kyanokranos Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2018 18 minutes ago, Questioner said: Συμφωνώ (αν και έχω διαβάσει ότι με registered air mail σου κάνουν refund τα custom fees σε περίπτωση που κάτσει η στραβή) μεν αλλά το θετικό του Gearbest έναντι όλων των άλλων είναι το after sales όσον αφορά τα Xiaomi (και κάποια άλλα brands). Κάτι που ξέρουν λίγοι, είναι ότι το μαγαζί έχει service center στην Ισπανία. Πρόσφατα λοιπόν που χρειάστηκε να στείλουμε ένα Xiaomi πίσω στην "Κίνα", το support center μας πρότεινε να στείλουμε το κινητό στην Ισπανία όπου έφτασε σε 1 εβδομάδα (6 εργάσιμες wow). Επειδή δεν είχε περάσει το όριο των 45 ημερών από την παραλαβή του, μας έκαναν full refund χωρίς να κάνουν καθόλου τον Κινέζο. Συνολικός χρόνος διαδικασίας: 10 εργάσιμες. Αυτό με την επιστροφή των fees, δεν ίσχυε όταν πρωτοβγηκε αυτή η προσφορά. Αυτό για το service center, δεν το ήξερα•αρκετα ενδιαφέρον.
Questioner Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2018 3 λεπτά πριν, kyanokranos είπε Αυτό με την επιστροφή των fees, δεν ίσχυε όταν πρωτοβγηκε αυτή η προσφορά. Αυτό για το service center, δεν το ήξερα•αρκετα ενδιαφέρον. Κι όμως το γράφει εδώ. Βέβαια στις Eligible Countries δεν είναι η Ελλάδα, αλλά επί του πρακτέου είναι. 1
Amaretos Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2018 Φυσικά και ίσχυε για αυτό άλλωστε έκανα και την παραγγελία τότε αλλιώς δεν το διακυνδυνευα
kyanokranos Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) 21 minutes ago, Amaretos said: Φυσικά και ίσχυε για αυτό άλλωστε έκανα και την παραγγελία τότε αλλιώς δεν το διακυνδυνευα Μιλάμε για το Gearbest και την αποστολή των τελωνειακών κρατήσεων που σου επιστρέφει. Επεξ/σία 19 Ιανουαρίου 2018 από kyanokranos
Amaretos Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2018 Α sorry δεν το καταλαβα 1 ώρα πριν, kyanokranos είπε Μιλάμε για το Gearbest και την αποστολή των τελωνειακών κρατήσεων που σου επιστρέφει.
johni41 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2018 κι εγω παρελαβα χθες ενα leeco le max2 απο lightinthebox. αμεσως του ενημερωσα για το τελωνειο και σημερα ηδη εχουν μπει τα λεφτα στο paypal!
SterThess Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2018 με τι μεταφορικη τα στελνει το lightinthebox?
kyanokranos Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) Πάλι το Xiaomi Mi6 6GB+64GB στα 299,17€ + 9,24€ (ασφάλεια τελωνείου) από το LightInTheBox. Banggood στα 318,60€ + 16,9€ (Priority). Διαφορά: 27,09€. Επεξ/σία 25 Ιανουαρίου 2018 από kyanokranos
kyanokranos Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2018 Ξανά το Xiaomi MI MIX 2 6GB + 64GB στα 380,69€ + 18,98€ (Priority), αυτή τη φορά από το Banggood. Ισχύει μέχρι 29/1 και απομένουν 13 κομμάτια.
gpapadakis Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) Προσοχή για το συγκεκριμένο κινεζομαγαζο διαβάστε εδώ πληρώνει τελωνείο την πρώτη φορά και τη δεύτερη φορα κάνουν εκπτώσεις... Επεξ/σία 31 Ιανουαρίου 2018 από gpapadakis 1
isay Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2018 18 λεπτά πριν, gpapadakis είπε Προσοχή για το συγκεκριμένο κινεζομαγαζο διαβάστε εδώ πληρώνει τελωνείο την πρώτη φορά και τη δεύτερη φορα κάνουν εκπτώσεις... Και εχω διαβάσει και αλλες περιπτωσεις σε αλλο forum. Λίγες ναι μεν, αλλά ξεκάθαρες. Η λύση βεβαια ειναι απλη. Φτιάχνουμε νεο λογαριασμο και παραγγελνουμε ΜΙΑ φορα με ασφάλεια τελωνειου. Αρκει το email και το id να ειναι διαφορετικά. Τα στοιχεία αποστολής ας ειναι τα ίδια. ΤΟΝΙΖΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΑΛΛΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΦΑΝΤΑΣΤΩ ΠΩΣ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΟΥΣ
kyanokranos Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2018 Πλέον, μιας και επανήλθε το priority, καλό είναι (γνώμη μου) να παραγγέλνουμε από Gearbest στην περίπτωση που έχουμε παραγγείλει ήδη μια φορά από LightInTheBox.
SWEDEN Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2018 ΣΟΥΗΔΙΑ. Προσωπικά, παρήγγειλα απο το συγκεκριμένο site εντός Νοεμβρίου και δεν θα ξαναπαραγγείλω διότι... Το πρώτο δέμα ενω ειχα βάλει expeditted shipping (5-10 days) πέρασε τελωνείο και ενώ η αξία του ηταν 17€ πλήρωσα τελωνείο 55€. Ηρθε στα χέρια μου 10 Ιανουαρίου Και το δεύτερο αξίας 120€ πάλι με γρήγορο shipping (5-10 days) πέρασε τελωνείο άλλα 75€ και ήρθε μετά απο 2 μήνες (πριν 1 βδομάδα). Το πρώτο που παρηγγειλα ηταν ένα ρουτερ τελευταίο κομμάτι και χωρίς να το λέει στην περιγραφή ειχαν Η.Π.Α. ανταπτορα. Άρα useless καθώς δεν προτίθεμαι να αγοράσω ξεχωριστό ανταπτορα που εδώ κάνει 4-5 ευρώ. Οταν τους ειπα πριν έρθουνεοτι αργούνε πολύ μου έλεγαν ιστορίες οτι πλησιάζουν Χριστούγεννα και οτι η παραγγελεία ενδέχεται να αργήσει. Αυτό σαν καταναλωτής, που πλήρωσα expeditted shipping δεν με αφορά καθώς ηταν αρχές Νοεμβρίου. Τα έλαβα, δεν ημουνα ικανοποιημένος, εκανα dispute στο paypal, μου είπαν στείλτα πίσω Κίνα, μεταφορικά έξοδα 72 ευρώ και για τα δύο, δέν το έκανα καθώς θα κέρδιζα πίσω ούτε το 80% των χρημάτων μου. Πήγα στην Τράπεζα και είπα χθες οτι τα πράγματα δεν μου έχουνε έρθει και πήρα τα χρήματα μου πίσω. Απλά και ωραία.
isay Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2018 9 λεπτά πριν, SWEDEN είπε ΣΟΥΗΔΙΑ. Προσωπικά, παρήγγειλα απο το συγκεκριμένο site εντός Νοεμβρίου και δεν θα ξαναπαραγγείλω διότι... Το πρώτο δέμα ενω ειχα βάλει expeditted shipping (5-10 days) πέρασε τελωνείο και ενώ η αξία του ηταν 17€ πλήρωσα τελωνείο 55€. Ηρθε στα χέρια μου 10 Ιανουαρίου Και το δεύτερο αξίας 120€ πάλι με γρήγορο shipping (5-10 days) πέρασε τελωνείο άλλα 75€ και ήρθε μετά απο 2 μήνες (πριν 1 βδομάδα). Το πρώτο που παρηγγειλα ηταν ένα ρουτερ τελευταίο κομμάτι και χωρίς να το λέει στην περιγραφή ειχαν Η.Π.Α. ανταπτορα. Άρα useless καθώς δεν προτίθεμαι να αγοράσω ξεχωριστό ανταπτορα που εδώ κάνει 4-5 ευρώ. Οταν τους ειπα πριν έρθουνεοτι αργούνε πολύ μου έλεγαν ιστορίες οτι πλησιάζουν Χριστούγεννα και οτι η παραγγελεία ενδέχεται να αργήσει. Αυτό σαν καταναλωτής, που πλήρωσα expeditted shipping δεν με αφορά καθώς ηταν αρχές Νοεμβρίου. Τα έλαβα, δεν ημουνα ικανοποιημένος, εκανα dispute στο paypal, μου είπαν στείλτα πίσω Κίνα, μεταφορικά έξοδα 72 ευρώ και για τα δύο, δέν το έκανα καθώς θα κέρδιζα πίσω ούτε το 80% των χρημάτων μου. Πήγα στην Τράπεζα και είπα χθες οτι τα πράγματα δεν μου έχουνε έρθει και πήρα τα χρήματα μου πίσω. Απλά και ωραία. Ευγε, εισαι υποδειγμα ακαταναλωτή που μας τιμά σε μαγαζιά του εξωτερικου. Εχεις σκεφτεί τι θα κάνει η τράπεζα αν επικοιωνήσουν με το lightbox και διαπιστωθεί οτι με βάση τα tracking numbers που εχεις, παρελαβες κανονικά τα πακέτα; Και ναι συμφωνώ, καλύτερα να μην παραγγείλεις ξανα, γιατί τετοιους πελάτες δεν τους θελει κανενας πωλητης 3
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα