Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

αυτο που λες ειναι σε κανενα rx μπουκομενο η με πολλα χλμ.

.εγω επειδη ηξερα να το δουλευω και δεν με ενοιαζε ποσο θα καψει πηγαινε 250 στο κοντερ χωρις να μετραει τα χλμ.

στα 59000 χλμ το εδωσα γιατι αρχιζε να πεφτει.

το rx πρεπει να ξερεις να το δουλευεις και προπαντων να μην σε νοιαζει ποσο θα καψει.οσο ποιο πολλες στροφες στον κινητηρα τοσο καλυτερα για την μηχανη.το μονο κακο που εχει οριο ζωης η μηχανη .το πολυ 60000 χλμ.μετα καλυτερα να το πουλησεις η να το πας για επισκευη της μηχανης..

Δημοσ.
αυτο που λες ειναι σε κανενα rx μπουκομενο η με πολλα χλμ.
.εγω επειδη ηξερα να το δουλευω και δεν με ενοιαζε ποσο θα καψει πηγαινε 250 στο κοντερ χωρις να μετραει τα χλμ.
στα 59000 χλμ το εδωσα γιατι αρχιζε να πεφτει.
το rx πρεπει να ξερεις να το δουλευεις και προπαντων να μην σε νοιαζει ποσο θα καψει.οσο ποιο πολλες στροφες στον κινητηρα τοσο καλυτερα για την μηχανη.το μονο κακο που εχει οριο ζωης η μηχανη .το πολυ 60000 χλμ.μετα καλυτερα να το πουλησεις η να το πας για επισκευη της μηχανης..

 

Τοτε ειχες το πιο γρηγορο μαμα rx-8 στον κοσμο...

  • Like 1
Δημοσ.

αυτο που λες ειναι σε κανενα rx μπουκομενο η με πολλα χλμ.

.εγω επειδη ηξερα να το δουλευω και δεν με ενοιαζε ποσο θα καψει πηγαινε 250 στο κοντερ χωρις να μετραει τα χλμ.

στα 59000 χλμ το εδωσα γιατι αρχιζε να πεφτει.

το rx πρεπει να ξερεις να το δουλευεις και προπαντων να μην σε νοιαζει ποσο θα καψει.οσο ποιο πολλες στροφες στον κινητηρα τοσο καλυτερα για την μηχανη.το μονο κακο που εχει οριο ζωης η μηχανη .το πολυ 60000 χλμ.μετα καλυτερα να το πουλησεις η να το πας για επισκευη της μηχανης..

  

Θα συμφωνήσω απόλυτα, εκτός απο την οριοθέτηση της πτώσης ή ανακατασκευής στα 60,000 χλμ.

 

Κυκλοφορούν αρκετά με περισσότερα χλμ. και συμπίεση εντός ορίων. Οντως απο κάποια στιγμή και μετά, περιμένεις ραγδαία πτώση στις μετρήσεις αλλά προφανώς αυτό δεν είναι απόλυτο.

 

Τελος έχει να κάνει και με τη γενιά του Renesis αλλά και τη γνώση του "μάστορα" που το συντηρεί.

 

Ιδιαιτέρως φιλικά,

  • Like 1
Δημοσ.

Ας δούμε και λίγο μπακάλικα τι παίζει και με τα νούμερα και το RX8. Τα τέλη του είναι χαμηλά, ένα αντίστοιχων επιδόσεων ξεκινάει από τα 2000κε και πάνω αλλά ας πούμε ότι φορολογικά το συγκρίνουμε με ένα 2000κε, στην 6ετια το RX8 θα πληρώσει βάση των σημερινών τελών 810 ενώ ένα 2λιτρο περίπου 3800€, άρα πρακτικά στην 6ετια από τα τέλη περισσεύουν σχεδόν 3000€ εκ των οποίων τα 2000€ πάνε σε ένα rebuilt 

 

Στα της βενζίνης, αν πούμε ότι γράφει 10.000χλμ το χρόνο, με μια μέση κατανάλωση 15λ/100χλμ (ο κατασκευαστής το δίνει λιγότερο από 12λ)το χρόνο θα κάψει 1500 λίτρα. Με μέση τιμή βενζίνης 1.50€ θέλει 2.250€/έτος.

Ένα αντίστοιχο δίλιτρο με τα ίδια χλμ ανά έτος και μέση κατανάλωση 9λ/100χλμ θα κάψει 900λ. Με την μέση τιμή πάλι στο 1.50€ θέλει 1.350€.  

 

Οπότε το RX8 θέλει 900€ παραπάνω για βενζίνη. Από τα μειωμένα τέλη του όμως περίσσεψαν 1000€ ( τα άλλα πάνε για rebuilt) άρα πρακτικά πάνω κάτω τα έξοδα είναι ίδια. Δεν ξέρω τι παίζει και με την ασφάλιση, γιατί αν και εκεί φορολογείται σαν 1300 τότε περισσεύουν και από καιί κάποια ακόμα €€€ για τα λάδια του.

 

Οπότε σε βάθος 6ετιας δεν έχει πολλαπλάσια έξοδα σε σχέση με ένα δίλιτρο. Α και κάτι άλλο.....αυτοκίνητο με 200+ άλογα, πισωκίνητο, εργοστασιακό μπλοκέ, 4θέσιο, με ESP, μετά το 2006, ατρακάριστο στα 4000-5000€ απλά κάντε αναζήτηση στο car.gr και βρείτε κάτι πλήν του RX8.  :-D

  • Like 2
Δημοσ.

Ας δούμε και λίγο μπακάλικα τι παίζει και με τα νούμερα και το RX8. Τα τέλη του είναι χαμηλά, ένα αντίστοιχων επιδόσεων ξεκινάει από τα 2000κε και πάνω αλλά ας πούμε ότι φορολογικά το συγκρίνουμε με ένα 2000κε, στην 6ετια το RX8 θα πληρώσει βάση των σημερινών τελών 810 ενώ ένα 2λιτρο περίπου 3800€, άρα πρακτικά στην 6ετια από τα τέλη περισσεύουν σχεδόν 3000€ εκ των οποίων τα 2000€ πάνε σε ένα rebuilt 

 

Στα της βενζίνης, αν πούμε ότι γράφει 10.000χλμ το χρόνο, με μια μέση κατανάλωση 15λ/100χλμ (ο κατασκευαστής το δίνει λιγότερο από 12λ)το χρόνο θα κάψει 1500 λίτρα. Με μέση τιμή βενζίνης 1.50€ θέλει 2.250€/έτος.

Ένα αντίστοιχο δίλιτρο με τα ίδια χλμ ανά έτος και μέση κατανάλωση 9λ/100χλμ θα κάψει 900λ. Με την μέση τιμή πάλι στο 1.50€ θέλει 1.350€.  

 

Οπότε το RX8 θέλει 900€ παραπάνω για βενζίνη. Από τα μειωμένα τέλη του όμως περίσσεψαν 1000€ ( τα άλλα πάνε για rebuilt) άρα πρακτικά πάνω κάτω τα έξοδα είναι ίδια. Δεν ξέρω τι παίζει και με την ασφάλιση, γιατί αν και εκεί φορολογείται σαν 1300 τότε περισσεύουν και από καιί κάποια ακόμα €€€ για τα λάδια του.

 

Οπότε σε βάθος 6ετιας δεν έχει πολλαπλάσια έξοδα σε σχέση με ένα δίλιτρο. Α και κάτι άλλο.....αυτοκίνητο με 200+ άλογα, πισωκίνητο, εργοστασιακό μπλοκέ, 4θέσιο, με ESP, μετά το 2006, ατρακάριστο στα 4000-5000€ απλά κάντε αναζήτηση στο car.gr και βρείτε κάτι πλήν του RX8.  :-D

  

Εγραψες .............

 

Full πακέτο (εκτός μικτής) 280€ το εξάμηνο (ΕΘΝΙΚΗ - Εμπορική Αξία 5,000€)

Δημοσ.

Βγήκε κάποιο καινούργιο RX και δεν το ξέρω; Ο βασικός λόγος που δε μπορεί να μπει μοτερ βάνκελ είναι τα πιο αυστηρά όρια ρύπων. Αλλά αν δε κάνω λάθος ήδη η mazda τον εξελίσσει και ενδεχομένως να ξανακυκλοφορήσει σε κάποιο σπορ μοντέλο.

Δημοσ.

Για τα 50 χρονια του wankel γιορτασε προσφατα και ανακοινωσε οτι τον εξελισσει για ενδεχομενη χρηση ως συσσωρευτης ενεργειας σε υβριδικο για το μικρο της μοντελο, ενω κατι ειπωθηκε οτι θα συνεχιστει και η σειρα rx με το rx9 το οποιο θα εχει wankel ως τον βασικο κινητηρα...

Δημοσ.

Για τα 50 χρονια του wankel γιορτασε προσφατα και ανακοινωσε οτι τον εξελισσει για ενδεχομενη χρηση ως συσσωρευτης ενεργειας σε υβριδικο για το μικρο της μοντελο, ενω κατι ειπωθηκε οτι θα συνεχιστει και η σειρα rx με το rx9 το οποιο θα εχει wankel ως τον βασικο κινητηρα...

Το είχα και γω αυτό. Αν γίνει θα είναι ωραίο νέο μαζί με τον skyactivX

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...