webparts Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2017 Οπως ειπαν και τα παιδιά πάνω το 800ράκι με αέριο ειναι ρισκο. Το matizaki ουτως η αλλιώς έχει ελάχιστη κατανάλωση. Ειναι εξαιρετικο αυτοκίνητο πόλης και μπορει να κάνει και μικρά ταξιδάκια. Οκ εγω έχω πάει Χαλκιδική με ματιζάκι του 2007, αλλά ήταν αναγκαίο και πήγαινα με 90-100. Μια χαρά με πήγε και με έφερε απλά δεν μπορουσα να αναπτυξω ταχύτητα. Τι λες ρε μαν? Εδω ολοι λεμε οτι εχει φοβερη καταναλωση. Καλυτερα Niva.
nickolas Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2017 Όλοι; Νιβα; Έλεος... Μια χαρά είναι για αυτό που είναι. Κανείς δεν πρέπει να βλέπει μόνο την κατανάλωση αλλά και το κόστος αγοράς...και το εργοστασιακό υγραέριο σίγουρα θα είναι αρκετά αξιόπιστο.
BritGreek Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2017 Λοιπόν, επειδή έχω αρκετά από αυτά (800cc, μοντέλα από το 2003 και μετά), θα πω τα εξής: 1) εξαιρετική αξιοπιστία, με εξαίρεση μια παρτίδα του 2003 που είχε πρόβλημα με το σασμάν και αλλάχτηκε ολόκληρο. Μηδέν βλάβες, στην κυριολεξία, και τσάμπα ανταλλακτικά, αν ξέρεις από πού να τα αγοράσεις, όπως με πολλά Κορεάτικα. Σε ένα από αυτά πήραμε την κλειδαριά δίπλα στο τιμόνι στο χέρι, αλλά το θεωρώ τυχαίο. 2) πάρα πολύ καλό κλιματιστικό σε σχέση με τα κυβικά τους, ειδικά σε σχέση με Seiccento, κλπ), αλλά πολύ δύσκολή η οδήγηση με αυτό, καθώς δεν τραβάει καθόλου το αυτοκίνητο. 3) πολύ υψηλή κατανάλωση σε σχέση με τα κυβικά του, με πολύ αδύναμο κινητήρα που σε αναγκάζει να κρατάς συχνά ψηλά τις στροφές. Από 6,5 και πάνω με νορμάλ οδήγηση. 4) πολύ κακό οδηγικά, με πάρα πολύ κακό κιβώτιο στο οποίο μπαίνει γρατζουνιστά η δευτέρα στο κατέβασμα, σε όλα. 5) Η ανάρτησή τους στους χάλια δρόμους της Ελλάδας, κάνει δυσάρεστη την εμπειρία του να τα οδηγείς ή να είσαι επιβάτης. Χοροπηδούν στο δρόμο. Για μένα, χίλιες φορές ένα Atos δεύτερης γενιάς περίπου στα λεφτά αυτά, το οποίο καίει πολύ λιγότερο, σύμφωνα με τους συνεργάτες μου και είναι εξίσου εξαιρετικό από άποψη αξιοπιστίας. Αυτοκίνητα με 120.000 χιλιόμετρα τα περισσότερα, τα οποία εξακολουθούν και βγάζουν τα λεφτά τους, απροβλημάτιστα. Αλλά όταν μιλάμε για αυτοκίνητο, έστω και πόλης, δεν μετράει μόνο αυτό, κατά τη γνώμη μου.
Cjaris Δημοσ. 15 Μαΐου 2018 Δημοσ. 15 Μαΐου 2018 Καλησπέρα. Είμαι κάτοχος ματιζ του 2008 αυτόματο 796cc. Το πήρα το 2015 ακριβώς για τους ίδιους λόγους που θέλει να το πάρει ο φίλος. Το πήρα με 45.000χλμ απο μάντρα νοικιαρικο λογικά καθώς οι πινακίδες είναι από Σύρο. Η μάντρα που λέγεται μαθές και είναι στην Μαραθώνος με έπιασε κωτσο. Έτσι μετά από το πρώτο σερβις στον Μουστάκα στην αντιπροσωπεία έμαθα ότι έχει φάει γερή στουκα και το ξαναφτιαξανε. Πάμε τώρα στο διά ταύτα. Σήμερα το αυτοκίνητο έχει κάνει 95.000 χιλιόμετρα. Με πολλά ζοριλικια σε κακοτραχαλους δρόμους κ πολλά ταξίδια. Η συντήρηση που του κάνω είναι ένα τσεκ 2 φορές τον χρόνο μια τον Μάρτιο κ μια τον Οκτώβριο. Θετικά: εκπληκτικό τιμόνι, φοβερή ευκολία στο παρκάρισμα ( πριν ήμουν κάτοχος Σμαρτ και φυσικά το ματιζ είναι 3 επίπεδα πιο εύκολο στο παρκάρισμα), πολύ καλή συμπεριφορά εντός πόλης, χαμηλά κόστη συντήρησης ενδεικτικά αναφέρω λάστιχα goodyear 200€, μεγάλο σέρβις 90€, μικρό 55€, τέλη 120€, ασφάλεια 200€/ετησίως. Αρνητικά: όχι καλά κρατήματα στο ταξίδι, ζοριζετε πολύ μα πάρα πολύ όντως παίζεις από 4.000 κ πάνω για να πηγαίνεις με 100χλμ και το πιο σημαντικό ΚΑΙΕΙ ΆΠΕΙΡΗ ΒΕΝΖΊΝΗ, έκαιγα 12€/100χλμ και τώρα που έβαλα υγραέριο είμαι στα 6-7€. Βέβαια είναι αυτόματο οπότε ανεβαίνει η κατανάλωση του. Συμπέρασμα : αν το βρείς σε καλή τιμή κ έχει υγραέριο πάρτο να κάνεις την δουλειά σου και όταν μπορέσεις και αντέχεις να πάρεις κάτι καλύτερο πουλά το Για εμένα κοίτα σε χιλιαρι κ όχι οκτακοσαρι. Συμβουλή πριν το πάρεις δώσε τις πινακίδες του στον ασφαλιστή σου ή τον αριθμό πλαισίου ( για καλύτερα) να σου πει αν έχει φάει στουκα. Βρες έναν καλό μηχανικό δικό σου που να μην έχει καμία απολύτως σχέση με τον μαντρα και πες του να το ξεψαχνισει. Αν πάρεις αυτόματο το ΠΡΏΤΟ πράγμα που θα αλλάξεις να είναι τα ΛΆΔΙΑ ΑΥΤΌΜΑΤΟΥ.
opcorsa Δημοσ. 15 Μαΐου 2018 Δημοσ. 15 Μαΐου 2018 εγω θα το επερνα... σιχαινομαι την gm αλλα ενταξει ενα απλο ατμοσφαιρικο κουτι ειναι τι να παει στραβα
aris1986 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2019 Κοιτάω και εγώ τώρα σε matiZ του '06-'07-'08. Είναι τόσο αδύναμα; Καίνε τόσο βενζίνη; Για αέριο δεν ψάχνομαι...
gia_nnis Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2019 54 λεπτά πριν, aris1986 είπε Κοιτάω και εγώ τώρα σε matiZ του '06-'07-'08. Είναι τόσο αδύναμα; Καίνε τόσο βενζίνη; Για αέριο δεν ψάχνομαι... Απλα οδηγησε ενα picanto και θα καταλαβεις την διαφορα! 1
aris1986 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2019 Τα C1, 107 και aygo από '06 χρονολογία πρέπει να λένε όμως έτσι;
lary7 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2019 59 λεπτά πριν, aris1986 είπε Τα C1, 107 και aygo από '06 χρονολογία πρέπει να λένε όμως έτσι; Πολύ καλύτερες επιλογές και με πιο δυνατό κινητήρα. 1
gia_nnis Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2019 8 ώρες πριν, aris1986 είπε Τα C1, 107 και aygo από '06 χρονολογία πρέπει να λένε όμως έτσι; Ειναι πιο ακριβα..
BritGreek Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2019 Χίλιες φορές Atos ή Picanto παρά Matiz.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα