akiAA Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2017 Καλησπέρα. Ενημερώνω τους μελλοντικούς αγοραστές του iPhone X για τα ελαττωματικά κομμάτια που υπάρχουν στην αγορά και τι συμβαίνει με την εγγύηση στην Ελλάδα, όπως ακριβώς συνέβη σε εμένα. Έκανα την αγορά απο κατάστημα στο Πλαίσιο Κηφισιάς, μετά απο αναμονή, σεiρα προτεραιότητας ένας μήνας. Την 9η ημέρα μετα απ την αγορά μου, και αφου το χρησιμοποιούσα έντονα για να ελέγξω τυχόν προβλήματα οπου και γνώριζα πριν κανω την αγορα, παρουσίασε την πράσινη γραμμή στην άκρη της οθόνης, και αλλοιώθηκε η εικόνα στο μισο της οθόνης. Δλδ στο μισο της οθονης, τα χρώματα ηταν κόκκινης απόχρωσης, με διαφορετική φωτεινότητα και διαφορετικό χρωμα. Το λειτουργικό λειτουργούσε κανονικά. Η πρώτη επαφή ηταν στο Πλαισιο απου και η απάντηση ηταν οτι ειναι απλή μεταπωλητές και δεν εχουν καμια σχεση με το servise. Μου ειπαν να επικοινωνήσω με την info quest, καθώς αυτοι ειναι η αντιπροσωπία της Apple στην Ελλαδα και στην Info Quest ειναι τα στοιχεία της εγγύησης. Η απόδειξη που πήρα απο το κατάστημα στο Πλαισιο δεν γράφει Info Quest, αυτη η ενημέρωση έρχεται με email γράφοντας ¨Δες την εγγύηση για τα προϊόντα που αγόρασες¨και τα στοιχεία της εγγύησης της Info Quest. <Εδω αρχιζει η Ελλαδα> Επικοινωνώ με Info Quest και λένε πως: πρέπει να αφησω για έλεγχο το κινητό για τουλάχιστον 2 εργάσιμες η αλλιώς να πλησωσω 25 ευρω για αυθημερόν, να πάρω χαρτί πιστοποίησης ελαττωματικής συσκευής και να το πάω στο Πλαισιο. Να τους ρωτήσω αν εχουν DOA (αφορά αντικατάσταση προϊόντος με τεχνικό πρόβλημα κατά την παράδοση Dead-On-Arrival το οποίο σημαίνει ότι εξαρχής δεν είναι δυνατή η θέση του σε λειτουργία), και να δω τι μπορω να κανω. Η επίσκεψη μου ξανα στο πλαισιο δεν ηταν αποτελεσματική. Ο υπεύθυνος μου ειπε οτι χωρις την έγκριση της Info Quest δεν μπορεί να κάνει τιποτα. Πήγα κατευθείαν στην Info Quest στο Ρεντη οπου και άφησα το κινητό μου εκει. Η διαδικασία εχει ως: ελέγχουν αν το ελάττωμα ειναι εργοστασιακό και μετα, κανουν αίτηση στην Apple και ή στέλνει η Apple καινούργια συσκευή ή γίνεται αποχρεωση απο το καταστημα αγορας και περνεις καινουργια συσκευη απο εκει. Παντως, μενεις με το παλαιό κινητό, αν καταφέρει και δουλέψει η SIM λογο διαφορετικού μεγεθους. Καμια υπευθυνότητα στο Πλαισιο για τις συσκευές που πουλάνε, το πουλάνε και μετα δεν ξερουν τιποτα. Απο την Info Quest ειπαν οτι θα εχω ενημέρωση την επομένη. Θα γραψω και την συνεχεια για οποιους ενδιαφέρονται.
slavador Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2017 εσενα σε πειραξε που απο το πλαισιο σε στειλανε στην infoquest?Δεν μπορω να καταλαβω που απογοητευτηκες εφ οσον σε καλυπτει η εγγυηση τι σε νοιαζει εαν την κανει το πλαισιο ή η infoquest.Το θεμα ειναι να εχεις ενα λειτουργικο τηλεφωνο στην τελικη.
petran91 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2017 Να μην γράφουν εγγύηση πλαίσιο στην απόδειξη άμα θέλουν να λένε "εμείς πουλάμε μόνο δεν έχουμε σχέση με την εγγύηση πήγαινε στην infoquest".Να γράφουν εγγύηση προμηθευτή/κατασκευαστή και τέλος. 2
kostakiss Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2017 ολα ειναι στο προγραμμα φιλε και δεν φταιει το πλαισιο και καθε πλαισιο... ειναι μια σειρα διαδικασιων που χρειαζεται ΔΥΣΤΗΧΩΣ αφου δεν υπαρχει apple store.
akiAA Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2017 Πρέπει να γνωρίζουν οι αγοραστές οτι 1) αν υπάρχει ελάττωμα το κάθε Πλαισιο θα τους στείλει στην αλλη άκρη της Αθήνας, 20 χλμ μακριά απο το κατάστημα 2) Στο ταμείο οταν τους πούνε η απόδειξη ειναι η εγγύηση να ξερουν ποια και που βρίσκετε η αντιπροσωπία 3) να πάρουν μια μερα άδεια απο την δουλειά τους 4) να αγοράσουν ξανα μια SIM για το παλαιό τους κινητό 5) και να περιμένουν αν τους δοθεί έγκριση για καινούργιο κινητό, αλλιώς θα κάνουν "service θεος φυλάξει" στην ίδια συσκευή 1
Fulgore Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2017 Και ομως τα παραπανω ειναι η προβλεπομενη διαδικασια και εισαι λαθος αν νομιζεις οτι σε κοροιδευουν με αυτα που σου λενε. Η προβλεπομενη διαδικασια σε περιπτωση προβληματος του κινητου ειναι να παραδωθει το κινητο με την αποδειξη αγορας στον πωλητη που αγοραστηκε ο οποιος στην συνεχεια στελνει το κινητο στο επισημο service για να διαγνωστει το προβλημα. Αν ο πωλητης παρεχει δικη του υπηρεσια Doa και διαπιστωθει το προβλημα τοτε αντι για επισκευη προβλεπεται αντικατασταση αν καλυπτει τον χρονο του Doa. Να μην γράφουν εγγύηση πλαίσιο στην απόδειξη στην σελιδα του το καταστημα λεει εγγυηση αντιπροσωπειας. http://www.plaisio.gr/tilefona/kinita-smartphones/smartphones/Apple-Iphone-X-256gb-Silver-MQAG2GH-A.htm
slavador Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2017 εγω φιλε μου ειμαι με το μερος σου απλως αυτες τις ερωτησεις μπορουσες να τις κανεις στους καταληλους ανθρωπους και οχι στο ταμειο μπορουσες να ζητησεις αναλητικα τους ορους και τις προηποθεσεις της εγγυησης τυπομενες σε χαρτι και να ηξερες την ολη διαδικασια δυστηχως ζεις και ζω στην Ελλαδα και πραγματα σαν και αυτα ειναι καθημερινο φαινομενο.
petran91 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2017 Και ομως τα παραπανω ειναι η προβλεπομενη διαδικασια και εισαι λαθος αν νομιζεις οτι σε κοροιδευουν με αυτα που σου λενε. Η προβλεπομενη διαδικασια σε περιπτωση προβληματος του κινητου ειναι να παραδωθει το κινητο με την αποδειξη αγορας στον πωλητη που αγοραστηκε ο οποιος στην συνεχεια στελνει το κινητο στο επισημο service για να διαγνωστει το προβλημα. Αν ο πωλητης παρεχει δικη του υπηρεσια Doa και διαπιστωθει το προβλημα τοτε αντι για επισκευη προβλεπεται αντικατασταση αν καλυπτει τον χρονο του Doa. στην σελιδα του το καταστημα λεει εγγυηση αντιπροσωπειας. http://www.plaisio.gr/tilefona/kinita-smartphones/smartphones/Apple-Iphone-X-256gb-Silver-MQAG2GH-A.htm Αναγράφεται και στην απόδειξη όμως έτσι? Γιατί αν δεν κάνω λάθος γράφουν εγγύηση Πλαίσιο στην απόδειξη. Εκτός αν επιτέλους το αλλαξαν και γράφουν αντιπροσωπείας παντού. Που εφόσον είναι έτσι δεν βρίσκω κάτι άλλο λάθος στην όλη υπόθεση του TS.
Fulgore Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2017 Αναγράφεται και στην απόδειξη όμως έτσι? Γιατί αν δεν κάνω λάθος γράφουν εγγύηση Πλαίσιο στην απόδειξη. Εκτός αν επιτέλους το αλλαξαν και γράφουν αντιπροσωπείας παντού. Που εφόσον είναι έτσι δεν βρίσκω κάτι άλλο λάθος στην όλη υπόθεση του TS. Σε κινητο που ειχα παρει περυσι δεν ελεγε πανω εγγυηση Πλαισιο,τι να σου πω δεν ξερω τι κανουν.
petran91 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2017 Σε κινητο που ειχα παρει περυσι δεν ελεγε πανω εγγυηση Πλαισιο,τι να σου πω δεν ξερω τι κανουν. Εγγύηση Πλαίσιο αναγράφουν σε κομμάτια hardware υπολογιστη από ότι είδα τωρα. Στα κινητά λένε εγγύηση κατασκευαστη. Τέλος πάντων
Αλεξανδρος A.92 Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2017 Εγω παντως απο τι θυμαμαι ειχα παρει το Πασχα του 15 ενα g402 απο το Πλαισιο που εδινε εναν χρονο παραπανω εγγυηση σε σχεση με το σκρουτζ για 7 ευρο παραπανω και λεω δεν γ@@@@ τι μπορει ν παει στραβα δεν ειναι και turbo-x. Ηρθε λοιπον η στιγμη και χαλασε το μεσσαιο κλικ του ποντικιου.Τους πηρα τηλεφωνο τους λεω οτι ειναι νεκρο τελειως και μου λενε ελα σε ενα καταστημα που εχει service να το δουμε επι το που.Και ετσι κ εγινε,σε 5 λεπτα το ειχαν βγαλει νεκρο μου ειχαν κοψει πιστωτικο ολο το ποσο της αγορας και επι τοπου πηρα αλλο ποντικακι.Αλλα ελεγε εγγυηση Πλαισιο. Να λεμε και τα καλα των "μεγαλων" μαγαζιων που και που.Απλως και εμεις σαν αγοραστες πρεπει ν ειμαστε προσεκτικοι οταν παιρνουμε κατι.
Diskimpex Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2017 Μηπως πουλανε β προιοντα και κανουν ολοι το χαζο γενικα ;
koumos Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2017 Εντάξει ο ts ήταν ένας από τους άτυχους κατόχους των Χ με την πράσινη γραμμή. Η διαδικασία εγγύησης της Apple στην Ελλάδα είναι γνωστή γενικά οπότε δεν περίμενα κάτι διαφορετικό. Η ουσία είναι πάντως ότι καλώς εχόντων των πραγμάτων θα πάρεις νέα συσκευή και όλα καλά και χωρίς ιδιαίτερο κόπο αν ήξερες εξ'αρχής ότι πρέπει να απευθυνθείς στην Info quest.
Diskimpex Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2017 Φιλη που ειχε θεμα, η cosmote το εστειλε στην ι-στορμ . Αντικατασταθηκε αλλα πανω απο μηνα χωρις κινητο
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα