anivas11 Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2017 Όπως και νάχει, από δω και πέρα δεν μπορούν να κάνουν τέτοιες αυξήσεις. Η αύξηση ήταν τέτοια που δεν συμφέρει να αλλάξεις πάροχο. Εξακολουθούν να είναι φτηνοί. Η ποιότητα των υπηρεσιών τους (VDSL) τουλάχιστον για μένα είναι καλή. Η πλάκα είναι ότι τουλάχιστον μια φορά την βδομάδα με παίρνουν στο κινητό να μου πουλήσουν σύνδεση ...
philae Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2017 Και παλαιότερα έκαναν αυξήσεις και τις αποδέχτηκα. Τότε έπαιρνα τον έντυπο λογαριασμό και διάβασα για τις αυξήσεις εκ των προτέρων. Έχω την εντύπωση ότι τότε έστειλαν SMS. Αν είναι κανείς παλιός πελάτης (πριν 2-3 χρόνια) της Wind και κρατάει τα SMS που λαμβάνει, είναι καλό να δει αν υπάρχει τέτοιο SMS. Γιατί τώρα δεν υπήρξε. Τέτοιες λεπτομέρειες είναι σημαντικές αν είναι να γίνει καταγγελία. Η καταγγελία μέσω ΕΕΤΤ γίνεται από τη σελίδα http://www.apps.eett.gr/complaints/Complaint.seam Εδώ γράφει ότι πρέπει να έχει υπάρξει πρώτα επικοινωνία με τον πάροχο για το ζήτημα και αν δεν υπάρξει επίλυση του ζητήματος, τότε κάνεις την καταγγελία. Δεν έχει νόημα να κάνεις κατευθείαν καταγγελία στην ΕΕΤΤ χωρίς να επικοινωνήσεις με τον πάροχο.
MiJ16 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2017 Μπορεί κάποιος να δοκιμάσει να στείλει ένα μύνυμα μέσω της φόρμας του site της wind; Προσπαθώ να τους απαντήσω στο email κονσέρβα που μου έστειλαν και μου βγάζει οτι δεν μπορεί να καταχωρηθεί το αίτημα μου εδώ και 2 μέρες. Θα με πείτε συνομοσιολόγο, αλλά υποπτέυομαι πουστιά...
Physics_Rulez Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2017 Διάλεξε άλλο θέμα στο πρόβλημα που έχεις και θα το πάρει.
ChrisN.S. Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2017 Από μόνο του το γεγονός πως ο μόνος τρόπος επικοινωνίας με την Wind είναι μέσω μιας φόρμας επικοινωνίας της κακιάς ώρας και δεν υπάρχει πουθενά ένα email νομίζω τα λέει όλα. 1
MiJ16 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2017 Διάλεξε άλλο θέμα στο πρόβλημα που έχεις και θα το πάρει. Είχες δίκιο. Άρα αν ανοίξεις ένα θέμα και σου απαντήσουν, δεν έχεις την δυνατότητα να τους απαντήσεις πίσω...
DAIDALUS0084 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2017 οι ανθρωποι ειναι τραγικοι , τους πηρα τηλεφωνο και ειπα οτι αυτα τα πραγματα ειναι ανεπιτρεπτα και θελω να αποχωρησω λογω των συνεχων αυξησεων στα ορια της κοροιδιας η απαντηση του υπαλληλου ηταν απο την στιγμη που περασε ενας μηνας απο την ανακοινωση των αυξησεων μας δεν μπορειται να κανετε τιποτα ουτε λυση του συμβολαιου γιατι θα χρεωθειτε την ποινη προεξοφλησης δηλαδη στην ουσια καθεστως πληρους εκμεταλευσης.... οταν ομως εκλεισα το τηλεφωνο μεσα στα νευρα για ολα αυτα εψαξα να δω ποτε ειχα κανει την συνδεση και ευτυχως ανακαλυψα οτι σε 20 μερες συμπληρωνω 2 χρονια οποτε μπορω να παω οπου θελω , το ερωτημα μου ειναι το εξης επειδη σκεφτομαι για vodafone υπαρχει κανενας σας να γνωριζει κανεναν εξωτερικο συνεργατη τους που να δινει καλες προσφορες για νεα συνδεση...?
Super Moderators Thresh Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2017 Super Moderators Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2017 Άνοιξε topic στη ανάλογη κατηγορία του forum?
DAIDALUS0084 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2017 τωρα αμα σας πω οτι δεν βρισκω την αναλογη κατηγορια... Λογικα καπου υπαρχει θεμα που γραφει συνδεση vodafone αλλα δεν το βρισκω....
Super Moderators Thresh Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2017 Super Moderators Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2017 Συνδέσεις VDSL & ADSL?
pntzamilis Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2017 Μακριά από wind. Κάνω εμπροθεσμα καταγγελία και αίτημα ακύρωσης του συμβολαίου γιατί αύξησαν τις χρεώσεις. Το στέλνω μέσω της φόρμας που λες μαζί με συνημμένο pdf όπου είχα αναλυτικά την καταγγελία, αντίγραφο ταυτότητας και αντίγραφο τελευταίου λογαριασμού. Στο αίτημα ζητούσα να μου εκδώσουν τελικό λογαριασμό με την χρέωση της υπηρεσίας μέχρι την ημερομηνία καταγγελίας. Πέρασε μια εβδομάδα χωρίς απάντηση. Στέλνω δεύτερο αίτημα ξανά μέσω της φόρμας αναφέροντας το πρώτο. Πέρασαν 10 μέρες χωρίς απάντηση. Στο μεταξύ εκδίδουν νέο λογαριασμό στο οποίο με χρεώνουν πάγια για τον επόμενο μήνα, που εγώ δεν ήθελα να χρησιμοποιήσω αφού είχα κάνει αίτημα ακύρωσης. Τελικά, 22 μέρες μετά από το αρχικό αίτημα με παίρνουν τηλέφωνο στο σπίτι, όχι στο κινητό ούτε μήνυμα στο email. Τυχαία βρισκόμουν σπίτι και το σήκωσα και με ενημέρωσαν ότι η καταγγελία πρέπει να γίνει σε κατάστημα και ότι καταγγελία δεν σημαίνει και ακύρωση γραμμής, ενώ είχα ζητήσει και τα δύο και τους είχα στείλει και ταυτότητα που ζητάνε...Στο ερώτημα γιατί με ενημέρωσαν 22 μέρες μετά δεν απάντησαν. Όπως επίσης δεν απάντησαν γιατί πρέπει να πάω σε κατάστημα... Ήταν να χάσω το απόγευμα μου... Αποτέλεσμα των παραπάνω να μου έχουν χρεώσει έναν λογαριασμό που δεν θα έκανα. Φυσικά εκνευρίστηκα και μέχρι τώρα δεν έχω πληρώσει...έχουν βάλει και φραγή στη γραμμή. Α και το τελευταίο, γραμμή που έχει φραγή δεν ακυρώνεται, άρα πρώτα πρέπει να πληρώσω όσα ζητάνε και μετά να ακυρωθεί η γραμμή. Αυτά με την wind... Το σήριαλ συνεχίζεται...Στις 14 Δεκεμβρίου τους πλήρωσα τους 2 λογαριασμούς που εκκρεμούσαν και στο καπάκι δέχομαι μήνυμα ότι εκδόθηκε ο από 10 Δεκεμβρίου (!!!) λογαριασμός στον οποίο με χρεώνουν 14,11 ευρώ για τέλος διατήρησης σύνδεσης!!! Έλεος βρε παιδιά, τι είναι τούτοι; Με δική τους υπαιτιότητα μου διατηρούν τη γραμμή ενώ εγώ θέλω να την ακυρώσω (φραγμένη γραμμή δεν ακυρώνεται) και μου χρεώνουν και τέλος διατήρησης;;; Τους έστειλα μήνυμα μέσω φόρμας στο mywind και κλασσικά ακόμα περιμένω... Μακριά............
gpapadakis Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2017 Μα για αυτο βγηκε η φαμπρικα με τα μακροχρονια 2ετη συμβολαια. Να δεσμευσουμε τον πελατη με αρχικη χαμηλη τιμη και μετα να βαραμε αυξησεις, να τον απειλουμε με τελη διακοπης ωστε να μη φευγει.
azuli Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2017 gi ay Μα για αυτο βγηκε η φαμπρικα με τα μακροχρονια 2ετη συμβολαια. Να δεσμευσουμε τον πελατη με αρχικη χαμηλη τιμη και μετα να βαραμε αυξησεις, να τον απειλουμε με τελη διακοπης ωστε να μη φευγει. γι αυτο εχουμε και τις αιτησεις φορητοτητας 1
christosvoul Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2017 Καλησπέρα παιδιά Την ίδια προσφορά μου έδωσε και πριν μια βδομάδα η νόβα (πρώην φορθνετ) αλλά από φίλο σε κοντινό κατάστημα που τα λέμε μου είπε ότι ακόμα σε πολλές περιοχές δεν υπάρχουν τέτοιες ταχύτητες εγώ ας πούμε είμαι νικαια...όποτε αναγκαστικά περιμένουμε μέχρι Απρίλιο με Μάιο που θα περάσουνε τις γραμμές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα