fastnq2 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2017 Σε έπιασαν λίγο κώτσο αλλά αφού έμεινες ικανοποιημένος, κλάιν.Ταξιδεψα τσαμπα χωρις καν να το επιδιώξω.Εννοειται οτι ειμαι ικανοποιημενος.Παντα σε σχεση με τι μπορεις να διεκδικησεις σε νορμαλ πλαισια.Αν ειναι να πας με τις νομοθεσιες στα χερια και να το παιζεις ψαγμένος δεν θα το κανα.
Speculoos Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2017 Εννοείται σε νορμάλ πλαίσια, κάνοντας χρήση αποκλειστικά των βασικών σου δικαιωμάτων σου ως ταξιδιώτης. Δεν χρειάζεται να τους στείλεις εξώδικο ή να πας αγκαζέ με τον δικηγόρό σου. Ούτε φυσικα να το παίξεις ιστορία. Από τη στιγμή που έχασες τη σύνδεση με υπαιτιότητα της εταιρείας, κάτι που όπως λες δε χρειάστηκε καν να διαπραγματευτείς, τότε ναι πρέπει να σε βάλουν σε επόμενη πτήση όπως και έγινε, πρέπει να σου δώσουν λεφτά ώστε να μπορέσεις να φας στο αεροδρόμιο όση ώρα περιμένεις (αν η πτήση είναι επόμενη μέρα τότε σου παρέχουν και ξενοδοχείο) και η χρηματική αποζημίωση είναι ή 250 ευρώ για πτήσεις μέχρι 1500 χμ ή 400 ευρώ για μεγαλύτερες πτήσεις εντός Ευρώπης.
fastnq2 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2017 Δεν περιμενα αμεσα πηρα αλλη πτηση.1700 χλμ εντος Ευρώπης ηταν.Ισως να μπορουσα να παρω παραπανω.Δεν ξερω αν ισχυαν τοτε τα ιδια,τελη 2015 ηταν.Εκτιμησα παντως την καλη σταση τους.Εχουμε συνηθισει με τους δικους μας που χρεωνουν το κουλουρακι εξτρα και νομίζουμε αυτο ειναι το νορμαλ και εξω.
Speculoos Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2017 Σου έδωσαν βασικά τα μισά απ'όσα είχες δικαίωμα (από το 2004 υπάρχει η σχετική νομοθεσία) και έτσι όλοι έμειναν ευχαριστημένοι. Κι εσύ που εξυπηρετήθηκες κι εκείνοι που γλίτωσαν όχι τα 200 ευρώ αλλά τη χαρτούρα που χρειάζεται. Να το χεις στο μυαλό σου για την επόμενη φορά που θα σου τύχει πάντως . Σε προσωπικό επίπεδο και επειδή το νήμα είναι για την Ryan, πριν από μερικούς μήνες σε πτήση από Δουβλίνο ήμουν υπεράριθμος όταν έκανα τσεκ ιν (πήρα το boarding pass χωρίς όμως θέση). Στην πύλη μου πρότειναν κατευθείαν ή να περιμένω να επιβιβαστούν όλοι και να δούμε αν υπάρχει διαθεσιμότητα ή να με βάλουν στην πτήση της επόμενης μέρας, να με πάνε σε ξενοδοχείο στο αεροδρόμιο και να μου δώσουν 250 ευρώ. Διάλεξα την πρώτη λύση αλλά μου έκανε πολύ θετική εντύπωση ειδικά για τα στάνταρ της ryanair το πώς χειρίστηκε το θέμα. Από άλλες εταιρείες σε παρόμοια ζητήματα έχω δύο εμπειρίες το 2015 (Air France, Aegean) και μία το 2016 (Swiss). Ενώ η Aegean μου έδωσε σχεδόν κατευθείαν την αποζημίωση των 400 ευρώ και η Air France τα έβαλε στον λογαριασμό μου μέσα σε 4 βδομάδες, έπρεπε να κυνηγήσω τους Ελβετούς για ένα τρίμηνο σχεδόν μέχρι να αξιωθούν να μου βάλουν τα χρήματα. 1
Speculoos Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2017 Είναι και δεν είναι παράνομο αλλά είναι συνηθισμένη πρακτική ειδικά για τις γνωστές μεγάλες εταιρείες, η Lufthansa είναι κλασικό παράδειγμα εταιρείας που κάνει overbooking και μετά ψάχνουν στο gate για εθελοντές να δώσουν τη θέση τους. Αυτό συμβαίνει γιατί ένα περίπου 5-10% των επιβατών που έχουν αγοράσει εισιτήριο δεν εμφανίζεται ποτέ στο αεροδρόμιο οπότε οι εταιρείες για να είναι πιο σίγουρες ότι θα γεμίσει η πτήση διαθέτουν περισσότερα εισιτήρια. Για αυτό υπάρχει και σχετική νομοθεσία που να αποζημιώνει όσους δεν ανέβουν τελικά στο αεροπλάνο. Υποτίθεται ότι η ryanair δεν κάνει ποτέ overbooking, οπότε δεν γνωρίζω αν στην περίπτωσή μου άλλαξαν τη συνηθισμένη τακτική τους ή υπήρξε κάποιο πρόβλημα στο σύστημα.
drspiros Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2018 Λοιπόν, προσέξτε (σόρυ για την καθυστέρηση στην γνωστοποίηση της εξέλιξης) Μου απαντούν την πρώτη φορά: "We sincerely regret the cancellation of your flight, which was due to operational reasons, outside of our control. As this cancellation was unexpected and therefore outside Ryanair’s control we regret to advise that no monetary compensation is due under EU Regulation 261/2004" Τους απαντάω να μου εξηγήσουν επακριβώς ποιοι είναι αυτοί οι operational reasons, γιατί θα πρέπει να τους αναφέρω στη μήνυσή μου... Και μου απαντούν μετά από 2 μέρες: "We sincerely regret the delay of your flight, which was an adverse weather conditions reactionary, however inside of ourcontrol. I wish to confirm that a bank transfer to the value of 800.00 EUR (equivalent to 400.00 EUR per full fare paying passenger) has been authorised for your compensation in full and final settlement of your claim and in accordance with Article 7 of EU Regulation 261/2004. This transaction should be reflected on your bank statement within the next 10 working days" Τα οποία και πιστώθηκαν όντως μετά από 15-20 μέρες. Μην τους αφήνετε σε χλωρό κλαρί! 8 2
opcorsa Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2018 23 λεπτά πριν, drspiros είπε Λοιπόν, προσέξτε (σόρυ για την καθυστέρηση στην γνωστοποίηση της εξέλιξης) Μου απαντούν την πρώτη φορά: "We sincerely regret the cancellation of your flight, which was due to operational reasons, outside of our control. As this cancellation was unexpected and therefore outside Ryanair’s control we regret to advise that no monetary compensation is due under EU Regulation 261/2004" Τους απαντάω να μου εξηγήσουν επακριβώς ποιοι είναι αυτοί οι operational reasons, γιατί θα πρέπει να τους αναφέρω στη μήνυσή μου... Και μου απαντούν μετά από 2 μέρες: "We sincerely regret the delay of your flight, which was an adverse weather conditions reactionary, however inside of ourcontrol. I wish to confirm that a bank transfer to the value of 800.00 EUR (equivalent to 400.00 EUR per full fare paying passenger) has been authorised for your compensation in full and final settlement of your claim and in accordance with Article 7 of EU Regulation 261/2004. This transaction should be reflected on your bank statement within the next 10 working days" Τα οποία και πιστώθηκαν όντως μετά από 15-20 μέρες. Μην τους αφήνετε σε χλωρό κλαρί! και ο αγιος φοβερα θελει λοιπον! ευγε~
tsioulak Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2018 3 ώρες πριν, drspiros είπε Λοιπόν, προσέξτε (σόρυ για την καθυστέρηση στην γνωστοποίηση της εξέλιξης) Μου απαντούν την πρώτη φορά: "We sincerely regret the cancellation of your flight, which was due to operational reasons, outside of our control. As this cancellation was unexpected and therefore outside Ryanair’s control we regret to advise that no monetary compensation is due under EU Regulation 261/2004" Τους απαντάω να μου εξηγήσουν επακριβώς ποιοι είναι αυτοί οι operational reasons, γιατί θα πρέπει να τους αναφέρω στη μήνυσή μου... Και μου απαντούν μετά από 2 μέρες: "We sincerely regret the delay of your flight, which was an adverse weather conditions reactionary, however inside of ourcontrol. I wish to confirm that a bank transfer to the value of 800.00 EUR (equivalent to 400.00 EUR per full fare paying passenger) has been authorised for your compensation in full and final settlement of your claim and in accordance with Article 7 of EU Regulation 261/2004. This transaction should be reflected on your bank statement within the next 10 working days" Τα οποία και πιστώθηκαν όντως μετά από 15-20 μέρες. Μην τους αφήνετε σε χλωρό κλαρί! Εισασταν 2 ατομα και για αυτο ηταν 800 ευρω; 1
drspiros Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2018 12 ώρες πριν, tsioulak είπε Εισασταν 2 ατομα και για αυτο ηταν 800 ευρω; Ναι.
djuan1988 Δημοσ. 2 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 2 Μαρτίου 2018 Περιμένω και εγώ αυτή τη στιγμή την πτήση μου για Λονδίνο. Ώρα αναχώρησης 22:10, νέα εκτιμώμενη ώρα αναχώρησης 01:15. Λογικά θα φτάσουμε με καθυστέρηση μεγαλύτερη των 3 ωρών. Προφανώς υπάρχει πρόβλημα με τον καιρό, αλλά δεν υπάρχει πρόβλημα στο αεροδρόμιο της αναχώρησης. Θεωρώ ότι είναι δικό τους λειτουργικό πρόβλημα το ότι δεν κατάφεραν να έχουν ένα αεροπλάνο στην ώρα του, στη Θεσσαλονίκη. Υπάρχει περίπτωση να κερδίσω τα 400€; Προφανώς θα κάνω προσπάθεια έτσι και αλλιώς..
djuan1988 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2018 (επεξεργασμένο) Τελικά φταίει η ομίχλη στη Θεσσαλονίκη και όχι ο καιρός στο UK... Φτάσαμε 2018 και δεν έχει το αεροδρόμιο ILS. Επεξ/σία 3 Μαρτίου 2018 από djuan1988
sistah Δημοσ. 3 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2018 (επεξεργασμένο) Πραγματικα δεν καταλαβαινω γιατι δεν εχει εγκατασταθει CAT III ILS στο αεροδρομιο της Θεσσαλονικης οταν ακυρωνονται καθημερινα πτησεις για πλακα λογω ομιχλης.. Εαν υποθεσουμε οτι γινεται λγω ελλειψης κονδυλιων, απορω πως δεν εχει φτασει στο απροχωρητο με τοση ταλαιπωρια που τρωνε οι επιβατες.. Επεξ/σία 3 Μαρτίου 2018 από sistah
djuan1988 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2018 (επεξεργασμένο) Προφανώς ακυρώθηκε η πτήση μας εχθές μετά από 5ωρη αναμονή, όπως και όλες όσες περίμεναν αεροπλάνο από άλλη πτήση. Αρκετές επίσης προσγειώθηκαν στην Αθήνα ή στον αρχικό προορισμό τους. Επίσης ακυρώθηκε και σημερινή πρωινή πτήση για Αθήνα. @sistah Βλέπω τελικά με ένα μικρό google search ότι υπάρχει ILS στο αεροδρόμιο. Δεν μπορώ να βγάλω άκρη για το CAT και οι πληροφορίες είναι αρκετά παλαιές. Ίσως παίζει ρόλο και το ότι γίνονται εργασίες στον 10/28. Επεξ/σία 3 Μαρτίου 2018 από djuan1988
tsioulak Δημοσ. 3 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2018 8 ώρες πριν, sistah είπε Πραγματικα δεν καταλαβαινω γιατι δεν εχει εγκατασταθει CAT III ILS στο αεροδρομιο της Θεσσαλονικης οταν ακυρωνονται καθημερινα πτησεις για πλακα λογω ομιχλης.. Εαν υποθεσουμε οτι γινεται λγω ελλειψης κονδυλιων, απορω πως δεν εχει φτασει στο απροχωρητο με τοση ταλαιπωρια που τρωνε οι επιβατες.. 26 λεπτά πριν, djuan1988 είπε Προφανώς ακυρώθηκε η πτήση μας εχθές μετά από 5ωρη αναμονή, όπως και όλες όσες περίμεναν αεροπλάνο από άλλη πτήση. Αρκετές επίσης προσγειώθηκαν στην Αθήνα ή στον αρχικό προορισμό τους. Επίσης ακυρώθηκε και σημερινή πρωινή πτήση για Αθήνα. @sistah Βλέπω τελικά με ένα μικρό google search ότι υπάρχει ILS στο αεροδρόμιο. Δεν μπορώ να βγάλω άκρη για το CAT και οι πληροφορίες είναι αρκετά παλαιές. Ίσως παίζει ρόλο και το ότι είναι κλειστός ο 10/28. Υπαρχει τετοιο συστημα στο αεροδρομιο Μακεδονιας αλλα υπαρχει για τον κυριο διαδρομο, ο οποιος ειναι κλειστος (εδω και καιρο) για εργασιες, ενω για τον βοηθητικο δεν υπαρχει τετοιο συστημα, το προβλημα αυτο με την ομιχλη θα υπαρχει μεχρι να τελειωσουν οι εργασιες στον κυριο διαδρομο. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα