philae Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2017 Πήρα τηλ στην ΕΕΤΤ και μου πανε έχουν το δικαίωμα να κάνουν αναπροσαρμογή του συμβολαίου και αν φύγω θα έχω πρόστιμο. Στο συμβόλαιο με μικρά γράμματα το λέει Όταν ήμουν στην συτα 6 χρόνια και έφυγα 2 εβδομάδες νωρίτερα από την λήξει του συμβολαίου μου βάλανε πρόστιμο 80 εύρο ( Ήταν το ευχαριστώ τους) Η ΕΕΤΤ πρέπει να θεσμοθετήσει να μπορείς να δηλώσεις την ακριβή ημερομηνία που θέλεις να γίνει η αλλαγή παρόχου ώστε να μην την πατήσεις για λίγες μέρες. Οι υφιστάμενοι πάροχοι συνήθως καθυστερούν να απελευθερώσουν την γραμμή αλλά άμα δουν ότι θα βγάλουν χρήματα από πρόστιμο, την απελευθερώνουν ΑΜΕΣΩΣ! 1
MiJ16 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2017 Πείρα τηλ στην ΕΕΤΤ και μου πανε έχουν το δικαίωμα να κάνουν αναπροσαρμογή του συμβολαίου και αν φύγω θα έχω πρόστιμο. Στο συμβόλαιο με μικρά γράμματα το λέει Όταν ήμουν στην συτα 6 χρόνια και έφυγα 2 εβδομάδες νωρίτερα από την λήξει του συμβολαίου μου βάλανε πρόστιμο 80 εύρο ( Ήταν το ευχαριστώ τους) Πώς γίνεται να το λέει αυτό η ΕΕΤΤ μετά από το παρακάτω; http://www.eett.gr/opencms/opencms/admin/News_new/news_0735.html 15 Νοεμβρίου 2017 Ο νέος Κανονισμός Γενικών Αδειών, που εξέδωσε η ΕΕΤΤ, καθορίζει τις υποχρεώσεις των παρόχων ηλεκτρονικών επικοινωνιών και δίνει έμφαση στην προάσπιση των δικαιωμάτων των συνδρομητών και στον έλεγχο των χρεώσεών τους σε τηλεφωνία και Διαδίκτυο. Οι σημαντικότερες υποχρεώσεις που επιβάλλει ο νέος Κανονισμός, μεταξύ άλλων, αφορούν στα ακόλουθα θέματα: Συμβάσεις ορισμένου χρόνου: Ο πάροχος δεν θα έχει δικαίωμα, στη διάρκεια του ορισμένου χρόνου της σύμβασης, να αυξάνει το πάγιο ή να μειώνει τον χρόνο ομιλίας/όγκο δεδομένων του προγράμματος υπηρεσιών. Αύξηση προθεσμίας για καταγγελία σύμβασης: Αυξάνεται το χρονικό περιθώριο που έχει στη διάθεσή του ο συνδρομητής για την καταγγελία της σύμβασης αζημίως, σε περίπτωση μονομερούς τροποποίησης των συμβατικών όρων ή των τιμολογίων από τον πάροχο. Η παραπάνω προθεσμία καθορίζεται, για ορισμένου ή αορίστου χρόνου σύμβαση, είτε στους τρεις μήνες, εάν ακολουθείται μηνιαίος κύκλος τιμολόγησης, είτε στους τέσσερις μήνες, για διμηνιαίο κύκλο τιμολόγησης, από την ημερομηνία εφαρμογής των τροποποιήσεων. Έλεγχος υπέρογκων χρεώσεων: Οι συνδρομητές θα μπορούν να επιλέγουν τη δυνατότητα διακοπής της υπηρεσίας σε περίπτωση που ο λογαριασμός υπερβαίνει συγκεκριμένο χρηματικό ποσό, με βάση τρεις κατηγορίες επιλογών. Αποστολή λογαριασμών: Σε όλες τις νέες συμβάσεις, συμπεριλαμβανομένων και των ανανεώσεων των υφιστάμενων συμβάσεων, ο συνδρομητής θα ερωτάται να επιλέξει εξαρχής εάν επιθυμεί να λαμβάνει τον λογαριασμό σε έντυπη ή ηλεκτρονική μορφή. Σε περίπτωση που ο συνδρομητής δεν επιλέξει και εφόσον η σύνδεσή του περιλαμβάνει υπηρεσίες Διαδικτύου, ο λογαριασμός θα αποστέλλεται ηλεκτρονικά. Δωρεάν γραμμή εξυπηρέτησης βλαβών: Οι συνδρομητές θα μπορούν να καλούν τη γραμμή εξυπηρέτησης βλαβών, που διαθέτουν οι πάροχοι, χωρίς χρέωση από όλα τα δίκτυα σταθερής και κινητής τηλεφωνίας. Αυτόματη πίστωση λογαριασμού σε περίπτωση βλαβών: Εφόσον η βλάβη υπερβαίνει τις δύο εργάσιμες ημέρες από την ημέρα δήλωσής της, ο πάροχος θα πιστώνει αυτόματα τον συνδρομητή, εντός τετραμήνου από την άρση της βλάβης και χωρίς να απαιτείται σχετική αίτηση, με το τμήμα του παγίου που αντιστοιχεί στη χρονική περίοδο διακοπής των παρεχόμενων υπηρεσιών. Επισημαίνεται ότι, η απαγόρευση της αύξησης του παγίου στις συμβάσεις ορισμένου χρόνου και η ρύθμιση για την αποστολή ηλεκτρονικών λογαριασμών τίθενται άμεσα σε ισχύ. Οι υπόλοιπες ρυθμίσεις θα τεθούν σε ισχύ μετά την πάροδο έξι μηνών, χρόνος που απαιτείται προκειμένου οι πάροχοι να προετοιμαστούν επαρκώς, ώστε να ανταποκριθούν στις νέες υποχρεώσεις τους. Κορυφαία προτεραιότητα για την ΕΕΤΤ παραμένει η προάσπιση των δικαιωμάτων και η πρόσβαση των καταναλωτών σε ανταγωνιστικές επιλογές υπηρεσιών ηλεκτρονικών επικοινωνιών. 1
cac Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2017 τελικα έχουμε κάποια επίσημη ενημερωση. Υπαρχει προστιμο αν φυγουμε μετα την "απατεωνια" με τα πάγια ή μπορούμε να αλλάξουμε και να τους καταγγειλουμε?
philae Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2017 τελικα έχουμε κάποια επίσημη ενημερωση. Υπαρχει προστιμο αν φυγουμε μετα την "απατεωνια" με τα πάγια ή μπορούμε να αλλάξουμε και να τους καταγγειλουμε? Η κάθε περίπτωση μπορεί να είναι διαφορετική. Αν δεν δει ο καθένας τι πραγματικά γράφει ο αναλυτικός λογαριασμός, τότε δεν θα γίνει τίποτα.
Super Moderators Thresh Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2017 Super Moderators Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2017 Πώς γίνεται να το λέει αυτό η ΕΕΤΤ μετά από το παρακάτω; Αν οι αλλαγές έγιναν πριν τεθεί σε ισχύ ο νέος κανονισμός, τότε δεν μπορεί να γίνει κάτι, δεν έχει αναδρομική ισχύ...
anivas11 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2017 Προσέξατε τι λέει ο καινούργιος κανονισμός ? "από την ημερομηνία εφαρμογής των τροποποιήσεων " Δεν λαμβάνεται πλέον υπ' όψιν η ημερομηνία ανακοίνωσης, αλλά η ημερομηνία εφαρμογής. Λέτε αυτός να είναι ο λόγος που βλέπω τις σημερινές προσφορές ανεβασμένες ? Τους κόπηκε το μουλωχτό ?
MiJ16 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2017 Αν οι αλλαγές έγιναν πριν τεθεί σε ισχύ ο νέος κανονισμός, τότε δεν μπορεί να γίνει κάτι, δεν έχει αναδρομική ισχύ... Δεν είμαι σε θέση να γνωρίζω πότε έγιναν οι αλλαγές στον καθένα. Εγώ αναφέρθηκα στην απάντηση του υπαλλήλου της ΕΕΤΤ, ο οποίος όφειλε να ενημερώσει για την ύπαρξη του κανονισμού
PaRaNo1d Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2017 H EETT απο οτι εχω δει απλα εβγαλε εναν καινουργιο νομο για να μην μπορουν να ξαναγινουν τιμολογιακες αυξησεις σε ηδη υπαρχων συμβολαιο και τελειωσε εκει. η Wind τωρα και η καθε εταιρεια που το εχει κανει αυτο ειναι καλλυμενη στο οτι σε εχει ενημερωσει στο λογαριασμο κατω κατω. Σε εχει βεβαια ενημερωσει οτι εχεις και 1 μηνα για να κανεις καταγγελια συμβασης....και τυπου δικαιολογιες "δεν διαβαζω τον λογαριασμο μου" πανε ως ανεκδοτα της ημερας για αυτους... Οποτε και στον φιλο απο πανω που ελεγε ιστοριες για δικηγορους ας κρατησει τα λεφτα του καλυτερα...γιατι απο τετοιους δικηγορους χορτασαμε.
MiJ16 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2017 Η ΕΕΤΤ είναι πάνω από τα θέλω του κάθε παρόχου (αρκεί η τιμολογιακή αλλαγή να είναι μετά τις 15/11). Κανένας δικηγόρος δεν χρειάζεται, μια καταγγελία στην ΕΕΤΤ είναι αρκετή. Στο 100% των περιπτώσεων μου έχω δικαιωθεί.
LeoTheAkuma Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2017 Λήγει το συμβόλαιο μου με τον ΟΤΕ σε 1 μήνα και είδα το 50αρι VDSL της wind στα 28 ευρώ ενώ πληρώνω τώρα 23.25 ανά μήνα για το δήθεν 24αρι του ΟΤΕ. Με αυτά που διαβάζω όμως σκέφτομαι πολύ σοβαρά να μην κάνω την κίνηση για wind. Είναι όντως τόσο κλέφτες; τι πρέπει να προσέξω εάν κάνω συμβόλαιο;
Havik Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2017 LeoTheAkuma θάφτηκε ίσως δεν το είδες. Capture.JPG 2.JPG
LeoTheAkuma Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2017 Έχω ακούσει ότι είναι από τις χειρότερες εταιρίες όμως...
panos2000gr Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2017 Συνδρομητής της wind εδώ και αρκετά χρόνια, επειδή βαριέμαι να μπω στην διαδικασία της αλλαγής. Σε επίπεδο συνεννόησης, οργάνωσης και τιμολογιακής πολιτικής η εταιρεία είναι ελεεινή. Αγγίζει τα όρια της κλοπής !! Κάθε μήνα πρέπει να ψάχνεις στον λογαριασμό σου με μεγεθυντικό φακό για να δεις αν τον επόμενο θα έχεις αύξηση στον λογαριασμό σου. Θεωρώ ότι οποίος επιθυμεί σηκώνεται και φεύγει, εφοσον η εταιρεία αναπροσαρμόσει τους όρους του συμβολαίου μονομερώς και αν προηγουμένως δεν έχει ενημερωθεί ο πελάτης με συστημένη επιστολή ή τηλεφωνικά με ηχογραφημένη συνομιλία. Η απλή αλληλογραφία με την οποία έρχονται οι λογαριασμοί της Wind δεν αποδεικνύει τίποτα ούτε κατοχυρώνει την εταιρεία. Υ.Γ: Εμένα με έχουν χρεώσει επίσκεψη τεχνικού 35 ευρω για βλάβη που οφείλονταν στα κεντρικά του ΟΤΕ. Άκρη δεν μπορώ να βγάλω ακόμη.
MiJ16 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2017 Γενικώς θεωρώ οτι με όλους τους παρόχους υπάρχουν προβλήματα. Το θέμα είναι να γίνεται χρήση της μόνης άμυνας που έχουμε που είναι η ΕΕΤΤ και ο συνήγορος του καταναλωτή. Δεν λέω πως η λύση είναι εγγυημένη, αλλά είναι η μοναδική. Ξέρω οτι είναι μπελαλίδικο και καταντάει εκνευριστικό να πρέπει να ασχολείσαι μαζί τους κάθε τρεις και λίγο, αλλά καλό είναι να μη τους χαριζόμαστε. Παραθέτω παρακάτω το μήνυμα που έστειλα σήμερα στην Wind μέσω της φόρμας στο site τους και αν απαιτηθεί θα την προωθήσω και στην ΕΕΤΤ και συνήγορο καταναλωτή. Επιστολή Στον λογαριασμό με ημερομηνία έκδοσης 16 Νοεμβρίου 2017 που αφορά την τηλεφωνική γραμμή 210***** παρατήρησα τις παρακάτω πρωτοεμφανιζόμενες χρεώσεις. Μηνιαίο πάγιο αναγνώιση κλήσεων (από 16/11 έως 15/12), 0,4€ Μηνιαίο πάγιο Βασικές Τηλ, Υπηρεσίες (από 16/11 έως 15/12), 0,22€ Μηνιαίο πάγιο Λοιπές ΤΗλ. Υπηρεσίες (από 16/11 έως 15/12), 0,18 Αναλογία WIND Double Play (από 16/10 έως 15/11), 0,11€ Αναλογία Αναγνώριση Κλήσεων (από 14/11 έως 15/11), 0,03€ Αναλογία Βασικές ΤΗλ. Υπηρεσίες (από 14/11 έως 15/11), 0,01€ Αναλογία Λοιπές Τηλ. Υπηρεσίες (από 14/11 έως 15/11), 0,01€ Επιπλέον των άνωθεν, παρατήρησα αύξηση του μηνιαίου παγίου WIND Double Play (για την περίοδο 16/11 έως 15/12) στα 34,67€ από 33,06€ (προ φόρων). Παρακαλώ για την αιτιολόγηση των παραπάνω αυξήσεων, εφ’ όσων αυτές δεν περιελαμβάνονται στην διετή σύμβαση της συνεργασίας μας. Προς ενημέρωση σας, εως ότου λάβω μια σαφή δικαιολόγηση των παραπάνω και εως ότου διαπιστωθεί οτι αυτές εμπίπτουν στους όρους της σύμβασης που έχει υπογραφεί αλλά και τους κανονισμούς που ορίζει η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών, ο λογαριασμός με ημερομηνία εκδόσεως 16 Νοεμβρίου και έπειτα, δεν θα εξοφληθεί. Στα περίπου 6 χρόνια της συνεργασίας μας, με έχετε οδηγήσει 3 φορές σε υποβολή καταγγελίας στην ΕΕΤΤ δείγμα έλλειψης επαγγελματισμού από μέρους σας. Αν χρειαστεί, θα επαναληφθεί. Με εκτίμηση,
kage Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2017 http://www.insomnia.gr/topic/662724-νεεςκρυφες-χρεωσεις-σταθερου-κινητου-απο-παρο/ Καθε χρονο υπαρχει αυξηση σε αυτα που πουλανε και μειωση υπηρεσιων σε αυτα που κοστιζουν...συνηθως γινεται και στις 3 εταιρειες.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα