ChrisN.S. Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2017 Προσπαθώ να επικοινωνήσω μέσω της φόρμας τους και λαμβάνω διαρκώς το παρακάτω μήνυμα: "Η υποβολή αιτήματος υποστήριξης δεν ολοκληρώθηκε. Παρακαλούμε δοκίμασε ξανά αργότερα." δεν φτάνει που έχουν μόνο την φόρμα σαν μορφή έγγραφης επικοινωνίας αλλά δεν λειτουργεί κιόλας!
moumos Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2017 Με την ευκαιρία του θέματος, έριξα μια ματιά και στην γειτονική Τουρκία να δω και εκεί τι παίζει από τιμές στην σταθερή. Οι τιμές είναι σαφώς χαμηλότερες ωστόσο εκεί υπάρχει όριο δεδομένων! https://bireysel.turktelekom.com.tr/evde-internet/web/kampanyalar/Sayfalar/yuksek-hiz-kampanyasi.aspx Π.χ. οι τιμές ξεκινούν από 12 ευρώ περίπου για ταχύτητα μέχρι 24 mbps και όριο τα 50gb. Τέλος το off topic... Συνεχίστε
philae Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2017 (επεξεργασμένο) Είμαι στη διαδικασία της καταγγελίας όπως περιγράφει στο http://www.eett.gr/opencms/opencms/EETT/Consumer/complaints.html Σύμφωνα με τις οδηγίες της ΕΕΤΤ, έστειλα μήνυμα στη Wind από το https://www.wind.gr/gr/wind/upostirixi/epikoinonia-/forma-epikoinonias/ με στόχο να λάβω γραπτή απάντηση μέσα σε 20 ημέρες. Με την αποστολή μηνύματος, λαμβάνεις άμεσα email από τη Wind με τον μοναδικό αριθμό αναφοράς. Είτε απαντήσει η Wind, είτε δεν απαντήσει, μέσα σε 20 ημέρες θα προχωρήσει η καταγγελία (complaint) στην EETT. Η βάση της καταγγελίας είναι ότι η Wind δεν έκανε ενημέρωσε ικανοποιητικά τους πελάτες της που επέλεξαν να MHN λαμβάνουν τον έντυπο λογαριασμό, με αποτέλεσμα να χάσουν τη διορία για να αποφασίσουν αν θα αλλάξουν πάροχο λόγω αλλαγής σε συμβόλαιο που τρέχει. Έχω έτοιμο αρχείο .doc με σκρινσοτ και τα όλα του που μπορεί να πάρει ο καθένας για να μπει εύκολα στην ίδια διαδικασία. Υπάρχει κόσμος που ενδιαφέρετε να το κάνει; Επεξ/σία 18 Δεκεμβρίου 2017 από philae 1
andreasece Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2017 Θεωρώ ότι είναι χαμένη υπόθεση εφόσον είναι καλυμμένοι από τον νόμο. Εμένα αυτό που με παραξένεψε είναι πως κατάφεραν με μικρές χρεώσεις να αυξήσουν μέχρι και 10€ τον λογαριασμό. Επειδή είχα δει ότι επίκειται αύξηση χρεώσεων, δεν είχα δώσει όμως σημασία επειδή ήταν αστείες (0.50€ για αναγνώριση κλήσεων, 0.22 για αναμονη κλπ). Τελικά όμως κατάφεραν με κάτι περίεργα αναδρομικα και φυσικά τον ΦΠΑ να φτάσουν σε ακραιες τιμές την αύξηση.
panos2000gr Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2017 Θεωρώ ότι είναι χαμένη υπόθεση εφόσον είναι καλυμμένοι από τον νόμο. Εμένα αυτό που με παραξένεψε είναι πως κατάφεραν με μικρές χρεώσεις να αυξήσουν μέχρι και 10€ τον λογαριασμό. Επειδή είχα δει ότι επίκειται αύξηση χρεώσεων, δεν είχα δώσει όμως σημασία επειδή ήταν αστείες (0.50€ για αναγνώριση κλήσεων, 0.22 για αναμονη κλπ). Τελικά όμως κατάφεραν με κάτι περίεργα αναδρομικα και φυσικά τον ΦΠΑ να φτάσουν σε ακραιες τιμές την αύξηση. Καλυμμένοι από το νόμο με ποιο ακριβώς τρόπο είναι? Πώς μπορούν να αποδείξουν ότι εσύ παρέλαβες τον έντυπο λογαριασμό ώστε να ενημερωθείς και μάλιστα εμπρόθεσμα. Μπορεί να έλειπες σε ταξίδι, μπορεί να χάθηκε ο φάκελος, ένα σωρό μπορεί. Απλή αλληλογραφία είναι χωρίς κάποια σύσταση. Αν προχωρήσει η υπόθεση ακόμη και δικαστικά θα πρέπει να έχουν ένα αποδεικτικό επίδοσης υπογεγραμμένο από εσένα. Θα το έχουν; Τους πονηρούς και τους κλέφτες, πρέπει να τους αντιμετωπίζουμε με τα ίδια όπλα. 2
merchenary Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2017 Καλυμμένοι από το νόμο με ποιο ακριβώς τρόπο είναι? Πώς μπορούν να αποδείξουν ότι εσύ παρέλαβες τον έντυπο λογαριασμό ώστε να ενημερωθείς και μάλιστα εμπρόθεσμα. Μπορεί να έλειπες σε ταξίδι, μπορεί να χάθηκε ο φάκελος, ένα σωρό μπορεί. Απλή αλληλογραφία είναι χωρίς κάποια σύσταση. Αν προχωρήσει η υπόθεση ακόμη και δικαστικά θα πρέπει να έχουν ένα αποδεικτικό επίδοσης υπογεγραμμένο από εσένα. Θα το έχουν; Τους πονηρούς και τους κλέφτες, πρέπει να τους αντιμετωπίζουμε με τα ίδια όπλα. Φίλε μπορείς να το στείλεις σε εμένα με ενδιαφέρει η καταγγελία και εμενα 1
philae Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2017 Άλλαξα αυτό που έγραψα παραπάνω. Το σφάλμα της Wind είναι ότι ΔΕΝ ενημέρωσε τους πελάτες που λαμβάνουν ηλεκτρονικό λογαριασμό. Δηλαδή, Δεν έστειλε ενημερωτικό SMS ενώ στέλνει SMS για πληρωμή λογαριασμού Δεν έστειλε ενημερωτικό email ενώ στέλνει email με το λογαριασμό Δεν έστειλε ενημερωτικό γράμμα με το ταχυδρομείο Δεν ενημέρωσε στη σελίδα του myWind ενώ ενημερώνει για άλλα ζητήματα μόλις συνδεθείς. Πιστεύω ότι υπάρχει βάση για καταγγελία. 1
panos2000gr Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2017 Φίλε μπορείς να το στείλεις σε εμένα με ενδιαφέρει η καταγγελία και εμεναΙσχυρίζονται ότι παρέλαβα τον λογαριασμό με την σχετικη ενημέρωση των αυξήσεων την τάδε του μηνός. Με την σειρά μου τους ζήτησα να μου αποστείλουν το αποδεικτικό επίδοσης με την υπογραφή μου. Αναμένω και θα αναμένω γιατί απλά δεν υπάρχει. Και η πλάκα είναι οτι στην περίπτωση μου όντως δεν έχω παραλάβει αυτόν τον λογαριασμό. Θα περιμένω το 20μερο που τους δίνει ο νόμος να μου απαντήσουν και θα προχωρήσω στην σχετική καταγγελία. Άλλαξα αυτό που έγραψα παραπάνω. Το σφάλμα της Wind είναι ότι ΔΕΝ ενημέρωσε τους πελάτες που λαμβάνουν ηλεκτρονικό λογαριασμό. Δηλαδή, Δεν έστειλε ενημερωτικό SMS ενώ στέλνει SMS για πληρωμή λογαριασμού Δεν έστειλε ενημερωτικό email ενώ στέλνει email με το λογαριασμό Δεν έστειλε ενημερωτικό γράμμα με το ταχυδρομείο Δεν ενημέρωσε στη σελίδα του myWind ενώ ενημερώνει για άλλα ζητήματα μόλις συνδεθείς. Πιστεύω ότι υπάρχει βάση για καταγγελία.Δεν έχεις καμία υποχρέωση να μπαίνεις στην σελίδα της wind και να διαβάζεις ανακοινώσεις. Δεν έχεις καμία υποχρέωση να ξεψαχνιζεις τον κάθε λογαριασμό και τα ψιλά γράμματα για το αν επίκεινται αυξήσεις, αφού έχεις υπογραφεί ήδη συμβόλαιο. Αν τροποποιήσουν μονομερώς τους όρους του συμβολαίου ΟΦΕΙΛΟΥΝ να σε ενημερώσουν με τρόπο υπεύθυνο και νόμιμο και όχι χρησιμοποιώντας τρικ και τακτικές που παραπέμπουν άλλου. Όπως και να έχει αυτοί ΟΦΕΙΛΟΥΝ να αποδείξουν ότι σε έχουν ενημερώσει και όχι εσύ. 1
silverado Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2017 Καλυμμενοι ειναι απο τον νομο, σε ενα κρατος που φροντιζει να δινει καλυψη στους απατεωνες.
AristidisZ Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2017 Btw και η Cosmote κάνει αυξήσεις (στην κινητή) Σημαντικό να γνωρίζετε: Από 15/01/18 αυξάνονται τα ενσωματωμένα ΜΒ του προγράμματός σας για πλοήγηση στο Ιnternet από 100 σε 400 ΜΒ και παράλληλα το ονομαστικό μηνιαίο σας πάγιο αυξάνεται από 22,40 σε 24,15 ευρώ συμπ. ΦΠΑ και τέλους συνδρομητών κινητής τηλ. 12%. Το πάγιο επιβαρύνεται με υψηλότερο τέλος συνδρομητών κινητής τηλεφωνίας εάν το ύψος του μηνιαίου λογαριασμού (προ ΦΠΑ) ανέλθει σε κλίμακα στην οποία εφαρμόζεται υψηλότερο τέλος (δείτε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το τέλος στο https://www.cosmote.gr/fk).Έχετε το δικαίωμα καταγγελίας της σύμβασής σας αζημίως (εξαιρούνται τυχόν υπόλοιπα επιδότησης τερματικού εξοπλισμού), εντός 1 μηνός από την ενημέρωσή σας με το παρόν.
panos2000gr Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2017 Καλυμμενοι ειναι απο τον νομο, σε ενα κρατος που φροντιζει να δινει καλυψη στους απατεωνες. Εγώ δεν πρόκειται να τους κάνω την χάρη πάντως. Για ηθικούς και μονο λόγους. Δεν θα με πονέσουν τα 2-3 ευρώ το μήνα αλλά δεν ανέχομαι να μου τα παίρνουν από την τσέπη με το έτσι θέλω. Αν σαν πολίτες ανεχόμαστε τέτοιες καταστάσεις θα ακολουθήσουν και άλλες παρόμοιες . 7
philae Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2017 Καλυμμενοι ειναι απο τον νομο, σε ενα κρατος που φροντιζει να δινει καλυψη στους απατεωνες. Αυτό είναι λάθος, και είναι τέτοιες αντιλήψεις που κάνουν τις εταιρίες να εκμεταλλεύονται τον κόσμο. 2
silverado Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2017 Αυτό είναι λάθος, και είναι τέτοιες αντιλήψεις που κάνουν τις εταιρίες να εκμεταλλεύονται τον κόσμο. Οτι αντιληψη και να εχει ο καθενας, οταν υπαρχουν σωστοι και ξεκαθαροι νομοι, κανενας δεν μπορει να εκμεταλλευτει τον κοσμο.
stelrp Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2017 Όταν είναι για να υπογράψεις συμβόλαιο είναι με όλους τους τύπους και τους κανόνες , υπογραφή σε κάθε σελίδα φωτοτυπίες εγγράφων ταυτοποίησης , courier κλπ. Όταν είναι να γίνει η αλλαγή γίνεται δια "ψιθύρων επικοινωνίας". Κανονικά αλλαγή σε συμβόλαιο πρέπει να γίνεται με τον ίδιο τρόπο που συνήφθη η αρχική σύμβαση, δια πρόσθετης πράξης τροποποίησης με υπογραφές courier κλπ. Έτσι λένε τα χρηστά συναλλακτικά ήθη και εκεί πρέπει να εστιάσουμε την υπεράσπιστικη γραμμη, οποιοσδήποτε άλλος τρόπος "γνωστοποίησης" είναι μη αποδεκτός ως πονηρός και ύπουλος. Επίσης είναι απαραδεκτη πρακτική (εδω και χρόνια; κοινή σε όλες τις εταιρείες πια) να μην μπορείς να στείλεις email ή φαξ αλλά μόνο μέσω φόρμας επικοινωνιας. (που δεν παρέχει καμία σιγουριά "πρωτοκόλλου"). Επίσης όλα τα τηλέφωνα επικοινωνίας και εξυπηρέτησης χρεώνονται! Εγώ πάντως χρησιμοποιώ συστημένες επιστολές με αποδεικτικό επίδοσης και μετά σκαναρισμα και εμεηλ στην ΕΕΤΤ. Όταν πάντως συνομιλατε με την τηλεφωνική "εξυπηρέτηση" να ζητάτε να μαθαίνετε τον α/α του περιστατικού σας και το όνομα του ατόμου που μιλάτε. 3
philae Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2017 Έλαβα απάντηση από τη Wind για το αίτημά μου . Τώρα είναι η ώρα να το μελετήσω και να αποφασίσω. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα