Rebirth Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2017 Καλησπέρα παιδιά. Ο μόνος λόγος που γράφω το ποστ είναι επειδή δεν θέλω αυτή η μικρή... «μάχη» να μείνει στα email που ανταλλάσσω με την εταιρεία. Από τον Δεκέμβριο του 2016 (ένα χρόνο τώρα δηλαδή) είμαι κάτοχος ενός Redmi 3s Prime. Για να μην τα πολυλογώ, ήδη από τον δεύτερο μήνα εμφάνισε βλάβη (αδυναμία φόρτισης). Το πήγα στο σέρβις (αν μπορεί να ονομαστεί έτσι) της Infoquest, όπου «επισκευάστηκε». Δυο μήνες μετά εμφανίστηκε η ίδια βλάβη και η ίδια διαδικασία «επισκευής» και φθάνουμε στο σήμερα, ένα χρόνο μετά. Επειτα από τέσσερις φορές στο σέρβις για την ίδια ακριβώς αιτιολογία, και ενώ είμαι κανονικά στην εγγύηση, η εταιρεία αρνείται (δεν απαντά καν σε email ή στις κλήσεις μου) να αντικαταστήσει τη συσκευή, παρότι έχω προτείνει να γίνει και με δική μου μερική οικονομική επιβάρυνση (δεν ζητώ καμία... ναυαρχίδα-συσκευή, ούτε να μου χαρίσουν κάτι. Ενα απλό κινητό που να λειτουργεί θέλω και για το οποίο είμαι διατεθειμένος να πληρώσω και κάτι). Στο τελευταίο μάλιστα σέρβις (το κινητό παραμένει στο σέρβις τους από τις 28 Νοεμβρίου, καθώς αρνούμαι να το παραλάβω) μου ζήτησαν και 30 ευρώ καθώς, λέει, έχω κάνει «κακή χρήση» και «έχει οξειδωθεί» (εργάζομαι σε γραφείο και το κινητό δεν έχει βραχεί ποτέ, ούτε έχει εκτεθεί σε υγρασία ή άλλες ζόρικες συνθήκες). Η απροθυμία τους ακόμη και να συνομιλήσουν μαζί μου (ζήτησα να μιλήσω με κάποιον υπεύθυνο, καθώς τα παιδιά στο σέρβις και οι απλοί εργαζόμενοι ουδεμία ευθύνη φέρουν για αυτό το κατάντημα της εταιρείας) με οδήγησε να προβώ σε καταγγελία στον Συνήγορο του Καταναλωτή (*βρίσκεται σε εξέλιξη η διαδικασία). Οταν πληροφορήθηκαν για την καταγγελία μου πρότειναν να το επισκευάσουν δωρεάν, όμως δεν το δέχτηκα. Το θέμα μου ούτως ή άλλως δεν είναι τα 30 ευρώ (όχι ότι μου περισσεύουν). Δεν είμαι κανένας δικομανής, ή φρικιό με τις καταγγελίες, όμως έχω ταλαιπωρηθεί τρομακτικά με τη συσκευή και θεωρώ απαράδεκτη τη στάση της εταιρείας. Να σημειώσω ότι το συγκεκριμένο πρόβλημα φόρτισης στα 3s έχει αναδειχθεί μέσα από εκατοντάδες thread σε διεθνή φόρα (της Xiaomi και όχι μόνο). Παρακαλώ μοιραστείτε συμβουλές ή ανάλογες εμπειρίες από την Μi Greece και την Ιnfo Quest, καθώς η ασυδοσία και η ανευθυνότητα πρέπει να έχουν όρια. Και σίγουρα δεν πρέπει να υποχωρούμε μπροστά σε τέτοια φαινόμενα. *Σχετικό thread που είχα ανοίξει παλιά στο insomnia: http://www.insomnia.gr/topic/654806-%CF%83%CE%BF%CE%B2%CE%B1%CF%81%CF%8C-%CF%80%CF%81%CF%8C%CE%B2%CE%BB%CE%B7%CE%BC%CE%B1-%CE%BC%CE%B5-xiaomi-redmi-3s-prime-%CF%83%CF%85%CE%BC%CE%B2%CE%BF%CF%85%CE%BB%CE%AD%CF%82/?hl=%20info%20%20quest 2
turbat0s Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2017 Παρακαλώ μοιραστείτε συμβουλές Τα κινέζικα από Κίνα μόνο. 2
Rebirth Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2017 Τα κινέζικα από Κίνα μόνο. Mπορεί να έχεις 1.000 δίκια (ο αδερφός μου, όντως, έχει πάρει Xiaomi από Κίνα και 2 χρόνια τώρα... πετάει), όμως καλώς ή κακώς κάποιες χιλιάδες έχουν/με αγοράσει Xiaomi από Ελλάδα. Και το thread εστιάζει στο τί γίνεται σε αυτή την περίπτωση. 1
ekans Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2017 Τα κινέζικα από Κίνα μόνο. Είναι αυτό που λένε πολλοί να το πάρω από Ελλάδα να χω και εγγύηση και το κεφάλι μου ήσυχο, θα θελες.. δύστυχος έμπλεξα και εγώ με infoquest με κάρτα γραφικών συνολικός χρόνος 2 μήνες και 2 φόρες μεταφορικά μέχρι να απαιτήσω πιστωτικό στο τέλος και να το προωθήσει ο τεχνικός.. αυτό που έχω παρατηρήσει πάντως απο πολλές εταιρίες οχι μόνο απο Infoquest είναι οτι τα πιο πολλά τέτοια περιστατικά με το service συμβαίνουν μόνο με κινητά..
turbat0s Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2017 Mπορεί να έχεις 1.000 δίκια (ο αδερφός μου, όντως, έχει πάρει Xiaomi από Κίνα και 2 χρόνια τώρα... πετάει), όμως καλώς ή κακώς κάποιες χιλιάδες έχουν/με αγοράσει Xiaomi από Ελλάδα. Και το thread εστιάζει στο τί γίνεται σε αυτή την περίπτωση. Ε τί να γίνεται? Ο καταναλωτής λέει τα δικά του, η εταιρεία λέει τα δικά της. Ο καταναλωτής οδηγείται σε καταγγελία στο συνήγορο, η εταιρεία παρουσιάζει τεχνική έκθεση που λέει "οξείδωση από έκθεση σε υγρασία" και το πράμα τελειώνει εκεί. Άπειρες τέτοιες περιπτώσεις από όλα τα σέρβις.
Rebirth Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2017 Ατυπα, υπάλληλος της εταιρείας μου είχε πει όταν πήγα στο σέρβις ότι αν εμφανίσει τρεις φορές την ίδια βλάβη, στην επόμενη (βλ. τέταρτη) γίνεται αντικατάσταση. Ολως τυχαίως, φίλε turbate το κινητό μου «οξειδώθηκε» στο τέταρτο σέρβις. 1
turbat0s Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2017 Δε λέω ότι έχεις άδικο. Απλά οι όροι των εγγυήσεων είναι έτσι διατυπωμένοι ώστε να μη μπορείς να αποδείξεις το δίκιο σου. Κατά την προσωπική μου άποψη μην ασχολείσαι περαιτέρω και προφανώς μη δώσεις δραχμή. Αποδέξου ότι απλά σου έκατσε ελαττωματική συσκευή, πούλα την για ανταλλακτικά και προχώρα στο επόμενο.
Hapatingo Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2017 Ε τί να γίνεται? Ο καταναλωτής λέει τα δικά του, η εταιρεία λέει τα δικά της. Ο καταναλωτής οδηγείται σε καταγγελία στο συνήγορο, η εταιρεία παρουσιάζει τεχνική έκθεση που λέει "οξείδωση από έκθεση σε υγρασία" και το πράμα τελειώνει εκεί. Άπειρες τέτοιες περιπτώσεις από όλα τα σέρβις. Θα βάλει δικό του ανεξάρτητο εμπειρογνώμονα, και το θέμα φάκελος infoquest ανοίγει και πάλι. Εγώ θα συνιστούσα να επικοινωνήσεις και με την ίδια την xiaomi, λέγοντας το κατάντημα του και καλά ''επίσημου' διανομέα της. +Δες αν μπορείς να το στείλεις σε ευρωπαϊκό service. 2
Rebirth Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2017 Kατανοώ το πως το λες, και πιθανότατα είναι η πιο σωστή πρόταση, όμως αυτό ακριβώς είναι που δεν μπορώ να κάνω. Δηλαδή να το αφήσω έτσι, δίχως έστω να εκτεθούν για το τραγικό after sales. Στην καταγγελία, στο σημείο που λέει για εξωδικαστικό συμβιβασμό, τονίζω ότι μπορώ να δώσω έως και 60 ευρώ για νέα συσκευή. Θα δούμε πως θα πάει. Θα βάλει δικό του ανεξάρτητο εμπειρογνώμονα, και το θέμα φάκελος infoquest ανοίγει και πάλι. Εγώ θα συνιστούσα να επικοινωνήσεις και με την ίδια την xiaomi, λέγοντας το κατάντημα του και καλά ''επίσημου' διανομέα της. +Δες αν μπορείς να το στείλεις σε ευρωπαϊκό service. Θα φροντίσω να κάνω το Α' σκέλος (την επικοινωνία με την Χiami/Mi international). Kαλή σκέψη. Στο μεσοδιάστημα ίσως πάω να πάρω και το κινητό από το σέρβις. Αν και έχω ζητήσει ρητά (γραπτώς) να μην το αγγίξουν. 1
turbat0s Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2017 Συμφωνώ για την επικοινωνία με xiaomi εξάλλου τζάμπα είναι. Όσο για το αν "εκτεθούν" ή για τα περί "καταντήματος" δε βλέπω να αποδεικνύεται κάτι τέτοιο. Τα επίσημα χαρτιά μιλούν για οξείδωση (άρα υπαιτιότητα πελάτη). Το κινητό πάρτο δεν υπάρχει λόγος να χάνεις κι' άλλο χρόνο. Βάλτο αγγελία όλο και κάποιος θα ψάχνει καμιά οθόνη.
Rebirth Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2017 Αγαπητέ φίλε turbat0s δεν έχω την οικονομική δυνατότητα να πάρω νέο κινητό, γι' αυτό και δεν πρόκειται να υποχωρήσω. Χρησιμοποιώ αυτές τις ημέρες την προηγούμενη συσκευή μου, την οποία είχα από το 2008 έως το 2016. Δεν υπάρχει περίπτωση απλώς να πάρω τη συσκευή από κει και να λήξει το θέμα έτσι «αναίμακτα». Εδώ σου λέω, μετά την καταγγελία, μου πρότειναν τη δωρεάν επισκευή του και δεν το δέχτηκα (διότι δεν μπορώ πάλι σε δυο μήνες να τρέχω στο σέρβις τους μέχρι απλά να... τελειώσει η εγγύηση).
ziaba Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2017 Να το διαβάσουν και εκείνοι που γράφουν για 2 χρόνια εγγύηση και σέρβις από την info quest στην Ελλάδα... Πόσα τέτοια κρούσματα έχουμε να διαβάσουμε όπως του ts... Όπως πολύ σωστά αναφέρθηκε πιο πάνω τα κινέζικα μόνο από Κίνα & να συμπληρώσω από μένα -> να κάνετε αγορές από γνωστά κινέζομάγαζα με πληρωμή μόνο μέσω pp.. Τέλος 2
Rebirth Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2017 Η διαδικασία υποβολής καταγγελίας στον Συνήγορο του Καταναλωτή δεν είναι ούτε δύσκολη ούτε αποτελεί κάποιου τύπου... υπερβολή. Είναι η στοιχειώδης υπεράσπιση των δικαιωμάτων μας ως (συχνά χαζοί) καταναλωτές. Εγώ έχω επισυνάψει την εγγύηση (λέμε τώρα), κάθε αποδεικτικό από τα «σέρβις» που έκαναν, καθώς και print screen από τα μέιλ που έστελνα και δεν απαντούσαν. Επίσης έχω επισυνάψει την επική, τριών λέξεων, απάντησή τους, μετά από ένα «σεντόνι» που τους είχα γράψει τονίζοντας ότι δεν μπορώ να το πάω ξανά στο σέρβις: «Απευθυνθείτε στο σέρβις». 3
Pythonista Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2017 Τα κινέζικα από Κίνα μόνο. Γιατί έτσι? Έχουν καλύτερο support?
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα