Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 43
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Ααα οσο για το οτι εκανες 2 τηλεφωνηματα φταιει το γεγονος οτι μαλλον δεν μιλαγες καθαρα καθως οταν καλεις πειτε μου πως μπορω να σας εξυπηρετισω αμα εκει ελεγες πραγμα το οποιο δεν καταλαβαιναν ή απλα δεν υπήρχε λογικο και στο κλεισαν και απλα στο 2 τηλ επειδη το συστημα πειρε πρεφα οτι δεν θα βγαλει ακρη με αυτο που ζητας απλα σε συνδεσε με τον 1ο διαθεσιμο


Νόμιμο οκ....ηθικό;
Ίσως για αυξήσεις θα έπρεπε να υπάρχει η σύμφωνη γνώμη του καναλωτη.

Τα ψηλα ψηλα γραμματα του συμβολαιου αναφερουν οτι η εταιρια μπορει να προβει σε οποια αλλαγη θελει και ο καταναλωτης εντος 1 μηνα μπορει να φυγει χωρις πεναλντι οποτε ειναι καλυμενοι

Δημοσ.

Η αλλαγή του κανονισμού που έγινε πρόσφατα, ουσιαστικά αυξάνει το χρονικό περιθώριο, μετά το οποίο θα ισχύσουν οι μεταβολές του τιμοκαταλόγου και το ορίζει στους 3 μήνες. Αλλά το περιθώριο αντίρρησης εκ μέρους μας παραμένει ίδιο, δηλαδή έναν μήνα από την ημερομηνία έκδοσης του λογαριασμού στον οποίο υπάρχει η ανακοίνωση.

 

Όχι, καμία σχέση αυτό που λες με τον νέο κανονισμό. Οι 3 μήνες αφορούν στο περιθώριο που έχει πλέον ο συνδρομητής για να καταγγείλει αζημίως τη σύμβαση, σε περίπτωση αυξήσεων, και αρχίζουν να μετράνε από την ημερομηνία εφαρμογής των τροποποιήσεων. Ανάλογα με την περίοδο τιμολόγησης ενός συνδρομητή, από τη στιγμή που θα δει την αύξηση στο λογαριασμό θα έχει περιθώριο τουλάχιστον ή και πάνω από 3 μήνες για να καταγγείλει τη σύμβασή του.

 

Παράδειγμα:

  • Ανακοινώνονται αυξήσεις με ισχύ από 15/2/18 → καταγγελία αζημίως μέχρι 15/5/18
  • Οι αυξήσεις θα είναι εμφανείς σε λογαριασμούς με ημ/νια έκδοσης 16/1/18 και μετά
  • Περιθώριο καταγγελίας: 3-4 μήνες από την έκδοση του πρώτου αυξημένου λογαριασμού

Οι παραπάνω ημερομηνίες μπορεί να είναι ±1 μέρα λογιστικά, αλλά το περιθώριο καταγγελίας ουσιαστικά είναι το ίδιο.

 

http://www.eett.gr/opencms/opencms/admin/News_new/news_0735.html

Δημοσ.

Το διόρθωσα αυτό που έγραφα. 2 και 3 μήνες αντίστοιχα αναφέρει το τελικό κείμενο που δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ (6/12/2017) και όχι αυτά που αναφέρει το link που παραθέτεις και αφορούσαν την αρχική πρόταση.

  • Moderators
Δημοσ.

Αν καταγγέλλουμε τη σύμβαση μέσα στο χρονικό περιθώριο τι γίνεται; Διακόπτεται η σύνδεση εντελώς;

Φεύγεις από την εκάστοτε εταιρία χωρίς να πληρώσεις την ρητρα που έχει κάθε εταιρία

Δημοσ.

Φεύγω ωραία, μετά χάνεται η γραμμη-αριθμος μου; Πρέπει ταυτόχρονα να κάνω αίτηση σε άλλο πάροχο για να μην μείνω χωρίς τηλέφωνο;

Δημοσ.

Ενημερώνεις ότι καταγγέλεις την σύμβαση και:

α. Δεν κάνεις τίποτα άλλο, οπότε αυτόματα λήγει η σύμβαση την τελευταία μέρα του χρονικού περιθωρίου. Στην περίπτωση αυτή χάνεται ο τηλεφωνικός αριθμός και αν κάνεις αίτημα σε κάποιον πάροχο, θα γίνει για νέα σύνδεση άρα νέο τηλεφωνικό αριθμό.

β. Κάνεις αίτημα φορητότητας σε άλλον πάροχο, πριν λήξει το χρονικό περιθώριο. Σε αυτή την περίπτωση διατηρείται ο τηλεφωνικός αριθμός.

  • Like 2
Δημοσ.

Φεύγω ωραία, μετά χάνεται η γραμμη-αριθμος μου; Πρέπει ταυτόχρφορητοτηταονα να κάνω αίτηση σε άλλο πάροχο για να μην μείνω χωρίς τηλέφωνο;

Για να φυγεις απο ενα παροχο πρεπει να πας σε κάποιον αλλον(φορητοτητα), αν δεν πας δεν λέγετε "φεύγω" αλλα καταγρηση της σύνδεσης, αυτο εχει σαν συνέπεια να χάσεις τον αριθμό, αν χρειαστείς και παλι τηλεφωνώ κάνεις νεα σύνδεση

Δημοσ.

Ααα οσο για το οτι εκανες 2 τηλεφωνηματα φταιει το γεγονος οτι μαλλον δεν μιλαγες καθαρα καθως οταν καλεις πειτε μου πως μπορω να σας εξυπηρετισω αμα εκει ελεγες πραγμα το οποιο δεν καταλαβαιναν ή απλα δεν υπήρχε λογικο και στο κλεισαν και απλα στο 2 τηλ επειδη το συστημα πειρε πρεφα οτι δεν θα βγαλει ακρη με αυτο που ζητας απλα σε συνδεσε με τον 1ο διαθεσιμο

ενα σωστο ivr συστημα οταν δεν καταλαβει τι λες απλα ειτε λεει επαναλαβετε ειτε σε συνδεει με εκπροσωπο.το ιδιο πρεπει να κανει και ενα συστημα που συνηθως το κανει οταν δεν μπορεις να στειλεις για καπoιο λογω dtmf tone
  • Like 2
Δημοσ.

Το ίδιο ακριβώς θέμα και εγώ στο σπίτι μου με την wind. Τους πήρα τηλέφωνο «απαιτώντας» να πάρουν πίσω την αύξηση που μου έκανα χωρίς ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ ειδοποίηση και χωρίς να μπορώ να σπάσω πλέον το συμβόλαιο γιατί είχε περάσει ο μήνας όταν το αντιλήφθηκα με τον φουσκωμένο λογαριασμό...

Τελικά πήραν πίσω αμέσως την αύξηση και μου άφησαν προς το παρόν 1€ πάνω τον λογαριασμό μου γιατί πλέον χρεώνουν μέχρι και την αναγνώριση κλήσης...

Αλλά και σε αυτό περιμένω απάντηση αν θα μου το αφαιρέσουν με την λογική ότι όταν έγινε το συμβόλαιο η εταιρία αυτές τις παροχές τις έδινε δωρεάν μέσα στο συμβόλαιο.

Είναι τουλάχιστον ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ

Δημοσ.

Αν και ιδεολογικά είμαι μαζί σας, να ξέρετε πως με την υφιστάμενη νομοθεσία διαμαρτύρεστε αδίκως. Όλοι οι πάροχοι είναι επιχειρήσεις, κυνηγάνε το κέρδος, αν έχει αποδειχθεί ότι έτσι έχουν μεγαλύτερο κέρδος, αυτό θα κάνουν. 

 

Κανείς δεν αναγκάζει την Wind να προνοήσει για τους υπερήλικες ή άτομα με αναπηρία στην όραση. Όπως και η αναγνώριση δεν είναι μέρος του συμβολαίου. 

 

Ναι θα ήθελα να ισχύουν τα αντίθετα αλλά δεν ισχύουν, δυστυχώς έχετε άδικο αμφότεροι με τους ισχύοντες κανόνες. Μην περιμένετε από απρόσωπη ιδιωτική επιχείρηση να σας χαριστεί σε τίποτα. 

 

Αν θέλετε να τα βάλετε με κάποιον, να τα βάλετε με την ΕΕΤΤ.

 

Όσο και να βρίσετε ή να πρήξετε τον υπάλληλο, είναι ο τελευταίος τροχός της αμάξης, η οποία ούτε καν νοιάζεται.

Δημοσ.

Ααα οσο για το οτι εκανες 2 τηλεφωνηματα φταιει το γεγονος οτι μαλλον δεν μιλαγες καθαρα καθως οταν καλεις πειτε μου πως μπορω να σας εξυπηρετισω αμα εκει ελεγες πραγμα το οποιο δεν καταλαβαιναν ή απλα δεν υπήρχε λογικο και στο κλεισαν και απλα στο 2 τηλ επειδη το συστημα πειρε πρεφα οτι δεν θα βγαλει ακρη με αυτο που ζητας απλα σε συνδεσε με τον 1ο διαθεσιμο

Τα ψηλα ψηλα γραμματα του συμβολαιου αναφερουν οτι η εταιρια μπορει να προβει σε οποια αλλαγη θελει και ο καταναλωτης εντος 1 μηνα μπορει να φυγει χωρις πεναλντι οποτε ειναι καλυμενοι

φίλε μου υποτιμάς την νοημοσύνη μου. Οτι και να κάνεις, ΟΤΙ, ότι και να επιλέξεις, στην πρώτη κλήση θα φας πόρτα. Δεν έχει να κάνει με το τι λες, αν πεις κάτι που δεν καταλαβαίνει το σύστημα απλά σου ζητάει να επαναλάβεις. Επιβεβαιωμένο και από άλλα άτομα η πρώτη κλήση στο 13800 είναι κλείσιμο στα μούτρα και κλοπή 0,2 ευρώ ΠΑΝΤΑ.

Δημοσ.

φίλε μου υποτιμάς την νοημοσύνη μου. Οτι και να κάνεις, ΟΤΙ, ότι και να επιλέξεις, στην πρώτη κλήση θα φας πόρτα. Δεν έχει να κάνει με το τι λες, αν πεις κάτι που δεν καταλαβαίνει το σύστημα απλά σου ζητάει να επαναλάβεις. Επιβεβαιωμένο και από άλλα άτομα η πρώτη κλήση στο 13800 είναι κλείσιμο στα μούτρα και κλοπή 0,2 ευρώ ΠΑΝΤΑ.

Κοίτα να δεις πράγματα.. μόλις κάλεσα (πρώτη φορά κιόλας) τώρα από την δουλειά και έπιασε κατευθείαν γραμμή ενώ το ivr μου έκανε κανονικά σύνδεση με την αρμόδια υπηρεσία.

Τα ΠΑΝΤΑ ζούνε στη φύση αλλά -δυστυχώς- και στη φαντασία ορισμένων.

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Το ίδιο κι εδώ με το σταθερό της μάνας μου απ'οτι είδα προχτές.

 

Ο λογαριασμός αυξημένος κατά 4-5 ευρώ με το 1.5 να είναι αύξηση παγίου και τα υπόλοιπα κάτι μικρομαλακίες σε φάση αναγνώριση κλήσεων (lolwut), έξυπνες ευκολίες, καθυστερημένες δυσκολίες κτλ. Α στα ψιψιψόνια και στα κοκοκόψαρα είχε και έξτρα αναδρομικές χρεώσεις για το μισό του προηγούμενου λογαριασμού. Συνολικά μιλάμε για αύξηση της τάξεως πάνω από 15%. Δεν είναι 1-2% να κάνεις το μ@λάκα.

 

Γουστάρω κάργα τους αυτόκλητους λυκουρέζους υπερασπιστές της νομιμότητας αυτής της άθλιας κίνησης της wind που έχουν κατακλύσει το thread. Προφανώς και είναι νόμιμο, αλλιώς δεν θα το κάνανε. Νόμιμοι είναι και οι τύποι με τις βίλες και τις καταθέσεις στην Ελβετία που παίρνουν κοινωνικό μέρισμα και κοινωνικό τιμολόγιο ΔΕΗ (μιας και είναι και επίκαιρα) εις βάρος των φορολογούμενων επειδή φάινονται άνεργοι. Τους υπερασπίζεστε τόσο ένθερμα κι αυτούς έτσι;

 

Το οτι είναι νόμιμο όμως δεν παύει να το κάνει όσο πιο πούστικο γίνεται, επειδή οι έξτρα χρεώσεις επιβλήθηκαν επίτηδες ενάμιση μήνα μετά την "ενημέρωση" (ο Θεός να την κάνει) ακριβώς για να εκπνεύσει πρώτα ο μήνας που μπορείς να κινηθείς νομικά και να δικαιωθείς, με αποτέλεσμα ουσιαστικά να βρούνε παραθυράκι για να κάνουν την λαμογιά. Το αποτέλεσμα είναι το να έχουν αιχμάλωτους τώρα άπειρους συνδρομητές που άμα είχαν δει τις χρεώσεις από τον πρώτο μήνα θα είχαν φύγει για θερμότερα κλίματα.

 

Και προφανώς και φταίει και το τσίρκο που ονομάζεται ΕΕΤΤ, που νομοθέτησε αυτό το έκτρωμα. Κανονικά θα έπρεπε να ίσχυε το δικαίωμα λύσης συμβολαίου τουλάχιστον για ένα μήνα (αλήθεια γιατί μήνας; με ποιά λογική πρέπει να υπάρχει deadline;) από την εφαρμογή των αυξήσεων και οχι από την ενημέρωση. Γιατί έτσι ο καθένας βγαίνει και στέλνει ένα ραβασάκι γραμμένο σε braille στο περιθώριο του λογαριασμού 3 μήνες πριν, και όταν δεις τις χρεώσεις είναι πλέον αργά. Αλλά μια ζωή μπανανία. Φταίει ο καταναλωτής που δεν κάθεται να διαβάζει στον καμπινέ τα ψιλά γραμματάκια σε κάθε λογαριασμό που παίρνει.

 

Το κερασάκι ήταν πάντως οτι σήμερα έχασα μιάμιση ώρα να ψάχνω να βρω έναν υπάλληλο σε 4 διαφορετικούς αριθμους της Wind να δω πότε λήγει το συμβόλαιο ώστε να την στείλω σούμπιτη σε άλλη εταιρεία, χωρίς να καταφέρω να πιάσω γραμμή. 3 κλήσεις στο 13800, έκλειναν μόνες τους μετά την "φωνητική πύλη", τσίμπα χρέωση 0.75 ευρώ έτσι για πλάκα, χωρίς καν να μιλήσεις σε κάποιον. Μετά δοκίμασα το 2111201212 και ένα 210-κάτι που μόνο εκεί βρήκα μια κυρία που μου είπε να πάρω στο 8005000200 για θέματα με το σταθερό. Παίρνω σε αυτό, μόλις έλεγα στην αυτόματο το νουμερο μου λεγε να πάρω στο 13800 και έριχνε την γραμμή. Ξαναπαίρνω την κυρία στο 211-whatever, με συμβουλέυει να πω "παράπονο" στον αυτόματο και οχι "σταθερή και λογαριασμό" που έλεγα. Ξαναπαίρνω στο 800-τόσο για δέκατη φορά ξέρω γω, λέω συνθηματικό "παράπονο" στο μαγικό κουτί, μου λέει να περιμένω, με βάζει αναμονή και μου ρίχνει την γραμμή. Απο κει και πέρα στις επόμενες 5-6 προσπάθειες απλά μου έλεγε οτι δεν μπορούσαν να με εξυπηρετήσουν με το που έλεγα "παράπονο".

 

Μιάμιση ώρα, 1 ευρώ χρέωση (τουλάχιστον), 4 αριθμοί, πάνω από 50 προσπάθειες, δεν μπόρεσα ούτε να μιλήσω σε εκπρόσωπο πέρα από την κυρία στις βλάβες που απλά με έστελνε αλλού ευγενικά. Τόσο απλά. Αυτό κανείς καλοθελητής να το δικαιολογήσει;

 

Και να προσθέσω οτι κινητό έχω wind από εποχής Telestet (έχω ακόμα την original sim κάπου), και τώρα που τελειώνει το συμβόλαιο σταθερής μου στον ΟΤΕ σκεφτόμουν πολύ σοβαρά μετάβαση σε Wind. Προφανώς από δω και πέρα μποϊκοτάζ μέχρι τελικής πτώσεως.

 

Αυτά τα ολίγα. Αν δεν έβλεπα εξυπνάκηδες εδώ μέσα να πουλάνε και πνεύμα δεν θα έγραφα τίποτα. Αλλά οκ, χάνεται κάθε μέτρο πλέον.

  • Like 3
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...