Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα στο φόρουμ.

Εδώ και ένα χρόνο έχω αγοράσει μια 55" f&u smart tv η οποία πωλείται και διαφημίζεται ως Netflix tv.

Όλα καλά με την τηλεορασουλα μου. Δεν έχω κανένα παράπονο και έχει και καλή εικόνα. Το πρόβλημα που αντιμετωπίζω από την πρώτη μέρα που την πήρα είναι ότι κάθε φορά που θέλω να ανοίξω το Netflix μου ζητάει να πληκτρολογώ κάθε φορά τους κωδικούς μου. Δεν μου τους αποθηκεύει... υπάρχει κάποιος άλλος χρήστης που να αντιμετωπίζει το ίδιο πρόβλημα;

Δεν επικοινωνία που είχα με την εταιρεία και αφού έκανα πόσες επαναφορές στις εργοστασιακές ρυθμίσεις το πρόβλημά μου δεν αποκαταστάθηκε και η εταιρεία δεν μπόρεσε να με βοηθήσει περαιτέρω

Δημοσ.

Καλημέρα, η F&U όπως και παρόμοιες εταιρείες της ίδιας κατηγορίας παρέχουν ελάχιστη έως μηδενική υποστήριξη οπότε αν δεν μπόρεσαν να σε βοηθήσουν αυτοί δεν υπάρχει κάτι άλλο να κάνεις.

Δημοσ.

Εντελώς ενημερωτικά σε μια καινούρια 32άρα smart F&U που δοκίμασα κρατάει κανονικά τον κωδικό ακόμη και όταν βγω ή κλείσω την τηλεόραση. Δοκίμασες μήπως υπάρχει κάποια διαθέσιμη αναβάθμιση μέσω internet για τη δική σου να την κάνεις;

Δημοσ.

Δεν έχει καμία ενημέρωση δυστυχώς. Μάλλον πρέπει να την στείλω πίσω : ( έχω δοκιμάσει τα πάντα

Εντελώς ενημερωτικά σε μια καινούρια 32άρα smart F&U που δοκίμασα κρατάει κανονικά τον κωδικό ακόμη και όταν βγω ή κλείσω την τηλεόραση. Δοκίμασες μήπως υπάρχει κάποια διαθέσιμη αναβάθμιση μέσω internet για τη δική σου να την κάνεις;

Έχεις την καλοσύνη να μου πεις ποια έκδοση λογισμικού έχεις;

  • 1 χρόνο αργότερα...
Δημοσ.
10 ώρες πριν, cm11783 είπε

Καλησπέρα,

@djkokalis έχω το ίδιο πρόβλημα.

Βρήκες λύση;

Καλημέρα φίλε μου. Είχα στείλει την τηλεόραση στο σέρβις και αφού περίμενα ένα μήνα για να μου την επισκευάσουν, μου ήρθε πίσω με σπασμένη οθόνη! Ένα τέλει μου την αντικατέστησαν με μια άλλη και όλα καλά με το Netflix. Θα σου σύστηνα να την στείλεις στο σέρβις και ελπίζω να είσαι πιο τυχερός από εμένα 

Δημοσ.
Στις 18/1/2019 στις 8:16 ΠΜ, djkokalis είπε

Καλημέρα φίλε μου. Είχα στείλει την τηλεόραση στο σέρβις και αφού περίμενα ένα μήνα για να μου την επισκευάσουν, μου ήρθε πίσω με σπασμένη οθόνη! Ένα τέλει μου την αντικατέστησαν με μια άλλη και όλα καλά με το Netflix. Θα σου σύστηνα να την στείλεις στο σέρβις και ελπίζω να είσαι πιο τυχερός από εμένα 

Σε ευχαριστώ πολύ!

  • 4 μήνες μετά...
Επισκέπτης
Δημοσ.

Καλησπέρα. 

Κάνει σε κάποιον άλλον μόνιμα ζουμ στην εικόνα το νετφλιξ? Αλλάζω ρυθμίσεις για το ζουμ κτλ,αλλά καμία τύχη. Ευχαριστώ.

  • 3 χρόνια αργότερα...
Δημοσ.

Και σε μένα μένει μόνιμα σε zoom στο netflix. Ουσιαστικά δεν μπορώ να δω.

 

Επικοινώνησα με το service της F&U και μου είπαν να κάνω επαναφορά στις εργοστασιακές ρυθμίσεις!

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...