Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μήπως ξέρει κανείς πως γίνεται όλες οι υπόλοιπες εταιρείες να μου λένε ότι δεν υπάρχει διαθεσιμότητα VDSL στο σπίτι μου και η Wind να λέει ότι υπάρχει; Φοβάμαι μην κάνω αιτηση αλλαγής παρόχου και τελικά φάω άκυρο..

Επεξ/σία από looperx
  • Απαντ. 280
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Και καλά κάνεις γιατί είναι ψεύτες . Μίλα με κάποιο υπεύθυνο τεχνικό . Στις πωλήσεις είναι τα λαμογια οι 'εξωτερικοι' που βομβαρδίζουν με ενοχλήσεις από τα 210 και λένε ότι ηλιθιότητα  υπάρχει ... ούτε ξέρουν τι σκ"τα πουλάνε

Επεξ/σία από Damachi
Δημοσ.
5 ώρες πριν, looperx είπε

Μήπως ξέρει κανείς πως γίνεται όλες οι υπόλοιπες εταιρείες να μου λένε ότι δεν υπάρχει διαθεσιμότητα VDSL στο σπίτι μου και η Wind να λέει ότι υπάρχει; Φοβάμαι μην κάνω αιτηση αλλαγής παρόχου και τελικά φάω άκυρο..

Μένω κοντά στο Ωραιόκαστρο, εδώ και δύο χρόνια στο κατάστημα γινδ ,που έκανα ανανέωση στο καρτοκινητό μου ελέω του ενός γίγα που έδιναν, με έψηναν να γυρίσω την φορθνετ σε γινδ vdsl.Όσο είδες εσύ να βάλω άλλο τόσο έβαλα στην πραγματικότητα.Δεν έχουν ιδέα τι λένε, δίκτυο γινδ δεν έχει στα μέρη μου για απλό ίντερνετ.προσοχή

Δημοσ.
5 ώρες πριν, looperx είπε

Μήπως ξέρει κανείς πως γίνεται όλες οι υπόλοιπες εταιρείες να μου λένε ότι δεν υπάρχει διαθεσιμότητα VDSL στο σπίτι μου και η Wind να λέει ότι υπάρχει; Φοβάμαι μην κάνω αιτηση αλλαγής παρόχου και τελικά φάω άκυρο..

μπορει ναχει δικια της καμπινα

  • Like 2
Δημοσ.
7 ώρες πριν, looperx είπε

Μήπως ξέρει κανείς πως γίνεται όλες οι υπόλοιπες εταιρείες να μου λένε ότι δεν υπάρχει διαθεσιμότητα VDSL στο σπίτι μου και η Wind να λέει ότι υπάρχει; Φοβάμαι μην κάνω αιτηση αλλαγής παρόχου και τελικά φάω άκυρο..

99% ΔΕΝ έχει. Τα ίδια τράβηξα με adsl προ διετίας στον Γέρακα, έπρεπε να πέσουν τα κατάλληλα μπινελικια για να ακυρωθεί η αίτηση.

Δημοσ.
7 ώρες πριν, looperx είπε

Μήπως ξέρει κανείς πως γίνεται όλες οι υπόλοιπες εταιρείες να μου λένε ότι δεν υπάρχει διαθεσιμότητα VDSL στο σπίτι μου και η Wind να λέει ότι υπάρχει; Φοβάμαι μην κάνω αιτηση αλλαγής παρόχου και τελικά φάω άκυρο..

Αν το υποστηρίζει αυτό κάποιος «συνεργάτης» της Wind, τότε είναι ψέμα. Οι «συνεργάτες» είναι τρίτες εταιρίες με εργαζόμενους που πληρώνονται από προμήθειες. Για να πουλήσουν, υπόσχονται ό,τι θέλεις να ακούσεις. Το άλλο που υπόσχονται πολύ, είναι όταν τους πεις ότι είσαι ήδη σε συμβόλαιο με άλλη εταιρία, λένε ότι μπορείς άνετα να αλλάξεις πάροχο και ότι η όποια οφειλή θα παραγραφεί μετά από δύο χρόνια.

Αυτοί οι «συνεργάτες» δεν ξέρω το πλήρες όνομά σου καθώς και άλλα προσωπικά σου στοιχεία. Οπότε, ΔΕΝ προσφέρεσαι να τους δώσεις τα στοιχεία σου αν δεν τα ξέρουν ήδη.

  • Like 1
Δημοσ.

ό,τι και να σας προσφέρουν μακρυά, εμένα μέσα σε τρεις μήνες, τον 1ο μου μειώσαν τον χρόνο ομιλίας προς συγκεκριμένη χώρα από 400 λεπτά στα 300, τον 2ο μου ρίξαν ένα κάρο έξτρα χρεώσεις , και τον 3ο μου κάναν τα 300 λεπτά 200. ισχυρίστηκαν πως προειδοποίησαν για όλα, ενώ δεν ειδοποίησαν για κανένα, με αποτέλεσμα να μην προσέξουμε την κατανάλωση μας και να χρεωθούμε τα κέρατα μας . ΜΑΚΡΥΑ!

  • 3 μήνες μετά...
Δημοσ.
Στις 16/12/2017 στις 9:01 ΠΜ, pntzamilis είπε

Το σήριαλ συνεχίζεται...

Στις 14 Δεκεμβρίου τους πλήρωσα τους 2 λογαριασμούς που εκκρεμούσαν και στο καπάκι δέχομαι μήνυμα ότι εκδόθηκε ο από 10 Δεκεμβρίου (!!!) λογαριασμός στον οποίο με χρεώνουν 14,11 ευρώ για τέλος διατήρησης σύνδεσης!!!

Έλεος βρε παιδιά, τι είναι τούτοι;

Με δική τους υπαιτιότητα μου διατηρούν τη γραμμή ενώ εγώ θέλω να την ακυρώσω (φραγμένη γραμμή δεν ακυρώνεται) και μου χρεώνουν και τέλος διατήρησης;;;

Τους έστειλα μήνυμα μέσω φόρμας στο mywind και κλασσικά ακόμα περιμένω...

Μακριά............

Τελικά μετά από 6 μήνες από την αρχική μου αίτηση διακοπής και αφού στο ενδιάμεσο με είχαν χρεώσει 222 ευρώ με τέλη διακοπής και λογαριασμούς για σύνδεση που δεν χρησιμοποιούσα, οι καταγγελίες απέδωσαν καρπούς!

Μου πιστωνουν το ποσό που μου είχαν χρεώσει και μάλιστα μένουν και 2,42 ευρώ για να πάρω ένα καφέ!!! 

Παιδιά, ψαχτε και κυνηγήστε τα δικαιώματα σας!IMG_20180530_145838_870.jpg.6c7ad6a591d8ec741abb7112611948e6.jpg

  • Like 5
  • Thanks 1
Δημοσ.
30 λεπτά πριν, pntzamilis είπε

Τελικά μετά από 6 μήνες από την αρχική μου αίτηση διακοπής και αφού στο ενδιάμεσο με είχαν χρεώσει 222 ευρώ με τέλη διακοπής και λογαριασμούς για σύνδεση που δεν χρησιμοποιούσα, οι καταγγελίες απέδωσαν καρπούς!

Μου πιστωνουν το ποσό που μου είχαν χρεώσει και μάλιστα μένουν και 2,42 ευρώ για να πάρω ένα καφέ!!! 

Παιδιά, ψαχτε και κυνηγήστε τα δικαιώματα σας!IMG_20180530_145838_870.jpg.6c7ad6a591d8ec741abb7112611948e6.jpg

Οι καταγγελίες σου που απευθύνθηκαν? Έβαλες δικηγόρο?

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Mr V είπε

Οι καταγγελίες σου που απευθύνθηκαν? Έβαλες δικηγόρο?

Συνήγορο του Καταναλωτή και ΕΕΤΤ.

Δεν έβαλα δικηγόρο, θεωρούσα ότι επειδή έχω δίκιο θα φανεί...και έτσι έγινε...

  • Like 3
  • 4 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

Στις 30/5/2018 στις 5:09 ΜΜ, pntzamilis είπε

Συνήγορο του Καταναλωτή και ΕΕΤΤ.

Δεν έβαλα δικηγόρο, θεωρούσα ότι επειδή έχω δίκιο θα φανεί...και έτσι έγινε...

Mπράβο ρε φίλε για το κουράγιο και την υπομονή σου. Αναμένω και εγώ επιστροφή μετά από καταγγελία στον Καταναλωτή, με απόφαση επιβολής διοικητικού προστίμου, από κατάστημα σε αγορά προιόντος όμως. Μετά από 8μήνη και πλέον αναμονή,οι καταγγελίες αν και αργά αποδίδουν, γιατί ο Καταναλωτής δεν αστειεύεται.(δίνουν παράταση πέρα του δέοντος συνήθως,αλλά αν και ο έμπορος δεν είναι συνεργάσημος πέφτουν βαριές καμπάνες).

Επεξ/σία από Tantalord
  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...