Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Φιλος ψαχνεται να ξεκινησει project car και ειναι αναμεσα σε 3 μοντελα.

1. MAZDA MX5 MK1 1.6/1.8

2. MAZDA MX5 MK2.5 1.6/1.8

3. BMW E30 (316?)

 

Θα ξεκινησει απο μοτερ και σιγα σιγα θα μπαινουν πραγματα σε εξωτερικο, εσωτερικο κτλ οπως φρενα coilovers, αντλιες κτλ.

 

Πως σας φαινεται η ολη ιδεα και πιο θα διαλεγατε εσεις? Εχετε καποιο αλλο στο νου σας?

Τα 6-7000€ ειναι μονο για την αγορα του αυτοκινητου. Απο κει εχουμε αλλα 5-6000€ για αναβαθμισεις.

Η ολη φαση ειναι να γινει σε πισωκινητο ιαπωνικο ή γερμανικο κρατωντας το κοστος των ανταλλακτικων χαμηλο και τον κινητηρα μεχρι 1800cc για αποφυγη φορων ασφαλειων σηματων κτλ κτλ.

Σημειωνω. Δεν θελει κατι τρελο απο ταχυτητα αλλα ενα αυτοκινητο να ασχολειται συνεχως.

Δημοσ.

Θα μπαίνει πίστα/στροφοδιαδρομές; Γενικά το project θα περιλαμβάνει μηχανική βελτίωση ή εξωτερική εμφάνιση; Η χρήση του θα είναι καθημερινή;

Δημοσ.

Θα μπαίνει πίστα/στροφοδιαδρομές; Γενικά το project θα περιλαμβάνει μηχανική βελτίωση ή εξωτερική εμφάνιση; Η χρήση του θα είναι καθημερινή;

Όχι πίστα ούτε μαλ@κιες στον δρόμο. Ίσως να μπει πίστα 2-3 φορές τον χρόνο. Και μηχανική και εξωτερική. Σχεδόν καθημερινή χρήση οπότε κάτι χαλαρό σε θέμα ιπποδύναμης.

Απτην άλλη υπάρχει και το audi a4 2002 1.8t quattro που εξωτερικά δεν θέλει πολλά πολλά ενώ στο μοτέρ παίρνει πολλά. Εκεί βέβαια ανεβαίνει το bugdet.

Δημοσ.

Καλές επιλογές είναι MX5 mk2.5 ή mk3 ή Ε46 coupe 318. Είναι ανάλογα τις ανάγκες του, αν θέλει χώρους το MX5 δεν κάνει, αν από την άλλη θέλει κάτι παιχνιδιάρικο δε θα τον καλύψει η BMW. Κάτι ενδιάμεσο είναι το RX8, χώροι, ζύγισμα, εργοστασιακό μπλοκέ, πίσω κίνηση, 200+ άλογα το κάνουν ένα ολοκληρωμένο σπορ αυτοκίνητο. Από κει και πέρα όμως έχεις να ασχολείσαι με τον wankel και τα όποια μειονεκτήματά του αλλά από τη στιγμή που υπάρχει ένα Budget σχεδόν 12.000€, παίρνεις ένα στα 4-5000€ σε άψογη εξωτερική κατάσταση χωρίς να σε ενδιαφέρει το πως είναι το μοτέρ, κάνεις ένα ολοκληρωμένο rebuilt με 2000€ και πας στα 7000 μαζί με ένα φουλ service. Mε τα 5000€ βάζεις καμια ζάντα, ανάρτηση (που πραγματικά δε χρειάζεται αλλά ΟΚ αφού είναι project) και τα ρέστα στις βενζίνες.

  • Like 3
Δημοσ.

Τον wankel τον αποφευγαμε για τον λιγο χρονο ζωης του. Με ενα σωστο rebuild μπορει να κρατησει 150.000 χλμ? Επισης προσωπικα δεν το εχω ψαξει καθολου με τα rx8 οποτε δεν γνωριζω πολλα εκει ουτε ο φιλος. Συμφωνω οτι ειναι καλη επιλογη αλλα μας τρομαζει ο ροτορας.

Δημοσ.

Μα γι αυτό κάνεις το rebuilt, για να βγάλει άλλα 60-70000χλμ. Ψαχτείτε γενικά με το RX8 γιατί υπάρχει το budget για αγορά και συντήρησή του. Στο αντίστοιχο φόρουμ σίγουρα θα υπάρχουν μπόλικες πληροφορίες.

  • Like 2
Δημοσ.

Τι θα ελεγε για 200SX ? υπαρχουν μερικα στο car.gr με 6-8 χιλιαρικα.Εγω προσωπικα με ενα 200SX θα ξεκινουσα ή με miata mk2.5 

  • Like 3
Δημοσ.

Τι θα ελεγε για 200SX ? υπαρχουν μερικα στο car.gr με 6-8 χιλιαρικα.Εγω προσωπικα με ενα 200SX θα ξεκινουσα ή με miata mk2.5

Δεν είναι κακά αλλά είναι τα περισσότερα sr20 με δίλιτρο μοτέρ και με ότι αυτο σημαίνει. (Φόρος σήματα κτλ κτλ) φυσικά από τα καλύτερα μοτέρ εβερ.
Δημοσ.

Δεν είναι κακά αλλά είναι τα περισσότερα sr20 με δίλιτρο μοτέρ και με ότι αυτο σημαίνει. (Φόρος σήματα κτλ κτλ) φυσικά από τα καλύτερα μοτέρ εβερ.

Πιστευω θα υπαρχουν 2-3 με τον CA18 (1800CC) . Ας ριξει μια ματια στο car.gr

Δημοσ.

επειδη ειχα rx 8  2,5 χρονια αυτο ειναι αμαξι για τον σκοπο που το θελεις.

ο κινητηρας παει ως 60000χλμ.εγω το εδωσα στα 57000.

βλεπω οτι ο panos2171 τα ειπε ακριβως οπως θα τα ελεγα εγω.

θα ξεκινησεις με μοντελο τουλαχιστον 2007 το cosmo  με τα 230 αλογα οχι πιο παλιο με το πολυ 60000χλμ μαμα χωρις να εχει γινει  ανακατασκευη θα το παρει με 5000 ανετα..

ανακατακευη κινητηρα 2500-3000 αλλα να ψαξεις πολυ.( 2 ειναι μονο στην αττικη ).

ο wankel ειναι αδικημενος.ολοι το φοβουνται

στα χερια μου ποτε δεν εκαψε σταγονα λαδι.γιατι δουλευε παντα πανω απο 2500 στροφες,

αμα ξερεις να το δουλεψεις δεν μπουκωνει δεν καιει λαδια.ειναι φοβερο αυτοκινητο.135 ευρω σημα μονο.

συν δωρο πισω χωροι για δυο ατομα συν πορπαγκας.βλεπω στο car ενα με 12500 μοντελο του 2009 με πολυ λιγα χλμ κουτα.αυτο θα επαιρνα.

Δημοσ.

14  μεσα στην πολη 17 συν εξω σε ταξιδια.250 χλμ το αυτοκινητο τρενο.σε ευθεια παντα.δεν ακουγες τιποτα .

δεν με ενοιαζε γιατι αν κατι σου αρεσει το πληρωνεις.τιποτα δεν ειναι τζαμπα.

φυσικα το ειχα μαμα χωρις καγκουριες το αυτοκινητο.

αξιζει να το κανεις rebuild αλλα χωρις καγκουριες παντα.

Δημοσ.

Τα 12500 είναι πολλά για ένα αυτοκίνητο που το βρίσκεις και με 4. Καλύτερα με ένα μοτέρ στα κοντινά για rebuilt παρά ένα υποτίθεται ''ετοιμο'' με λίγα χιλιόμετρα.

Όπως ανέφερα και παραπάνω με λιγότερα από 10000€ μπορείς να έχεις ένα άψογο RX8 και τα ρέστα (5000€) σε βενζίνες.

Έχετε την εντύπωση πως ένα 18αρι 17ετιας και βάλε θα καίει κάτω από 11-12 λίτρα; Ή μήπως δε θα τσιμπάει λάδι;

Επιπλέον συγκρίνουμε ένα σύγχρονο αυτοκίνητο με όλες τις ανέσεις και στανταρ ασφαλείας με αυτοκίνητα πριν το 2000.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...