Αλεξανδρος A.92 Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2017 Γιατί έτσι? Έχουν καλύτερο support? Να το θεσω αλλιως,ξερεις εστω και ενα μαγαζι εκτος συνορων που εχει χειροτερο support?
Rebirth Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2017 Η κατάσταση έχει βγει πλέον εκτός ελέγχου. Μόλις επικοινώνησαν μαζί μου από το σέρβις της InfoQuest. Με πήρε ο υπεύθυνος (του σέρβις), με αρκετά περίεργο ύφος, και μου είπε ότι η συσκευή έχει βγει πλέον εκτός εγγύησης «λόγω κακής χρήσης»!!! Υποστήριξε ότι έχει οξειδωθεί, πιθανώς από υγρά (;;;!!!!) η είσοδος του κινητού (όλως τυχαίως το σημείο όπου παρουσιάζει πρόβλημα από την αρχή η συσκευή) και πως είναι 25 ευρώ η χρέωση για την επισκευή του. Τον ενημέρωσα για τη σχετική καταγγελία -τονίζοντας το πρόβλημά μου δεν είναι με το τμήμα του σέρβις- και όταν του είπα ότι όσο «τρέχει» η καταγγελία δεν μπορώ να δώσω το ΟΚ για την επισκευή, μου είπε ότι τότε θα χρεωθώ 20 ευρώ για τον τεχνικό έλεγχο και την άρνηση παραλαβής. Δεν έχω πλέον λόγια... Θα ζητήσω μια ενημέρωση από τον Συνήγορο του Καταναλωτή για την πορεία της καταγγελίας, για να δω τί θα κάνω. Το κινητό επαναλαμβάνω ουδέποτε βράχηκε, ούτε καν εκτέθηκε σε υγρασία. Είναι απίστευτο αυτό που συμβαίνει.
Hapatingo Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2017 Η κατάσταση έχει βγει πλέον εκτός ελέγχου. Μόλις επικοινώνησαν μαζί μου από το σέρβις της InfoQuest. Με πήρε ο υπεύθυνος (του σέρβις), με αρκετά περίεργο ύφος, και μου είπε ότι η συσκευή έχει βγει πλέον εκτός εγγύησης «λόγω κακής χρήσης»!!! Υποστήριξε ότι έχει οξειδωθεί, πιθανώς από υγρά (;;;!!!!) η είσοδος του κινητού (όλως τυχαίως το σημείο όπου παρουσιάζει πρόβλημα από την αρχή η συσκευή) και πως είναι 25 ευρώ η χρέωση για την επισκευή του. Τον ενημέρωσα για τη σχετική καταγγελία -τονίζοντας το πρόβλημά μου δεν είναι με το τμήμα του σέρβις- και όταν του είπα ότι όσο «τρέχει» η καταγγελία δεν μπορώ να δώσω το ΟΚ για την επισκευή, μου είπε ότι τότε θα χρεωθώ 20 ευρώ για τον τεχνικό έλεγχο και την άρνηση παραλαβής. Δεν έχω πλέον λόγια... Θα ζητήσω μια ενημέρωση από τον Συνήγορο του Καταναλωτή για την πορεία της καταγγελίας, για να δω τί θα κάνω. Το κινητό επαναλαμβάνω ουδέποτε βράχηκε, ούτε καν εκτέθηκε σε υγρασία. Είναι απίστευτο αυτό που συμβαίνει. Κάνε νέα καταγγελία, αυτή τη φορά για κακό και δόλιο service. Αφού έχεις και τα παραστατικά των 3 επισκέψεων στο service για τον ίδιο λόγο ακόμα πιο μεγάλος ισχυρισμός. 1
Rebirth Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2017 (επεξεργασμένο) Νομίζω ότι καλύπτεται από την υφιστάμενη καταγγελία. Θα σβήσω λίγο τα προσωπικά στοιχεία και θα την ανεβάσω να τη δείτε. Θα χρησιμεύει και σαν «μπούσουλας». Ιδού και το σχετικό μέιλ με την «προσφορά». Στο σημείο με τα κόκκινα φαίνεται όλη η αλητεία τους: Τεχνική Διάγνωση: ΟΞΕΙΔΩΣΗ ΣΤΗΝ ΥΠΟΔΟΧΗ ΦΟΡΤΙΣΗΣ. ΚΟΣΤΟΣ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΚΑΤΕΣΤΡΑΜΜΕΝΟΥ ΕΞΑΡΤΗΜΑΤΟΣ Περιγραφή Κόστος (€) Ανταλλακτικά: ΥΠΟΔΟΧΗ ΦΟΡΤΙΣΗΣ 4,03€+ΦΠΑ Εργασία: 20,08€+ΦΠΑ ΣΥΝΟΛΟ (χωρίς ΦΠΑ): 24,11€ Σύνολο με ΦΠΑ: 29,89€ Παρατηρήσεις: · Η παραπάνω προσφορά ισχύει για 5 ημέρες. · Η Info Quest Technologies δεν φέρει καμία ευθύνη σε περίπτωση απώλειας δεδομένων, που βρίσκονται αποθηκευμένα στο προϊόν, κατά τη διάρκεια της επισκευής του. Σε περίπτωση επισκευής προϊόντος με υγρασία ή υγρά δεν δίνεται καμία μελλοντική εγγύηση. · Για το/τα ανταλλακτικό/κά που θα χρησιμοποιηθούν για την επισκευή του προϊόντος, ισχύει η εγγύηση που εκάστοτε χορηγείται από τον κατασκευαστή του ανταλλακτικού. · Δυνατότητα εξόφλησης στο ταμείο του service, οδός Μπιχάκη 42, Άγιος Ιωάννης Ρέντης με πιστωτική κάρτα – αφού έχει προηγηθεί συνεννόηση: Ø Για ποσά μέχρι 200€, εφάπαξ εξόφληση Ø Για ποσά από 200€ έως 500€, μέγιστος αριθμός δόσεων 3 Ø Για ποσά άνω των 500€, μέγιστος αριθμός δόσεων 6 · Όροι προσφοράς: Ø Αν δεν αποδεχθείτε την επισκευή του προϊόντος, θα σας επιστραφεί στην αρχική του κατάσταση. Η χρέωση για τον εντοπισμό της βλάβης και τα έξοδα διαχείρισης σε iMac και MacPro ανέρχεται στην ενδεικτική τιμή των 32,52€ πλέον ΦΠΑ, ενώ στις υπόλοιπες κατηγορίες 16,25€ πλέον ΦΠΑ. Ø Αν η συνολική αξία επισκευής είναι μικρότερη των 150€ το ποσό εξοφλείται με αντικαταβολή κατά την παραλαβή του προϊόντος. Ø Αν η συνολική αξία επισκευής ξεπερνάει τα 150€ το ποσό θα πρέπει να εξοφληθεί με κατάθεση σε έναν από τους παρακάτω τραπεζικούς λογαριασμούς της Info Quest Technologies πριν την έναρξη της επισκευής. Στο καταθετήριο θα πρέπει να αναφέρεται υποχρεωτικά ο Αρ. Γνωστοποίησης Επισκευής. Τεχνική Διάγνωση: ΟΞΕΙΔΩΣΗ ΣΤΗΝ ΥΠΟΔΟΧΗ ΦΟΡΤΙΣΗΣ. ΚΟΣΤΟΣ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΚΑΤΕΣΤΡΑΜΜΕΝΟΥ ΕΞΑΡΤΗΜΑΤΟΣ Περιγραφή Κόστος (€) Ανταλλακτικά: ΥΠΟΔΟΧΗ ΦΟΡΤΙΣΗΣ 4,03€+ΦΠΑ Εργασία: 20,08€+ΦΠΑ ΣΥΝΟΛΟ (χωρίς ΦΠΑ): 24,11€ Σύνολο με ΦΠΑ: 29,89€ Παρατηρήσεις: · Η παραπάνω προσφορά ισχύει για 5 ημέρες. · Η Info Quest Technologies δεν φέρει καμία ευθύνη σε περίπτωση απώλειας δεδομένων, που βρίσκονται αποθηκευμένα στο προϊόν, κατά τη διάρκεια της επισκευής του. Σε περίπτωση επισκευής προϊόντος με υγρασία ή υγρά δεν δίνεται καμία μελλοντική εγγύηση. · Για το/τα ανταλλακτικό/κά που θα χρησιμοποιηθούν για την επισκευή του προϊόντος, ισχύει η εγγύηση που εκάστοτε χορηγείται από τον κατασκευαστή του ανταλλακτικού. · Δυνατότητα εξόφλησης στο ταμείο του service, οδός Μπιχάκη 42, Άγιος Ιωάννης Ρέντης με πιστωτική κάρτα – αφού έχει προηγηθεί συνεννόηση: Ø Για ποσά μέχρι 200€, εφάπαξ εξόφληση Ø Για ποσά από 200€ έως 500€, μέγιστος αριθμός δόσεων 3 Ø Για ποσά άνω των 500€, μέγιστος αριθμός δόσεων 6 · Όροι προσφοράς: Ø Αν δεν αποδεχθείτε την επισκευή του προϊόντος, θα σας επιστραφεί στην αρχική του κατάσταση. Η χρέωση για τον εντοπισμό της βλάβης και τα έξοδα διαχείρισης σε iMac και MacPro ανέρχεται στην ενδεικτική τιμή των 32,52€ πλέον ΦΠΑ, ενώ στις υπόλοιπες κατηγορίες 16,25€ πλέον ΦΠΑ. Ø Αν η συνολική αξία επισκευής είναι μικρότερη των 150€ το ποσό εξοφλείται με αντικαταβολή κατά την παραλαβή του προϊόντος. Ø Αν η συνολική αξία επισκευής ξεπερνάει τα 150€ το ποσό θα πρέπει να εξοφληθεί με κατάθεση σε έναν από τους παρακάτω τραπεζικούς λογαριασμούς της Info Quest Technologies πριν την έναρξη της επισκευής. Στο καταθετήριο θα πρέπει να αναφέρεται υποχρεωτικά ο Αρ. Γνωστοποίησης Επισκευής. Το ερώτημα παραμένει: Πώς μπορώ να αποδείξω ότι ουδέποτε βράχηκε/εκτέθηκε σε υγρασία/οξειδώθηκε το κινητό πλέον; Ιδίως τώρα που το έχουν στα χέρια τους από τις 28 Νοεμβρίου. Γιατί αυτό που λένε είναι ότι ουσιαστικά χάνω πλέον κάθε εγγύηση (για την οποία είχε πληρωθεί έξτρα η επέκταση από τα ένα σε δυο χρόνια!) Επεξ/σία 12 Δεκεμβρίου 2017 από Rebirth
turbat0s Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2017 Όλα αυτά τα περί οξείδωσης τα έγραψες χτές στο πρώτο μήνυμά σου. Σήμερα προέκυψαν? Η καταγγελία από το συνήγορο σε τί φάση είναι? Έχει κανονιστεί κάποιο ραντεβού για εξέταση των δύο πλευρών?
michalisv Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2017 Παντως,αν δεν κανω λαθος,συμφωνα με το νομο,το καταστημα που το αγορασες ειναι υποχρεωμενο να αναλαβει την αποστολη και γενικα την ολη διαδικασια της επισκευης και της επικοινωνιας με την αντιπροσωπια,εφοσον το επιθυμει ο αγοραστης
ΠΑΛΑΒΟΥΡΗΣ Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2017 Φίλε μου είμαι και εγώ σε μια περίπτωση με την LG εμένα χάλασε η μπαταρία και το τρελό είναι ότι το εργοστάσιο παραγωγής σταμάτησε να την παράγει και μου έστειλαν ένα μυνημα σκέτο που λέει ότι δεν υπάρχει ανταλλακτικά και όταν έρθει ανταλλακτικό και επισκευαστεί θα με ενημερώσουν με νέο μήνυμα. Εγώ ξεκίνησα με τον Συνήγορο του Καταναλωτή, γιατί μπορεί η μπαταρία να έχουν περάσει η 6 μήνες αλλά έπρεπε να έχουν ανταλλακτικά, μετά άμα δεν έχουν πρέπει να μου αντικαταστησουν με ένα καινούργιο κινητό εφάμιλλο, πρέπει να σου παρέχουν κινητό αντικατάστασης μέχρι την επισκευή του, ο Συνήγορος έχει στείλει Ίδη τον εξώδικο διακανονισμό, εγώ δεν σταμάτησα εκεί, για όλα αυτά έστειλα καταγγελία στο ινστιτούτο του καταναλωτή (που δεν είναι για προάσπιση τα συμφέροντα μας, αλλά για να επιβάλει πρόστιμα στις εταιρείες που δεν συμορφωνονται με ότι λέει ο νόμος 2251), εχθές με πήραν τηλέφωνο από το ινστιτούτο του καταναλωτή και ζητούσαν διευκρίνησεις για προχωρήσουν σε πρόστιμο. Παντός ότι και να γίνει πρόστιμο θα φάνε. Όσο για το θέμα τις υγρασίας, φωτογραφησα το κινητό στην πίσω μεριά που έχει έναν δείκτη υγρασίας και ήταν άσπρος άμα ήταν κόκκινο θα είχα πρόβλημα. 1
crashnburn Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2017 καλα κανω κ αγοραζω συνειδητα απο κινα κ μονο σε χωμα τιμες δεν εχεις να περιμενεις τπτ κ δεν πληρωνεις γαμ$%$%^% καπελα 2
Rebirth Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2017 εγώ δεν σταμάτησα εκεί, για όλα αυτά έστειλα καταγγελία στο ινστιτούτο του καταναλωτή (που δεν είναι για προάσπιση τα συμφέροντα μας, αλλά για να επιβάλει πρόστιμα στις εταιρείες που δεν συμορφωνονται με ότι λέει ο νόμος 2251), εχθές με πήραν τηλέφωνο από το ινστιτούτο του καταναλωτή και ζητούσαν διευκρίνησεις για προχωρήσουν σε πρόστιμο. Παντός ότι και να γίνει πρόστιμο θα φάνε. Όσο για το θέμα τις υγρασίας, φωτογραφησα το κινητό στην πίσω μεριά που έχει έναν δείκτη υγρασίας και ήταν άσπρος άμα ήταν κόκκινο θα είχα πρόβλημα. Καλή τοποθέτηση. Θα κοιτάξω τί γίνεται με το ινστιτούτο. Ο Συνήγορος του Καταναλωτή (ΣτΚ) χθες μου απάντησε πως έστειλε την καταγγελία και η Mi Greece δεν έχει απαντήσει τίποτα μέχρι στιγμής (εδώ δεν απαντούν στα μέιλ, σε καταγγελία θα απαντήσουν άμεσα; ). Η νομική σύμβουλος του ΣτΚ μου είπε ότι μπορώ α) να μην το παραλάβω ή β) να το παραλάβω με πάσα επιφύλαξη άσκησης νομίμου δικαιώματός μου. Παντως,αν δεν κανω λαθος,συμφωνα με το νομο,το καταστημα που το αγορασες ειναι υποχρεωμενο να αναλαβει την αποστολη και γενικα την ολη διαδικασια της επισκευης και της επικοινωνιας με την αντιπροσωπια,εφοσον το επιθυμει ο αγοραστης Μιχάλη, έτσι ακριβώς. Το κινητό είχε αγοραστεί -ως δώρο προς εμένα- από Κωτσόβολο, με επέκταση εγγύησης από ένα σε δυο έτη. Προφανώς όταν παρουσίασε τη βλάβη στράφηκα προς τον Κωτσόβολο που -με διακριτικό, μεν, τρόπο- αρνήθηκε να το παραλάβει λέγοντας (κάθε φορά) πως «κι εμείς στην ΙnfoQuest θα το πάμε. Αν το πάτε εσείς θα γίνει πιο γρήγορα. Εμάς θα μας πάρει 5 - 10 εργάσιμες».
crashnburn Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2017 εγω στην θεση σου θα εκανα μια ωραιοτατη επιστολη-email απευθυνομενη στην μητρικη xiaomi με κοινοποιηση στην infoquest κ το service τους οπου θα εξηγουσα αναλυτικα αλλα απλα το χρονοδιαγραμμα της επισκευης κ στο τελος την ταχαμου οξειδωση ολα αυτα ευγενικα αλλα αυστηρα κ τυπικα 1
duende Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2017 στειλε στο global service [email protected] 2
Rebirth Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2017 (επεξεργασμένο) Οπως προτάθηκε, ήδη έκανα καταγγελία και στο Ινστιτούτο Καταναλωτών (είναι ο φορέας που βεβαιώνει πρόστιμα), ενώ επικοινώνησα και με το Global Service της Xiaomi, γνωστοποιώντας με λεπτομέρειες την περίπτωσή μου. Επεξ/σία 13 Δεκεμβρίου 2017 από Rebirth 2
michalisv Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2017 Καλή τοποθέτηση. Θα κοιτάξω τί γίνεται με το ινστιτούτο. Ο Συνήγορος του Καταναλωτή (ΣτΚ) χθες μου απάντησε πως έστειλε την καταγγελία και η Mi Greece δεν έχει απαντήσει τίποτα μέχρι στιγμής (εδώ δεν απαντούν στα μέιλ, σε καταγγελία θα απαντήσουν άμεσα; ). Η νομική σύμβουλος του ΣτΚ μου είπε ότι μπορώ α) να μην το παραλάβω ή β) να το παραλάβω με πάσα επιφύλαξη άσκησης νομίμου δικαιώματός μου. Μιχάλη, έτσι ακριβώς. Το κινητό είχε αγοραστεί -ως δώρο προς εμένα- από Κωτσόβολο, με επέκταση εγγύησης από ένα σε δυο έτη. Προφανώς όταν παρουσίασε τη βλάβη στράφηκα προς τον Κωτσόβολο που -με διακριτικό, μεν, τρόπο- αρνήθηκε να το παραλάβει λέγοντας (κάθε φορά) πως «κι εμείς στην ΙnfoQuest θα το πάμε. Αν το πάτε εσείς θα γίνει πιο γρήγορα. Εμάς θα μας πάρει 5 - 10 εργάσιμες». Οταν λετε ινστιτουτο καταναλωτη,εννοειται το ινκα;γιατι μου φαινεται πως το ινκα ειναι μια ενωση ανεξαρτητη που διαβιβαζει τα προβληματα στις αρχες,εκτος αν κανω λαθος.Το θεμα με το καταστημα το ανεφερα γιατι σε αλλο θεμα στο forum,το πλαισιο δεν δεχτηκε να το στειλει στην infoquest και μου εκανε εντυπωση.
Rebirth Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2017 Οταν λετε ινστιτουτο καταναλωτη,εννοειται το ινκα;γιατι μου φαινεται πως το ινκα ειναι μια ενωση ανεξαρτητη που διαβιβαζει τα προβληματα στις αρχες,εκτος αν κανω λαθος.Το θεμα με το καταστημα το ανεφερα γιατι σε αλλο θεμα στο forum,το πλαισιο δεν δεχτηκε να το στειλει στην infoquest και μου εκανε εντυπωση. Πολύ σωστή επισήμανση. Εχεις δίκιο. Το ΙΝΚΑ από το 2014 έχει παύσει να διαχειρίζεται τέτοιες περιπτώσεις. Η αρμοδιότητα έχει περάσει πλέον στη ΓΓ Καταναλωτή (υπουργείο Ανάπτυξης). Ιδού: http://www.1520.gov.gr/ypovoli-kataggelias?id=254
ΠΑΛΑΒΟΥΡΗΣ Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2017 Καλή τοποθέτηση. Θα κοιτάξω τί γίνεται με το ινστιτούτο. Ο Συνήγορος του Καταναλωτή (ΣτΚ) χθες μου απάντησε πως έστειλε την καταγγελία και η Mi Greece δεν έχει απαντήσει τίποτα μέχρι στιγμής (εδώ δεν απαντούν στα μέιλ, σε καταγγελία θα απαντήσουν άμεσα; ). Η νομική σύμβουλος του ΣτΚ μου είπε ότι μπορώ α) να μην το παραλάβω ή β) να το παραλάβω με πάσα επιφύλαξη άσκησης νομίμου δικαιώματός μου. Μιχάλη, έτσι ακριβώς. Το κινητό είχε αγοραστεί -ως δώρο προς εμένα- από Κωτσόβολο, με επέκταση εγγύησης από ένα σε δυο έτη. Προφανώς όταν παρουσίασε τη βλάβη στράφηκα προς τον Κωτσόβολο που -με διακριτικό, μεν, τρόπο- αρνήθηκε να το παραλάβει λέγοντας (κάθε φορά) πως «κι εμείς στην ΙnfoQuest θα το πάμε. Αν το πάτε εσείς θα γίνει πιο γρήγορα. Εμάς θα μας πάρει 5 - 10 εργάσιμες». Μπορείς να μου πεις πόσες μέρες έχουν περάσει από τότε που έστειλε χαρτί ο Συνήγορος του Καταναλωτή και δεν έχουν απάντηση, κανονικά ο (ΣτΚ) έπρεπε να σου έχει κοινοποίηση με χαρτί τη έχει στείλε στον αντίδικο , γιατί δεν την ρώτησες τη ενέργειες πρέπει να κάνεις απ εδώ και πέρα, όχι τίποτα άλλο για να μαθαίνουμε και εμείς , εγώ έχω πει ότι θα τους κάνω μήνυση , ναι θα δώσω κάνα 300 ευρώ , άλλα άμα έχω όλα τα χαρτιά από όλες τις ενέργειες που έχω κάνει κανένας δικαστείς δεν θα τους δικαίωση , και πριν μου πεις θα πάρει χρονιά σου λέω δεν με νοιάζει , άλλα να ξέρεις δεν θα χάσω λεφτά γιατί θα πάρω πιο πολλά , βέβαια εύχομαι να κάνουν πίσω και να με εξυπηρετησουν όπως οφείλουν. Άμα έχεις νεότερα ενημέρωσε μας και εγώ θα κάνω το ίδιο. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα