Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 110
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Δεν εχει καμια σημασια οτι λετε, θυμαται κανεις που ηταν η Apple πριν λιγα χρονια; Οχι με το ενα ποδι, ηταν λιγο πριν κατεβασουν τις πινακιδες να τις πουλησουν και αυτες για παλιοσιδερα. Και τωρα ειναι ετοιμη να αγορασει ολο τον πλανητη να μας εχει κατοικιδια.
Ποτε δεν ξερει κανεις πως θα εξελιχθει το πραγμα, αυτοι που σημερα ειναι μεγαλοι μπορει να σβησουν και να ερθει ο νεος μεγαλος.

  • Like 2
Δημοσ.

Η τεσλα έχει μελλον ναι.Αλλα μην ξεγραφεις ετσι εταιριες που ειναι στο χωρο 100 χρονια.

Δες την spaceX. Ολες οι διαστημικες εταιριες στον κοσμο οχι μονο στην αμερικη απλα τρωνε τη σκονη του.. Υποψιαζομαι το ιδιο θα γινει και με την tesla αν μη τι αλλο τεχνολογικα ειναι μπροστα απο ολους αυτη τη στιγμη. Επισης τα προβληματα με την μαζικη παραγωγη φαινεται να λυνονται και η παραγωγη τον επομενο μηνα θα ανεβει στα 5000 κομματια την εβδομαδα. Ναι αργησε λιγο αλλα ηρθε.. Περα απο την τεχνολογια η τεσλα εχει καταφερει αυτο που ειχε καταφερει η apple με το iphone. Ολοι ονειρευονται ενα τεσλα οσο και αν κανει οσο χρονο και αν παρει..

  • Like 2
Δημοσ.

Μετά τις ενδελεχεις οικονομικές αναλύσεις των insomniacs (τι αστέρια έχουμε ρε παιδί μου), θα μας πει κανείς για τις επιδόσεις και τα χαρακτηριστικά των φορτηγών Semi ή θα την πάτε την συζήτηση στο πόσο καλο είναι το νεο iPhone;

Δημοσ.

Για οσους έλεγαν οτι ειναι μια απατη το ολο θεμα με τα φορτηγα.

 

Με το σκεπτικο του ψιλικατζη βεβαια, γιατι οι ιδιοι νομιζουν οτι οι εταιρίες αγοραζουν στολους μεσα απο brochure και διαφημίσεις, και οχι οτι κανουν meeting με την ιδια την tesla και τους υπογράφει για την κατανάλωση την αυτονομία και ολα τα υπολοιπα στα οποια συμφωνουν.

 

Και αν δεν καταφέρει η Tesla να το βγαλει οπως υποσχετε απλα την κανουν ολοι με ελαφρα και την προκαταβολή τους πίσω.

 

 

Αυτή τη στιγμή ούτε η ίδια η Tesla δέν ξέρει τα χαρακτηριστικά των φορτηγών της, πόσο μάλιστα να υπογράψουν και συμφωνία για κατανάλωση και αυτονομία.

 

Αρχικά σχεδίαζαν το πρώτο Roadster να έχει τιμή γύρω στα $80Κ και το Model S να είναι το φτηνό και προσιτό μοντέλο της εταιρίας, με τιμή γύρω στη μισή του roadster. Τελικά η τιμή σχεδόν διπλασιάστηκε και στα δύο.

 

Έπειτα, για το Model 3 άφηναν να εννοηθεί οτι το βασικό μοντέλο των $35Κ θα έχει τη γυαλινη οροφή όπως τα prototypes, και τουλάχιστον κάποια βασικά στοιχεία ασφαλείας όπως το AEB. Τελικά, το βασικό μοντέλο (που δέν θα πωλείται κάν σε πρώτη φάση) είναι πιό γυμνό και απο Hyundai Accent δεκαετίας. Πρέπει να ξοδέψεις κανα $10Κ επιπλέον για να έχει πράγματα που πλέον θεωρούνται δεδομένα σε όλα τα αυτοκίνητα.

 

Οπότε υπο αυτό το πρίσμα, η βασική έκδοση του Semi (αν ποτέ βγεί) θα κοστίζει $300K και θα έχει τις ρόδες και τις πόρτες στον προαιρετικό εξοπλισμό!

  • Like 2
Δημοσ.
Ο χρήστης Yeroplatanos είπε:
Η τεσλα έχει μελλον ναι.Αλλα μην ξεγραφεις ετσι εταιριες που ειναι στο χωρο 100 χρονια.
Δες την spaceX. Ολες οι διαστημικες εταιριες στον κοσμο οχι μονο στην αμερικη απλα τρωνε τη σκονη του.. Υποψιαζομαι το ιδιο θα γινει και με την tesla αν μη τι αλλο τεχνολογικα ειναι μπροστα απο ολους αυτη τη στιγμη. Επισης τα προβληματα με την μαζικη παραγωγη φαινεται να λυνονται και η παραγωγη τον επομενο μηνα θα ανεβει στα 5000 κομματια την εβδομαδα. Ναι αργησε λιγο αλλα ηρθε.. Περα απο την τεχνολογια η τεσλα εχει καταφερει αυτο που ειχε καταφερει η apple με το iphone. Ολοι ονειρευονται ενα τεσλα οσο και αν κανει οσο χρονο και αν παρει..

 

 

 

Εεεεεε δεν θα έλεγα ότι ονειρεύομαι Τεσλα. Αλλά πως γίνεται να μιλάμε για φορτηγά κ να καταλήγουμε στο iPhone ? Ξεμειναμε από παραδείγματα ; Θα μου φαινόταν πιο λογικό να λέγατε για την Ford που χρεωκόπησε 2 φορές κ είναι τώρα αυτή που είναι.
Μπλέξαμε τα μήλα με αγγούρια για άλλη μια φορά

Δημοσ.

 

 

 

Εεεεεε δεν θα έλεγα ότι ονειρεύομαι Τεσλα. Αλλά πως γίνεται να μιλάμε για φορτηγά κ να καταλήγουμε στο iPhone ? Ξεμειναμε από παραδείγματα ; Θα μου φαινόταν πιο λογικό να λέγατε για την Ford που χρεωκόπησε 2 φορές κ είναι τώρα αυτή που είναι.

Μπλέξαμε τα μήλα με αγγούρια για άλλη μια φορά

 

 

Έχεις κανένα link για τις 2 χρεωκοπίες της Ford γιατί δεν βρίσκω τίποτα;

Δημοσ.

Ε βέβαια ήρθε ξαφνικά το μεγαλύτερο μυαλό της εποχής μας και είπε να κάνει ένα διάλειμμα από το να σώσει την ανθρωπότητα και να κατασκευάσει τράκτορες.

Εντελώς ξαφνικά δε και χωρίς κανένα σπρώξιμο από κανένα για τον Μασκ, ούτε από media, ούτε από εταιρίες ούτε από πολιτικούς, τεράστιες εταιρίας κατασκευής αντίστοιχων οχημάτων με ιστορία στο χώρο δεν πιάνουν μία για την Pepsi που αποφάσισε αντικειμενικά να χώσει τη μεγαλύτερη παραγγελία φορτηγών ever στη μεγαλύτερη απάτη που έχουν παρουσιάσει ποτέ οι ελίτ στην ανθρωπότητα. Τον άνθρωπο λάστιχο, Έλον Μασκ.

  • Like 2
Δημοσ.

Ε βέβαια ήρθε ξαφνικά το μεγαλύτερο μυαλό της εποχής μας και είπε να κάνει ένα διάλειμμα από το να σώσει την ανθρωπότητα και να κατασκευάσει τράκτορες.

Εντελώς ξαφνικά δε και χωρίς κανένα σπρώξιμο από κανένα για τον Μασκ, ούτε από media, ούτε από εταιρίες ούτε από πολιτικούς, τεράστιες εταιρίας κατασκευής αντίστοιχων οχημάτων με ιστορία στο χώρο δεν πιάνουν μία για την Pepsi που αποφάσισε αντικειμενικά να χώσει τη μεγαλύτερη παραγγελία φορτηγών ever στη μεγαλύτερη απάτη που έχουν παρουσιάσει ποτέ οι ελίτ στην ανθρωπότητα. Τον άνθρωπο λάστιχο, Έλον Μασκ.

Κριμα ομως να ζεις μεσα στην παρανοια.. να το κοιταξεις με ενα ειδικο..

  • Like 2
Δημοσ.

Θα θελα να ήμουνα απο μια μεριά, να σας δω ολους εσας τους εξυπνους που ξερετε και τα παρασκηνια της καθε εταιριας, τον απατεωνα τον Μασκ, τα γυμνα αυτοκινητα δεκαετίας accent και τους τρακτορες που ουτε η εταιρια δ ξερει τι κανουν, να ξετυλίγετε τις απεραντες γνωσεις σας και τα σκεπτικα σας μπροστα σε ολους τους ακριβοπληρωμενους μανατζαρεους, δικηγόρους κλπ. εταιρειων οπως η πεπσι και λοιπες και να γελαγα με το πως θα σας κοιταζαν ολοι αυτοι. Α ρε Ελλαδαρα με τους παντογνωστες σου και τους μηδενιστες σου σε καθε θεμα. Ταξιτζηδες ολοι γιναμε!

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κριμα ομως να ζεις μεσα στην παρανοια.. να το κοιταξεις με ενα ειδικο..

Όντως κρίμα να ζεις με παρανοϊκούς....Ετοιμάσου να πας και εσυ μαζί του , γιατί ο ειδικός θα ζητήσει να μάθει γιατί θέλει να το κοιτάξει...

Είναι γνωστό ότι πίσω από τα μεγάλα ονόματα της εποχής μας κρύβονται εταιρείες μάρκετινγκ και προώθησης προϊόντων.

Και o Jobs είχε συνεργαστεί κάποτε με executive της Pepsi . Βέβαια σύμπτωση θα μου πεις και πήγαινε και εσυ να το κοιτάξεις με έναν ειδικό θα πεις, αλλά δεν πειράζει ....τουλάχιστον κάποιοι ξέρουμε που ζούμε και δεν τα ρίχνουμε στο θεό ή στην τύχη...

ΥΓ. Δεν είμαι εναντίον του Elon Musk και τον απολαμβάνω αλλά δεν τον θεωρώ και μεσία του κόσμου...

Οι τεχνολογίες υπήρχαν απλά χρειάζονταν κάποιος να τις προωθήσει. Μάλιστα ήδη βλέπω τους «επαγγελματίες» του χώρου να γκρινιάζουν για την κλειστή φιλοσοφία και σχεδίαση του φορτηγού που δεν θα μπορούν να βάλουν χέρι πουθενά και γελάω προκαταβολικά. Υποψιάζομαι ότι και τα λάστιχα του φορτηγού θα είναι ειδική παραγγελία για την Tesla.

Επεξ/σία από atheatos
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δική μου οπτική (πιο κυνική)

 

Απο μεριάς pepsico

Εχουμε 100k φορτηγα και για λογους μαρκετινγ (και κόστους καυσίμων) λεμε στην αγορα οτι θελουμε (αν θα γινει ειναι αλλο θέμα) να μειώσουμε τις εκπομπές μας κατά 20% ως το 2030. Το πιο πιθανό ειναι να αντικατασταθούν παλιά φορτηγα με νεότερα πιο οικονομικά, αποδοτικά και με λιγοτερους ρύπους (επισης το 20% το επιτυγχάνεις και με άλλους τρόπους, πχ καλύτερη διαχείριση όγκου, συχνότητας και σχεδιασης δρομολογίων). Επειδή όμως θέλουμε να φαινομαστε και πιο οικολογοι (εχουν και τετοιους αγοραστές) θα βροντοφωνάξουμε οτι κάναμε και κράτηση για 100 φορτηγα tesla. Επειδη ειμαστε καραπολυεθνικη και θα ειναι διαφημιση για την tesla, θα τους τα πάρουμε και σχεδόν τζάμπα. Στο κάτω κάτω μπορει και να μας συμφέρει η χρήση τους, αλλά αν δουμε οτι δε συμφέρει, 100 φορτηγα στα 100κ ειναι τίποτα. Στην αναγκη βάζουμε και μια ρήτρα στο συμβόλαιο και παιρνουμε και τα λεφτά μας πίσω

 

Απο μεριάς tesla

Επειδή η pepsico θα ειναι μεγαλη αβαντα για το μαρκετινγκ θα τους τα δώσουμε σε τιμή κόστους (μην πω και παρακάτω). Θα έχουμε να λέμε οτι αναμεσα στους αγοραστές μας ειναι και η pepsico. Το αν θα βγει στην παραγωγή και το αν θα ειναι ανταγωνιστικά και το αν θα ειναι αποδοτικα ... βλέπουμε. Βασικό ειναι να γίνεται ντόρος γύρω απο το όνομα μας.

 

Απο την πλευρά των ονειροπόλων οικολόγων με ελαχιστες γνώσεις μηχανολογίας και οικονομικού μαρκετινγκ.

Πω, ρε φίλε! Η pepsico χρησιμοποιει (σε παρόντα χρόνο) τα φορτηγα tesla. Οριστε αποδειξη οτι στο σύντομο μελλον ολα τα φορτηγά θα είναι ηλεκτροκίνητα, οικολογικά και πράσινα

 

Από την πλευρά ενός μηχανικού

Οι μπαταρίες είναι ακομα σε επιπεδο δεκαετίας 80 (αντοχή, αποδοχη, όγκο, βάρος, φόρτιση, κλπ), ενω οι ηλεκτροκινητήρες κινητήρες εχουν αναπτυχτεί πολύ (αλλα ακομα ειναι μακριά απο τις αποδόσεις των εσωτερικής κάυσης). Πρακτικά θα πρεπει να αντικαταστήσουμε ένα ντεπόζιτο 200-300 λίτρων με αντίστοιχες μπαταρίες που να δίνουν παρόμοια "αποδοση ενεργειας" για 200-300 λίτρα πετρέλαιο. Αν λοιπον σε όγκο 200 λιτρων βάλουμε αντιστοιχες μπαταρίες, σίγουρα το βάρος θα ειναι πολύ πάνω απο 200 κιλά (κατα συμβαση θεωρω οτι πετρέλαιο και νερό εχουν ιδιο ειδικό βάρος) και οι αποδόσεις σε εμβέλεια, "δυναμη", κλπ θα ειναι πολύ μικρότερες. Αρα πρεπει να βάλουμε πολύ περισσότερες μπαταρίες, άρα μειωση ωφέλιμου βάρους και μειωση ωφέλιμου όγκου. Και εδώ ειναι το παραδοξο. Ενα φορτηγό τι "πουλα"; Ογκο μεταφοράς και βάρος μεταφοράς. Το να εχω μισο κοντεινερ μπαταρίες για να φτάνω Σαλονικη σημαίνει υποδιπλασιασμο του ωφέλιμου φορτίου (βάρος, ογκος) αρα δυο δρομολογια, οποτε επιπλεον φθορά σε μπαταρίες, μηχανή, λειτουργικά κόστη, κλπ. Με δυο λογια ΟΣΟ δεν γινεται κάποια επαναστατική εξέλιξη στις μπαταρίες, τα ηελτρικά φορτηγα, καραβια (και γενικά βαριά μεταφορικά οχήματα) ειναι ρομαντικά ονειρα

Διαβαζα σχόλια στο αλλο θεμα με το ηλεκτρικό κινεζικο καραβι και γελουσα. Κάποιοι λεγανε οτι επειδή το καραβι εχει χώρους μπορει να γεμισει μπολικες μπαταρίες. Μα το καραβι βγαζει λεφτά απο το ωφέλιμο φορτίο, οχι με το να κάνει θαλάσσιες βόλτες ενα βουνο μπαταρίες. 

Σκέψεις οσον αφορά τους χρόνους φορτισης (και την πρακτική δυσκολία στις συγκοινωνίες/μεταφορες) τις αφήνω προς το παρόν στην άκρη, γιατί θα δυσαρεστήσω ακομα περισσότερους ονειροπόλους.

 

Τέλος ένα σχόλιο για το "πρασινα και οικολογικά". Η ενέργεια που θα φορτίζουν οι μπαταρίες δεν "ερχεται" απο το πουθενα. Απλά παραγεται αλλου και μεταφέρεται στο χώρο φόρτισης. ΣΙΓΟΥΡΑ θα ειναι πιο οικολογικό, γιατί η κεντρική παραγωγή ενεργειας ειναι πιο οικολογική απο την παραγωγή σε διάσπαρτες μηχανες εσωτερικής καυσης, αλλά αν κάποιοι ονειρευονται οτι αυτό θα γινεται αποκλειστικά απο φωτοβολταικά και ανεμογεννήτριες ... ονειρευονται και πάλι. Εργοστάσια ορυκτών καυσίμων (καρβουνο, πυρηνικά, φυσικο αεριο, κλπ) θα κάνουν πάλι την παραγωγή και το "ντουμάνι" που ΔΕ θα βλέπουμε στα φουγάρα του πλοίου θα "παραγεται" σε κάποιο αλλο σημείο της χώρας. 

 

Η ανθρωπότητα πρεπει να στύψει το μυαλό της να φτιάξει καλύτερες μπαταρίες και να βγάλει σε παραγωγή την ψυχρή σύντηξη για ενέργεια. Οσο αυτά τα δυο (εστω ενα απο τα δυο) δεν ειναι σε παραγωγή, απλά θα διαβάζουμε μαρκετίστικες ειδήσεις και σχόλια ονειροπόλων. 

Επεξ/σία από isay
  • Like 7

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...