anivas11 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2017 Γενικώς θεωρώ οτι με όλους τους παρόχους υπάρχουν προβλήματα. Το θέμα είναι να γίνεται χρήση της μόνης άμυνας που έχουμε που είναι η ΕΕΤΤ και ο συνήγορος του καταναλωτή. Δεν λέω πως η λύση είναι εγγυημένη, αλλά είναι η μοναδική. Ξέρω οτι είναι μπελαλίδικο και καταντάει εκνευριστικό να πρέπει να ασχολείσαι μαζί τους κάθε τρεις και λίγο, αλλά καλό είναι να μη τους χαριζόμαστε. Παραθέτω παρακάτω το μήνυμα που έστειλα σήμερα στην Wind μέσω της φόρμας στο site τους και αν απαιτηθεί θα την προωθήσω και στην ΕΕΤΤ και συνήγορο καταναλωτή. Πάρε και την τυποποιημένη απάντησή τους : Αξιότιμε Κύριε XXXXXX, Σε συνέχεια του αιτήματος σας με κωδικό 37-65071XXXX, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι στο τιμολόγιο Σεπτεμβρίου 2017 έχει αποτυπωθεί η τιμολογιακή αλλαγή που έχει τεθεί σε ισχύ από τις 14/11/2017. Σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία η Εταιρεία μας έχει το δικαίωμα κατόπιν ενημέρωσης του θιγόμενου συνδρομητή να τροποποιεί προς το δυσμενέστερο τα τιμολόγια των παρεχόμενων υπηρεσιών της, δίνοντας τη δυνατότητα στον τελευταίο εντός προθεσμίας ενός (1) μηνός από την ενημέρωση για τις τιμολογιακές αλλαγές, να καταγγέλλει αζημίως [με επιφύλαξη των όσων ισχύουν για τα αναπόσβεστα ποσά επιδότησης] τη σχετική σύμβασή του με την Εταιρεία. Σχετική πληροφορία έχει αναρτηθεί και στην ιστοσελίδα μας: https://www.wind.gr/gr/wind/gia-tin-etaireia/anakoinoseis/anakoinosi/?prid=473 Τέλος, θα θέλαμε να σας υπενθυμίσουμε ότι το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών υπηρεσιών WIND παραμένει στη διάθεσή σας, έχοντας την δυνατότητα να αποστείλετε γραπτό αίτημα μέσω της ιστοσελίδας μας www.WIND.gr ή επικοινωνώντας στο 1260 (για κινητή τηλεφωνία) και 13800 (για σταθερή τηλεφωνία), 24 ώρες το 24-ωρο και 7 ημέρες την εβδομάδα, για οποιoδήποτε θέμα τεχνικής ή άλλης φύσεως αναφορικά με τις παρεχόμενες προς τους Συνδρομητές μας υπηρεσίες. Mε εκτίμηση, MARIA POLIZOU Wind Customer Experience Team 1
Damachi Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2017 Κανε τη καταγγελια γρηγορα πριν περασει μηνας . Εμενα οι π@τανες του οτε το τρεναραν οσο παει και μετα ηταν εκτος προθεσμιας
DAIDALUS0084 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2017 Καλημερα σε ολους μολις πηρα χαμπαρι και εγω (πολυ καθυστερημενα ειναι η αληθεια) για τις τιμολογιακες αλλαγες που παλι γινονται και την κλοπη του να υπογραφεις μια συμβαση η οποια ουσιαστικα δεσμευει μονο εσενα γιατι οι εταιριες κανουν οτι γουσταρουν και οποτε γουσταρουν (καρτελ) με κουτοπονυριες του στυλ ανακοινωση τιμολογιακων αλλαγων κατω απο προσφορα και με μικρα γραμματα.Το θεμα ειναι τωρα μπορω να κανω κατι? εγω δεν θελω να αποδεχτω αυτες τις αλλαγες οχι γιατι δεν εχω να τις πληρωσω αλλα γιατι υποτιμουν την νοημοσυνη μου με τετοιες εξυπναδες. Υπαρχει τροπος να αποφυγω την ρητρα αποδεσμευσης και να προχωρησω σε φορητοτητα? αν κανω καταγγελεια στην ΕΕΤ πετυχαινω τιποτα η μονο διακοσμητικη ειναι? Δεν θα συμφωνω με το επιχειρημα ειχες ενα μηνα που σε ενημερωσε η εταιρια και εχει καθε δικαιωμα τωρα και τα λοιπα γιατι θεωρω πως με τον τροπο που χειριζονται την ενημερωση στις τιμολογιακες αλλαγες κατω κατω στους λογαριασμου ειναι ξεκαθαρα κοροιδια και εμπαιγμος.Υπαρχει τροπος οποιασδηποτε αντιδρασης? 1
iparou Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2017 Αντιλαμβάνομαι ότι η περίπτωση καταγγελίας της σύμβασης αζημίως για τον καταναλωτή αφορά ΜΟΝΟ τις περιπτώσεις που δεν έχει λάβει κάποιου είδους επιδότηση (καινούρια συσκευή ή επιδότηση παγίου) κατά την υπογραφή του συμβολαίου. Επειδή οι περισσότεροι -αν όχι όλοι- παίρνουμε επιδότηση όταν υπογράφουμε συμβάσεις με παρόχους τηλεπικοινωνιών, το πιθανότερό είναι ότι τελικά ο καταναλωτής θα υποχρεωθεί να πληρώσει (i.e. να επιστρέψει πίσω το ποσό της επιδότησης), ακόμη κι αν καταγγείλει την σύμβαση εμπρόθεσμα ! Σκανδαλώδες... Σου κάνω μια προσφορά 25 ευρώ τον μήνα, υπογράφεις σύμβαση 2ετίας και σου δίνω δωρεάν ένα iPhone, ανεβάζω το πάγιο ΟΣΟ ΘΕΛΩ τον επόμενο μήνα, αν θες μπορείς να φύγεις για άλλον πάροχο, αλλά θα μου επιστρέψεις (ή θα μου πληρώσεις) το iPhone που σου έδωσα !! Τραγικό ! Δεν ξέρω αν με τον καινούριο κανονισμό της ΕΕΤΤ θα αλλάξει αυτό (αν δηλ. με την νόμιμη καταγγελία της σύμβασης με τον πάροχο, θα πρέπει να επιστρέψεις πίσω την επιδότηση).
Super Moderators Thresh Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2017 Super Moderators Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2017 Αν έχεις πάρει επιδότηση με μορφή μείωσης παγίου μπορείς να κάνεις καταγγελία, το πρόβλημα είναι αν έχει πάρει συσκευη... Ο νέος κανονισμός δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ 6/12, γι' αυτό έκαναν τις αυξήσεις πριν, να προλάβουν ότι μπορούν πριν τεθεί σε ισχύ ο νέος.
DAIDALUS0084 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2017 Δεν εχω παρει καμμια συσκευη. το θεμα ειναι τι κανω τωρα.... γιατι αυτοι στο τηλεφωνο λενε περασε ενας μηνας και θα μας πληρωσετε 120 ευρω τελη αποσυνδεσης.
Super Moderators Thresh Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2017 Super Moderators Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2017 Δεν ξέρω τι πιθανοτητες νίκης έχεις αν το πας μέσω της δικαστικής οδού, αλλά δεν νομίζω ότι μπορείς να κάνεις κάτι άλλο. Πέρασε ο ένας μήνας από τότε που ενημέρωσαν και δεν υπάρχει πλέον δυνατότητα καταγγελίας μιας κι ο νέος κανονισμός που ισχύει από 6/12 δεν έχει αναδρομική ισχύ.
Super Moderators Thresh Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2017 Super Moderators Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2017 https://www.lawspot.gr/nomika-nea/simantikes-allages-gia-ta-dikaiomata-ton-syndromiton-se-tilefonia-kai-diadiktyo-ti Συμβάσεις ορισμένου χρόνου: Ο πάροχος δεν θα έχει δικαίωμα, στη διάρκεια του ορισμένου χρόνου της σύμβασης, να αυξάνει το πάγιο ή να μειώνει τον χρόνο ομιλίας/όγκο δεδομένων του προγράμματος υπηρεσιών. Αύξηση προθεσμίας για καταγγελία σύμβασης: Αυξάνεται το χρονικό περιθώριο που έχει στη διάθεσή του ο συνδρομητής για την καταγγελία της σύμβασης αζημίως, σε περίπτωση μονομερούς τροποποίησης των συμβατικών όρων ή των τιμολογίων από τον πάροχο. Η παραπάνω προθεσμία καθορίζεται, για ορισμένου ή αορίστου χρόνου σύμβαση, είτε στους τρεις μήνες, εάν ακολουθείται μηνιαίος κύκλος τιμολόγησης, είτε στους τέσσερις μήνες, για διμηνιαίο κύκλο τιμολόγησης, από την ημερομηνία εφαρμογής των τροποποιήσεων. Έλεγχος υπέρογκων χρεώσεων: Οι συνδρομητές θα μπορούν να επιλέγουν τη δυνατότητα διακοπής της υπηρεσίας σε περίπτωση που ο λογαριασμός υπερβαίνει συγκεκριμένο χρηματικό ποσό, με βάση τρεις κατηγορίες επιλογών. Αποστολή λογαριασμών: Σε όλες τις νέες συμβάσεις, συμπεριλαμβανομένων και των ανανεώσεων των υφιστάμενων συμβάσεων, ο συνδρομητής θα ερωτάται να επιλέξει εξαρχής εάν επιθυμεί να λαμβάνει τον λογαριασμό σε έντυπη ή ηλεκτρονική μορφή. Σε περίπτωση που ο συνδρομητής δεν επιλέξει και εφόσον η σύνδεσή του περιλαμβάνει υπηρεσίες Διαδικτύου, ο λογαριασμός θα αποστέλλεται ηλεκτρονικά. Δωρεάν γραμμή εξυπηρέτησης βλαβών: Οι συνδρομητές θα μπορούν να καλούν τη γραμμή εξυπηρέτησης βλαβών, που διαθέτουν οι πάροχοι, χωρίς χρέωση από όλα τα δίκτυα σταθερής και κινητής τηλεφωνίας. Αυτόματη πίστωση λογαριασμού σε περίπτωση βλαβών: Εφόσον η βλάβη υπερβαίνει τις δύο εργάσιμες ημέρες από την ημέρα δήλωσής της, ο πάροχος θα πιστώνει αυτόματα τον συνδρομητή, εντός τετραμήνου από την άρση της βλάβης και χωρίς να απαιτείται σχετική αίτηση, με το τμήμα του παγίου που αντιστοιχεί στη χρονική περίοδο διακοπής των παρεχόμενων υπηρεσιών. 2
DAIDALUS0084 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2017 και τωρα που ειναι πριν απο αυτο τι κανουμε απλα τρωμε αδιαμαρτυρητα 13% αυξηση ?
Super Moderators Thresh Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2017 Super Moderators Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2017 Όσοι δεν έκαναν καταγγελία εντός 1 μηνός από ότι φαίνεται ναι.
iparou Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2017 Αν έχεις πάρει επιδότηση με μορφή μείωσης παγίου μπορείς να κάνεις καταγγελία, το πρόβλημα είναι αν έχει πάρει συσκευη... Ο νέος κανονισμός δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ 6/12, γι' αυτό έκαναν τις αυξήσεις πριν, να προλάβουν ότι μπορούν πριν τεθεί σε ισχύ ο νέος. Ποιος σου λέει ότι δεν θα ζητήσουν πίσω σε χρήματα την έκπτωση παγίων που σου είχαν κάνει για όσο καιρό ήσουν στο πρόγραμμα ? (η οποία έκπτωση πολλές φορές μπορεί να φτάνει και το 30% !!) BTW, μάλλον είμαστε πολύ off topic αλλά η συζήτηση έχει ενδιαφέρον για όλους εμάς που σκεφτόμαστε να αλλάξουμε πάροχο σύντομα, οπότε ας μεταφερθεί όπου κρίνουν οι Mod.
DAIDALUS0084 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2017 μα δεν ειχαμε καμμια ενημερωση δεν ειχα καν λογαριασμο εμενα μου ερχετε εισερχομενο μυνημα να φανταστεις και πηγαινω και πληρωνω γιατι οι λογαριασμοι ερχονται μαζεμενοι οποτε τους καπνισει.... μα δεν ειχαμε καμμια ενημερωση δεν ειχα καν λογαριασμο εμενα μου ερχετε εισερχομενο μυνημα να φανταστεις και πηγαινω και πληρωνω γιατι οι λογαριασμοι ερχονται μαζεμενοι οποτε τους καπνισει....
Super Moderators Thresh Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2017 Super Moderators Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2017 Ποιος σου λέει ότι δεν θα ζητήσουν πίσω σε χρήματα την έκπτωση παγίων που σου είχαν κάνει για όσο καιρό ήσουν στο πρόγραμμα ? (η οποία έκπτωση πολλές φορές μπορεί να φτάνει και το 30% !!) Γιατί δεν προβλέπεται και γιατί δεν το έχουν κάνει σε κάποιον αν δεν κάνω λάθος. μα δεν ειχαμε καμμια ενημερωση δεν ειχα καν λογαριασμο εμενα μου ερχετε εισερχομενο μυνημα να φανταστεις και πηγαινω και πληρωνω γιατι οι λογαριασμοι ερχονται μαζεμενοι οποτε τους καπνισει.... Ενημέρωσαν από τους λογαριασμούς Σεπτεμβριου νομίζω. Αν έχεις e-bill που έρχεται και σε email και σε sms, τότε στο email έχει .PDF attached που έχει αναλυτικά τον λογαριασμό και την ειδοποίηση ότι θα αυξηθεί από τον Νοέμβριο.
prometheas Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2017 Καλημερα σε ολους μολις πηρα χαμπαρι και εγω (πολυ καθυστερημενα ειναι η αληθεια) για τις τιμολογιακες αλλαγες που παλι γινονται και την κλοπη του να υπογραφεις μια συμβαση η οποια ουσιαστικα δεσμευει μονο εσενα γιατι οι εταιριες κανουν οτι γουσταρουν και οποτε γουσταρουν (καρτελ) με κουτοπονυριες του στυλ ανακοινωση τιμολογιακων αλλαγων κατω απο προσφορα και με μικρα γραμματα.Το θεμα ειναι τωρα μπορω να κανω κατι? εγω δεν θελω να αποδεχτω αυτες τις αλλαγες οχι γιατι δεν εχω να τις πληρωσω αλλα γιατι υποτιμουν την νοημοσυνη μου με τετοιες εξυπναδες. Υπαρχει τροπος να αποφυγω την ρητρα αποδεσμευσης και να προχωρησω σε φορητοτητα? αν κανω καταγγελεια στην ΕΕΤ πετυχαινω τιποτα η μονο διακοσμητικη ειναι? Δεν θα συμφωνω με το επιχειρημα ειχες ενα μηνα που σε ενημερωσε η εταιρια και εχει καθε δικαιωμα τωρα και τα λοιπα γιατι θεωρω πως με τον τροπο που χειριζονται την ενημερωση στις τιμολογιακες αλλαγες κατω κατω στους λογαριασμου ειναι ξεκαθαρα κοροιδια και εμπαιγμος.Υπαρχει τροπος οποιασδηποτε αντιδρασης? Να διαβάζετε καλά τους μηνιαίους λογαριασμούς και όποιο άλλο statement σας αποστελλουν οι εταιρείες. Αυτό ισχύει πάντα. Δεν ειναι απλά χαρτιά όπως ειπε κάποιος παραπάνω. Δυστυχώς οταν η επιδότηση είναι σε παροχή κινητού θα πρέπει το αναπόσβεστο ποσό επιδότησης να επιστραφεί πίσω. Οταν είναι έκπτωση στο πάγιο μπορεί να γίνει καταγγελία αζημίως και φορητότητα. Αν σας πουν οτιδήποτε, κάντε καταγγελία στην ΕΕΤΤ
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα