Προς το περιεχόμενο

Έχω χαθεί με τα crop factors και την φωτεινότητα του φακού!!


vaggelisk14

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα, θέλω κάποιος να με κατατοπίσει γιατί έχω διαβάσει αρκετά εδω μέσα και έχω μπερδευτεί πολύ. Θέλω ένα φακό για φωτογράφιση βράδυ σε clubs, έχω canon 60d και σκέφτομαι να πάρω τον Sigma 17-50mm f/2.8 . Από την άλλη επειδή με ενδιαφέρουν τα 50mm κυριώς σκέφτομαι και τον canon 35mm f/2 (που με crop factor 1.6 πάει κοντα στα 50mm).

 

. Με ποιον από τους δύο θα παίρνει περισσότερο φως ο αισθητήρας της κάμερας μου; Ο 35mm όντως θα έχει f-stop 3.2; Δεν με ενδιαφέρει το βάθος πεδίου, μόνο το με ποιόν θα μπορώ να τραβάω πιο φωτεινά.

 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τα f-stop σου δινουν την φωτεινοτητα του φακου και ειναι ανεξαρτητα απο το crop factor. Ο f/2 ειναι παντα f/2 και ο f/2.8 θα ειναι παντα f/2.8

Εαν θες να πας ενα βημα παραπανω κοιτα στα χαρακτηριστικα καθε φακου τα t-stop. Ειναι στην πραξη η πραγματικη φωτεινοτητα ενος φακου στην εξοδο του αφου εχουν αφαιρεθει οι πρσγματικες εσωτερικες απωλειες του φακου. Ενας f/2 μπορει πχ να ειναι τελικα t/2.2 ενω ενας αλλος f/2 μπορει να ειναι t/2.1 ή t/2.3

Στην περιπτωση σου ο f/2 ειναι σαφως πιο φωτεινος και σε καμια περιπτωση δεν εχει f/3.2. Οι εσωτερικες απωλειες δεν ξεπερνουν το 1/3 stop στους χειροτερους

 

Επεξ/σία από billdanos
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα σου έλεγα να κάνεις την επένδυση και να πάρεις τον Sigma 18-35/1.8. Με λίγη υπομονή μπορείς να τον πάρεις στα 500 ευρώ.

Εκτός και αν ξέρεις ότι το 2.8 σου αρκεί.

 

Εφόσον είναι δεδομένος ο αισθητήρας σου απλά κοίταξε το f νούμερο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Άρα στο ίδιο σώμα με ακριβώς τις ίδιες ρυθμίσεις (iso, shutter speed κλπ) με τον 50mm f/2 το ίδιο θέμα θα βγεί πιο φωτεινό από τον 17-55;

 

Με αυτά που γράφει αυτός στο video τι εννοεί;

 

E0Io9Wn.jpg

Επεξ/σία από vaggelisk14
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άρα στο ίδιο σώμα με ακριβώς τις ίδιες ρυθμίσεις (iso, shutter speed κλπ) με τον 50mm f/2 το ίδιο θέμα θα βγεί πιο φωτεινό από τον 17-55;

 

Με αυτά που γράφει αυτός στο video τι εννοεί;

 

E0Io9Wn.jpg

Αυτα που βλεπεις εκει ειναι οι βλακειες που ασχολειται ο μικρος Νικολας και μετα μπερδευει τον κοσμο. Ειναι το ισοδυναμο το βαθος πεδιου που θα εχεις σε συγκριση με μια full frame μηχανη. Δεν εχει σχεση με την φωτεινοτητα.

 

Οπως ειπες. Ο 50mm f/2 θα ειναι πιο φωτεινος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εφόσον το σώμα της μηχανής είναι δεδομένο κοιτάζεις μόνο το f του φακού (και αν θέλεις μεγαλύτερη ακρίβεια το Τ αλλά δε θα έχουν ιδιαίτερη διαφορά). Ο 35/2 θα τραβάει 1 στοπ πιο φωτεινά από τον 17-50/2.8

 

Βεβαιώσου όμως ότι σου αρκεί το f/2. Γιατί χωρίς φλας ίσως να μην φτάνει για καλό αποτέλεσμα....

Δες με τι ISO τραβάς τώρα και τι f και σκέψου σε τί ISO έχεις ικανοποιητικά αποτελέσματα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Για γενικες ληψεις τα 50mm ειναι λιγο περιοριστικα θα ελεγα, ειδικα για πιο μικρους χωρους. Ο 17-50mm ειναι πιο βολικος και για το wide του και για το tele του σε πορτρετα

 

Το f/2 για τετοιες γενικες ληψεις συνηθως επαρκει μιας και το ζητουμενο δεν ειναι η φωτεινοτητα και η λεπτομερεια αλλα η ατμοσφαιρα του χωρου. Το αναγκαστικα σκοτεινο background κανει καλη αντιθεση με το παιχνιδισμα απο τα φωτα και το γραψιμο της κινησης απο αυτα καθως και του κοσμου στο μαγαζι. Και το f/2.8 θα σε εξυπηρετησει αναλογως και το ποσο καλα τα παει η μηχανη σου σε υψηλα ISO.

 

Απο την αλλη εαν το θεμα σου ειναι πιο πολυ πορτρετα ατομων τοτε χρειαζεσαι οπωσδηποτε ενα καλο δυνατο φλας με diffuser το οποιο ειναι εξισου απαραιτητο οσο και ο φακος σου.

Επεξ/σία από SeNNinhA
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φλας έχω , οι λήψεις θα γίνονται με φλας όπως και να έχει. Η κάμερα μου (60d) είναι πολύ κακη στο σκοτάδι, θα έχω και εναν 8mm fisheye για πιο ευρυγώνια. Βρήκα και κάπου τον canon 17-55 στα 390 μεταχειρισμένο αλλά είναι αρκετά ογκώδης και πιο σκοτεινός από τον 35αρη. Άρα με βλέπω στον 35αρη μιας και με ενδιαφέρει ο σκοτεινός χώρος.

 

Σας ευχαριστώ πολύ όλους για τις απαντήσεις σας!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εφόσον το σώμα της μηχανής είναι δεδομένο κοιτάζεις μόνο το f του φακού (και αν θέλεις μεγαλύτερη ακρίβεια το Τ αλλά δε θα έχουν ιδιαίτερη διαφορά). Ο 35/2 θα τραβάει 1 στοπ πιο φωτεινά από τον 17-50/2.8

 

Βεβαιώσου όμως ότι σου αρκεί το f/2. Γιατί χωρίς φλας ίσως να μην φτάνει για καλό αποτέλεσμα....

Δες με τι ISO τραβάς τώρα και τι f και σκέψου σε τί ISO έχεις ικανοποιητικά αποτελέσματα.

Σε μια βαπτιση(ωρα μεσημβρινη)  τραβηξα εγω με εναν ξαδερφο ερασιτεχνικα (λογω οτι δεν προσελαβαν επαγγελματια)

παντα με 24mm 1.8 και 35mm 1.8

 

To αποτελεσμα ηταν κατι παραπανω απο ικανοποιητικο (δεν ειχαμε φλας μαζι μας)

Επεξ/σία από afterhours
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε μια βαπτιση(ωρα μεσημβρινη)  τραβηξα εγω με εναν ξαδερφο ερασιτεχνικα (λογω οτι δεν προσελαβαν επαγγελματια)

παντα με 24mm 1.8 και 35mm 1.8

 

To αποτελεσμα ηταν κατι παραπανω απο ικανοποιητικο (δεν ειχαμε φλας μαζι μας)

Με τί κάμερα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...