Μακιαβέλλι Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2017 Δεν καταλαβα γιατι αρπαζεσαι. Σε κανεναν μας δεν αρεσουν ουτε βολεύουν αυτα που κανουν οι εταιρίες. Παντα εις βαρος μας ειναι άλλωστε. Απλα καφενειακες κουβέντες "εχω εναν δικηγόρο που ξερει τα πραγματα απο μεσα και θα τους κλείσω" ή φρούδες ελπίδες οτι κυνηγωντας δικαστικά εχεις κατι να κερδίσεις ειναι απο παραπληροφορητικες εως αστείες. Περιμενεις να σε εξυπηρέτησει επιχειρηση στη ελλαδα του 2017 παραπανω απο το νόμιμο; να βαλουν υπαλληλους στην εξυπηρέτηση για να μειωθεί η αναμονή και οχι ισα ισα για να καλύπτονται απο τον νομο; Εκει 3 ωρες αναμομη αλλα αφου το σηκώσει ο υπάλληλος μπαινει ο εξευρωπαισμος με την αμέριστη ευγένεια και τις τυποποιημένες λεξεις. Αλλα οπως ειπα και πιο πανω, η wind και καθε αλλη επιχείρηση θελει να παρει τα περισσοτερα, δίνοντας τα λιγότερα. Δεν φταιει ο HIV που εξαπλώνεται, αυτος που εχει την θεραπεία και δεν την δίνει φταίει. Σε κανεναν δεν αρεσουν τα παραπανω αλλα να ξέρουμε και που βρισκόμαστε. 1
Επισκέπτης Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2018 Το κόλπο για να μην τρως πόρτα και χρεώνεσαι στους απατεώνες είναι να λές "νέα σύνδεση". Οπα σου λένε!νέος πελάτης, δώστον σε εκπρόσωπο. Αν πεις "βλάβη" παράπονο" ή οτιδήποτε άλλο που θα τους απασχολήσει χωρίς να βγάλουνε λεφτά τρως πόρτα. Εξακριβωμένο στο 100%. Σε κλείνουνε στεγνά (μήνυμα "δεν μπορούμε να σας εξυπηρετήσουμε αυτή τη στιγμή καλέστε αργότερα", υπόψιν, σε νούμερο που υπάρχει χρέωση για να το καλέσεις)
NikosKallithea Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2018 ...και αυτό να κανεις, όταν μάθουν τι θέλεις θα σου κανουν reconnect την κλήση εκεί που πρέπει και θα φας και την χρέωση.
vasilkoula Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2018 Επιεικώς απαράδεκτοι! Από τα δώρα ως την τηλεφωνική εξυπηρέτηση! Τέλος πάντων....αν θέλεις αφαιρείς την αναγνώριση κλήσεων και κάτι άλλο που μου διαφεύγει και μειώνεται αρκετά ο λογαριασμός. Ο τελευταίος λογαριασμός είναι πολύ υψηλός διότι χρέωσαν και του προηγούμενου μήνα τις αυξήσεις, δηλαδή από 14 Νοεμβρίου και μετά. Εννοείται πως όταν λήγει το συμβόλαιο θα τη κάνω με ελαφρά πηδηματάκια! Cyta kai πάλι Cyta. Ήμουν στη Cyta πριν για χρόνια και ουδέποτε προέκυψε θέμα παρόμοιο. Η ενημέρωση για τις αυξήσεις θα μπορούσε να γίνει με επιστολή με 2-3 προτάσεις! Αυτοί θα μας χάσουν ομαδικά από πελάτες ....
Super Moderators Thresh Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2018 Super Moderators Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2018 6 minutes ago, vasilkoula said: Cyta kai πάλι Cyta. Η οποία πάει στην Vodafone από ότι φαίνεται... 7 minutes ago, vasilkoula said: Η ενημέρωση για τις αυξήσεις θα μπορούσε να γίνει με επιστολή με 2-3 προτάσεις Το είχαν πει από Σεπτέμβριο ή Οκτώβριο νομίζω, στο κάτω μέρος του λογαριασμού.
philae Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2018 Θέλει καταγγελία και πρέπει ο καθένας να το κάνει. Στο υπάρχει ένα κειμενάκι. Πρέπει να το προσαρμόσεις στα δικά σου, και να υπολογίσεις για την περίπτωσή σου την ακριβή διαφορά στη τιμή. Το κείμενο αυτό βασίζεται στην απαράδεκτη ενημέρωση που έκανε η Wind σε όλους δεν λαμβάνουν έντυπο λογαριασμό. Αν δεν λαμβάνεις έντυπο λογαριασμό, προχωράς. Μετά την αποστολή της καταγγελίας στη Wind, πας στην EETT και ενημερώνεις για την επικοινωνία που είχες με τη Wind.
chipakos Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2018 Στις 9/12/2017 στις 10:38 ΜΜ, spyros007 είπε ΑΝ.......... δεν κανω λαθος δεν επιτρεπονται πλεων οι μονομερής αυξήσεις σε υφιστάμενα συμβόλαια Δεν κάνεις καθόλου λάθος. ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΝΤΑΙ οποιεσδήποτε αυξήσεις εντός του συμβολαίου με νόμο ο οποίος κοινοποιήθηκε την προηγούμενη εβδομάδα σε όλους τους παρόχους. Κάντε καταγγελία.......
Super Moderators Thresh Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2018 Super Moderators Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2018 1 minute ago, chipakos said: Δεν κάνεις καθόλου λάθος. ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΝΤΑΙ οποιεσδήποτε αυξήσεις εντός του συμβολαίου με νόμο ο οποίος κοινοποιήθηκε την προηγούμενη εβδομάδα σε όλους τους παρόχους. Κάντε καταγγελία....... Κρίμα που ο νόμος/κανονισμός δεν έχει αναδρομική ισχύ...
vasilkoula Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2018 19 ώρες πριν, ThReSh είπε Η οποία πάει στην Vodafone από ότι φαίνεται... Το είχαν πει από Σεπτέμβριο ή Οκτώβριο νομίζω, στο κάτω μέρος του λογαριασμού. Δε διαβάζουμε τα ψιλά γράμματα στους λογαριασμούς ξέρεις! Νοέμβριο ήρθαν οι λογαριασμοί κι αυτός με την αύξηση προ 10 ημερών ήρθε σε μένα Κι εν πάσει περιπτώσει εφόσον αλλάζουν τους όρους του συμβολαίου θάπρεπε νά έχουμε το δικαίωμα να φύγουμε από την εταιρεία όποτε θελήσουμε! Αλλά επειδή γνωρίζουν ότι για κάτι τέτοιο δε θα πηγαίναμε στα δικαστήρια φέρονται κατ αυτό τον τρόπο. Η Cyta πάντως έχει το φθηνότερο πακέτο, 20 ευρώ με συμβόλαιο ενός χρόνου. Τώρα αν πάει στη Vodafone είδωμεν!. Αλλά τέτοια κατάντια δε νομίζω να έχει η Vodafone.
Super Moderators Thresh Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2018 Super Moderators Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2018 1 minute ago, vasilkoula said: Αλλά τέτοια κατάντια δε νομίζω να έχει η Vodafone. Τι εννοείς ότι δεν αυξάνει τις τιμές? Είναι έτσι κι αλλιώς πιο ακριβή, αλλά ακόμα κι αν έκανε αύξηση με τον ίδιο τρόπο θα γινόταν, μικρά γράμματα στον λογαριασμό κι ίδια διορία...
Sir A Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2018 Στις 23/1/2018 στις 11:41 ΠΜ, tegonikos είπε Το κόλπο για να μην τρως πόρτα και χρεώνεσαι στους απατεώνες είναι να λές "νέα σύνδεση". Οπα σου λένε!νέος πελάτης, δώστον σε εκπρόσωπο. Αν πεις "βλάβη" παράπονο" ή οτιδήποτε άλλο που θα τους απασχολήσει χωρίς να βγάλουνε λεφτά τρως πόρτα. Εξακριβωμένο στο 100%. Σε κλείνουνε στεγνά (μήνυμα "δεν μπορούμε να σας εξυπηρετήσουμε αυτή τη στιγμή καλέστε αργότερα", υπόψιν, σε νούμερο που υπάρχει χρέωση για να το καλέσεις) Αν μου επιτρέπεις φίλε μου μόλις τώρα χρησιμοποίησα και τα δυο: βλάβη για το internet και παράπονο γιατί δεν πήρα το 1GB της προσφοράς. ΟΙ απαντήσεις γρήγορες, χωρίς χρέωση και σε μισή ώρα λύθηκαν όλα τα θέματα, μάλιστα, με πολύ χιούμορ. Πάμε και στις αυξήσεις τώρα, ζήτησα και το έκαναν αμέσως δεκτό να διακοπούν οι επιπλέον υπηρεσίες που πριν τις 14/11/2017 ήταν δωρεάν και τώρα χρεώνονται. Συγκεκριμένα διέκοψα την φραγή εξερχόμενων, την απόρριψη των κλήσεων με απόκρυψη, το μην ενοχλείτε και δυο ακόμα που δεν θυμάμαι, κράτησα μόνο την αναγνώριση κλήσεων. -Αυτά στοιχίζουν μόνο 50 λεπτά, μου είπε η εκπρόσωπος της εταιρείας. - Το ξέρω, της είπα, αλλά είναι μια ΣΥΜΒΟΛΙΚΉ δήλωση δυσαρέσκειας απέναντι στις παράτυπες και αδικαιολόγητες αυξήσεις που κατά τη γνώμη μου κάνατε. Όλα τα σχόλια δεκτά. Τα ξανά-λέμε.
Επισκέπτης Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2018 5 λεπτά πριν, Sir A είπε Αν μου επιτρέπεις φίλε μου μόλις τώρα χρησιμοποίησα και τα δυο: βλάβη για το internet και παράπονο γιατί δεν πήρα το 1GB της προσφοράς. ΟΙ απαντήσεις γρήγορες, χωρίς χρέωση και σε μισή ώρα λύθηκαν όλα τα θέματα, μάλιστα, με πολύ χιούμορ. Πάμε και στις αυξήσεις τώρα, ζήτησα και το έκαναν αμέσως δεκτό να διακοπούν οι επιπλέον υπηρεσίες που πριν τις 14/11/2017 ήταν δωρεάν και τώρα χρεώνονται. Συγκεκριμένα διέκοψα την φραγή εξερχόμενων, την απόρριψη των κλήσεων με απόκρυψη, το μην ενοχλείτε και δυο ακόμα που δεν θυμάμαι, κράτησα μόνο την αναγνώριση κλήσεων. -Αυτά στοιχίζουν μόνο 50 λεπτά, μου είπε η εκπρόσωπος της εταιρείας. - Το ξέρω, της είπα, αλλά είναι μια ΣΥΜΒΟΛΙΚΉ δήλωση δυσαρέσκειας απέναντι στις παράτυπες και αδικαιολόγητες αυξήσεις που κατά τη γνώμη μου κάνατε. Όλα τα σχόλια δεκτά. Τα ξανά-λέμε. Θα σταθώ μόνο στο γεγονός ότι κάλεσες την εξυπηρέτηση πελατών και δεν σου κλείσανε την πρώτη σου κλήση. Για να μην θεωρηθεί ότι εγώ λέω μπούρδες ή εσύ ψέματα, ας συναντηθούμε κάποια στιγμή μέσα στο ΣΚ όπου εσύ θέλεις να κάνουμε όσες κλήσεις θέλεις από όποιο κινητό θέλεις (δικό μου ή δικό σου) κάνοντας μάλιστα την όλη διαδικασία live streaming για τα μέλη του insomnia. Αν δεν συμβεί να μας κλείνουνε ΠΑΝΤΑ την πρώτη κλήση ως "αυτή τη στιγμή δεν μπορούμε να σας εξυπηρετήσουμε καλέστε αργότερα" εγώ θα βγω δημόσια και θα παραδεχτώ ότι οτι δεν ξέρω τι μου γίνεται. Τι λες?
Sir A Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2018 Καλησπερα, για να γίνω πιο σαφής για εξυπηρέτηση πελατών ΔΕΝ κάλεσα 1260 (αν αυτό εννοείς να καλέσουμε) κάλεσα παράπονα / υποστήριξη 8005000200 από το κινητό μου της ίδιας εταιρείας, δωρεάν. Γνώριζα από αναφορές, κι εδώ στο insomnia άλλα και από αλλού ότι το 1260 είναι δυσπρόσιτο. Για το τεχνικό κομμάτι κάλεσα 1212 με άμεση ανταπόκριση αφού είπα στο ρομπότ το θέμα μου για την ταχύτητα adsl 7,44 mbs με το hyperion test σε ασύρματη μετάδοση. Αλλά, σε καμια περίπτωση δεν σε θεώρησα αναξιόπιστο κι αν φάνηκε έτσι, συγνώμη δεν είχα τέτοια πρόθεση. Σαφώς αν καλέσουμε Σαββατοκύριακο θα μας φάει η αναμονή αν δεν φάμε τηλεπόρτα όπως λες, απλά είπα να μοιραστώ την εμπειρία που είχα σήμερα μαζί σας. Τελικά δεν είναι όλα κατάμαυρα σε αυτή τη ζωή, είχα φύγει "φορτωμένος" από το κατάστημα όμως μέχρι να φτάσω σπίτι ξεθύμανα και τους εξήγησα ευγενικά τι ήθελα. Από θαύμα θέλεις, από τύχη, από την ήρεμη φωνή μου με εξυπηρέτησαν κι αυτό μετράει για μένα.
Επισκέπτης Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) Σε εξυπηρέτησαν?αλήθεια ε?Μια χαρά βλέπω εξυμνεις την τρομερή εξυπηρέτηση της wind που έλυσε όλα σου τα προβλήματα. Αφήνεις όμως ασχολίαστο, για να μην πω δεν το προσπαθείς καν για να έχεις και ιδία γνώση, το γεγονός ότι καθημερινά η συγκεκριμένη εταιρία κλέβει στεγνά όλους τους συνδρομητές της (οκ, πλην εσένα που αφού σου αφαίρεσαν την αναγνώριση κλήσεων και 0.50 ευρώ και ικανοποιήθηκες βλέπω) μέσω ειδικού προγραμματισμού στο τηλεφωνικό της κέντρο. Χρεώνει τους πάντες διπλά και τριπλά για να μιλήσουν μία φορά με την εξυπηρέτηση. Τα νούμερα που κάλεσες εσύ είναι χωρίς χρέωση, γιαυτό και δεν έχουνε λόγο να προγραμματίσουν το τηλεφωνικό τους κέντρο να κλείνει τον συνδρομητή την πρώτη φορά για να εισπράττουν διπλή χρέωση. Οχι φίλε μου, το 1260 δεν είναι δυσπρόσιτο καθόλου, οταν φας την πρώτη τσάμπα χρέωση, την δεύτερη φορά μια χαρά αναμονή έχει, τσακ μπαμ βγαίνεις σε εκπρόσωπο. Φυσικά μπορείς να το δοκιμάσεις και ο ίδιος και να μας πεις τα συμπεράσματα σου αν θέλεις. (οταν διαθέτεις νούμερο εξυπηρέτησης των πελατών σου με χρέωση, δεν τον κλείνεις σε καμία περίπτωση τον καλούντα, τον αφήνεις σε αναμονή, όσο χρειαστεί ή τον κλείνεις μετά από Χ χρόνο αναμονής, το κατευθείαν "αυτή τη στιγμή δεν μπορούμε να σας εξυπηρετήσουμε καλέστε αργότερα" κάθε πρώτη φορά που τους καλείς στο πρώτο λεπτό λέγεται απάτη, εκτός να έχεις κάποια άλλη ονομασία εσύ για αυτό, να την ακούσουμε δηλαδή) Τις καλησπέρες μου Επεξ/σία 25 Ιανουαρίου 2018 από tegonikos
Προτεινόμενες αναρτήσεις