kosegdit Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2017 Καλησπέρα σε όλους, σήμερα παρέλαβα το Oneplus 5t, έκδοση 8Gb ram, μετά από παραγγελία από το επίσημο site. Μόλις ανοιξα το τηλέφωνο και πήγα να βάλω την κάρτα sim στο sim slot 1, συνειδητοποίησα ότι δεν την αναγνωρίζει. Όσα restart και να έκανα, τα ίδια. Έβαλα sim φίλου και πάλι τα ίδια. Στο slot 2 παίζει κανονικά. Πιστεύω πως το σωστό είναι να το στείλω πίσω για επισκευή/αντικατάσταση. Γνωρίζει κανείς ποια είναι η διαδικασία; Να επιμείνω για αντικατάσταση ή ότι μου πουν; Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων.
basilis5 Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2017 Βαλε για αρχη καρτα και στα 2 σλοτς να δεις. Μηπως με μια καρτα η default θεση ειναι η 2.
dimitris_213 Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2017 Γιατί δεν στέλνεις ένα μέιλ πρώτα εξηγώντας ποιο είναι το θέμα και να δεις τι θα σου πούνε. Ίσως είναι κάτι που το ξέρουν αυτοί, λέω εγώ τώρα.......Και μετά το στέλνεις πίσω και ζητάς αντικατάσταση.
ziaba Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2017 Να το στείλεις πίσω και να ζητήσεις αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων επίσης και τα έξοδα επιστροφής
kosegdit Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2017 Μίλησα μαζί τους στο live chat. Τους εξήγησα το πρόβλημα, και μου είπαν να τους το στείλω πίσω ζητώντας αντικατάσταση. Ήδη έχω στείλει replacement request και περιμένω απάντησή τους. Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας παιδιά. P.S. Έφαγα μεγάλη ξενέρα
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα