MikeJ Δημοσ. 3 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2018 400 ευρώ αποζημίωση για καθυστέρηση 4 ωρών ; Wow Εγώ νόμιζα για τόσο λίγο σου δίνουν κουπόνια να πας να φας στα mcdonalds στο αεροδρόμιο... Φαντάζομαι τα εισιτήρια δε παίζει να έκαναν πάνω από 60 ευρώ.. γιατί είχε πετάξει φίλη μου την ίδια διαδρομή πριν καμιά εβδομάδα με ryan. Επίσης στο πρώτο μήνυμα σου λένε out of our control και δε παίρνεις μία και η απειλή μήνυσης τους έκανε να κάνουν στροφή 180 μοιρών και ήταν in our control και παρε 8 κατοστάρικα... Τι διάολο...Εγώ θα πίστευα θα σου έλεγαν Bring it on πατώντας στο ότι σιγά μη μπει κάποιος πολίτης σε έξοδα δικαστικά για να διεκδικήσει μερικές εκατοντάδες ευρώ (που αν κερδίσει και τα πάρει τελικά) ενώ αυτοί έχουν τεράστια νομικά τμήματα έτοιμα. Πολύ καλό για να το ξέρουμε για μελλοντικά.
sistah Δημοσ. 3 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2018 1 hour ago, tsioulak said: Υπαρχει τετοιο συστημα στο αεροδρομιο Μακεδονιας αλλα υπαρχει για τον κυριο διαδρομο, ο οποιος ειναι κλειστος (εδω και καιρο) για εργασιες, ενω για τον βοηθητικο δεν υπαρχει τετοιο συστημα, το προβλημα αυτο με την ομιχλη θα υπαρχει μεχρι να τελειωσουν οι εργασιες στον κυριο διαδρομο. Eχεις δικιο, εχει! Βρηκα και videos με CAT II approaches με πολυ κακο visibility. Παλι καλα...Ελπιζω να τελειωσει συντομα το εργο.
TEOKOS Δημοσ. 7 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 7 Ιουλίου 2018 Στην επιστροφή από Γαλλία τον Μάιο έπεσα πάνω στις απεργίες της Air France. Άλλαξα το εισιτήριο 2 μέρες μετά . Δεν μου κακοφάνηκε γιατί δεν είχα τελειώσει ότι ήθελα να κάνω. Τον Ιούνιο μου ήρθε email από κάποια airhelp να διεκδικήσω αποζημίωση. Νόμιζα ότι ήταν spam αλλά έστειλα για πλάκα αφού έκρινα ότι τα στοιχεία που θα τους έστελνα δεν ήταν κάτι το σοβαρό. Προχτές μου μετέφεραν στον λογαριασμό μου 260 ευρώ. Χαχα πάω να παίξω τζόκερ...
McNerd Δημοσ. 7 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 7 Ιουλίου 2018 (επεξεργασμένο) Χμ, και γω τώρα φτιάχνω το case μου στην airhelp για καθυστέρηση που έζησα πρόσφατα με τη ryanair. Μου ζητάει να ανεβάσω boarding pass (μπορώ να το ανοίξω μόνο μέσα στο app στο κινητό, δεν μου το βγάζει πια όταν κάνω login στο σάιτ από browser απ' όπου θα μπορούσα να το κατεβάσω, γιατί είναι past trip) ή το booking confirmation (βρήκα το email αλλά έχει όλη την πληροφορία εντός, δεν υπάρχει κάποιο attachment). Τι μπορώ να κάνω; Επεξ/σία 7 Ιουλίου 2018 από McNerd
TEOKOS Δημοσ. 7 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 7 Ιουλίου 2018 Καντο screen capture και στείλτο. Εγώ τα είχα σβήσει όλα και έστειλα απλώς την αρχική κράτηση. Παρόλα αυτά με αποζημίωσαν 1
thomasG4 Δημοσ. 7 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 7 Ιουλίου 2018 12 λεπτά πριν, McNerd είπε Χμ, και γω τώρα φτιάχνω το case μου στην airhelp για καθυστέρηση που έζησα πρόσφατα με τη ryanair. Μου ζητάει να ανεβάσω boarding pass (μπορώ να το ανοίξω μόνο μέσα στο app στο κινητό, δεν μου το βγάζει πια όταν κάνω login στο σάιτ από browser απ' όπου θα μπορούσα να το κατεβάσω, γιατί είναι past trip) ή το booking confirmation (βρήκα το email αλλά έχει όλη την πληροφορία εντός, δεν υπάρχει κάποιο attachment). Τι μπορώ να κάνω; Να στείλεις κατευθείαν στη Ryanair. Η Airhelp είναι μεσάζοντας και παίρνει ποσοστό. Άμα το κάνεις μόνο σου εσύ θα πάρεις όλο το ποσό της αποζημίωσης. Δεν είναι τόσο δύσκολο να πάρεις τα λεφτά, όσο λένε κάποιοι. Από εδώ κάνεις τη διαδικασία: https://eu261expenseclaim.ryanair.com/ 5
LabrakisG1992 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2019 Ξεθαβω το θεμα γιατι θελω βοηθεια.Ο πατερας μου πετουσε απο Τοροντο-Νεα Υορκη-Ζυριχη-Αθηνα.Η πτηση απο Νεα Υορκη ειχε καθυστερηση 6 ωρες με αποτελεσμα να χασει την ανταποκριση.Τον εστειλαν εν τελει απο Ζυριχη φρανκφουρτη και μετα εδω.Ο λογος της καθυστερησεις δεν αναφερθηκε ποτε.Πως μπορω να δω αν διακιουται κατι?το airhelp ειναι μονο για Ευρωπη αν δεν κανω λαθος.
Charlie53 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2019 Καλησπέρα σε όλους , Σε πτήση από Αθήνα για Εδιμβούργο της easyjet με ώρα αναχώρησης 14:05 τελικά φύγαμε 19:55 γιατί υπήρχαν κάποια τεχνικά προβλήματα στο αεροπλάνο . Τελικά αυτά δεν διορθώθηκαν και ήρθε άλλο αεροπλάνο απ' το Μιλάνο για να πραγματοποιηθεί η πτήση . Γνωρίζετε τι δικαιούμαι ; Επίσης μου προτείνετε να απευθυνθώ κατευθείαν στην easyjet ή να το κάνω μέσω κάποιας άλλης εταιρείας π.χ airhelp. Ευχαριστώ
thomasG4 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2019 27 λεπτά πριν, Charlie53 είπε Καλησπέρα σε όλους , Σε πτήση από Αθήνα για Εδιμβούργο της easyjet με ώρα αναχώρησης 14:05 τελικά φύγαμε 19:55 γιατί υπήρχαν κάποια τεχνικά προβλήματα στο αεροπλάνο . Τελικά αυτά δεν διορθώθηκαν και ήρθε άλλο αεροπλάνο απ' το Μιλάνο για να πραγματοποιηθεί η πτήση . Γνωρίζετε τι δικαιούμαι ; Επίσης μου προτείνετε να απευθυνθώ κατευθείαν στην easyjet ή να το κάνω μέσω κάποιας άλλης εταιρείας π.χ airhelp. Ευχαριστώ Απο τη στιγμή που η καθυστέρηση στη πτήση ήταν μεγαλύτερη των 3 ωρών και η ευθύνη ήταν δική τους (τεχνικό πρόβλημα), δικαιούσαι κανονικά από την ευρωπαϊκή νομοθεσία από 250 εως 600 αποζημίωση (ανάλογα τη περίπτωση). Εσύ πρέπει να είσαι στη δεύτερη περίπτωση εδώ, δηλαδή δικαιούσαι 400 ευρώ. Καλύτερα να κάνεις το claim απευθείας από την εταιρία που πέταξες γιατί οι μεσάζοντες όπως η airhelp μπορεί να βοηθούν στη χαρτούρα, αλλά παίρνουν ποσοστό από αυτά τα 400 ευρώ. Εδώ κάνεις το claim στην easyJet https://www.easyjet.com/en/claim/eu261 1
xgol Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) Μπορει καποιος να ανεβασει ενα προτυπο μειλ που χρησιμοποιησε για να παρει την αποζημιωση? Απευθυνομαστε στην εκαστοτε εταιρια και τι ακριβως ζηταμε? Ηταν να πεταξω με αστρα στις 12 πμ και τελικα φυγαμε με air bulgaria στις 9μιση μμ. Ως λογο επικαλεστηκαν την ομιχλη στο αεροδρομιο της Θεσσαλονίκης. Ψαχνω μειλ εισιτήρια κτλ, παιζει να τα χω πεταξει/διαγραψει όλα. Επεξ/σία 10 Φεβρουαρίου 2019 από xgol
samniotis Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2019 νομίζω ότι όταν είναι λόγω καιρικών συνθηκών δεν παίζει αποζημίωση την πάτησα και εγώ για 2η φορά με την ομίχλη στο Μακεδονία αντί για 8 το πρωί έφυγα 11+ και αντί να γυρίσω το βράδυ στις 12, έφτασα στις 1 πάνω απο την Θεσσαλονίκη, την χαιρέτησα και ξαναγύρισε πίσω Αθήνα για να φύγουμε τελικά στις 7 το πρωί...
tas21 Δημοσ. 14 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 14 Μαρτίου 2019 Καλημέρα, η δίκια μου εμπειρία με Ryanair από Σαντορίνη για Αθήνα είχε ως εξής: Δευτέρα 11 Μαρτίου - Ακυρώνεται η πτήση των 16.55 λόγω καιρού καθώς δεν μπορούσε να προσγειωθεί το αεροπλάνο στην Σαντορίνη και επέστρεψε Αθήνα. Κατόπιν μας ειδοποιούν ότι η πτήση μεταφέρεται για Τρίτη 12 Μαρτίου στις 00.15 - αναβάλλεται και αυτή για τον ίδιο λόγο. Ξαναενημερώνουν ότι η πτήση τελικά θα γίνει στις 12 Μαρτίου στις 13.25 - η πτήση δεν πραγματοποιείται πάλι για τον ίδιο λόγο και ανακοινώνουν ότι ματαιώνεται οριστικά λόγω καιρικών συνθηκών. Σημειώνεται εδώ ότι οι πτήσεις των άλλων εταιριών (Aegean) πραγματοποιήθηκαν κανονικά χωρίς καμιά αναβολή/μετάθεση. Η συμπεριφορά της εταιρίας στο αεροδρόμιο ήταν αγενέστατη και από κάποιους επιθετική, χωρίς καμία παροχή λόγω των ακυρώσεων (π.χ. voucher) με αποκορύφωμα όταν έγινε η τελική ακύρωση να μας πουν καντε ότι νομίζετε για την επιστροφή σας. Δικαιούμαι κάποια αποζημίωσης από όλη αυτή την αδιανότητη ταλαιπώρια και που θεωρείτε ότι πρέπει να απευθυνθώ? Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Jason13 Δημοσ. 14 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 14 Μαρτίου 2019 (επεξεργασμένο) Εκανα αιτηση για αποζημιωση στην ryanair για πτηης στο ciampino με καθυστερηση 6 ωρων περιπου. Η απαντηση ηταν οτι μια προηγουμενη πτηση της ημερας αντιμετωπισε ομιχλη , και καθυστερησε ολο το προγραμμα. εγω τι φταιω αν εχει ομιχλη η μια απο τις 10 πτησεις που κανει το αεροπλανο στην βορεια σουηδια ας πουμε; Να απαντησω περι μηνυσεως οπως εκανε ο απο πανω; which was due to a previous flight diversion due adverse weather conditions (fog) which caused a knock-on effect on our daily schedule. As this delay was unexpected we wish to inform you that no compensation is due under EU261/2004 as this was caused due to extraordinary circumstances beyond Ryanair's control. Επεξ/σία 14 Μαρτίου 2019 από Jason13
Επισκέπτης Δημοσ. 13 Μαΐου 2019 Δημοσ. 13 Μαΐου 2019 Πριν 2-3 χρονια, είχα μια πτήση Αθηνα - Μπεργκαμο με Rude Air. Μπήκαμε στο αεροπλάνο, επι μια ωρα μας είχαν μέσα και δεν μας έλεγαν πιο είναι το πρόβλημα. Εν τέλει, μας είπαν ότι υπάρχει βλάβη λόγω πρόσκρουσης με πουλί στην προηγούμενη πτήση. Είχαμε μια μεγαλη καθυστερηση, 4-7 ωρών περίπου. Τηλεφωνησα στην ΥΠΑ, και μου είπαν ότι δεν δικαιούμαι αποζημίωση λόγω ανωτέρας βίας. Τους ενημέρωσα ότι δεν είναι ανωτέρα βια, καθώς η πρόσκρουση έγινε στην προηγούμενη πτήση. Εφυγε επιστολή προς ΥΠΑ, και Rude Air, και μετά από λίγες μερες αποζημιώθηκα. Το ωραίο της υποθεσης ειναι ότι έλαβε τα χρήματα και ο 3ος της παρέας, ο οποίος δεν είχε ερθει στο ταξίδι, και δεν δικαιούταν αποζημίωση, μιας και ήταν non shown.
Gkats16819 Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2020 Πτηση απο Βρεμη-Θεσσαλονικη με Ryanair...3 ατομα.Καθυστερηση 6,5 ωρες!Βλαβη στο κινητηρα του αεροπλανου.Η εταιρια μετα απο πολλα email και πιεση μεσω Airhelp μου επεστρεψε 400€ ενω κανονικα επρεπε να παρω 1200€.Δεν τα δεχθηκα και τωρα εχω 18 μηνες μεσω Airhelp για να παρω 600€ διοτι το πανε δικαστικα και κρατανε τα μισα απο τα 1200€.Καλη η Airhelp αλλα οχι σε υποθεση με Ryanair γιατι ειναι η χειροτερη εταιρια σε ολα!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα