Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ναι άστα.. ούτε vdsl δε βλέπω.

με wind 24 10 πιάνω και με λίγο tweak πάω 12.

 

Είχα δοκιμάσει παλιά και VDSL ΟΤΕ 30άρι αλλά μου συγχρόνισε στα 8(!) οπότε το έκοψα!

 

Τώρα με Wind θα ήθελα να έχω καλύτερη ταχύτητα αλλά γενικά ευχαριστημένος είμαι, δεδομένου ότι δεν έχω θέμα αποσυνδέσεων.

 

εγω ειμαι πανω απο το γηροκομειο και με vdsl Cyta απο ΑΚ ,περιπου στα 900μ απο ΑΚ εχω 20mbit. Προς το παρον το αφηνω ετσι και περιμενω.

  • Απαντ. 280
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

μα δεν ειχαμε καμμια ενημερωση δεν ειχα καν λογαριασμο εμενα μου ερχετε εισερχομενο μυνημα να φανταστεις και πηγαινω και πληρωνω γιατι οι λογαριασμοι ερχονται μαζεμενοι οποτε τους καπνισει....

μα δεν ειχαμε καμμια ενημερωση δεν ειχα καν λογαριασμο εμενα μου ερχετε εισερχομενο μυνημα να φανταστεις και πηγαινω και πληρωνω γιατι οι λογαριασμοι ερχονται μαζεμενοι οποτε τους καπνισει....

Υπήρχε ενημέρωση και στο site της εταιρείας και στους λογαριασμούς που λαμβάνουμε απλά θελει να τους διαβάζουμε και να μην κοιτάμε μόνο το "ποσό πληρωμής" . 

Δημοσ.

υπαρχει λογος να καθομαι να διαβαζω το site της καθε εταιριας η να ξεψαχνιζω τον λογαριασμο? δεν νομιζω οτι ολοι εχουμε χρονο για τετοια πραγματα σε μια τοσο δυσκολη εποχη που προσπαθουμε να τα βγαλουμε περα, οταν η εταιρια απλα θελει να στα αρπαξει βρισκει τροπο το θεμα ειναι εμεις πως μπορουμε να ξεφυγουμε γιατι δεν ειναι τοσο θεμα χρηματων αλλα νοοτροπιας αυτος που σε κοιταει σαν αρπακτικο αν καθεσαι και δεν μιλας θα το κανει και και θα το ξανακανει και με καθε τροπο θα σε κλεβει νομοτυπα....

  • Like 4
  • Super Moderators
Δημοσ.

υπαρχει λογος να καθομαι να διαβαζω το site της καθε εταιριας η να ξεψαχνιζω τον λογαριασμο?

Ναι για να μπορείς να κάνεις καταγγελία σύμβασης ώστε να πας σε άλλο πάροχο που δίνει το ίδιο πάνω κάτω πακέτο σε χαμηλότερη τιμή.

 

Πλέον μετά τις 6 Δεκεμβρίου υπάρχει μεγαλύτερη προστασία. Δεν επιτρέπεται αλλαγή τιμών ή χαρακτηριστικών πακέτου αν ισχύει η ορισμένου χρόνου σύμβαση κι αν είσαι σε αορίστου χρόνου δίνει 3 μήνες αντί για 1 που ίσχυε μέχρι τώρα.

  • Like 2
Δημοσ.

Δηλαδή τα επίσημα έντυπα που λαμβάνεις από ΔΕΚΟ -Τράπεζες - ΕΦΟΡΙΑ κλπ δεν τα διαβάζεις ;

 

Μαλλον κακώς κάνεις. Οι εταιρείες εχουν στόχο το κέρδος (και έτσι πρέπει) και για να το πετύχουν αναπροσαρμόζουν την τιμολογιακή τους πολιτική όποτε θέλουν. Το ιδιο κανουν και οι Τράπεζες, τα σουπερ μαρκετ, τα καταστήματα κλπ...

 

Από κει και πέρα εμείς πρέπει να έχουμε το νου μας και να αντιδρούμε ανάλογα όπως σου αναφέρθηκε παραπάνω.. 

 

Δικαιολογίες για μη ύπαρξη χρόνου για να δουμε ενα bill statement  δεν στέκουν (Ευκολα ας πούμε βρίσκουμε χρόνο για να ξοδεύουμε ώρες στα social media & στα forums)

Δημοσ.

Δηλαδη οι εταιριες στηριζουν το κερδος τους στις μονομερεις αλλαγες τις οποιες ανακοινωνουν με τροπο πονυρο ωστε να μην το αντιληφθουμε και να μην εχουμε το δικαιωμα λυσης του συμβολαιου και αυτο ειναι  κατι θεμιτο που πρεπει να το δεχομαστε?Ακομα και αυτες μακροπροθεσμα χαμενες θα ειναι βεβαια εχουν την καλυψη οτι απο την στιγμη που λειτουργουν σαν καρτελ δεν εχει διεξοδο ο καταναλωτης ολες ιδιες τιμες εχουν .... Το θεμα ειναι οτι καπως πρεπει να αντιδρασουμε, μια συμβαση πρεπει να διεπεται απο γενικους ορους που να εξασφαλιζουν και τους 2 σε καθε περιπτωση εδω περα βλεπουμε οτι οι οροι γινονται λαστιχο σε καθε ευκαιρια...

  • Like 3
  • Super Moderators
Δημοσ.

Το θεμα ειναι οτι καπως πρεπει να αντιδρασουμε, μια συμβαση πρεπει να διεπεται απο γενικους ορους που να εξασφαλιζουν και τους 2 σε καθε περιπτωση εδω περα βλεπουμε οτι οι οροι γινονται λαστιχο σε καθε ευκαιρια...

Πλέον δεν θα χρειάζεται, ο νέος κανονισμός της ΕΕΤΤ θα προστατεύει τα συμβόλαια ορισμένου χρόνου. Για τις μέχρι τώρα αλλαγές υπάρχει φαντάζομαι η δικαστική οδός, το τι αποτέλεσμα όμως θα έχει είναι άλλου παπά ευαγγέλιο.

Δημοσ.

Εντελώς καταχρηστικό είναι να υφίσταται η έννοια του χρονικού διαστήματος για την καταγγελία της σύμβασης από τη μεριά του πελάτη

 

Δηλαδή γιατί να μη μπορώ να την καταγγείλω ανά πάσα στιγμή εφόσον έχει γίνει μονομερής αλλαγή όρων και να πρέπει να υπάρχει ένα ορισμένο χρονικό διάστημα πέραν του οποίου δε δικαιούμαι να υπαναχωρήσω της σύμβασης ;

 

Είναι το ίδιο σα να στείλω ένα email εγώ στο [email protected] και να λέω 

 

"από σήμερα εγώ θα σας πληρώνω 1 ευρώ το μήνα. Σε περίπτωση που δε μου απαντήσετε σε 3 ώρες θεωρώ ότι κάνατε το αίτημά μου δεκτό"

  • Like 8
Δημοσ.

Εντελώς καταχρηστικό είναι να υφίσταται η έννοια του χρονικού διαστήματος για την καταγγελία της σύμβασης από τη μεριά του πελάτη

 

Δηλαδή γιατί να μη μπορώ να την καταγγείλω ανά πάσα στιγμή εφόσον έχει γίνει μονομερής αλλαγή όρων και να πρέπει να υπάρχει ένα ορισμένο χρονικό διάστημα πέραν του οποίου δε δικαιούμαι να υπαναχωρήσω της σύμβασης ;

 

Είναι το ίδιο σα να στείλω ένα email εγώ στο [email protected] και να λέω 

 

"από σήμερα εγώ θα σας πληρώνω 1 ευρώ το μήνα. Σε περίπτωση που δε μου απαντήσετε σε 3 ώρες θεωρώ ότι κάνατε το αίτημά μου δεκτό"

 

Νομιζω τα ειπες ολα, ακριβως ετσι ειναι τα πραγματα μονα ζυγα δικα τους, γιατι ετσι γουσταρουν.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η ερωτηση ειναι μια

οι αλλες 3-4 εκαναν τετοιες αλλαγες?

Πριν κατι μηνες ναι...

https://mediagr.wordpress.com/2017/03/27/αυξάνουν-όλοι-μαζί-τις-τιμές-της-τηλε/amp/

https://www.thepressproject.gr/article/107951/I-Vodafone-auksanei-monomeros-tis-xreoseis-alla-auto-as-meinei-metaksu-mas

 

Παμε τωρα στα βασικα αν φυγεις θα σε χρεωσουν κανα 50ε (τελος αποδεσμευσης)και για να πας σε αλλη εταιρεια κανα 40ε ακομη για τελη ενεργοποιηση/μεταφορα...

Ακομη και αν γλυτωσεις ενα απο τα 2 δεν σε συμφερει να φυγεις :P

Οποιος θελει vdsl εχω την εντυπωση οτι η wind δεν εχει bandwidth και ας μοιραζει ταχυτητες 50 100 200

Επεξ/σία από kage
Δημοσ.

Αν παω σε αλλο παροχο και δεν πληρωσω το ποσο που ζητουν τα λαμογια (wind) τι επιπτωσεις θα εχω ;  

Να επισημανω οτι η ανανεωση του συμβολαιου μου εγινε τηλεφωνικα (καταγραφη ομιλιας)  χωρις καποια υπογραφη, αν αυτο παιζει καποιο ρολο.

Δημοσ.

Eγω θεωρω σαν μια πιθανη λυση να μαζευτουμε καποιοι συνδρομιτες που αντιδρουμε σε αυτη την κοροιδια να κανουμε ολοι μαζι αιτηση φορητοτητας και να στειλουμε και ολοι μαζι ενα mail στην κλεφτο wind kai sthn ΕΕΤ δηλωνοντας οτι δεν αποδεχομαστε την μονομερη τροποποιηση της συμβασης με αυτο τον τροπο που γινεται συνεχεια και οτι δεν αναγνωριζουμε το πλασματικο παραθυρο του ενος μηνα λυσης συμβολαιου αν ειμαστε παραπανω απο 2-3-4 ατομα τοτε και παραπανω ισχυ θα εχει η διαμαρτυρια μας και στην καινουρια εταιρια που θα παμε για φορητοτητα θα πετυχουμε πολυ καλυτερη προσφορα και η wind θα το σκεφτει 2 φορες αν θελει να φυγουμε απο συνδρομητες.

Δημοσ.

Δηλαδή τα επίσημα έντυπα που λαμβάνεις από ΔΕΚΟ -Τράπεζες - ΕΦΟΡΙΑ κλπ δεν τα διαβάζεις ;

 

Δικαιολογίες για μη ύπαρξη χρόνου για να δουμε ενα bill statement  δεν στέκουν (Ευκολα ας πούμε βρίσκουμε χρόνο για να ξοδεύουμε ώρες στα social media & στα forums)

 

Οποιαδήποτε ενημέρωση που δεν πραγματοποιήθηκε με συστημένη επιστολή ή ηχογραφημένη συνομιλία μέσω της γραμμής εξυπηρέτησης της εταιρείας είναι σαν να μην υπάρχει.

Οτι και να σας λενε οποιαδήποτε στιγμή σπάτε το συμβόλαιο και δεν πληρώνετε απολύτως τίποτα!!!! Δεν τους συμφέρει ούτε καν να κινηθούν δικαστικά γιατί το κόστος είναι δυσανάλογο και η δικαίωσή σας κάτι παραπάνω απο σίγουρη.

Δημοσ.

Μου απάντησαν με το mail κονσέρβα και ανταπατησα α απομαγνητοφωνήσουν τη συνομιλία μας κατά την διάρκεια της ανανέωσης της σύμβασης και να μου υποδείξουν σε ποιο σημείο αναφέρονται στο δικαίωμα της wind να τροποποιεί το συμβόλαιο.

 

Όπου βγει..

Δημοσ.

Με πηραν σημερα τηλ. να μου κανουν και προσφορα για fiber προγραμμα... Τα ακουσε ο πωλητης χωρις να φταιει ο ιδιος.... :whistle:

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...