amveria Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2017 Δεν θέλω να καταντήσω γραφικός, αλλά θα επαναλάβω ότι για τα πρώτα 130 χιλιόμετρα θα κινείται πλήρως ηλεκτρικά. Από εκεί και μέχρι ακόμα 400 μίλια, επαναλαμβάνω μίλια, θα κινείται αμιγώς με τον πετρελαιοκινητήρα ο οποίος προέρχεται από το Volvo V40. Δεν ξέρω για τις μέσες ημερήσιες αποστάσεις, αλλά αν κρίνω από Θεσσαλονίκη και Βέροια όπου μένω και δραστηριοποιούμαι βρίσκω ότι αρκεί για τουλάχιστον τις μισές "κούρσες". Αν τα βάλετε κάτω θα δείτε ότι είναι πολύ συμφέρον τουλάχιστον με τα σημερινά οικονομικά στοιχεία. 1
Tavros71 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2017 Α πα το. 129 χλμ? Ένα μέσο ταξί κάνει πάνω από 200 χλμ σε κάθε βάρδια. Και πετρελαιοκινητήρα 1,5 λίτρα? Για να πάει απλά στο σημείο φόρτισης...
NT1G Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2017 Petrol = Gasoline = ΒενζίνηΔεν είναι με πετρέλαιο αυτά τα ηλεκτρικά.
Επισκέπτης Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2017 "fitted with a 1.5 litre petrol engine to assist with longer journeys."
nemo23 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2017 Μου αρέσει που τα καινούργια ταξί και τα λεωφορεία στο Λονδίνο βγαίνουν με πολύ μικρές διαφορές εμφανισιακά από τους προκατόχους τους.
grayden Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2017 Μου αρέσει που τα καινούργια ταξί και τα λεωφορεία στο Λονδίνο βγαίνουν με πολύ μικρές διαφορές εμφανισιακά από τους προκατόχους τους. Έχω την εντύπωση ότι επιβάλλεται αλλά μπορεί και να κάνω λάθος.
De@th L0rd Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2017 Άπατο αφού δεν το εγκρίνουν οι ελληναρες ταρίφες του ινσομνια... Ούτε 500 μιλια αυτονομία δεν έχει... 1
De@th L0rd Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2017 Άπατο αφού δεν το εγκρίνουν οι ελληναρες ταρίφες του ινσομνια... Ούτε 500 μιλια αυτονομία δεν έχει... 1
unforgiven Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2017 Αφού κατακεραυνώσαμε με τις πλούσιες γνώσεις μας, τους βλάκες τους Εγγλέζους, που δεν γνωρίζουν πως δεν θα τους φτάσει η αυτονομία για να πάνε Ελευσίνα-Βάρη (μια τυπική, Λονδρέζικη διαδρομή), ας δούμε τι λένε οι ειδικοί. https://www.insuretaxi.com/2016/08/taxi-driver-survey-2016/ Μέσος όρος, 20000 μίλια το έτος. Δηλαδή, αν δουλεύει το ταξί κάθε μέρα, 55 μίλια τη μέρα. Σχεδόν 90km δηλαδή.Αλλά τι ξέρουν οι καποτήδες... 3
amveria Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2017 Άπατο αφού δεν το εγκρίνουν οι ελληναρες ταρίφες του ινσομνια... Ούτε 500 μιλια αυτονομία δεν έχει... +1000 Αφού κατακεραυνώσαμε με τις πλούσιες γνώσεις μας, τους βλάκες τους Εγγλέζους, που δεν γνωρίζουν πως δεν θα τους φτάσει η αυτονομία για να πάνε Ελευσίνα-Βάρη (μια τυπική, Λονδρέζικη διαδρομή), ας δούμε τι λένε οι ειδικοί. https://www.insuretaxi.com/2016/08/taxi-driver-survey-2016/ Μέσος όρος, 20000 μίλια το έτος. Δηλαδή, αν δουλεύει το ταξί κάθε μέρα, 55 μίλια τη μέρα. Σχεδόν 90km δηλαδή. Αλλά τι ξέρουν οι καποτήδες... Καλή μας ημέρα και καλή μας εβδομάδα, Ακόμη και στην περίπτωση που ένας οδηγός ταξί δουλεύει πενθήμερο καλύπτεται άνετα με την αυτονομία του συγκεκριμένου οχήματος. 20000 μίλια / έτος που σημαίνει περίπου 77 μίλια την ημέρα, αν δουλεύει πενθήμερο, δηλαδή 125 χιλιόμετρα. Άρα το έψαξαν πάρα πολύ καλά πριν καταλήξουν σε αυτή τη συγκεκριμένη πρόταση. Επιπροσθέτως έχουν υπολογίσει και το σενάριο να μην χρειάζεται να κάνει ο οδηγός τα χιλιόμετρα συνεχόμενα, έτσι σε μία στάση και μέχρι το επόμενο δρομολόγιο ο χρόνος θα αξιοποιείται για ενδιάμεση ηλεκτρική φόρτιση. Τέλος για να φτάσουν να το προτείνουν ως λύση σε μία χώρα που μία από τις μεγαλύτερες πετρελαϊκές εταιρίες του κόσμου είναι δική τους θεωρώ πως κάτι παραπάνω θα ξέρουν. Στα μόνα δύο ερωτήματα που το άρθρο δεν απάντησε και η παρουσίαση κατάφερε επιμελώς να αποκρύψει είναι οι ενδιάμεσοι χρόνοι μεταξύ των αλλαγών μπαταριών, δηλαδή περίπου πόσα μίλια θα "βγάλουν" οι μπαταρίες καθώς και το κόστος αντικατάστασής τους. 1
Oulianov Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2017 Ωραίο πράμα, βέβαια δεν είναι αμιγώς ηλεκτρικό.Για ταξί δεν ξέρω (μη όντας ταξιτζής και μάλιστα Λονδρέζος) αλλά για ΙΧ πόλης η αυτονομία του όταν είναι μόνο ηλεκτρικό θεωρώ πως είναι αρκετή
Oulianov Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2017 Ωραίο πράμα, βέβαια δεν είναι αμιγώς ηλεκτρικό.Για ταξί δεν ξέρω (μη όντας ταξιτζής και μάλιστα Λονδρέζος) αλλά για ΙΧ πόλης η αυτονομία του όταν είναι μόνο ηλεκτρικό θεωρώ πως είναι αρκετή
copydisk Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2017 Ωστόσο, ορισμένοι υποστηρίζουν πως το κόστος του θα αποθαρρύνει αρκετούς οδηγούς από το να γίνουν “πράσινοι”. 1
lordvec Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2017 Ας ελπίσουμε να μην έχουν πάλι ιστορίες παρόμοιες με το "Boris bus" που ενώ είναι υβριδικά, λόγω προβληματικών μπαταριών καταλήγουν να δουλεύουν ως αμοιγώς ντίζελ, εκπέμποντας πολύ περισσότερο από ότι θα έκαναν αν είχαν έναν ντίζελ αποκλειστικής κίνησης.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα