Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα σε όλους,

 

σήμερα παρέλαβα το Oneplus 5t, έκδοση 8Gb ram, μετά από παραγγελία από το επίσημο site.

Μόλις ανοιξα το τηλέφωνο και πήγα να βάλω την κάρτα sim στο sim slot 1, συνειδητοποίησα ότι δεν την αναγνωρίζει. Όσα restart και να έκανα, τα ίδια. Έβαλα sim φίλου και πάλι τα ίδια. Στο slot 2 παίζει κανονικά.

 

Πιστεύω πως το σωστό είναι να το στείλω πίσω για επισκευή/αντικατάσταση.

 

Γνωρίζει κανείς ποια είναι η διαδικασία; Να επιμείνω για αντικατάσταση ή ότι μου πουν;

 

Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων.

Δημοσ.

Γιατί δεν στέλνεις ένα μέιλ πρώτα εξηγώντας ποιο είναι το θέμα και να δεις τι θα σου πούνε. Ίσως είναι κάτι που το ξέρουν αυτοί, λέω εγώ τώρα.......Και μετά το στέλνεις πίσω και ζητάς αντικατάσταση.

Δημοσ.

Να το στείλεις πίσω και να ζητήσεις αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων επίσης και τα έξοδα επιστροφής

Δημοσ.

Μίλησα μαζί τους στο live chat. Τους εξήγησα το πρόβλημα, και μου είπαν να τους το στείλω πίσω ζητώντας αντικατάσταση. Ήδη έχω στείλει replacement request και περιμένω απάντησή τους.

 

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας παιδιά.

 

P.S. Έφαγα μεγάλη ξενέρα  :-(  :cry:

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...