Προς το περιεχόμενο

[LightInTheBox] Xiaomi Mi Mix 2 6GB+64GΒ (378,99€ + 10,06€) & Mi6 6GB+64GB (294,40€ + 7,82€)


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 ώρα πριν, isay είπε

Ευγε, εισαι υποδειγμα ακαταναλωτή που μας τιμά σε μαγαζιά του εξωτερικου.

Εχεις σκεφτεί τι θα κάνει η τράπεζα αν επικοιωνήσουν με το lightbox και διαπιστωθεί οτι με βάση τα tracking numbers που εχεις, παρελαβες κανονικά τα πακέτα;

Και ναι συμφωνώ, καλύτερα να μην παραγγείλεις ξανα, γιατί τετοιους πελάτες δεν τους θελει κανενας πωλητης

Δεν με ενδιαφέρει ιδιαίτερα τι γνώμη έχεις για μένα.

Αυτό που με ενδιαφέρει όμως ειναι οτι παρήγγειλα κάτι και πλήρωσα εξτρα για να έρθει γρήγορα 5 έως 10 εργάσιμες και το πήρα σαν να το πλήρωσα με free air mail with no tracking. Καταναλωτής που σέβεται τον εαυτό του δεν περιμένει 2 μήνες.
Καταναλωτής επίσης που παραγγέλνει κάτι που δεν μπορεί να χρησιμοποιήσει δεν έχει καμία υποχρέωση να χρεωθεί μεταφορικά...
Λυπάμαι, έχουν οι Κινέζοι να φάνε... Ας βγούνε μείον.
 

  • Απαντ. 59
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
7 ώρες πριν, SWEDEN είπε

ΣΟΥΗΔΙΑ.

Προσωπικά, παρήγγειλα απο το συγκεκριμένο site εντός Νοεμβρίου και δεν θα ξαναπαραγγείλω διότι...

Το πρώτο δέμα ενω ειχα βάλει expeditted shipping (5-10 days) πέρασε τελωνείο και ενώ η αξία του ηταν 17€ πλήρωσα τελωνείο 55€. Ηρθε στα χέρια μου 10 Ιανουαρίου

Και το δεύτερο αξίας 120€ πάλι με γρήγορο shipping (5-10 days) πέρασε τελωνείο άλλα 75€ και ήρθε μετά απο 2 μήνες (πριν 1 βδομάδα). Το πρώτο που παρηγγειλα ηταν ένα ρουτερ τελευταίο κομμάτι και χωρίς να το λέει στην περιγραφή ειχαν Η.Π.Α. ανταπτορα. Άρα useless καθώς δεν προτίθεμαι να αγοράσω ξεχωριστό ανταπτορα που εδώ κάνει 4-5 ευρώ.

Οταν τους ειπα πριν έρθουνεοτι αργούνε πολύ μου έλεγαν ιστορίες οτι πλησιάζουν Χριστούγεννα και οτι η παραγγελεία ενδέχεται να αργήσει.
Αυτό σαν καταναλωτής, που πλήρωσα expeditted shipping δεν με αφορά καθώς ηταν αρχές Νοεμβρίου.
Τα έλαβα, δεν ημουνα ικανοποιημένος, εκανα dispute στο paypal, μου είπαν στείλτα πίσω Κίνα, μεταφορικά έξοδα 72 ευρώ και για τα δύο, δέν το έκανα καθώς θα κέρδιζα πίσω ούτε το 80% των χρημάτων μου.
Πήγα στην Τράπεζα και είπα χθες οτι τα πράγματα δεν μου έχουνε έρθει και πήρα τα χρήματα μου πίσω. Απλά και ωραία.
 

Πώς είχες κάνει τη πληρωμή?

Η τράπεζα στα επέστρεψε απλά με τον ισχυρισμό ότι δεν έχεις παραλάβει?

Δημοσ.
9 ώρες πριν, SWEDEN είπε

ΣΟΥΗΔΙΑ.

Προσωπικά, παρήγγειλα απο το συγκεκριμένο site εντός Νοεμβρίου και δεν θα ξαναπαραγγείλω διότι...

Το πρώτο δέμα ενω ειχα βάλει expeditted shipping (5-10 days) πέρασε τελωνείο και ενώ η αξία του ηταν 17€ πλήρωσα τελωνείο 55€. Ηρθε στα χέρια μου 10 Ιανουαρίου

Και το δεύτερο αξίας 120€ πάλι με γρήγορο shipping (5-10 days) πέρασε τελωνείο άλλα 75€ και ήρθε μετά απο 2 μήνες (πριν 1 βδομάδα). Το πρώτο που παρηγγειλα ηταν ένα ρουτερ τελευταίο κομμάτι και χωρίς να το λέει στην περιγραφή ειχαν Η.Π.Α. ανταπτορα. Άρα useless καθώς δεν προτίθεμαι να αγοράσω ξεχωριστό ανταπτορα που εδώ κάνει 4-5 ευρώ.

Οταν τους ειπα πριν έρθουνεοτι αργούνε πολύ μου έλεγαν ιστορίες οτι πλησιάζουν Χριστούγεννα και οτι η παραγγελεία ενδέχεται να αργήσει.
Αυτό σαν καταναλωτής, που πλήρωσα expeditted shipping δεν με αφορά καθώς ηταν αρχές Νοεμβρίου.
Τα έλαβα, δεν ημουνα ικανοποιημένος, εκανα dispute στο paypal, μου είπαν στείλτα πίσω Κίνα, μεταφορικά έξοδα 72 ευρώ και για τα δύο, δέν το έκανα καθώς θα κέρδιζα πίσω ούτε το 80% των χρημάτων μου.
Πήγα στην Τράπεζα και είπα χθες οτι τα πράγματα δεν μου έχουνε έρθει και πήρα τα χρήματα μου πίσω. Απλά και ωραία.
 

 

το βασικο θεμα κουβεντας δεν νομιζω οτι ειναι ο χρονος παραδοσης αλλα εαν σου γυρισαν τα λεφτα του τελωνειου και τις 2 φορες...

τα αγορασες με τον ιδιο λογαριασμο χρηστη στο site τους?

εαν σε καλυψαν και τις 2 φορες τοτε εμεις οι υπολοιποι καλα θα κανουμε να ξαναγορασουμε απο το καταστημα αυτο.

ποιος αραγε αγοραζει κατι απο κινα και περιμενει να του ερθει σε λιγες μερες? η μεγαλυτερη καθυστερηση γινεται στα δικα μας τελωνεια. εμενα ηρθε το κινητο σε 3-4 μερες ελλαδα και μετα εκανε 1 μηνα σιγουρα στο τελωνειο.

  • Like 2
Δημοσ.

τα ΕΛΤΑ πάνε κατά διαόλου δεν ειναι θέμα κινας φίλη στην γαλλια περνει τα πράγματα απο κινά τα παίρνει max σε 10-14 μέρες το ιδιο σε μένα 2 μήνες ασε που εχουν το priority shipping free και  οι χρεώσεις τελωνείο καμιά σχέση... άλλα οι ελληνες ειναι πονηροί απο τους τελωνειακούς που χρεώνουν οτι θέλουν και τα κονομάνε μέχρι και τους αγοραστές(όπως ο φίλος από πάνω) με τα chargeback και όλα αυτά  αν δεν ήταν όλα αυτά ακόμη θα είχαμε απο το amazon ακόμη free shipping

  • Like 1
Δημοσ.
6 minutes ago, lelos1 said:

 και όλα αυτά  αν δεν ήταν όλα αυτά ακόμη θα είχαμε απο το amazon ακόμη free shipping

το free shipping του amazon διακόπηκε σε εμάς και άλλες χώρες λόγω μικρού όγκου αγορών. Έτσι το amazon δεν μπορούσε να επιτύχει νέα συμφωνία με τις εταιρίες courier. Γενικά η αγοραστική δύναμη της χώρας μας είναι πολύ μικρή

Δημοσ.
Στις 1/2/2018 στις 7:28 ΠΜ, johni41 είπε

το βασικο θεμα κουβεντας δεν νομιζω οτι ειναι ο χρονος παραδοσης αλλα εαν σου γυρισαν τα λεφτα του τελωνειου και τις 2 φορες...

τα αγορασες με τον ιδιο λογαριασμο χρηστη στο site τους?

εαν σε καλυψαν και τις 2 φορες τοτε εμεις οι υπολοιποι καλα θα κανουμε να ξαναγορασουμε απο το καταστημα αυτο.

ποιος αραγε αγοραζει κατι απο κινα και περιμενει να του ερθει σε λιγες μερες? η μεγαλυτερη καθυστερηση γινεται στα δικα μας τελωνεια. εμενα ηρθε το κινητο σε 3-4 μερες ελλαδα και μετα εκανε 1 μηνα σιγουρα στο τελωνειο.


Να εξηγήσω οτι στις Σκανδιναβικές χώρες τα πακέτα δεν μένουνε τελωνείο πάνω απο 2-3 μέρες και δεν μένουνε πάνω απο 3 μέρες στο ταχυδρομείο χωρίς να παραδωθούν, (εφόσων φυσικά ο πελάτης να έχει τηλεφωνική ειδοποίηση).
Τωρα που το βλέπω καλύτερα μετά απο 24 Μέρες έφυγαν απο Κίνα(!!!!)


ΚΑΜΙΑ απο τις δύο φορές δεν μου γύρισαν οι ίδιοι τα λεφτά και ενώ τους είπα οτι πλήρωσα και τελωνείο μου είπαν να τα στείλω πίσω με έξοδα δικά μου για να μου κάνουνε refund. Δηλαδή σαν να αγοράσεις κάτι 500 ευρώ και να σου κάνουν ουσιαστικό refund 100.
 

Γνωρίζω τους λόγους πως κάποιος κάτοικος της Ελλάδας, δεν έχει πολλές απαιτήσεις.
ΑΛΛΑ οι υπόλοιποι στην Βόρεια Ευρώπη κυρίως οι Σκανδιναβοί λειτουργούνε αλλιώς.
Δεν δέχομαι να με κοροιδεύει ο Κινέζος επειδή ειναι φθηνός και έχει πολλούς πελάτες.
Δεν δέχομαι να μου κάνει τραμπουκισμούς με τα dispute. Οταν έχεις πολλούς πελάτες να είσαι σωστός και να τους σέβεσαι.
Εκανες παπάτζα? NOT MY PROBLEM.
Οι Σοβαρές επιχειρήσεις που έχουνε πάντα πελάτες έχουνε μεταξύ άλλων εξαιρετικό customer support και βοηθάνε πάντα τον πελάτη νοιαζόμενοι για τον ίδιο ωστε να τον κρατήσουν. Πολιτικές όπως MediaMarkt, Webhallen, Teknikmagazinet, Clas Ohlson, IKEA, και λοιπών εταιριών.

  • Like 1
Δημοσ.
8 ώρες πριν, SWEDEN είπε


Να εξηγήσω οτι στις Σκανδιναβικές χώρες τα πακέτα δεν μένουνε τελωνείο πάνω απο 2-3 μέρες και δεν μένουνε πάνω απο 3 μέρες στο ταχυδρομείο χωρίς να παραδωθούν, (εφόσων φυσικά ο πελάτης να έχει τηλεφωνική ειδοποίηση).
Τωρα που το βλέπω καλύτερα μετά απο 24 Μέρες έφυγαν απο Κίνα(!!!!)


ΚΑΜΙΑ απο τις δύο φορές δεν μου γύρισαν οι ίδιοι τα λεφτά και ενώ τους είπα οτι πλήρωσα και τελωνείο μου είπαν να τα στείλω πίσω με έξοδα δικά μου για να μου κάνουνε refund. Δηλαδή σαν να αγοράσεις κάτι 500 ευρώ και να σου κάνουν ουσιαστικό refund 100.
 

Γνωρίζω τους λόγους πως κάποιος κάτοικος της Ελλάδας, δεν έχει πολλές απαιτήσεις.
ΑΛΛΑ οι υπόλοιποι στην Βόρεια Ευρώπη κυρίως οι Σκανδιναβοί λειτουργούνε αλλιώς.
Δεν δέχομαι να με κοροιδεύει ο Κινέζος επειδή ειναι φθηνός και έχει πολλούς πελάτες.
Δεν δέχομαι να μου κάνει τραμπουκισμούς με τα dispute. Οταν έχεις πολλούς πελάτες να είσαι σωστός και να τους σέβεσαι.
Εκανες παπάτζα? NOT MY PROBLEM.
Οι Σοβαρές επιχειρήσεις που έχουνε πάντα πελάτες έχουνε μεταξύ άλλων εξαιρετικό customer support και βοηθάνε πάντα τον πελάτη νοιαζόμενοι για τον ίδιο ωστε να τον κρατήσουν. Πολιτικές όπως MediaMarkt, Webhallen, Teknikmagazinet, Clas Ohlson, IKEA, και λοιπών εταιριών.

 

Απο την μια μου το παιζεις απαιτητικος βορειοευρωπαιος και μιλάς περι "σωστού" και "λαθους".... την ιδια στιγμή τα υψηλά βορειοευρωπαικα σου στάνταρ δε σε εμποδισαν να προβείς σε τραπεζική απάτη.

Το deal με τους κινέζους ειναι συγκεκριμένο. Εχει τα πλην, έχει και τα συν.  Αν τα θες να τα παραλαμβάνεις αύριο και να σου κάνουν τεμενάδες, ψωνίζεις απο τους μεγάλους retailers, πλήρωνεις και τα διπλά λεφτά και ολοι χαρούμενοι. Το να έρχεσαι εδώ να μας πεις οτι το Gearbest δεν ειναι Amazon... δεν εχει καμια χρησιμοτητα.

  • Thanks 2
Δημοσ.

το πιθανοτερο ειναι το paypal να του κανει διαγραφη το λογαριασμο αν ο κινεζος εχει tracking number και το καταγγειλει στο paypal οτι πηγε στην τραπεζα και εκανε αμφισβητηση συναλλαγης...

απο εκει και μετα το απλουστερο που μπορουσε να κανει θα ηταν να μην παραλαβει και να τα αφησει να γυρισουν πισω...

και εξω που παμε τα ιδια κανουμε (οπως και οι αλλοι λαοι βεβαια)

Δημοσ.
Στις 2/2/2018 στις 4:30 ΜΜ, SWEDEN είπε


Να εξηγήσω οτι στις Σκανδιναβικές χώρες τα πακέτα δεν μένουνε τελωνείο πάνω απο 2-3 μέρες και δεν μένουνε πάνω απο 3 μέρες στο ταχυδρομείο χωρίς να παραδωθούν, (εφόσων φυσικά ο πελάτης να έχει τηλεφωνική ειδοποίηση).
Τωρα που το βλέπω καλύτερα μετά απο 24 Μέρες έφυγαν απο Κίνα(!!!!)


ΚΑΜΙΑ απο τις δύο φορές δεν μου γύρισαν οι ίδιοι τα λεφτά και ενώ τους είπα οτι πλήρωσα και τελωνείο μου είπαν να τα στείλω πίσω με έξοδα δικά μου για να μου κάνουνε refund. Δηλαδή σαν να αγοράσεις κάτι 500 ευρώ και να σου κάνουν ουσιαστικό refund 100.
 

Γνωρίζω τους λόγους πως κάποιος κάτοικος της Ελλάδας, δεν έχει πολλές απαιτήσεις.
ΑΛΛΑ οι υπόλοιποι στην Βόρεια Ευρώπη κυρίως οι Σκανδιναβοί λειτουργούνε αλλιώς.
Δεν δέχομαι να με κοροιδεύει ο Κινέζος επειδή ειναι φθηνός και έχει πολλούς πελάτες.
Δεν δέχομαι να μου κάνει τραμπουκισμούς με τα dispute. Οταν έχεις πολλούς πελάτες να είσαι σωστός και να τους σέβεσαι.
Εκανες παπάτζα? NOT MY PROBLEM.
Οι Σοβαρές επιχειρήσεις που έχουνε πάντα πελάτες έχουνε μεταξύ άλλων εξαιρετικό customer support και βοηθάνε πάντα τον πελάτη νοιαζόμενοι για τον ίδιο ωστε να τον κρατήσουν. Πολιτικές όπως MediaMarkt, Webhallen, Teknikmagazinet, Clas Ohlson, IKEA, και λοιπών εταιριών.

Αααα καλά τους έκανες!!! 

Ασέβεια αυτός;;; Απάτη εσύ! Γιατί εμείς οι  Έλληνες του αεροδρομίου είμαστε ανώτεροι! 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Γενικά καλό θα ήταν μερικά άτομα κουτοπόνηρα να μην κάνουν αγορές από Κίνα και γενικά από εξωτερικό.

 

Πλήρωσε τα διπλά,αγόρασε από Ελλάδα και τέλος.

 

Απλά την εχουν δει πονηρακηδες και παίρνουν και το αντικείμενο και θέλουν και τα φράγκα πίσω και το παίζουν και θιγμενοι κ καλά  με δικαιολογίες .κλασικο λαμόγιο ελληναρας που θέλει και την πίτα ολόκληρη και σκύλο χορτατο.

Επεξ/σία από stelios18120
  • Like 1
Δημοσ.
On 1/31/2018 at 11:04 PM, SWEDEN said:

ΣΟΥΗΔΙΑ.

Προσωπικά, παρήγγειλα απο το συγκεκριμένο site εντός Νοεμβρίου και δεν θα ξαναπαραγγείλω διότι...

Το πρώτο δέμα ενω ειχα βάλει expeditted shipping (5-10 days) πέρασε τελωνείο και ενώ η αξία του ηταν 17€ πλήρωσα τελωνείο 55€. Ηρθε στα χέρια μου 10 Ιανουαρίου

Και το δεύτερο αξίας 120€ πάλι με γρήγορο shipping (5-10 days) πέρασε τελωνείο άλλα 75€ και ήρθε μετά απο 2 μήνες (πριν 1 βδομάδα). Το πρώτο που παρηγγειλα ηταν ένα ρουτερ τελευταίο κομμάτι και χωρίς να το λέει στην περιγραφή ειχαν Η.Π.Α. ανταπτορα. Άρα useless καθώς δεν προτίθεμαι να αγοράσω ξεχωριστό ανταπτορα που εδώ κάνει 4-5 ευρώ.

Οταν τους ειπα πριν έρθουνεοτι αργούνε πολύ μου έλεγαν ιστορίες οτι πλησιάζουν Χριστούγεννα και οτι η παραγγελεία ενδέχεται να αργήσει.
Αυτό σαν καταναλωτής, που πλήρωσα expeditted shipping δεν με αφορά καθώς ηταν αρχές Νοεμβρίου.
Τα έλαβα, δεν ημουνα ικανοποιημένος, εκανα dispute στο paypal, μου είπαν στείλτα πίσω Κίνα, μεταφορικά έξοδα 72 ευρώ και για τα δύο, δέν το έκανα καθώς θα κέρδιζα πίσω ούτε το 80% των χρημάτων μου.
Πήγα στην Τράπεζα και είπα χθες οτι τα πράγματα δεν μου έχουνε έρθει και πήρα τα χρήματα μου πίσω. Απλά και ωραία.
 

καλα οτι πηγες τραπεζα δεν το σχολιαζω καν... τραγικος.

το paypal θα σου επεστρεφε τα μεταφορικα αν τα επεστρεφες ξερεις.
το οτι πληρωσες τελωνιο δεν μου λεει τιποτα, εσυ το επελεξες.

Δημοσ.
Στις 02/02/2018 στις 4:30 ΜΜ, SWEDEN είπε


Να εξηγήσω οτι στις Σκανδιναβικές χώρες τα πακέτα δεν μένουνε τελωνείο πάνω απο 2-3 μέρες και δεν μένουνε πάνω απο 3 μέρες στο ταχυδρομείο χωρίς να παραδωθούν, (εφόσων φυσικά ο πελάτης να έχει τηλεφωνική ειδοποίηση).
Τωρα που το βλέπω καλύτερα μετά απο 24 Μέρες έφυγαν απο Κίνα(!!!!)


ΚΑΜΙΑ απο τις δύο φορές δεν μου γύρισαν οι ίδιοι τα λεφτά και ενώ τους είπα οτι πλήρωσα και τελωνείο μου είπαν να τα στείλω πίσω με έξοδα δικά μου για να μου κάνουνε refund. Δηλαδή σαν να αγοράσεις κάτι 500 ευρώ και να σου κάνουν ουσιαστικό refund 100.
 

Γνωρίζω τους λόγους πως κάποιος κάτοικος της Ελλάδας, δεν έχει πολλές απαιτήσεις.
ΑΛΛΑ οι υπόλοιποι στην Βόρεια Ευρώπη κυρίως οι Σκανδιναβοί λειτουργούνε αλλιώς.
Δεν δέχομαι να με κοροιδεύει ο Κινέζος επειδή ειναι φθηνός και έχει πολλούς πελάτες.
Δεν δέχομαι να μου κάνει τραμπουκισμούς με τα dispute. Οταν έχεις πολλούς πελάτες να είσαι σωστός και να τους σέβεσαι.
Εκανες παπάτζα? NOT MY PROBLEM.
Οι Σοβαρές επιχειρήσεις που έχουνε πάντα πελάτες έχουνε μεταξύ άλλων εξαιρετικό customer support και βοηθάνε πάντα τον πελάτη νοιαζόμενοι για τον ίδιο ωστε να τον κρατήσουν. Πολιτικές όπως MediaMarkt, Webhallen, Teknikmagazinet, Clas Ohlson, IKEA, και λοιπών εταιριών.

Έχω κάνει αγωγές σε απατεώνες εσένα με το κιλό.Θα ηθελα να ήμουν σε μια γωνια όταν θα σε τσακώσουν και θα σε κυνηγήσουν δικαστικά

  • Like 1
Δημοσ.

Λυπάμαι για μερικούς απο εσάς που λόγω της κρίσης η του απύθμενου παράγοντα είτε έχετε ξεχάσει να διαβάζετε Ελληνικά ή λόγω Πανσελλήνου έχετε ξεφύγει.
Πολλοί απο εσάς, αν όχι όλοι, παραγγέλνετε με free-shipping η οτιδήποτε άλλο για να γλυτώσετε χρήματα και έχετε ξεχάσει το expeditted και το γρήγορο shipping.
Οπότε και δεν καταλαβαίνετε για ποιο πράγμα και τι ακριβώς αναφέρω. Λογικό.
Παραγγελία αρχές Νοεμβρίου και παραλλαβή μέσα προς τέλη Ιανουαρίου μόνο με free shipping θα μπορούσα να έχω. Και δεν πλήρωσα για free shipping.
Δεν ειναι θέμα του καταναλωτή που δίνει έξτρα για να τα πάρει πρίν τα Χριστούγεννα να τα παίρνει μετά. Ειναι θέμα της Εταιρίας.

Παρόλα αυτά. Αγοράζοντας, επι τω πλείστω Online, τα τελευταία χρόνια είμαι πιστός πελάτης της GearBest (Ευρώπης) και των τοπικών αγορών που παλι στα στέλνουν σπίτι. Απο τις 38 παραγγελίες στο GB,  4 εχουνε βγεί σκάρτες και μου έκαναν δωρεάν αντικατάσταση του προιόντος και το μεταφορικό κόστος προς Λιθουανία και Πολωνία ήταν σχεδόν αμελλητέο ανα παραγγελία. Δεν μου έστειλαν ποτέ λάθος παραγγελία και επι του θέματος μου, ποτέ USA-CN power adapter.  Σε περίπου 5 εργάσιμες είχα πάντα το προιόν.

Οσον αφορά το LITB πλήρωσα Tax Insurance που ηταν ελάχιστη αλλά το θέμα δεν ηταν στο insurance, ηταν στην αποστολή του λάθους αντάπτορα και τις 60+ μέρες που έκανε για να έρθει. Τι να την κάνω την επιστροφή των χρημάτων του τελωνείου όταν δεν μπορώ να χρησιμοποιήσω το προιον?

As simple as that.

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...