kargo130 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2017 Δεν αντιλεγω σε αυτα που λετε...ακομα δεν μου ηρθε ο λογαριασμος λογικα οταν θα ερθει θα δω και την αυξηση και θα κανω τα προβλεπομενα(δηλαδη οτι και εσεις). Απλως προσωπικα αυτο που θελω ειναι να φυγω χωρις να πληρωσω μιας και πραγματικα τους εχω σιχαθει και αυτο δεν νομιζω να γινεται.
DownUNDERground Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2017 Το μόνο σπυρί που μπορεί να ενοχλήσει τη Wind (και την κάθε Wind) είναι να μαζευτούν πολλές και έγγραφες καταγγελίες στην ΕΕΤΤ με κοινοποίηση. Ακόμα και σε αυτή την αργοκίνητη κάποιες φορές επιτροπή. Είναι ο μόνος τρόπος για να "μαζεύονται" κάπως -έστω μακροπρόθεσμα- οι εταιρείες. Δεν έχεις άλλο όπλο σαν καταναλωτής. Σίγουρα όχι σα μονάδα πάντως. Αλλά δεν μπορείς να παρατάς ακόμα και αυτό το τελευταίο χαρτί που έχεις, έστω και αν σου τρώει λίγο χρόνο παραπάνω. Και η τελευταία τροποποίηση που έγινε από την ΕΕΤΤ και αναφέρθηκε νωρίτερα, λογικά θα ξεκίνησε από κάποιους που έκατσαν και έκαναν κάποτε πρώτοι καταγγελίες...
philae Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2018 Πάρτε αυτό το κειμενάκι και διαμορφώστε το με τα δικά σας στοιχεία, https://docs.google.com/document/d/1odXvC52yXMSQ4Bukx74-sZJBLDs-rwFkySyeDd2BDII/edit Έπειτα, στείλτε στην Wind μέσω της φόρμας επικοινωνίας, https://www.wind.gr/gr/wind/upostirixi/epikoinonia-/forma-epikoinonias/ 6
azuli Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2018 15 hours ago, philae said: Πάρτε αυτό το κειμενάκι και διαμορφώστε το με τα δικά σας στοιχεία, https://docs.google.com/document/d/1odXvC52yXMSQ4Bukx74-sZJBLDs-rwFkySyeDd2BDII/edit Έπειτα, στείλτε στην Wind μέσω της φόρμας επικοινωνίας, https://www.wind.gr/gr/wind/upostirixi/epikoinonia-/forma-epikoinonias/ ωραιος,μπραβο.
giannis123 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) Μακρια απο αυτους Επεξ/σία 4 Ιανουαρίου 2018 από giannis123
Επισκέπτης Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) Η λέξη πληροφόριση στο έντυπο είναι γραμμένη λάθος. Θέλει παντού Η (ήτα). Διορθώστε το. Επεξ/σία 4 Ιανουαρίου 2018 από Anaheim
Super Moderators Thresh Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2018 Super Moderators Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2018 2 minutes ago, Anaheim said: Η λέξη πληροφόριση στο έντυπο είναι γραμμένη λάθος. Θέλει παντού Η (ήττα). Διορθώστε το. Έτσι γράφεται το Η?
Επισκέπτης Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2018 2 λεπτά πριν, ThReSh είπε Έτσι γράφεται το Η? Το διόρθωσα!
thanosga Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) 19 ώρες πριν, philae είπε Πάρτε αυτό το κειμενάκι και διαμορφώστε το με τα δικά σας στοιχεία, https://docs.google.com/document/d/1odXvC52yXMSQ4Bukx74-sZJBLDs-rwFkySyeDd2BDII/edit Έπειτα, στείλτε στην Wind μέσω της φόρμας επικοινωνίας, https://www.wind.gr/gr/wind/upostirixi/epikoinonia-/forma-epikoinonias/ Καλή προσπάθεια. Ευχαριστώ. Τι θα γίνει όμως αν αρνηθούν; Προσωπικά σκέφτομαι το παραπάνω ποσό που μας φέσωσαν να μην τους το πληρώσω καθόλου μέχρι να λήξει το συμβόλαιο (σε 2 μήνες) και μετά να αλλάξω πάροχο. Ήδη στη μια σύνδεση τους κούνησα μαντήλι, την πήγα στον ΟΤΕ. Τι γνώμη έχετε εσείς γι΄αυτό ; Να προσθέσω ότι όσες φορές προσπάθησα να συνδεθώ με κάποιον εκπρόσωπό τους στην εξυπηρέτηση πελατών στο 13800 το ρομποτάκι δεν με συνδέει. Μάλλον το τμήμα αυτό πρέπει να μετανομαστεί σε "αγανάκτηση πελατών΄'. Και αναρωτιέμαι (ακόμα) πώς μια μεγάλη εταιρεία χρησιμοποιεί με τέτοιον τρόπο τους πελάτες της; Για τόσο ηλίθιους μας έχουν... Επεξ/σία 4 Ιανουαρίου 2018 από thanosga
cac Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) μονο με μαντήλι θα καταλάβουν... Κι εγω αυτο έκανα σε δυο συνδέσεις και περιμένω πως και πως και την τελευταία Επεξ/σία 4 Ιανουαρίου 2018 από cac
philae Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2018 40 λεπτά πριν, thanosga είπε Καλή προσπάθεια. Ευχαριστώ. Τι θα γίνει όμως αν αρνηθούν; Προσωπικά σκέφτομαι το παραπάνω ποσό που μας φέσωσαν να μην τους το πληρώσω καθόλου μέχρι να λήξει το συμβόλαιο (σε 2 μήνες) και μετά να αλλάξω πάροχο. Ήδη στη μια σύνδεση τους κούνησα μαντήλι, την πήγα στον ΟΤΕ. Τι γνώμη έχετε εσείς γι΄αυτό ; Πρώτα από όλα, αν είναι να στείλεις το αίτημα, υπολόγισε την αύξηση που προκύπτει για το δικό σου λογαριασμό ώστε να ξέρεις τι συμβαίνει. Αυτά τα βρίσκεις όταν μπεις στο myWind και βγάλεις αναλυτική κατάσταση για τον τρέχον λογαριασμό (και συγκρίνεις με κάποιον από πριν 2-3 μήνες). Μην κάνεις κόπι πέιστ. Αναφέρεις ότι θα αλλάξεις πάροχο σε 2 μήνες. Όταν ξεκινήσεις τη διαδικασία αλλαγής παρόχου, θα λάβεις το τελευταίο τηλεφώνημα από τη Wind που θα προσπαθήσουν να σου αλλάξουν τη γνώμη. Εκείνη τη στιγμή θα έχεις τη δυνατότητα να εκφραστείς με τον πιο ευγενικό τρόπο, κάνοντας αναφορά στο τωρινό αίτημα που έφτιαξες με πολύ κόπο. 40 λεπτά πριν, thanosga είπε Να προσθέσω ότι όσες φορές προσπάθησα να συνδεθώ με κάποιον εκπρόσωπό τους στην εξυπηρέτηση πελατών στο 13800 το ρομποτάκι δεν με συνδέει. Μάλλον το τμήμα αυτό πρέπει να μετανομαστεί σε "αγανάκτηση πελατών΄'. Και αναρωτιέμαι (ακόμα) πώς μια μεγάλη εταιρεία χρησιμοποιεί με τέτοιον τρόπο τους πελάτες της; Για τόσο ηλίθιους μας έχουν... Στο 13800 πληρώνεις γύρω στα 25 λεπτά ανά κλήση και βρίσκεις εκπρόσωπο. Επειδή είναι φωνητική πύλη, πρέπει να πεις την κατάλληλη φράση όπως «Εκπρόσωπος», κτλ.
azuli Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) 1 hour ago, thanosga said: Να προσθέσω ότι όσες φορές προσπάθησα να συνδεθώ με κάποιον εκπρόσωπό τους στην εξυπηρέτηση πελατών στο 13800 το ρομποτάκι δεν με συνδέει. Μάλλον το τμήμα αυτό πρέπει να μετανομαστεί σε "αγανάκτηση πελατών΄'. Και αναρωτιέμαι (ακόμα) πώς μια μεγάλη εταιρεία χρησιμοποιεί με τέτοιον τρόπο τους πελάτες της; Για τόσο ηλίθιους μας έχουν... o λογος που δεν σε συνδεει με τη μια ειναι για να παρεις κι αλλες φορες και να χρεωθεις κι αλλα 0.25ε.Σε χρεωνει ειτε συνδεθεις ειτε οχι. Τι νομιζες,δεν θα ταν πονηρος ο βλαχος? Γι αυτο και γω τους εκανα καταγγελια στην ΕΕΤΤ και υποχρεωθηκαν να μου τα γυρισουν.1 ευρω συνολο,δεν ειναι πολλα αλλα ετσι πρεπει να γινεται. Επεξ/σία 4 Ιανουαρίου 2018 από azuli
Moderators matrixxx Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2018 Moderators Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2018 46 λεπτά πριν, philae είπε Αναφέρεις ότι θα αλλάξεις πάροχο σε 2 μήνες. Όταν ξεκινήσεις τη διαδικασία αλλαγής παρόχου, θα λάβεις το τελευταίο τηλεφώνημα από τη Wind που θα προσπαθήσουν να σου αλλάξουν τη γνώμη. Εκείνη τη στιγμή θα έχεις τη δυνατότητα να εκφραστείς με τον πιο ευγενικό τρόπο, κάνοντας αναφορά στο τωρινό αίτημα που έφτιαξες με πολύ κόπο. To bold πιστευω οτι ειναι ειρωνικο-σαρκαστικο, το αντιθετο του ευγενικου εννοεις, ετσι;
Damachi Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) Στον οτε σου απαντανε κιολας με υφος δημοσιου περιπου χ"στηκαμε που φευγετε . Μα εχετε προβλημα που δε μας καθεστε με 50 ευρο το μηνα double play 24 M Συνηθως μετα σε ταραζουν στα τηλεφωνα και τα συγνωμη , πχ αμα ειχες επαγγελματικο εισαι σε κατι σα "fat whale" list που δυσκολα σηκωνεσαι να φυγεις αρα και δεν εχουν λογο να κατεβασουν το παραμικρο Επεξ/σία 4 Ιανουαρίου 2018 από Damachi
philae Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2018 4 λεπτά πριν, matrixxx είπε To bold πιστευω οτι ειναι ειρωνικο-σαρκαστικο, το αντιθετο του ευγενικου εννοεις, ετσι; Είναι πράγματι με ευγενικό τρόπο. Όταν έχεις το πάνω χέρι, δεν χρειάζεται να είσαι επιθετικός. Θα είναι τηλεφωνική κλήση από το τμήμα εκείνο που προσπαθούν με όποιο τρόπο να σε κρατήσουν να μην αλλάξεις πάροχο, κάνοντας έξτρα προσφορές ή ό,τι άλλο. Είναι η δουλειά τους να σε ακούσουν. Να μια υποθετική συνομιλία: Αναφορά σε κείμενο Ο λόγος που θέλω να αλλάξω πάροχο έχει να κάνει με απαράδεκτες ενέργειες της Wind το φθινόπωρο του 2017. Μέχρι τότε ήμουν ένας ευχαριστημένος πελάτης της Wind και είχα προτείνει σε οικείους μου να γίνουν και εκείνοι πελάτες της Wind. Τον Οκτώβρη του 2017, η Wind έκανε μια ελλιπέστατη προσπάθεια ενημέρωσης για τιμολογιακές αυξήσεις. Ήταν ελλιπέστατη διότι είμαι πελάτης που έχει επιλέξει να μην λαμβάνει έντυπο λογαριασμό για σεβασμό προς το περιβάλλον. Η Wind δεν ενημέρωσε με κανένα SMS, email ή μήνυμα στο myWind για τις τιμολογιακές αυξήσεις. Έστειλα αίτημα στη Wind με αριθμό 3847000000 που επιδεικνύω την ελλιπέστατη ενημέρωση και ζήτησα 1) να εξαιρεθεί το συμβόλαιό μου από τις τιμολογιακές αλλαγές μέχρι τη λήξη του ή να αλλάξω πάροχο χωρίς ποινή, 2) να λάβω διαβεβαίωση από τη Wind ότι η ενημέρωση για τιμολογιακές αλλαγές θα βελτιωθεί με τον τρόπο που υποδεικνύω. Η απάντηση που έλαβα ήταν ανεπαρκής για τα δύο ζητήματα. Επικοινώνησα με το 13800 στις χχ/χχ/χχ και συνάδελφός σας ανέφερε ότι τέτοιες πρακτικές ελλιπούς πληροφόρησης κάνουν και άλλοι πάροχοι. Αυτή ήταν μια απαράδεκτη απάντηση και έχει χαθεί η εμπιστοσύνη μου απέναντι στη Wind. Πείτε μου γιατί να παραμείνω στη Wind;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα