έχει το πάνω χέρι σε αυτή την τεχνολογία, με τα αυτοκίνητα της να χρησιμοποιούν αισθητήρες LIDAR, και να έχουν γράψει εκατομύρια χιλιόμετρα μέχρι σήμερα, παρόλα αυτά ακόμα υπάρχουν περιπτώσεις που πρέπει να επεμβει ο άνθρωπος-οδηγός.

 

Και γενικότερα πιστεύω οτι όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες (όπως η Volvo που ανακοίνωσε οτι θα δώσει αυτόνομα αυτοκίνητα στην Uber) είναι υπεραισιόδοξες με την αυτόνομη οδήγηση.

 

 

 

----------------------------------

 

 

Όσον αφορά τη φόρτιση. Πρίν μήνες άρχισε η Tesla να χρεώνει τη φόρτιση στους Superchargers, και λίγες ημέρες πρίν απαγόρευσε τη χρήση των Superchargers απο οχήματα που χρησιμοποιούνται σαν ταξί ή για άλλους εμπορικούς σκοπούς.

 

Δέν βρίσκω κάτι κακό με αυτές τις πολιτικές. Ίσα ίσα θα έπρεπε να υπάρχουν απο day 1,  καθώς απο τη μία σε κάποιες περιοχές ποτέ δέν βρίσκεις ελέυθερη θέση φόρτισης, και ταυτόχρονα τα κόστη του ηλεκτρικού είναι μεγάλα.

 

Πόσο μεγάλα? Εδώ λέει κάποια πράγματα: https://teslamotorsclub.com/tmc/posts/2465416/

 

 

Just looking at that rate is extremely misleading (even if it was true and it's not some special off peak rate). There is also something called a demand charge which varies with the amount of power drawn and supercharger stations are a huge power draw. You also have to include any flat monthly charges. And counting only for electricity is not sustainable. The equipment also has to be amortized, maintenance/ billing costs have to be included.

 

Edit: I just looked at Southern California Edison rates. Using the 8 stall (~500 kW peak) Hawthorne station as a model.

https://c1cleantechnicacom-wpengine.netdna-ssl.com/files/2014/09/Tesla-supercharger-Hawthorne.jpg

This is the EV rate schedule for high demand (500kW+) users:

https://www.sce.com/NR/sc3/tm2/pdf/ce379.pdf

$0.07/kWh is the super off peak rate (10pm-8am), off peak (8pm-10pm, 8am-2pm) is $0.09/kWh, on peak (2pm-8pm) summer is $0.408/kWh.

https://www.sce.com/wps/wcm/connect/8e57298b-6f7e-4ec9-b2a3-633492e9c78b/Residential+Rate_Sheet_TOU-D-A-B_12.22.14.pdf?MOD=AJPERES

However, the customer charge is $635 per meter per month (assuming 1 meter, might be more), demand charge works out to $5730 per month for 500kW. At the estimated 70,000 kWh per month demand for Hawthorne, that works out an additional $0.09/kWh on top of the other rates.

 

 

Και λίγα post πιό κάτω:

 

RMI’s study found that, under certain electricity tariffs, current demand charges can make up as much as 90 percent of the monthly bill of operational public DC fast chargers, driving the cost of delivered electricity as high as $1.96 per kilowatt-hour (kWh) during summer months in some locations. These charges are nearly seven times as high as the current gasoline equivalent cost of $0.29/kWh, meaning it is difficult for DC Fast charging providers like EVgo to remain competitive with the costs of operating petroleum-fueled vehicles.

 

 

Και απο εδώ φαίνεται και πόσο άκυρη είναι η πρόβλεψη των $0,07 / KWh για τα φορτηγά, όταν η ισχύς των σταθμών θα είναι κάποιες δεκάδες MW.

 

 

Όμως το πιό περίεργο με την τελευταία αλλαγή πολιτικής είναι οτι απαγορεύει εντελώς τη χρήση Superchargers στα ταξί και οχι πχ να τους επιτρέπει με κάποια επιπλέον χρεώση.

 

Πρακτικά με αυτή την αλλαγή, η Tesla καταστρέφει εταιρείες όπως η Tesloop, καθώς απ όσο γνωρίζω δέν δίνουν Superchargers σε ιδιώτες, οπότε θα πρέπει να φορτίζουν τα αυτοκίνητα στην αργή φόρτιση. Οπότε ρεαλιστικά δέν θα μπορούν να βγάζουν τις ίδιες διαδρομές ανα ημέρα ανα αυτοκίνητο.

 

Και είναι διπλά περίεργο αυτό, γιατι αν θυμάμαι καλά, η ίδια η Tesla διαφήμιζε παλιότερεα μεσω press releases αυτές τις εταιρίες.

 

Υποθέτω το εξής: το συχνό supercharging ξεσκίζει τις μπαταρίες. Η αλλαγή της πολιτικής έχει σκοπό εκτός του να μειώσει τα κόστη ηλεκτροδότησης, να μειώσει και τα κόστη των warranty claims απο τις χαλασμένες μπαταρίες. Υπάρχουν και άλλες ενδείξεις οτι οι μπαταρίες δέν κρατάνε όσο ισχυρίζεται η Tesla.

  • Like 2
Δημοσ.

Η Tesla και ο Elon Musk έχουν τάξει λαγούς με πετραχείλια, και τώρα έρχονται μία-μία οι σφαλιάρες απο την πραγματικότητα και τους νόμους της φυσικής.

Άντε πάλι τα ίδια.

 

Γράψε συγκεκριμένα ένα προς ένα και άσε την φυσική για κανέναν που την σπούδασε.

 

Τα αυτοκίνητα έρχονταν πάντα με μεγάλες καθυστερήσεις, διπλάσια τιμή απο ανακοινωθείσα και παρόλα αυτά η εταιρία τα πουλούσε και σε τιμή κάτω του κόστους.

 

Όταν λες μεγάλες καθυστερήσεις πόσο μεγάλες εννοείς;

 

Το διπλάσια τιμή είναι απλά αστείο.

 

Η Tesla έχει περιθώρια κέρδους γύρω στο 25% σε κάθε όχημα. Αν δεν μπορείς να το καταλάβεις αυτό άσε τα οικονομικά για κάποιον που έβγαλε το νηπιαγωγείο.

 

 

Ούτε το όραμα του να παράγουμε "τζάμπα" ενέργεια με Φ/Β και να την αποθηκεύουμε σε μπαταρίες βγαίνει, οπότε μέχρι τώρα κανένα απο τα Superchargers δέν έχει γίνει αυτόνομο όπως λέγανε, πράγμα που υποτίθεται θα επετρεπε να τροφοδοτεί τζάμπα τα αυτοκίνητα της με ρεύμα για πάντα.

 

Μια χαρά βγαίνει αλλά είναι νωρίς ακόμα για τέτοιες κλίμακες. Τα πρώτα βήματα έχουν ήδη γίνει.

 

Το δε autopilot είναι ένα κακόγουστο αστείο, το οποίο μέχρι στιγμής εχει στοιχήσει τη ζωη τουλάχιστον  ενός ανθρώπου (το ατύχημα μάλιστα πολύ βολικά ανακοινώθηκε με αρκετές μέρες καθυστέρηση ωστε να μήν επηρρεαστεί η αύξηση μετοχικού κεφαλαίου της Tesla που συνέπεσε εκείνο το χρονικό διάστημα.) και ευθύνεται για δεκάδες άλλα ατυχήματα.

 

Αρχίζεις να γίνεσαι γελοίος. Πέθανε ένας από μαλακία του και το έκανε σημαία και η κουτσή Μαρία.

 

Άσε τους χρήστες του Autopilot να το κρίνουν και να παίξουν την ζωή τους κορόνα γράμματα.

 

Όσον αφορά το Full Self Driving, πιστεύω οτι θα αργήσει αρκετές δεκαετίες ακόμα. Αυτή τη στιγμή η Google έχει το πάνω χέρι σε αυτή την τεχνολογία, με τα αυτοκίνητα της να χρησιμοποιούν αισθητήρες LIDAR, και να έχουν γράψει εκατομύρια χιλιόμετρα μέχρι σήμερα, παρόλα αυτά ακόμα υπάρχουν περιπτώσεις που πρέπει να επεμβει ο άνθρωπος-οδηγός.

 

Και γενικότερα πιστεύω οτι όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες (όπως η Volvo που ανακοίνωσε οτι θα δώσει αυτόνομα αυτοκίνητα στην Uber) είναι υπεραισιόδοξες με την αυτόνομη οδήγηση.

 

Και μόλις κατέβασε ρολά ο κλάδος και πήγε να βοσκήσει πρόβατα.

 

 

Όσον αφορά τη φόρτιση. Πρίν μήνες άρχισε η Tesla να χρεώνει τη φόρτιση στους Superchargers, και λίγες ημέρες πρίν απαγόρευσε τη χρήση των Superchargers απο οχήματα που χρησιμοποιούνται σαν ταξί ή για άλλους εμπορικούς σκοπούς.

 

Ο σκοπός των Superchargers ήταν εξαρχής να διευκολύνουν τα μακρινά ταξίδια.

 

Η Tesla ως άγνωστη εταιρία προτίμησε την διαφήμιση από την αυστηρή πολιτική ορθής χρήσης και γι' αυτό άφησε εντελώς ελεύθερη την χρήση τους αρχικά.

 

Με την αύξηση του στόλου όμως και την κυκλοφορία του Model 3 βάζει περιορισμούς για προφανείς λόγους. Το που θα κάτσει η μπάλα δεν το ξέρουμε ακόμα

 

 

Και απο εδώ φαίνεται και πόσο άκυρη είναι η πρόβλεψη των $0,07 / KWh για τα φορτηγά, όταν η ισχύς των σταθμών θα είναι κάποιες δεκάδες MW.

 

Αυτά τα απωθημένα να τα κοιτάξεις.

 

Πρακτικά με αυτή την αλλαγή, η Tesla καταστρέφει εταιρείες όπως η Tesloop, καθώς απ όσο γνωρίζω δέν δίνουν Superchargers σε ιδιώτες, οπότε θα πρέπει να φορτίζουν τα αυτοκίνητα στην αργή φόρτιση. Οπότε ρεαλιστικά δέν θα μπορούν να βγάζουν τις ίδιες διαδρομές ανα ημέρα ανα αυτοκίνητο.

 

Το παίζεις και ειδικός τρομάρα σου. Ούτε ένα googlάρισμα της προκοπής δεν μπορείς να κάνεις.

 

https://electrek.co/2016/10/03/tesla-to-deliver-its-largest-privately-owned-supercharger-station-to-a-taxi-fleet-in-montreal/

 

https://insideevs.com/tesla-sells-60-kw-superchargers-swedish-business-owner/

 

 

Υποθέτω το εξής: το συχνό supercharging ξεσκίζει τις μπαταρίες. Η αλλαγή της πολιτικής έχει σκοπό εκτός του να μειώσει τα κόστη ηλεκτροδότησης, να μειώσει και τα κόστη των warranty claims απο τις χαλασμένες μπαταρίες. Υπάρχουν και άλλες ενδείξεις οτι οι μπαταρίες δέν κρατάνε όσο ισχυρίζεται η Tesla.

Αερολογίες ξανά.

 

Αν θες πήγαινε αγόρασε μεταχειρισμένο Model S ταξί με 200-300 χιλιάδες χιλιόμετρα και κάνε μόνος σου τις δοκιμές στις μπαταρίες.

 

https://www.allcarscompany.nl/aanbod/?vehicle=premium&brand=tesla&model&price_min&price_max&kilometer_min&kilometer_max&transmission&manufacture_year_min&manufacture_year_max&fuel#resultaten

 

Μέχρι τότε λέω να πιστέψω τους ιδιοκτήτες που έχουν κάνει εκατοντάδες χιλιάδες χιλιόμετρα χωρίς πρόβλημα.

 

Εκτός βέβαια και αν πιστεύεις και εσύ ότι όλοι είναι μέρος μιας παγκόσμιας συνωμοσίας που μοναδικό σκοπό έχουν να αποκρύψουν το γεγονός ότι ο Musk αλλάζει κρυφά τις μπαταρίες μια δυο φορές τον χρόνο, όπως περίπου ισχυρίστηκε ο "ξέρω μόνο το Battery Univercity" Ξενοφών.

Δημοσ.

 

 

b24fdd427b63e8f39d158195af4aba9122c6bf50

 

 

 

Μην ανυσηχείς, σε μερικά χρονάκια ο Musk θα μπορεί να σου πουλήσει μια θέση για τον Άρη.

Δημοσ.

grayden Καλά που ρίχνεις κανένα σχόλιο και γελάμε όλοι εδώ στο insomnia να είσαι καλά ρε συ :) όπου σχόλιο σου και γέλιο ;)

Τι έγινε άνοιξες κανένα βιβλίο ή ακόμα νομίζεις ότι όλες οι μπαταρίες είναι το ίδιο;

Δημοσ.

Πότε είπα εγώ κάτι τέτοιο???????????

Γεροντική άνοια είναι αυτό;

 

Εσύ δεν έγραφες για μπαταρίες LiFePo στα αυτοκίνητα και degradation 15% τον χρόνο στις NCA/NMC;

Δημοσ.

Γεροντική άνοια είναι αυτό;

 

Εσύ δεν έγραφες για μπαταρίες LiFePo στα αυτοκίνητα και degradation 15% τον χρόνο στις NCA/NMC;

Oι lifepo έχουν 4πλάσια  διάρκεια ζωής από της nca/nmc 

πάρε εδώ τις μπαταρίες που χρησιμοποιεί η τεσλα τα χαρακτηριστικά  από τη μαμά 

https://www.orbtronic.com/content/Datasheet-specs-Sanyo-Panasonic-NCR18650GA-3500mah.pdf

https://akkuplus.de/mediafiles/Datenblatt/Panasonic/Panasonic_NCR20700B.pdf

σε 200 κύκλους χάνουν τουλάχιστον  20%  ;) έτσι για να μην σε πιάνουν μακάκα ;)

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...