Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Η Κίνα μπορεί να υπερηφανεύεται πως είναι η πρώτη χώρα στον κόσμο όπου υπάρχει και χρησιμοποιείται ένα πλήρως ηλεκτροκίνητο φορτηγό πλοίο. Σύμφωνα με την China Daily, το 2.000 τόνων καράβι ξεκίνησε δρομολόγια στην πόλη Guangzhou, κατά μήκος του ποταμού Pearl.

Μπορεί να διανύσει 80 χιλιόμετρα, ενώ στη συνέχεια χρειάζεται φόρτιση 2 ωρών. Το ίδιο χρονικό διάστημα διαρκεί και το ξεφόρτωμα των προϊόντων που μεταφέρει.

 

Το καράβι έχει μήκος 70,5 μέτρα και μπαταρία χωρητικότητας 2,400 kWh, ενώ μπορεί να αναπτύξει ταχύτητα 12,8 χιλιομέτρων. Σίγουρα δεν είναι το ταχύτερο σκάφος που έχει πλεύσει ποτέ, ωστόσο σχεδιάστηκε περισσότερο για να μεταφέρει μεγάλες ποσότητες προϊόντων, και λιγότερο για να τις παραδίδει στον προορισμό του όσο το δυνατόν πιο σύντομα.

 

“Καθώς είναι πλήρως ηλεκτροκίνητο, δεν επιβαρύνει καθόλου του περιβάλλον”, σημειώνει ο Huang Jialin, επικεφαλής της εταιρείας Hangzhou Modern Ship Design & Research Co που το σχεδίασε. “Η τεχνολογία πιθανότατα σύντομα θα χρησιμοποιηθεί και σε επιβατηγά σκάφη”.

 

Πάντως, το σκάφος χρησιμοποιείται για τη μεταφορά άνθρακα. Κάτι που δηλώνει πως τα ορυκτά καύσιμα κάθε άλλο παρά άχρηστα είναι ακόμη.

 

Link.png Site: Futurism

Δημοσ.

Και εμείς που σε ένα πράγμα ήμασταν κάπως δυνατοί το καταστρέψαμε και αυτό.. ουτε σκαραμαγκάς ούτε τίποτα...

  • Like 11
Δημοσ.

μόνο 50 μίλια (σε ιδανικές καιρικές συνθήκες φαντάζομαι) είναι πολύ λίγα έκτος αν θα το χρησιμοποιούν σε κάνα ποτάμι σε ανοιχτή θάλασσά με τίποτα αυτό το πράμα

Δημοσ.

μόνο 50 μίλια (σε ιδανικές καιρικές συνθήκες φαντάζομαι) είναι πολύ λίγα έκτος αν θα το χρησιμοποιούν σε κάνα ποτάμι σε ανοιχτή θάλασσά με τίποτα αυτό το πράμα

Αν διάβαζες μέχρι την δεύτερη πρόταση θα σου λυνόταν η απορία.

  • Like 11
Δημοσ.

Αν κάποιος έχει δουλέψει σε μηχανοστάσιο πλοίου, θα ξέρει ότι οι συνθήκες είναι απάνθρωπες.

Τεράστιος θόρυβος και ζέστη. Δούλευε ο πατέρας μου εκει.

Μακάρι να γίνουν όλα ηλεκτροκίνητα, γιατί δεν είναι ανθρώπινη δουλειά το μηχανοστάσιο.

Και φυσικά και για περιβαντολογικούς λόγους :P

  • Like 9
Δημοσ.

Και θα έχει για security ????

 

Τώρα άνεργα και τα κινέζικα ναυτάκια.... :P :P :P :P

Καλησπέρα, μάλλον έχουμε μπερδέψει τις έννοιες ηλεκτροκίνητου με εκείνη του αυτόνομου.

Δεν έχω διαβάσει πουθενά ότι δεν θα έχει προσωπικό ασφαλείας ή ότι θα πηγαίνει μόνον του από το ένα μέρος στο άλλο.

Έχω φίλο πρώτο μηχανικό σε LPG και μου έχει πει ότι ακόμη και πλήρως αυτόνομα να γίνουν τα πλοία, πάντα θα υπάρχουν επάνω τους ένας μικρός αριθμός ναυτικών που θα βρίσκεται εκεί για τις βλάβες και τα downtime των ηλεκτρονικών - ηλεκτρικών - μηχανολογικών βλαβών.

  • Like 2
Δημοσ.

το παν ειναι οι μπαταριες. αν ισχυουν οι ειδησεις που ακουμε για την επομενη γενια που θα κανει ακομ κ αυτες των τεσλα αρχαιες κ πανακριβες θα ερθουν τα πανω κατω. αν οχι ηλεκτρικες θα εχουμε υβριδικες λυσεις.

 

ηδη τα τεσλα ειναι 80% πιο οικονομικα σαν χρηση . γι τα πλοια πρεπει να ειναιπολυ πιοκατω η διαφορα αλλα στο μελλον ισως ειναι αναλογη

  • Like 1
Δημοσ.

Είναι λογικό μια δικτατορία όπως η Κίνα να το κάνει πρώτη, αφοί οι πολίτες της δουλεύουν για 2$ την μέρα για την κυβέρνηση.

Ακολουθεί μια λίστα με sites που έχει μπλοκάρει η δικτατορία τους: https://en.wikipedia.org/wiki/Websites_blocked_in_mainland_China

*Για να προλάβω μερικούς, είναι ξεκάθαρο ότι η Κίνα είναι μια αδίστακτη δικτατορία και απειλεί για τον ελεύθερο κόσμοhttps://en.wikipedia.org/wiki/People%27s_democratic_dictatorship

  • Like 3
Δημοσ.

Και όταν θα γίνει η σύγκρουση θα γελάμε. Ποτέ κανένας υπολογιστής δεν θα αντικαταστήσει τον άνθρωπο. Ειδικά εκεί. Τι σκατά ναυτική τέχνη σκαμπάζει μια CPU;;;

Δημοσ.

Και όταν θα γίνει η σύγκρουση θα γελάμε. Ποτέ κανένας υπολογιστής δεν θα αντικαταστήσει τον άνθρωπο. Ειδικά εκεί. Τι σκατά ναυτική τέχνη σκαμπάζει μια CPU;;;

Ποτέ?Είσαι σίγουρος?

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...