Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Είναι περίπου 11 εργάσιμες από τότε που έστειλα την καταγγελία στον ΣτΚ -δηλαδή όχι τόσο μεγάλο διάστημα. Η καταγγελία απ' όσα μου είπαν κοινοποιείται σχεδόν αμέσως και αυτούσια (προϋπόθεση να έχεις στείλει όλα τα δικαιολογητικά πουζητά ο Συνήγορος) και μετά περιμένουν από την εταιρεία να παραθέσει τη δική της εκδοχή. Δεν ξέρω πόσο διαρκεί αυτό. Θα ρωτήσω και θα επανέλθω όταν μάθω. 

  • Απαντ. 43
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

1 περιμενε λιγο απαντηση απο την Xiaomi.

 

2 ΑΠΟΡΙΑ.  το εστειλες 4 φορες στο σερβις, για τον ιδιο λογο, και στην τεταρτη φορα σου ειπαν για οξειδωση, ή απο την αρχη? 

αν στο ειπαν την 4η, ρωτησε τους γιατι τις προηγουμενες 3 δεν επισκευαστηκε ΣΩΣΤΑ το κινητο που δεν ηταν οξειδωμενο.....? 

Δημοσ.

2 ΑΠΟΡΙΑ.  το εστειλες 4 φορες στο σερβις, για τον ιδιο λογο, και στην τεταρτη φορα σου ειπαν για οξειδωση, ή απο την αρχη? 

αν στο ειπαν την 4η, ρωτησε τους γιατι τις προηγουμενες 3 δεν επισκευαστηκε ΣΩΣΤΑ το κινητο που δεν ηταν οξειδωμενο.....? 

 

Ακριβώς. Τέσσερις φορές για τον ίδιο ακριβώς λόγο (δεν φόρτιζε). Την οξείδωση την ανακάλυψαν... τώρα τα «τσακάλια». 

Δημοσ.

Έχουν καλές προσφορές. Πάντως έχω πάρει 10 συσκευές από Κίνα και το μόνο πρόβλημα που είχα ήταν το 4g στο leagoo m8 pro το οποίο παρεμπιπτόντως μου το έκλεψαν προχθές.

Δημοσ.

Είναι περίπου 11 εργάσιμες από τότε που έστειλα την καταγγελία στον ΣτΚ -δηλαδή όχι τόσο μεγάλο διάστημα. Η καταγγελία απ' όσα μου είπαν κοινοποιείται σχεδόν αμέσως και αυτούσια (προϋπόθεση να έχεις στείλει όλα τα δικαιολογητικά πουζητά ο Συνήγορος) και μετά περιμένουν από την εταιρεία να παραθέσει τη δική της εκδοχή. Δεν ξέρω πόσο διαρκεί αυτό. Θα ρωτήσω και θα επανέλθω όταν μάθω.

 

Παντός σε μια άλλη υπόθεση μου, όταν ο Συνήγορος του Καταναλωτή έστειλα την κοινοποίηση σε μένα, έλεγε στην εταιρία που είχα την αντιδικία ότι πρέπει να έχει απαντήσει σε 10 ημέρες, αντε να δούμε, τη θα γίνει.

Δημοσ.

Ακριβώς. Τέσσερις φορές για τον ίδιο ακριβώς λόγο (δεν φόρτιζε). Την οξείδωση την ανακάλυψαν... τώρα τα «τσακάλια». 

μιλαω πολυ συγκεκριμενα.

 

ΜΟΝΟ την 4η φορα σου ειπαν για οξειδωση..?   ειναι καταγεγραμμενο καπου αυτο?  στα χαρτια που πηγαινοερχοταν το κινητο τις προηγουμενες 3 φορες?

 

καταλαβαινεις οτι, το τι ειπατε δεν ισχυει αν δεν ειναι καπου καταγεγραμμενο...

Δημοσ.

Φυσικα μπορει να τυχει στον οποιοδηποτε αλλα το μεγαλο θεμα ειναι η αντιμετωπιση που εχεις μετα απο την καθε εταιρια.

Και αυτό παίζει ρόλο.

Υπάρχουν εταιρείες και ΕΤΑΙΡΕΊΕΣ δεν ξέρω αν γίνομαι κατανοητός (π.χ TS SOLUTIONS)

Δημοσ.

Λοιπόν.

 

1. Οπως είπα και πιο πανω, η εταιρεια ανακάλυψε την οξείδωση μονο τωρα. Στα αποδεικτικά απο τα αλλα σέρβις δεν υπαρχει η παραμικρή αναφορά σε οξείδωση.

 

2. Ήρθε γραμμα (όντως) απο τον Συνήγορο του Καταναλωτή. Ουσιαστικά μου κοινοποίησαν την επιστολή που έστειλαν σε Infoquest και Κωτσόβολο, τους οποίους καλούν να δώσουν εξηγήσεις σε διάστημα δέκα ημερών.

 

3. Ήρθε απάντηση απο την Xiaomi Greece. Ζήτησαν πληροφορίες και για τον retailer καθως, στην προκειμένη για τον Κωτσόβολο. Ζητούν ενημέρωση και για την πορεια της καταγγελίας.

*δεν μπορω να κανω edit απο αυτο το κινητο. Προφανώς εννοω την Xiaomi Global στο 3.

Δημοσ.

update #4: 

 

Μετά την «προσφορά», ισχύος 5 ημερών όπως με ενημέρωσαν, που έλαβα από την InfoQuest για να παραλάβω το κινητό δίνοντας 20 ευρώ, παρακαλώ, για τον τεχνικό έλεγχο (και να το πάρω ανεπισκεύαστο) ή 30 ευρώ για να το πάρω επισκευασμένο, ζήτησα να επιβεβαιώσουν αν είναι σε ισχύ η εγγύηση ή αν όντως την έχασα λόγω «κακής χρήσης». 

Για μια ακόμη φορά δεν απάντησαν στο ερώτημά μου (μέιλ). Τώρα περιμένω να δω αν έχουν απαντήσει στον Συνήγορο κάτι. (ναι, δεν έχω πολλές ελπίδες, οι τύποι είναι... αλλού). 

  • Like 1
Δημοσ.

εγω παντως θεωρω οτι, αν και εφ' οσον τις 3 πρωτες φορες, δεν ανεφεραν την οξειδωση, και το ανεφεραν μονο την 4η φορα, ειναι αυτοι υπολογοι και η εγγυηση πρεπει να καλυφθει κανονικα, αφου ισχυει. 

 

 

εσυ στειλε οτι στοιχεια εχεις στην XIAOMI GLOBAL, για να δουν συνολικα την περιπτωση, και να εχουν μια εικονα για τον συνεργατη τους στην Ελλαδα.

τα mail που εχετε ανταλλαξει, τα χαρτια απο τις 4 φορες πηγαινε-ελα της συσκευης και την "διαγνωση" που εκαναν, και ο,τι αλλο εχεις. 

 

μετα θελω να πιστευω οτι θα μεριμνησουν απο μερια τους, για να μην αφησουν μια μικρη εταιρειουλα που ζητησε να γινει επισημος συνεργατης της ΧΙΑΟΜΙ, επειδη ειδε οτι ειχε "ψωμι η υποθεση",  να χαλαει και να δυσφημιζει το Image της.....!!! 

  • Like 1
Δημοσ.

Ναι, και θα το ξαναγράψω για να γίνει σαφές, την οξείδωση την ανακάλυψαν μόνο την τέταρτη φορά. 

Επικοινώνησα σήμερα (email, γιατί αυτοί έστω... απαντούν) με τον Συνήγορο, ζητώντας να με ενημερώσουν για την πορεία της καταγγελίας και κυρίως για το αν φιλοτιμήθηκαν να απαντήσουν οι InfoQuest (Mi Greece) και Κωτσόβολος. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...