Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η μικρη μου ιστορια με το σερβις της Σονυ μεχρι τωρα και συγνωμη για τα πολλα που ακολουθουν..

 

Καποια στιγμη τελη Καλοκαιριου με αρχες Φθινοπωρου προσεξα οτι στη δεξια πλευρα της οθονης,διπλα στο περιθωριο,παρουσιαστηκε μια αρκετα μεγαλη μωβ θολουρα,οχι γραμμη-ουτε καμενο πιξελ,που ηταν-ειναι εμφανως πιο εντονη σε λευκο και ανοιχτο χρωματικο υποβαθρο.

Μετα την τελευταια αναβαθμιση και αφου πειστηκα οτι δεν ειναι καποιο προβλημα στο λογισμικο αποφασισα να επικοινωνησω με το εξουσιοδοτημενο σερβις της Σονυ αλλωστε η εγγυηση μου ειναι ακομη σε ισχυ,με την τηλεοραση αγορασμενη 16/2/2016 απο γνωστο δικτυο καταστηματων,με αρχικα Μ.Μ.

Διαλεγοντας το κοντινοτερο σε μενα σερβις,επικοινωνησα μαζι τους,22/11 αυτο,και αφου μου συστηθηκε να τραβηξω αρκετες φωτος με το κινητο,μου απαντησε ο Γ.Κ.,ιδιοκτητης και υπευθυνος του σερβις,οτι θα επικοινωνησει με το κεντρικο σερβις της εταιρειας στην Αθηνα και οτι κατα την γνωμη του αφου απεκλεισε με λιγα λογια την περιπτωση software,αν υπαρχει καποιο προβλημα στο πανελ η τηλεοραση θα αντικατασταθει.

Στις 30/11 επικοινωνησαν μαζι μου,για να μου απαντησουν οτι πρεπει να με επισκεφτει τεχνικος του τοπικου σερβις για να τραβηξει και ο ιδιος φωτος για το κεντρικο σερβις και πως η αργοπορια στην απαντηση οφειλονταν στο γεγονος οτι ειχε μεσολαβησει το Black Friday και ειχαν πολλες παρουσιασεις σε πελατες και δεν προλαβαιναν να ασχοληθουν με την περιπτωση μου!!!!

Γινεται και αυτο,με εναν ευγενεστατο νεαρο που εμφανιστηκε στο σπιτι μου για 20 λεπτα,τραβηξε καποιες φωτος με κλειστο φωτισμο και αφου συμπερανε οτι οντως υπαρχει εμφανης και δια γυμνου οφθαλμου χρωματικη παραμορφωση σε συγκεκριμενα σημεια του πανελ που εγω στην θεαση δεν μπορουσα να βρω αλλα εμφανιζονταν καθαρα στις φωτος,θα μου απαντησουν για το τί πρεπει να γινει αλλα αν προκυψει το ευτυχες και μου την αλλαξουν,αυτο θα αργησει γιατι θα κανει 10-12 εργασιμες να ερθει η καινουργια και θα ειναι και ανοιχτη γιατι θα την ελεγξουμε πρωτα.. .

Στις 6/12 με σμς με ενημερωνουν οτι πρεπει να παρουν την τηλεοραση στο σερβις για περαιτερω ελεγχο και πως αν τυχον το κεντρικο σερβις αποφανθει οτι δεν χρειαζεται να μου επιδιορθωσουν την τηλεοραση ή να την αντικαταστησουν θα με χρεωσουν και !!!!!!!!!30 ευρω!!!!!!!! για το πηγαινε-ελα και πιθανολογω για καμια 10αρια φωτος ακομη που θα εστελναν στο κεντρικο σερβις.

Απαντησα θετικα αν και με σχετικο εκνευρισμο γιατι ποιος ο λογος να αναφερουν τα 30ε αφου στην τελικη η τηλεοραση εχει προβλημα και γιατι αγορασα Σονυ αν οχι για το τεραστιο brandname και τεχνογνωσια και καλυψη κλπ κλπ.

Κατοπιν παιρνω και ενα τηλεφωνο την εξυπηρετηση πελατων της Σονυ για να διαμαρτυρηθω βασικα για την καθυστερηση γιατι αρχιζει να περναει ο καιρος και απαντα η ευγενεστατη στο τηλεφωνικο κεντρο κατι σαν “εμεις θελουμε οι πελατες μας να ειναι χαρουμενοι και μην στεναχωριεστε γιατι η Σονυ ειναι μεγαλη εταιρεια και μπλα- μπλα μπλα-μπλα”.

Πραγματι εμφανιστηκαν το ιδιο μεσημερι,πηραν την τηλεοραση και εμεινα να περιμενω..

Μεχρι την Παρασκευη,8/12, που διαβαζω ενα περιποιημενο σμς οτι ουτε επιδιορθωση ουτε αντικαστασταση γινονται δεκτες και θα μου την φερουν πισω οποτε θελω αλλα τα 30ε αδιαπραγματευτα γιατι τοσα χιλιομετρα εκαναν,περιπου 5χλμ ολα μαζι!

Και με το που το διαβαζω το σμς γυριζει το μυαλο αναποδα...παιρνω αρχικα τον Γ.Κ. και αρχιζω τις φωνες αλλα φυσικα αυτος δεν φταιει,το κακο κεντρικο σερβις φταιει για ολα,που ειναι και απροσωπο και δεν μπορει να μου πει με ποιον μιλησε και “ναι με καταλαβαινει και φυσικα ειδε οτι η τηλεοραση ειχε “κατι”,απροσδιοριστο αυτο το κατι μην τυχον και το χρησιμοποιησω,για αυτο μου ειπε να παρει την τηλεοραση.

Επουδενι για τα 30ε για την βολτα 10 λεπτων να προσθεσω εγω..

Κατοπιν και εκει ηταν το μεγαλο show τηλεφωνω το τηλεφωνικο κεντρο της Σονυ και επι 15 με 20 λεπτα εψελνα,οχι χριστουγεννιατικους υμνους,και αφου με διαβεβαιωσαν οτι η Σονυ ειναι καλη εταιρεια που αγαπαει τους πελατες της και πως ο κακος ειναι ο τοπικος σεριφης,συγνωμη εκπροσωπος,μου συνεστησαν να μην παρω πισω την τηλεοραση και πως μεσα σε 24 ωρες που μετα εγιναν 72 ,λογω Σ/Κ,θα με παρει το τμημα παραπονων για να επιληφθει του προβληματος μου.

Ξαναπαιρνω τον τοπικο εκπροσωπο που με διαβεβαιει οτι αυτος δεν εχει ευθυνη και πως οντως κατι ειδε και πως καλα εκανα και εβαλα τις φωνες και πως οι κακοι ειναι του κεντρικου κλπ κλπ..

Δευτερα 11/12 στις 15.30 οσο ειχαν παρει οποιονδηποτε διαβασει αυτο το παραμιλητο,τοσο ειχαν παρει και εμενα.

Τους ξαναπαιρνω,χωρις τους υμνους,αυτην την φορα,και μου απαντουν οτι δεν εχουν καταληξει ακομη οι του κεντρικου με τον τοπικο αλλα μεσα σε 24 ωρες θα με παρουν σιγουρα.

Μετα για ανκορ περνω και ενα τηλ το καταστημα που αγορασα την τιβι αλλα αυτοι ως αλλοι Ποντιοι Πιλατοι απαντησαν,ευγενεστατα και αυτοι,παρε τηλ το εξουσιοδοτημενο σερβις..

Τοσο πολυ ενδιαφερονται για τους πελατες τους..

 

12/12

Μετά από παραινέσεις φίλων αλλά και όσων διαβάσανε την διασκεδαστική ιστοριούλα μου σε άλλα σαϊτς έκανα μια βόλτα από το κατάστημα που έκανα την αγορά.

Αυτήν την φορά στον χώρο ήταν δυο ευγενέστατοι κύριοι,οι οποίοι έδειξαν πραγματικό ενδιαφέρον.

Κάλεσαν τηλεφωνικά τον κο Κ.,τον τοπικό αντιπρόσωπο του σέρβις,και αφού επιβεβαίωσαν και απο αυτόν οτι όντως η τηλεόραση εχει κάποιο πρόβλημα,που το κεντρικό σέρβις θεωρεί οτι είναι "εντός προδιαγραφών"χωρίς άλλη αιτιολογία,κάλεσαν τον προϊστάμενο του καταστήματος,κο Π. ο οποίος αφού άκουσε μια περίληψη της κατάστασης,είπε οτι θα προσπαθήσει να δώσει μια λύση.

Του απέστειλα ενα μαιλ με τις αρχικές φωτός που είχα αποστείλει και στις 22/11 στο σέρβις και περιμένω..

 

Περιττό να πω οτι από το τμήμα παραπόνων της Σονυ ακόμη περιμένω τηλεφώνημα,ώρα 14.15...

 

Ιδεες-προτασεις ή παρομοιες περιπτωσεις κανεις για να ξερω τι να κανω;

 

Όταν ολοκληρωθει η μικρη αυτη περιπετεια,με οποιον τροπο,θα ξαναγραψω το κειμενο με ονοματα ολων και το δικο μου φυσικα.

Προς στιγμην απεχω ενα κλικ απο το να τα χασω τελειως και να αρχισω τις πραγματικες ασχημιες και οχι μονο δια τηλεφωνου..

post-214619-0-95130600-1513017499_thumb.jpg

post-214619-0-31928100-1513017558_thumb.jpg

post-214619-0-20262400-1513017609_thumb.jpg

post-214619-0-59473100-1513017673_thumb.jpg

Επεξ/σία από bill36
Δημοσ.

που να δεεις τι ειχε η δικη μου σονυ 55αρα ολοκαινουρια(ακριβο μοντελο) μιας μερας και αφου μου αλλαξανε 3 καινουριες 

ειχαν ολες ενα τεραστιο αυγο δυνοσαυρου στο κεντρο της οθονης τοσο μεγαλο που νομιζα οτι ειχα παρει δυνοσαυρο

 

ποτε σονυ ξανα

Δημοσ.

Επικοινώνησε με τον συνήγορο καταναλωτή και με τα κεντρικά στο εξωτερικό. Στείλε τους ένα πολύ ευγενικό μνμ αναφέροντας ονόματα καταστήματα σέρβις κτλ. Συνήθως απαντούν και μετά ή θα το αναλάβουν αυτοί ή θα το κάνεις μια ωραία κοινοποίηση για να ταρακουνηθούν. 

  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Και το φιναλε της μικρης αυτης ιστοριας..

Αφου μεσολαβησε το καταστημα που αγορασα την τηλεοραση,και σε προσωπικο επιπεδο ο κος Α.Π., εγινε αποδεκτο το αιτημα αντικαταστασης της τηλεορασης.

Ενημερωθηκα καπου στις 20/12 οτι θα παραλαμβανα μια ανακατασκευασμενη kd49xd8005,δηλαδη το επομενο μοντελο απο την δικη μου,εν ευθετω χρονω.Για το διαστημα των Χριστουγεννων μου επιστραφει η δικη μου με πρωτοβουλια του τοπικου σερβις,για να μην μεινουμε χωρις τηλεοραση και τελικα καπου στις 28/12 μου εφεραν την καινουργια και πηραν πισω την προβληματικη.

Ομολογω πως τελικα,παρα την οποια ταλαιπωρια,πηρα αυτο που ζητησα.Η τηλεοραση ειχε οντως προβλημα,η εταιρεια τιμησε την εγγυηση της και απο την στιγμη που δεν εξυπηρετουσε να επιδιορθωθει η βλαβη,η ιδια η εταιρεια και οχι κατοπιν δικης μου απαιτησης γιατι εγω στην αρχη ρωτησα αν φτιαχνεται το πραγμα,επελεξε να την αντικαταστασει.

Γιατι ολα αυτα τα φυσιολογικα,επρεπε να συμβουν μετα απο φωνες και κραυγες,εντονους διαλογους,ποσταρισματα στο διαδικτυο,με ξεπερναει.

Να ευχαριστησω τους κους Α.Π. και Γ.Κ. που ο καθενας τους εκανε οτι ηταν στην αρμοδιοτητα του για να με εξυπηρετησει.

Τον Γ.Κ. ομολογω πως αρχικα μαλλον τον αδικησα ή στην καλυτερη αλλα μου ελεγε αυτος και αλλα καταλαβαινα εγω απο τον εκνευρισμο.

Οπως και να ΄χει,αν και θεωρω οτι ειμαι "φαν" της Σονυ απο ΄δω και στο εξης θα το σκεφτω και δευτερη φορα πριν τις επομενες αγορες μου.

Δημοσ.
Στις 2/1/2018 στις 8:45 ΠΜ, bill36 είπε

Και το φιναλε της μικρης αυτης ιστοριας..

Αφου μεσολαβησε το καταστημα που αγορασα την τηλεοραση,και σε προσωπικο επιπεδο ο κος Α.Π., εγινε αποδεκτο το αιτημα αντικαταστασης της τηλεορασης.

Ενημερωθηκα καπου στις 20/12 οτι θα παραλαμβανα μια ανακατασκευασμενη kd49xd8005,δηλαδη το επομενο μοντελο απο την δικη μου,εν ευθετω χρονω.Για το διαστημα των Χριστουγεννων μου επιστραφει η δικη μου με πρωτοβουλια του τοπικου σερβις,για να μην μεινουμε χωρις τηλεοραση και τελικα καπου στις 28/12 μου εφεραν την καινουργια και πηραν πισω την προβληματικη.

Ομολογω πως τελικα,παρα την οποια ταλαιπωρια,πηρα αυτο που ζητησα.Η τηλεοραση ειχε οντως προβλημα,η εταιρεια τιμησε την εγγυηση της και απο την στιγμη που δεν εξυπηρετουσε να επιδιορθωθει η βλαβη,η ιδια η εταιρεια και οχι κατοπιν δικης μου απαιτησης γιατι εγω στην αρχη ρωτησα αν φτιαχνεται το πραγμα,επελεξε να την αντικαταστασει.

Γιατι ολα αυτα τα φυσιολογικα,επρεπε να συμβουν μετα απο φωνες και κραυγες,εντονους διαλογους,ποσταρισματα στο διαδικτυο,με ξεπερναει.

Να ευχαριστησω τους κους Α.Π. και Γ.Κ. που ο καθενας τους εκανε οτι ηταν στην αρμοδιοτητα του για να με εξυπηρετησει.

Τον Γ.Κ. ομολογω πως αρχικα μαλλον τον αδικησα ή στην καλυτερη αλλα μου ελεγε αυτος και αλλα καταλαβαινα εγω απο τον εκνευρισμο.

Οπως και να ΄χει,αν και θεωρω οτι ειμαι "φαν" της Σονυ απο ΄δω και στο εξης θα το σκεφτω και δευτερη φορα πριν τις επομενες αγορες μου.

Μη νομίζεις πως σου έκαναν καμία ιδιαίτερη εξυπηρέτηση. Απλά εκεί που ήταν υποχρεωμένοι για νέα τηλεόραση, ξεφορτώθηκαν μια που τους έπιανε χώρο. 

Καλύτερο deal η σονυ δεν θα μπορούσε να κάνει. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν ξερω αν θα μπορουσα να κανω καλυτερη συμφωνια οπως λετε ή αν μου εκαναν χαρη.

Ξερω ομως οτι πηρα μια τηλεοραση νεωτερο μοντελο απο την προηγουμενη και με καλυτερα χαρακτηριστικα,με μηνα παραγωγης 1/2017 και δυο χρονια εγγυηση οπως επισης μηδεν ωρες λειτουργιας,ελεγμενο απο το κρυφο μενου την ωρα της παραδοσης.Επισης ξερω οτι περασα σχεδον ολες τις γιορτες με ενα μεγαλο μονιτορ για τηλεοραση και αν το τραβουσα και αλλο,μπορει ναι αλλα μπορει και οχι,να επαιρνα κατι καλυτερο ή πιο καινουργιο αλλα σιγουρα και περαν πασης αμφιβολιας θα με ειχαν ζαλισει στο σπιτι γυναικα και παιδια,και με το δικιο τους.

Επισης να συμπληρωσω οτι η δευτερη τηλεοραση ηρθε στο κουτι της απο τις κεντρικες αποθηκες της εταιρειας και οχι απο το τοπικο σερβις.

Μακαρι φυσικα να μην χαλασει ποτε η δικια σας η τηλεοραση αλλα αν ποτε προκυψει αυτο,ελπιζω να κανετε καλυτερο deal απο μενα.Να παρετε νεωτερο μοντελο,να ειναι σφραγισμενο και να σας δωσουν και δωροεπιταγες.

Επεξ/σία από bill36
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μια χαρά deal έκανες για την περίπτωση σου πάντα . Οι τηλεοράσεις δεν είναι αμάξια. Μια ελεγμένη τηλεόραση με καινούργιο πάνελ χωρίς (clouding,dead pixels) κλπ είναι πολλές φορές καλύτερη από μια καινούρια. Το μοντέλο σου είναι καινούργιο και έχει και πλήρη εγγύηση οπότε έκανες καλή επιλογή. 

Αν έδινες την δυνατότητα σε πολλούς εδωμεσα να επιλέξουν μία σφραγισμένη τηλεόραση(με όλα τα ρίσκα)  η μία ανοιγμένη και ελεγμένη από την αντιπροσωπεία τότε πολλοί θα επέλεγαν το δεύτερο. 

 

Επεξ/σία από Rebel21
  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

γι αυtό λέω κι εγώ μακριά απο Sony.. Δεν έχω ξανασυνατήσει τέτοια αισχρή συμπεριφορά και σας το λέω πολύ ειλικρινά.

Παθών με οριζόντιο banding η χαλάστρα Service δεν δεχόταν αντικατάσταση παρόλο το εμφανέστατο πρόβλημα δια γυμνού οφθαλμού.. Δεν τον έβλεπαν μόνο τα δικά μου μάτια αλλά και όσους γνωστούς φίλους είχα φωνάξει να το διαπιστώσουν .

Ο τεχνικός που ήρθε για τον έλεγχο γραφικότατος έπαιζε το θεατράκι του και έκανε οτι δεν έβλεπε λόγο ηλικίας.. cult καταστάσεις μέσα στο σπίτι μου..

Ανέφερα το περιστατικό και στον Κωτσόβολο δεν αναλαμβάνουν απολύτως τίποτα. Τα ίδια ακριβώς και στα κεντρικά της Sony.. Ουδέτερες απαντήσεις για να αποφύγουν την αντικατάσταση.

Ειναι μέτρ σε τέτοιες καταστάσεις . 

Εκανα και καταγγελία στον κομπάρσο - συνήγορο του καταναλωτή με όλα τα αποδεικτικά τεκμεηριωμένα αλλά δεν ίδρώνει το αυτάκι τους με τίποτα.

Ολα αυτα εντός εγγύησης το μόνο που κατάφερα είναι να χάσω τον χρόνο μου.

 

Η μόνη οδός που υπάρχει ειναι να τους πετάξεις την τηλεόραση στο service τους και να αρχίσει σταυρούς και δαίμονες και ας έρθει αστυνομία . Δεν το έχω κάνει ποτε και είμαι κατα αυτου αλλα πραγματικά μόνο έτσι μπορείς να βγάλει άκρη με το βρώμικο κύκλωμα της Sony.

Δυστυχώς σε χώρα μπανανία με τον καθένα να κάνει οτι του γουστάρει σε βάρος της ψυχικής σου υγείας πρέπει να φέρεσαι σαν κάφρος για να επιβιώσεις. Ειδάλλως καλό είναι να μετακομίσεις σε μια απο τις προηγμένες χώρες που σέβονται τον καταναλωτή.

Ο φίλος παραπάνω μίλησε με τον γνωστό τσαρλατάνο ΓΚ της χαλάστρα σέρβις .. Δεν μπερδεύτηκες πάνω στον εκνευρισμό σου, αυτός προσπαθεί να σε μπερδέψει με τις απαντήσεις του. Πάγια τακτική του ,τον ξέρουν όλοι στην πιάτσα των service ηλεκτρονικών .

Απορώ πώς τρώνε ψωμάκι τέτοιοι άνθρωποι και τίμιοι επαγγελματίες κλείνουν τα μαγαζιά τους.. 

 

 

Επεξ/σία από Prof_Chaos

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...