Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Mercedes 190e με μεγαλη ιστορία και πολλές επιλογές σε μεγάλους κινητήρες και με πολλά ανταλλακτικα και πισωκουνα...

Δύσκολα, είναι αρκετά παλιά αυτοκίνητα με λίγα άλογα κτλ κτλ.

Πλέον μπήκε και το rx8 στο παιχνίδι αλλά κρατείται ακόμα σε χαμηλά επίπεδα λόγω αξιοπιστίας.

Δημοσ.

Mercedes 190e με μεγαλη ιστορία και πολλές επιλογές σε μεγάλους κινητήρες και με πολλά ανταλλακτικα και πισωκουνα...

Ο άνθρωπος θέλει προτζεκτ καρ όχι μαουνα ολκής.

  • Like 4
Δημοσ.

ωραιο σαν ιδεα να κανεις prodject car αμα εχεις τα διαθεσεις ενα  ποσο αντι να παρεις καινουργιο με τοσα λεφτα.

προσοχη μονο μην βγει καραγκιοζης το αυτοκινητο.

απο τα αυτοκινητα που ανεφερες ενα mazda mx5 να το κανεις restore ομως δεν ειναι ασχημη ιδεα.

Δημοσ.

Αν ημουν στην θεση του, ξεκαθαρα Ιαπωνικο και μαλλον 200sx. Τα ιαπωνικα, ειδικα αυτης της ηλικιας, ειναι πανευκολα να τα λυσεις και να τα ξαναδεσεις. Επισης ειναι ο ορισμος του project και της μετατροπης (τουλαχιστον στο μυαλο μου).

 

Θα διαλεγα ενα φθηνο 200sx καθαρα γιατι σαν πλατφορμα ειναι καλυτερη απο το mx5. Οποιο απο τα 2 και να παρεις εχε στο νου σου οτι:

1. Εχεις μεγαλη γκαμα ανταλακτικων και βελτιωσεων σχετικα φθηνα

2. Εχεις μεγαααλη κοινοτητα πισω απο αυτα τα αυτοκινητα.

3. Ειναι αυτοκινητα αλλης φιλοσοφιας και τεχνολογιας. Εκει δεν εχει μ....κιες, το υποτιμησες; στουκαρες.

 

Το rx8 αν και ειναι καλο σαν πλατφορμα εχει ακομα ακριβα ανταλακτικα και ειδικα αν το παρεις για project δεν θα σε αφησει σε υσηχια.

  • Like 2
Δημοσ.

Νομίζω έχει και σημασία κατά πόσο το αυτοκίνητο θα είναι καθημερινό + τι ανάγκες θα καλύπτει πέραν της ευχαρίστησης, στα αρχικά ποστς δεν το ξεκαθαρίζει αυτό.

  • Like 1
Δημοσ.

Το αυτοκίνητο θα είναι σχεδόν καθημερινό άρα θέλει κάτι αξιόπιστο και ευκολο. Το 200sx μοιάζει καλή λύση επίσης.

Δημοσ.

14  μεσα στην πολη 17 συν εξω σε ταξιδια.250 χλμ το αυτοκινητο τρενο.σε ευθεια παντα.δεν ακουγες τιποτα .

δεν με ενοιαζε γιατι αν κατι σου αρεσει το πληρωνεις.τιποτα δεν ειναι τζαμπα.

φυσικα το ειχα μαμα χωρις καγκουριες το αυτοκινητο.

αξιζει να το κανεις rebuild αλλα χωρις καγκουριες παντα.

Παραπάνω καίει σε ταξίδια από την πόλη;!

Δημοσ.

Το αυτοκίνητο θα είναι σχεδόν καθημερινό άρα θέλει κάτι αξιόπιστο και ευκολο. Το 200sx μοιάζει καλή λύση επίσης.

MX-5 NC τότε, βγαίνει και σε CC αν δεν θέλει πάνινη οροφή κτλ. Και αν βρει κάποιο σε καλή κατάσταση, θα γλυτώσει και τα διάφορα απρόοπτα που μπορεί να προκύψουν σε κάποιο παλαιότερο.

 

Αν μιλάγαμε για 2ο-3ο αμάξι τότε και τα άλλα που ακούστηκαν έχουν κάποιο νόημα, αλλά για καθημερινή χρήση δεν θα τα επέλεγα.

Δημοσ.

Αν ημουν στην θεση του, ξεκαθαρα Ιαπωνικο και μαλλον 200sx. Τα ιαπωνικα, ειδικα αυτης της ηλικιας, ειναι πανευκολα να τα λυσεις και να τα ξαναδεσεις. Επισης ειναι ο ορισμος του project και της μετατροπης (τουλαχιστον στο μυαλο μου).

 

Θα διαλεγα ενα φθηνο 200sx καθαρα γιατι σαν πλατφορμα ειναι καλυτερη απο το mx5. Οποιο απο τα 2 και να παρεις εχε στο νου σου οτι:

1. Εχεις μεγαλη γκαμα ανταλακτικων και βελτιωσεων σχετικα φθηνα

2. Εχεις μεγαααλη κοινοτητα πισω απο αυτα τα αυτοκινητα.

3. Ειναι αυτοκινητα αλλης φιλοσοφιας και τεχνολογιας. Εκει δεν εχει μ....κιες, το υποτιμησες; στουκαρες.

 

Το rx8 αν και ειναι καλο σαν πλατφορμα εχει ακομα ακριβα ανταλακτικα και ειδικα αν το παρεις για project δεν θα σε αφησει σε υσηχια.

+1

Δημοσ.

Βγήκε λοιπόν το rx8 και μπήκε το miata nc. Το 200sx δεν εντυπωσιάζει αλλά είναι μια ωραία λύση. Η e30 από την άλλη είναι άλλη πλατφόρμα με άλλα ανταλλακτικά και μια ιστορία μόνη της.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...