Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Με την ευκαιρία(?) του black friday παράγγειλα και γω μια lg 43 uhd . μόλις την έβγαλα από το κουτί και την έβαλα στο ρεύμα διαπίστωσα πως η οθόνη ήταν ραγισμένη, και τότε ξεκίνησε η κοροϊδία. Μίλησα με το κατάστημα από όπου την αγόρασα και μου είπαν να βγάλω φωτογραφίες το οποίο και έκανα.σαυτές φαίνεται ένα μικρό χτύπημα στο κουτί στο ίδιο σημείο που ήταν σπασμένη η οθόνη.Για να μη σας κουράζω το κατάστημα είπε πως φταίει η μεταφορική και την έστειλα πίσω σαυτή για έλεγχο.Σήμερα η κούριερ γιατί τέτοια χρησιμοποίησε το κατάστημα για να τη στείλει απάντησε πως δε φέρει ουδεμία ευθύνη και άρα μάλλον την έσπασα εγώ. Σε τηλεφωνική συνομιλία μαζί τους ο υπεύθυνος με ειρωνεύτηκε κιόλας πως σιγά μη μου δώσει 200 ευρώ(400 έκανε) για κάτι που δεν ευθύνεται και να τα βρω με το κατάστημα. Αυτοί με τη σειρά τους απάντησαν πως θα μιλήσουν με την αντιπροσωπεία μήπως μπει στην εγγύηση κλπ. αλλα το βλέπω να χρεώνομαι στο τέλος σπασμένη τηλεόραση. Tί να κάνω από δω και πέρα ρε παιδιά?

post-80555-0-90236100-1512990705_thumb.jpg

post-80555-0-91658600-1512990721_thumb.jpg

Δημοσ.

Αντε να αποδειξεις οτι δεν εισαι ελεφαντας... φιλε απο την στιγμη που ειδες χτυπημα στο κουτι επρεπε να μην παραλαβεις...η να ζητουσες να την ανοιξεις μεσα στην κουριερ.. πολυ φοβαμαιοτι οντως δεν μπορει να γινει κατι...

 

     Ακριβως αυτο εγινε με εμενα πριν 2 χρονια..παραγκειλα μια 48αρα απο το πλαισιο.. οταν ηρθε βλεπω μια τρουπα στο πλαι στο κουτι, σα να φαγε γροθια.. Η κουριερ δεν με αφησε να την ανοιξω εκει..  πηρα επιτοπου το Πλαισιο, και μου λενε να μην παραλαβω γιατι αν παραλαβω και ειναι σπασμενη μεσα, τοτε η ευθηνη ειναι δικη μου... επρεπε να παει πισω στα κεντρικα της κουριερ, να την ελενξουνε και μετα να ερθει παλι πισω...

Δημοσ.

Δεν φαινόταν να πώ την αλήθεια. Γιαυτό και το κατάλαβα όταν την έβαλα στην πρίζα

 

Συγγνώμη το κατάλαβες όταν «την έβαλες στην μπρίζα» και όχι πριν όταν την έβγαλες από το πακέτο? Γιατί στην φωτογραφία που ανέβασες και με γλαύκωμα ή καταρράκτη σαν του Νιαγάρα να έχεις το βλέπεις πεντακάθαρα!

  • Like 1
Δημοσ.

Στη φωτογραφία είναι στην πρίζα . Το κομματάκι που λάμπει ξεκόλλησε μόλις το ακούμπησα . Όταν την έβγαλα από το κουτί δεν φαινόταν τίποτα η τουλάχιστον δεν παρατήρησα

Δημοσ.

Δυστυχως σε οτιδήποτε παραλαμβάνουμε στο κατάστημα επιτοπου unboxing και δοκιμή. Οτιδήποτε παραλαμβάνουμε στο σπιτι, unboxing video (απο τη χαρακια στο σελοτειπ, μεχρι το on) και δοκιμή. Οι courier διαχειρίζονται τα δέματα σαν μπάλες του μπάσκετ και παλέτες να βάζουν πανω τους αλλα πραγματα, οπως αλλωστε κάθε μεταφορική. Οσο καλα κι αν ειναι σχεδιασμένη μια συσκευασία παντα υπαρχει το περιθώριο αστοχίας. Με το βιντεο λοιπον απλά καλουμε το κατάστημα και ζητάμε refund ή αντικατάσταση και το αν φταίει το μαγαζί ή η μεταφορική εμας δεν μας αφορά καθόλου. Στα υποψη οτι αν το κατάστημα πει οτι να τα βρουμε εμεις με τη μεταφορική, απλά ξεχνάμε την ευγένεια και αρχίζουμε τα "γαλλικά του λιμανιου"

 

Ontopic : Φίλε μου δυσκολα τα πράγματα. Θα βγαλεις ακρη αν η ίδια η lg το θελει και ευτυχώς σε τετοια θέματα ειναι γενικά γενναιόδωρη. 

Δημοσ.

κανονικά πάντως η κούριερ είναι ευθύνη του καταστήματος και λογικά θα πρέπει να τα έχουν ασφαλισμένα. Εφόσον σου έιπαν ότι δέχονται το χτύπημα που ανέφερες δεν θα έπρεπε κανονικά να σε καλύψουν και να τα βρουν στο τέλος αν θα το φάει η LG ή το κατάστημα;

 

γενικά δεν είμαι οπαδός των online αγορών τηλεοράσεων γιατί αν κοπανηθούν τα κουτιά (και γερό τράνταγμα χωρίς σημάδι στο κουτί) μπορεί να προκληθεί ζημιά στο πάνελ, και τα κούριερ δεν φημίζονται για την προσοχή που δείχνουν στα εμπορεύματα

 

Μακάρι να βγάλεις άκρη

Δημοσ.

Ειχα ακριβως την ιδια περιπτωση αλλα απο αλλη μεγαλη αλυσιδα καταστηματων.

Στην αρχη με συμβουλεψαν να απευθυνθω στην αντιπροσωπεια, ομως

αφησαν να εννοηθει οτι εαν δεν γινει τιποτα, θα με βοηθησουν.

Στη συνεχεια η αντιπροσωπεια εκανε τον κινεζο.

Τελικα την ευθυνη την ανελαβε το καταστημα, και μου την αλλαξανε.

Δημοσ.

Τωρα που ανεφερες το καταστημα στανατρακι θα πεταχτει το Μαρακι απο το πλαισιο και θα αναφερει εμεις εδω τα δεματα τα αγαπαμε τα προσεχουμε και και σπαστους τα νευρα ξεκαθαρα


Παντως μια συμβουλη αν εχεις την παραμικρη αμφιβολια για κατι ακομα και για το πως ειναι το σκινακι περασμενο δεν παραλαμβανεις ποτε μα ποτε αρνεισαι και ασε τον κουριερ και τον καθε υπαλληλο να λεει να εχει εγγυηση και και τα δεματα οι μεταφορικες τα χειριζονται λες και ειναι μπαλα αλλα οσο και να προσεχουν αστειο εδω σε μια λακουβα γερη να πεσει το βανακι το δεμ τρωει ολο το ζορι οπως και σε αποθηκες καταστηματων οσο και να μην ακουγετε δεν παιζει να τα στιβαζουν με ευλαβια και το λεω αυτο γιατι σε γνωστο καταστημα ο υπαλληλος απλα εσερνε απο την κουτα σε ολο το μαγαζι την τηλεοραση για να την παει στα ταμια αντη να παρει ενα καροτσακι πχ

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...