Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Χαχαχα γελαγα 10 λεπτά μόνος μου :) :P

Ενημερωτικά και μόνο, και για να γελάσετε λίγο παραπάνω, το Rx8 είναι 2 εκατοστά πιο μακρύ και 200 κιλά παραπάνω...
  • Απαντ. 55
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Ενημερωτικά και μόνο, και για να γελάσετε λίγο παραπάνω, το Rx8 είναι 2 εκατοστά πιο μακρύ και 200 κιλά παραπάνω...

 

ναι αλλα δεν εχει σουλουπι βαρκας.

Δημοσ.

Καλημερα, η 190e εφυγε πρωτη και για τον δρομο ειναι και η e30. Τωρα στο 200sx ο ca18 παιρνει πραμα πανω ετσι? Εχει μελλον? Το miata μοιαζει καλη επιλογη αλλα δεν ειναι τοσο δυνατο οσο το 200sx.

Δημοσ.

Πατε να μπειτε σε ενα κυκεωνα ανταλακτικων συνεργειων και ταλαιπωριας .

Δεν προκειτε να κανετε οικονομια με τα φτηνα τελη κυκλοφοριας και την ασφαλεια ;)

Παρτε ενα ετοιμο μαμα

Δημοσ.

Πατε να μπειτε σε ενα κυκεωνα ανταλακτικων συνεργειων και ταλαιπωριας .

Δεν προκειτε να κανετε οικονομια με τα φτηνα τελη κυκλοφοριας και την ασφαλεια ;)

Παρτε ενα ετοιμο μαμα

Δεν είναι αυτό το νόημα πραγματικά.
Δημοσ.

Ειλικρινά, δυσκολεύομαι να αντιληφθώ το παραλληλισμό Project Car & καθημερινή χρήση.

Ψήφος και απο εμένα στο RX8, κυρίως γιατί ουδέποτε "φοβήθηκα" τους Wankel αλλά ένας τόσο υψηλής απόδοσης κινητήρας θέλει και τη σωστή αντιμετώπιση. Εξ' άλλου ενας ανακατασκευασμένος Wankel με εγγύηση στοιχίζει στο εξωτερικό ίσως λιγότερο απο τις εδώ "αμφιβόλου αποτελέσματος", πλην ελαχίστων εξαιρέσεων, ανακατασκευές και μεταφέρεται ιδιαίτερα εύκολα σε ενα σακ-βουγιάζ + τη δυνατότητα ανταλλαγής (exchange).

Πολύ "φρέσκο" & ιδιαίτερα πλούσια εξοπλισμένο σε σχέση με όσα αναφέρθηκαν και απόλυτα ικανό να προσφέρει απλόχερα "χαμόγελα".

Οποιος δε καταφέρει να "βγάλει" 230+ άλογα απο 1300 κυβικά, στο budget αγοράς+ανακατασκευής, ας με ενημερώσει για κατανάλωση λαδιού και καυσίμου.

Η δικιά μου προσέγγιση περί project car, "δείχνει" υποχρεωτικά πολύ φτηνό σκαρί και "χτίσιμο", σε καμμία περίπτωση όμως καθημερινή χρήση ή μοναδικό αυτοκίνητο.

  • Like 1
Δημοσ.

Ειλικρινά, δυσκολεύομαι να αντιληφθώ το παραλληλισμό Project Car & καθημερινή χρήση.

 

 

Η δικιά μου προσέγγιση περί project car, "δείχνει" υποχρεωτικά πολύ φτηνό σκαρί και "χτίσιμο", σε καμμία περίπτωση όμως καθημερινή χρήση ή μοναδικό αυτοκίνητο.

Θα συμφωνήσω απόλυτα

Δημοσ.

Nαι, άμα το 200αριζεις..

τα 200 για το rx8 ειναι νορμαλ.240-250 ανετα πηγαινε το δικο μου.ως 250 το ειχα τεσταρει.παραπανω στα 265 παει το cosmo.

 

 

το nissan 200 sx που βλεπω δεν ειναι project car.ειναι ειδη ετοιμο.

Δημοσ.

Πάρε ένα Ε36 coupe, βαζει και εναν 1,8 is και ξεκινας. Απο ανταλλακτικά υπάρχουν ατελείωτα και δεν το λες και άσχημο αν έχεις λίγο κασεράκι να ρίξεις πάνω του.

 

fc86a1ca348b0578d411cc0b20352f44--bmw-e-

Δημοσ.

τι καγκουρας ειναι αυτο.

Γι'αυτό τον λόγω δεν θέλει bmw όλες είναι καγκουρικες και έχουν ρίξει την όλη φημη στα τάρταρα.
Δημοσ.
Ο χρήστης panos2171 είπε:
Nαι, άμα το 200αριζεις..
τα 200 για το rx8 ειναι νορμαλ.240-250 ανετα πηγαινε το δικο μου.ως 250 το ειχα τεσταρει.παραπανω στα 265 παει το cosmo.
 
 
το nissan 200 sx που βλεπω δεν ειναι project car.ειναι ειδη ετοιμο.

 

Καλα οταν 230 παει με το ζορι δεν το λες ανετα..Ειδικα οταν μετα τα 200 ξεκινας και μετρας 1-1 τα χιλιομετρα...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...