drspiros Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2017 Την περασμένη Δευτέρα είχαμε αναχώρηση στις 7.05 το πρωί από το αεροδρόμιο της Φρανκφούρτης για Αθήνα με Ryanair. Ο καιρός ήταν καλός μετά τη χιονόπτωση της Κυριακής και οι πτήσεις γίνονταν κανονικά. Μας έβαλαν στο αεροπλάνο και μετά από 20 λεπτά μας ενημέρωσαν ότι δεν έβρισκαν τον πιλότο(!!). Περιμέναμε άλλη μια ώρα μέσα και τελικά λόγω μη εύρεσης αντικαταστάτη πιλότου, μας έστειλαν πίσω στην αίθουσα αναμονής όπου περιμέναμε τη νέα πτήση στις 11.30. Γνωρίζει κανείς την ακριβή διαδικασία αίτησης αποζημίωσης, δεδομένης της άνω των 3 ωρών αδικαιολόγητης καθυστέρησης;
Speculoos Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2017 https://eu261expenseclaim.ryanair.com/ Ξεκινας απο εδω. Απο τη στιγμη που δεν οφειλεται σε λογους ανωτερας βιας (πχ καιρος, απεργια, σφοδρη βατραχοπτωση) και δεν υπηρχε εγκαιρη προειδοποιηση τοτε εχεις δικαιωμα για αποζημιωση. 3
techm Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2017 Κανείς άλλος που έπεσε από τα σύννεφα με τη Ryanair; 3
ProponitisTouKanape Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2017 Κανείς άλλος που έπεσε από τα σύννεφα με τη Ryanair; Για αυτο οταν η διαφορα δεν ειναι χαοτικη, κλεινεις μια legacy και τελειωνεις. Εχεις το κεφαλι σου ησυχο. 1
drspiros Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2017 Για αυτο οταν η διαφορα δεν ειναι χαοτικη, κλεινεις μια legacy και τελειωνεις. Εχεις το κεφαλι σου ησυχο. Τι σημαίνει αυτό;
SakafliaC Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2017 210 3534147-8 είναι τα δικαιώματα των επιβατών της ΥΠΑ. Κάνε μια ερώτηση για το αν δικαιούσαι κάτι και τί.
fastnq2 Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2017 Ryanair.Κλαμα.Σε πτηση με Lufthansa επειδη λογω καθυστερησης δεν θα προλάβαινα την αλλαγη αεροπλανου με φωναξαν στο γκισε και μου προτειναν 2 διαφορετικα πλανα πτησεων για τον τελικό προορισμο,να διαλεξω,και μου εδωσαν ενα χαρτι να γραψω με μια προπληρωμενη καρτα,ητοι αποζημιωση,200 ευρω χωρις να αναφερω τιποτα.Αξιοσημειωτο,κοστος πτησης πηγαινε-ελα 205 ευρω.Αργοτερα διάβασα οτι αν δεν υπαρχουν διαθέσιμες πτησεις οφειλουν να σου πληρωσουν ξενοδοχειο για να φύγεις με την πρώτη πτηση που θα βρεθει. 2
Finn Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2017 Εγώ έφτασα τον περασμένο μήνα στη Βαρκελώνη με 23 ώρες καθυστέρηση επειδή στο Μακεδονία είχε ομίχλη. Να τολμήσω να κάνω αίτηση για αποζημίωση στην Aegean ή θα άκυρο; Έχει κανείς εμπειρία με Aegean;
scullyist Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2017 Γιατί να είναι άκυρο που θα ζητήσεις αποζημίωση για το ότι δεν διακινδυνέψανε να πετάξουν με χαμηλή ορατότητα και να σας στουκάρουν πουθενά; 2
Finn Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2017 Γιατί να είναι άκυρο που θα ζητήσεις αποζημίωση για το ότι δεν διακινδυνέψανε να πετάξουν με χαμηλή ορατότητα και να σας στουκάρουν πουθενά; Γιατι η ορατότητα επανήλθε και παρόλα αυτά δεν πετάξαμε παρά μετά από 6 ώρες.
jpaokx Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2017 Αν εφτασες στον τελικο προορισμο σου σε λιγοτερο απο 2 ώρες από αυτό που προβλεπόταν, τότε δεν δικαιούσαι αποζημείωση. Σε κάθε άλλη περίτπωση, δικαιούσαι.
fastnq2 Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2017 Αν εφτασες στον τελικο προορισμο σου σε λιγοτερο απο 2 ώρες από αυτό που προβλεπόταν, τότε δεν δικαιούσαι αποζημείωση. Σε κάθε άλλη περίτπωση, δικαιούσαι. Ναι το διαβασα και αυτο τοτε που εψαχνα.Σε μενα ομως εδωσαν αποζημιωση προτου καν ανεβω σε αεροπλανο για το περιστατικο που αναφερω πιο πανω. Εγώ έφτασα τον περασμένο μήνα στη Βαρκελώνη με 23 ώρες καθυστέρηση επειδή στο Μακεδονία είχε ομίχλη. Να τολμήσω να κάνω αίτηση για αποζημίωση στην Aegean ή θα άκυρο; Έχει κανείς εμπειρία με Aegean; Αν ηταν με ryanair θα σας εβαζαν ολους να ανοιξετε τους φακους στα κινητα για να καθαρισει το τοπιο παντως 3
ProponitisTouKanape Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2017 Τι σημαίνει αυτό; Μη low-cost. Η πραγματικη διαφορα μιας "κανονικης" εταιριας με μια εταιρια χαμηλου κοστους φαινεται στο πως σου συμπεριφερονται οταν κατσει η στραβη (οταν ειναι δεν ειναι ευθυνη σου, προφανως). Αν κλεισεις ενα εισιτηριο πχ με Lufthansa, η Lufthansa θα σε γυρισει σπιτι σου, ο,τι και να γινει. Ειναι πολυ σημαντικο αυτο, οταν κλεινεις ενα αεροπορικο με Ryanair και ειδικα σε προορισμο με αραιες συχνοτητες, ρισκαρεις αρκετα. Κι εμενα μου εκατσε στραβη με Lufthansa, αργησε να απογειωθει η πρωτη πτηση λογω προβληματος στο αεροπλανο και εχασα την ανταποκριση, σε 3 ωρες ημουν στην επομενη πτηση απο το Μοναχο για την Αθηνα. Ταλαιπωρηθηκα; Ναι, οκ, ομως γυρισα σπιτι μου. Φιλος μου ειχε ανταποκριση μεσω Ζυριχης και ειχε προβλημα το αεροδρομιο και ακυρωθηκε το πρωτο σκελος, του προτειναν εναλλακτικες λυσεις. Αν πετουσε με Ryan θα την εβγαζε κανα δυο μερες στο αεροδρομιο
Speculoos Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2017 Ryanair.Κλαμα.Σε πτηση με Lufthansa επειδη λογω καθυστερησης δεν θα προλάβαινα την αλλαγη αεροπλανου με φωναξαν στο γκισε και μου προτειναν 2 διαφορετικα πλανα πτησεων για τον τελικό προορισμο,να διαλεξω,και μου εδωσαν ενα χαρτι να γραψω με μια προπληρωμενη καρτα,ητοι αποζημιωση,200 ευρω χωρις να αναφερω τιποτα.Αξιοσημειωτο,κοστος πτησης πηγαινε-ελα 205 ευρω.Αργοτερα διάβασα οτι αν δεν υπαρχουν διαθέσιμες πτησεις οφειλουν να σου πληρωσουν ξενοδοχειο για να φύγεις με την πρώτη πτηση που θα βρεθει. Σε έπιασαν λίγο κώτσο αλλά αφού έμεινες ικανοποιημένος, κλάιν.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα