Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderators
Δημοσ.

Άλλαξε και την τιμή στον τίτλο, αν μπορείς :P

 

 

γιατι?

 

Απλα ανεφερε οτι ειναι " out of stock "

 

Την εχω διορθωσει την τιμη απο τις 17:10 (εβαλα και το tag SD card). Ειχε τιμη χωρις μεταφορικα o τιτλος αρχικα, αυτο εννοουσε ο Pinkakos.

  • Like 1
Δημοσ.

Το amazon έχει γίνει μεγαλύτερος παπατζης και από το μικρότερο ελληνικό skroutzoeshop. Ακομα τα δέματα από Κίνα έρχονται πιο γρήγορα από τα ευρωπαϊκά του.

  • Like 1
Δημοσ.

Το amazon έχει γίνει μεγαλύτερος παπατζης και από το μικρότερο ελληνικό skroutzoeshop. Ακομα τα δέματα από Κίνα έρχονται πιο γρήγορα από τα ευρωπαϊκά του.

περα απο το αργο shipping που απλα το φερνει μεχρι την Ελλαδα και μετα το δινει στην ΕΛΤΑ κοστιζει και πολυ το μαλακισμενο... για το πιο ελαφρυ πραγμα τουλαχιστον 5 ευρω και απο κει και μετα βλεπουμε

  • Like 2
Δημοσ.

περα απο το αργο shipping που απλα το φερνει μεχρι την Ελλαδα και μετα το δινει στην ΕΛΤΑ κοστιζει και πολυ το μαλακισμενο... για το πιο ελαφρυ πραγμα τουλαχιστον 5 ευρω και απο κει και μετα βλεπουμε

 

Καλά, δεν παραδίδονται στα "ΕΛΤΑ" όλα τα προιόντα που στέλνονται με "Standard delivery".

Έχω λάβει προιόν και στον δικό μου χώρο.

 

---------------------------------------

 

Τώρα σχετικά με το λάθος και την ακυρώση της παραγγελίας απο την "Amazon" , θα γράψω και την δικιά μου πολύ πρόσφατη εμπειρία.

 

Τουλάχιστον απο την Δευτέρα που μας πέρασε μέχρι και την Τετάρτη , η "Amazon" Γαλλίας είχε βάλει στον τίτλο της κάρτας γραφικών "MSI GeForce GTX 1050 GAMING X 2G"  τον τίτλο  "MSI GeForce GTX 1060 GAMING X 6G". Οι φωτογραφίες όμως και τα χαρακτηριστικά της κάρτας γραφικών περιγράφαν την "MSI GeForce GTX 1050 GAMING X 2G".  Ένοείται την παρήγγειλα ελπίζοντας ότι μπορεί να φτάσει στα χέρια μου η 1060 6GB με κόστος 210 Εύρω με "Express Delivery" αλλά δυστηχώς παρότι αντάλλαξα και Ε-mail με το support της "Amazon" διαβεβαιώνοντάς με ότι θα λάβω την "1060", τελικά έλαβα την "1050 2GB" όπου και κατευθείαν έκανα αρνηση παραλαβής στον "Courier" που την μετέφερε. Μετά και απο δεύτερο μαιλ που αντάλαξα με την "Amazon", πρόσφεραν refund και ζήτησαν συγνώμη για την όλη ταλαιπωρία , δηλώνοντας "τεχνικά προβλήματα" για αυτό και ο λάθος τίτλος.

 

Θέλω να πω ότι και η "Amazon" έχει προβλήματα και κάνει λάθη. Πλέον απο ότι φαίνεται δεν στέλνει "τόσο έυκολα" ότι προϊόν παραγγέλνουμε.

 

Στην Ελλάδα έχουμε αντίστοιχα παραδείγματα "λαθών"  και "τεχνικών προβλημάτων" και απο τον "Γερμανό" αλλά και απο μικρότερα "E-shop".

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...