Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλημερα .Πηγα χθες το Honda CRV με υγραεριο για ελεγχο για λαμπακι μηχανης και το διαγνωστικο και σε βενζινη και σε υγραεριο εδειχνε απο 25-35% .

 

Μου ειπε οτι επεπε να ειναι απο -5 εως +5 και υπαρχει γενικοτερο προβλημα ου θελει ψαξιμο .Πρωτη φοα ακουσα για αυτη την ενδειξη .

 

Ξερει καποιος κατι ? Ευχαριστω.

Δημοσ.

τι ειναι αυτο το ποσοστο;αυξημενη καταναλωση σε σχεση με τι;με την μεταξυ τους καταναλωση;με την καταναλωση που υπολογισαν για απολυτα νουμερα ανα καυσιμο;τι ειπαν;τα περι γενικοτερου προβληματος που θελει ψαξιμο,τα λενε οταν δεν ξερουν την τυφλα τους ή θελουν να βγαλουν τα εξοδα των εορτων,ή συνηθως και τα δυο............ας προσλαβουν και κανα ντετεχτιβ.προτεινω μονκ..........

Δημοσ.

αν ειναι τιμες του προγραμματος,απαντηση μπορει να δωσει καποιος που γνωριζει το προγραμμα.αλλα αν ειναι πληρως παραμετροποιησιμο το προγραμμα,που λογικα ειναι διοτι το χρυσοπληρωσες και το διαφημηζεις,ειναι υποθεση δεκαλεπτου να το σεταρουν.τι ΄΄γενικοτερο προβλημα που θελει ψαξιμο΄΄ και μαντολες λενε;να επιστρεψουν τα χρηματα αν δεν μπορουν.

  • Like 1
Δημοσ.

Δεν εχω περασει κανενα προγραμμα και δεν εχω πληρωσει ουτε ενα ευρω .

 

Απλα η καταναλωση ειναι πολυ υψηλη στο αυτοκινητο και μου ειπαν οτι οφειλεται στο υψηλο ποσοστο που βγαζει το διαγνωστικο και θελει ψαξιμο .

Δημοσ.

το προγραμμα ειναι αυτο που παει με το κιτ,και τον εγκεφαλο του κιτ,που ελεγχει τα μπεκια.αν το χρυσοπληρωσες ολο το κιτ,ειναι μεσα.εσυ με τι νομιζεις οτι επικοινωνει το διαγνωστικο για να δωσει τα νουμερα.υπαρχει και η πιθανοτητα βεβαια να χρησιμοποιουν τον εγκεφαλο του οχηματος για να δωσουν τους παλμους και στα μπεκ του αεριου,αλλα τοτε δεν θα μπορουσαν να διαχωρησουν τα ποσοστα σε βενζινη και αεριο.

   αν εβαζες πρωτης γενιας αεριο,δεν ειχε εγκεφαλο.αλλα και δεν το χρυσοπληρωνες,αλλα και θα εκαιγε περισσοτερο

 

σε αυτην την σελιδα πχ

http://brc.gr/product/sequent-alba/

βλεπεις ενα κιτ αεριου,και γραφει στα χαρακτιριστικα  lpg ecu.αυτος ειναι ο εγκεφαλος του κιτ,και για να επικοινωνισει με εναν υπολογιστη,χρειαζεται ενα προγραμμα στον υπολογιστη.μεσα απο αυτο το προγραμα,μπορουν να δουν την λειτουργια και να σεταρουν το κιτ.αν τους πεις οτι θελεις να το σκιζεις στα γκαζια με αεριο,θα δωσουν μεγαλυτερη διαρκεια παλμου,για να ψεκασει περισοτερο αεριο,σε συγκεκριμενες στροφες ή και σε ολες......αν καιει πολυ,μειωνουν διαρκεια κλπκλπκλπ..........μπορουν να το σεταρουν ανετα......το βασικο θεμα τους ειναι πως να παρουν το χρημα χωρις να φανει οτι ειναι δουλεια του πενταλεπτου..........

Δημοσ.

τα trims ειναι τα long term fuel trim και short term fuel trim και πανε ανα bank κυλινδρων και εχουν να κανουνε με το μιγμα (lean - rich).

το short term STFT ειναι το στιγμιαίο και καλα ενώ το long term LTFT ειναι αυτο που μαθαίνει η ecu στο χρόνο.

 

LTFT > 15% σημαινει οτι εχει αυξηθεί η βενζίνη στο μίγμα για κάποιον λόγο.

με επιφύλαξη αυτά.

  • Like 3
Δημοσ.

Ο εγκαταστατης υγραεριου που το ειδε μου προτεινε να μου αλλαξει τι kit υγραεριου απο NIGS σε OMVL με κοστος 350 ευρω  το οποιο θα πληρωσω σε 3 μηνες αν δω σημαντικη διαφορα στην καταναλωση πανω απο 10% και δεν εχω τα προβληματα με το λαμπακι μηχανης .

 

Αλοιως μου ξαναβαζει το δικο μου αν και το θεωρει αδυνατον να μην εχω διαφορα και δεν πληρωνω ουτε ενα ευρω. Θα μεινει μονο η δεξαμενη και οι πνευμονες απο το παλιο .

Δημοσ.

τα trims ειναι τα long term fuel trim και short term fuel trim και πανε ανα bank κυλινδρων και εχουν να κανουνε με το μιγμα (lean - rich).

το short term STFT ειναι το στιγμιαίο και καλα ενώ το long term LTFT ειναι αυτο που μαθαίνει η ecu στο χρόνο.

 

LTFT > 15% σημαινει οτι εχει αυξηθεί η βενζίνη στο μίγμα για κάποιον λόγο.

με επιφύλαξη αυτά.

 

Ναι αυτα τα δυο ηταν το ενα 25% και το αλλο 35%

Το διαγνωστικό ήταν του εγκαταστάτη υγραερίου ή συνεργείου Honda;

 

Του εγκατασταη υγρεριου (οχι αυτου που το εβαλα πριν 5 χρονια) αλλα ειπε θα το βαλει και σε διαγνωστικο της Honda .

Δημοσ.

Εγώ θα περίμενα και την διάγνωση από Honda τότε, πριν αρχίσω τα σενάρια κ το ψάξιμο. Μπορεί να μην διαβάζει σωστά το δικό του ή να θέλει ενημέρωση κτλ.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλημερα .Πηγα χθες το Honda CRV με υγραεριο για ελεγχο για λαμπακι μηχανης και το διαγνωστικο και σε βενζινη και σε υγραεριο εδειχνε απο 25-35% .

 

Μου ειπε οτι επεπε να ειναι απο -5 εως +5 και υπαρχει γενικοτερο προβλημα ου θελει ψαξιμο .Πρωτη φοα ακουσα για αυτη την ενδειξη .

 

Ξερει καποιος κατι ? Ευχαριστω.

Καλησπέρα.

Πολύ σωστά είπε ο εγκαταστάτης για τις συγκεκριμένες ενδείξεις.

Τουλάχιστον σε εσάς ανάβει και το λαμπάκι μηχανης και σας προειδοποιεί.

Εγω ψαχνομουν καιρό γιατι δεν αναβε το λαμπάκι(Check)

Το λαμπάκι μηχανής ανάβει γιατί οι τιμές short term fuel trim

είναι πάνω απο 20% ανα περιοχες (φορτιο-στροφες) και ανάβει ο αισθητηρας λάμδα.

Πλέον εμένα οι τιμές εμένα κυμαινονται απο -5 εως +5 με σωστή ρυθμιση.

Όταν εννοεί αλλαγή κιτ εννοεί πνεύμονα και εγκέφαλο ή μόνο εγκέφαλο του συστηματος.

Εγω τη ρυθμιση την έκανα μαζί με WideBand

To WideBand  lamda sensor είναι ένας αισθητήρας λ μεγάλης ακρίβειας που μας επιτρέπει να βλέπουμε την αναλογία του μείγματος σε ολο το φάσμα στροφών

Επεξ/σία από meletis_m
  • Like 1
Δημοσ.

Καλησπέρα.

Πολύ σωστά είπε ο εγκαταστάτης για τις συγκεκριμένες ενδείξεις.

Τουλάχιστον σε εσάς ανάβει και το λαμπάκι μηχανης και σας προειδοποιεί.

Εγω ψαχνομουν καιρό γιατι δεν αναβε το λαμπάκι(Check)

Το λαμπάκι μηχανής ανάβει γιατί οι τιμές short term fuel trim

είναι πάνω απο 20% ανα περιοχες (φορτιο-στροφες) και ανάβει ο αισθητηρας λάμδα.

Πλέον εμένα οι τιμές εμένα κυμαινονται απο -5 εως +5 με σωστή ρυθμιση.

Όταν εννοεί αλλαγή κιτ εννοεί πνεύμονα και εγκέφαλο ή μόνο εγκέφαλο του συστηματος.

Εγω τη ρυθμιση την έκανα μαζί με WideBand

To WideBand  lamda sensor είναι ένας αισθητήρας λ μεγάλης ακρίβειας που μας επιτρέπει να βλέπουμε την αναλογία του μείγματος σε ολο το φάσμα στροφών

 

Καλημερα .Πνευμονες δεν χρειαζετα μου ειπε γιατ εχω πολυ λιγα χιλιομετρα . 40.000 απο τα 81000 συνολικα.

Δημοσ.

Καλημερα .Πνευμονες δεν χρειαζετα μου ειπε γιατ εχω πολυ λιγα χιλιομετρα . 40.000 απο τα 81000 συνολικα.

Λογικά ο πνεύμονας μπορεί να ανταπεξελθει σωστα στην ισχυ του κινητηρα.

Τοτε δεν υπάρχει πρόβλημα, να γνωριζετε στις 80.000 με 100.000 χλμ ο πνεύμονας ειτε χρειαζεται επισκευη ή τον αλλάζουμε.

Εγω εχω 71.000(σε 1 χρόνο) κοι δουλευει απροβληματιστα ο πνεύμονας

Εαν θυμάμαι καλά έχετε και μπέκ τυπου βενζίνης Hana. θα ειναι σωστος συνδυασμος και το αμάξι θα δουλευει σωστά.

Περιμένετε να το βάλετε και σε διαγνωστικο της Honda , και μετα αποφασίζετε.

Πιστευω ξανα παραπλήσιες τιμές θα δειξει με τις αρχικές τιμές..

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...