deligkos Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2017 Η Κίνα μπορεί να υπερηφανεύεται πως είναι η πρώτη χώρα στον κόσμο όπου υπάρχει και χρησιμοποιείται ένα πλήρως ηλεκτροκίνητο φορτηγό πλοίο. Σύμφωνα με την China Daily, το 2.000 τόνων καράβι ξεκίνησε δρομολόγια στην πόλη Guangzhou, κατά μήκος του ποταμού Pearl. Μπορεί να διανύσει 80 χιλιόμετρα, ενώ στη συνέχεια χρειάζεται φόρτιση 2 ωρών. Το ίδιο χρονικό διάστημα διαρκεί και το ξεφόρτωμα των προϊόντων που μεταφέρει. Το καράβι έχει μήκος 70,5 μέτρα και μπαταρία χωρητικότητας 2,400 kWh, ενώ μπορεί να αναπτύξει ταχύτητα 12,8 χιλιομέτρων. Σίγουρα δεν είναι το ταχύτερο σκάφος που έχει πλεύσει ποτέ, ωστόσο σχεδιάστηκε περισσότερο για να μεταφέρει μεγάλες ποσότητες προϊόντων, και λιγότερο για να τις παραδίδει στον προορισμό του όσο το δυνατόν πιο σύντομα. “Καθώς είναι πλήρως ηλεκτροκίνητο, δεν επιβαρύνει καθόλου του περιβάλλον”, σημειώνει ο Huang Jialin, επικεφαλής της εταιρείας Hangzhou Modern Ship Design & Research Co που το σχεδίασε. “Η τεχνολογία πιθανότατα σύντομα θα χρησιμοποιηθεί και σε επιβατηγά σκάφη”. Πάντως, το σκάφος χρησιμοποιείται για τη μεταφορά άνθρακα. Κάτι που δηλώνει πως τα ορυκτά καύσιμα κάθε άλλο παρά άχρηστα είναι ακόμη. Site: Futurism
Manjaro Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2017 Και εμείς που σε ένα πράγμα ήμασταν κάπως δυνατοί το καταστρέψαμε και αυτό.. ουτε σκαραμαγκάς ούτε τίποτα... 11
panosveto12 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2017 Κινεζικες μπαταριες εχει γι αυτο κραταει μονο 80km 10
lion2486 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2017 Πάντως, το σκάφος χρησιμοποιείται για τη μεταφορά άνθρακα. Τι ειρωνεία.. 19
ziaba Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2017 μόνο 50 μίλια (σε ιδανικές καιρικές συνθήκες φαντάζομαι) είναι πολύ λίγα έκτος αν θα το χρησιμοποιούν σε κάνα ποτάμι σε ανοιχτή θάλασσά με τίποτα αυτό το πράμα
grayden Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2017 μόνο 50 μίλια (σε ιδανικές καιρικές συνθήκες φαντάζομαι) είναι πολύ λίγα έκτος αν θα το χρησιμοποιούν σε κάνα ποτάμι σε ανοιχτή θάλασσά με τίποτα αυτό το πράμα Αν διάβαζες μέχρι την δεύτερη πρόταση θα σου λυνόταν η απορία. 11
stryder Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2017 Τώρα άνεργα και τα κινέζικα ναυτάκια.... :p :p
Retromaniac Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2017 Αν κάποιος έχει δουλέψει σε μηχανοστάσιο πλοίου, θα ξέρει ότι οι συνθήκες είναι απάνθρωπες. Τεράστιος θόρυβος και ζέστη. Δούλευε ο πατέρας μου εκει. Μακάρι να γίνουν όλα ηλεκτροκίνητα, γιατί δεν είναι ανθρώπινη δουλειά το μηχανοστάσιο. Και φυσικά και για περιβαντολογικούς λόγους 9
amveria Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2017 Και θα έχει για security ???? Τώρα άνεργα και τα κινέζικα ναυτάκια.... :P :P Καλησπέρα, μάλλον έχουμε μπερδέψει τις έννοιες ηλεκτροκίνητου με εκείνη του αυτόνομου. Δεν έχω διαβάσει πουθενά ότι δεν θα έχει προσωπικό ασφαλείας ή ότι θα πηγαίνει μόνον του από το ένα μέρος στο άλλο. Έχω φίλο πρώτο μηχανικό σε LPG και μου έχει πει ότι ακόμη και πλήρως αυτόνομα να γίνουν τα πλοία, πάντα θα υπάρχουν επάνω τους ένας μικρός αριθμός ναυτικών που θα βρίσκεται εκεί για τις βλάβες και τα downtime των ηλεκτρονικών - ηλεκτρικών - μηχανολογικών βλαβών. 2
el97639 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2017 το παν ειναι οι μπαταριες. αν ισχυουν οι ειδησεις που ακουμε για την επομενη γενια που θα κανει ακομ κ αυτες των τεσλα αρχαιες κ πανακριβες θα ερθουν τα πανω κατω. αν οχι ηλεκτρικες θα εχουμε υβριδικες λυσεις. ηδη τα τεσλα ειναι 80% πιο οικονομικα σαν χρηση . γι τα πλοια πρεπει να ειναιπολυ πιοκατω η διαφορα αλλα στο μελλον ισως ειναι αναλογη 1
ThanosDclxvi Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2017 Είναι λογικό μια δικτατορία όπως η Κίνα να το κάνει πρώτη, αφοί οι πολίτες της δουλεύουν για 2$ την μέρα για την κυβέρνηση. Ακολουθεί μια λίστα με sites που έχει μπλοκάρει η δικτατορία τους: https://en.wikipedia.org/wiki/Websites_blocked_in_mainland_China *Για να προλάβω μερικούς, είναι ξεκάθαρο ότι η Κίνα είναι μια αδίστακτη δικτατορία και απειλεί για τον ελεύθερο κόσμο: https://en.wikipedia.org/wiki/People%27s_democratic_dictatorship 3
RX-8 Lover_GR Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2017 Και όταν θα γίνει η σύγκρουση θα γελάμε. Ποτέ κανένας υπολογιστής δεν θα αντικαταστήσει τον άνθρωπο. Ειδικά εκεί. Τι σκατά ναυτική τέχνη σκαμπάζει μια CPU;;;
Noreak Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2017 Και όταν θα γίνει η σύγκρουση θα γελάμε. Ποτέ κανένας υπολογιστής δεν θα αντικαταστήσει τον άνθρωπο. Ειδικά εκεί. Τι σκατά ναυτική τέχνη σκαμπάζει μια CPU;;; Ποτέ?Είσαι σίγουρος? 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα