BlueBlood7 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2017 Ναι αυτός ισχύει για όλες τις αγορές/ Δεν μας ενδιαφέρει τι γράφει στο σαιτ τους.
george1703 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2017 ωραια, τι δευτερα θα απαιτήσω να μου δώσουν μια καινούρια και αν δεν εχουν την ιδια ετοιμοπαραδοτη καποια αλλη ιδιων χαρακτηριστικών και θα πληρώσω την διαφορά. 1
Qless Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2017 Η απατεωνιά πηγαίνει σύννεφο μιλάμε και οι φωστήρες του καταστήματος τι γνώμη έχουν για την εγγύηση του προιόντος που έγινε με άλλο αγνωστου ταυτότητας????? Μπα άστο να του τη σπρώξουμε και δε γμτ..... Εδώhttps://www.asus.com/us/support/ κάνεις (τε) registration του προιόντος κάνοντας account και στέλνοντας μια φωτογραφία του αποδεικτικού αγοράς καθώς και γράφοντας τον ΣΕΙΡΙΑΚΟ αριθμό του προιόντος που βρίσκεται σε αυτοκόλλητα τόσο στην συσκευασία αυτού όσο και πάνω σε αυτό στις asus 99% βρίσκεται πάνω στο πρώτο pci-x slot, ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ είναι να ταιριάζουν οι σειριακοί αριθμοί τόσο του κουτιού όσο και της μητρικής, στην ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ η εγγύηση που παίρνεις είναι ΑΝΑΝΕΩΜΕΝΗ σαν να πήρες το προιόν πάλι καινούριο. Πρέπει απαραίτητα μιας και μιλάμε για μητρική να έχεις το καπάκι το πλαστικό του socket και τα πινάκια να μην έχουν στραβώσει....... Τα refubrished προιόντα (στην περίπτωση που τα διαθέτει το εργοστάσιο) συνοδεύονται από μειωμένη εγγύηση καλής λειτουργίας συνήθως 6 μηνών με 1 έτος και σε καμία περίπτωση δεν υποχρεούσαι να δεχθείς αντικατάσταση με τέτοιο εφ' όσον αγόρασες καινούριο προιόν στην τιμή που πλήρωσες και καλυπτόταν από εγγύηση καλής λειτουργίας 2-3 έτη ανάλογα. Το εργοστάσιο θα στο αντικαταστήσει με νέο η θα σε ενημερώσει σε κάθε περίπτωση...... Στην δική σου περίπτωση που προσπαθούν να σου φορτώσουν άλλη μητρική που μπορεί κάλλιστα να είναι εκτός εγγύησης και να σου φάνε την εγγύηση κάνοντας rma την δική σου (κλασσική τακτική απατεώνων), κάποιοι είναι μάλιστα είναι τόσο άθλιοι που μπορεί να κάνουν το rma σαν ιδιώτες παίρνοντας κουτάτη μητρική απ' ευθείας από το εργοστάσιο, η ανακατασκευασμένη που υποτίθεται ότι σου έδωσαν μπορεί να είναι από παράλληλη είσαγωγή οπότε πιασ' τ αυγό και κούρευτο απλά. Ακόμα και την υποτιθέμενη επισκευή (ποιός την έκανε) αυτοί μήπως? Αρχικά και αυτό είναι παράνομο καθώς κανένας τρίτος δεν επιτρέπεται να βάλει χέρι πάνω σε προιόν σε εγγύηση χωρίς να επιστραφεί είτε στο εργοστάσιο είτε σε επισκευαστικό κέντρο της ΙΔΙΑΣ της εταιρίας, σε κάθε περίπτωση ΕΣΥ παίρνεις αντικατάσταση με ανανεωμένη εγγύηση, η εγγύηση είναι πληρωμένη από εσένα στο αποδεικτικό της αγοράς και υπολογισμένη στη τιμή που το πλήρωσες, 'ΕΙΝΑΙ δικαίωμα σου νομοθετημένο ΔΕΝ είναι χάρη ή παροχή που σου κάνει το κατάστημα η εγγύηση κλπ ΚΑΙ ΑΝ το χάλασες εσύ να στο πώ απλά υπεύθυνο είναι το εργοστάσιο με τους διάφορους τεχνικούς να βρούν ΑΝ όντως έκανες κάτι εκτου πονηρού Τα γράφω αυτά γιατί ΑΣΤΑΜΑΤΗΤΑ στο φόρουμ γράφονται βλακείες από ανθρώπους που καταπίνουν αμάσητες τις ιστορίες από την κρύπτη του κάθε απατεώνα. Επίσης από τα τέρατα που έχω διαβάσει τις τελευταίες μέρες κάποιοι για προιόν αντικατάστασης (σε κάρτα γραφικών νομίζω) έγραψαν για reflow kai rebail , αυτές οι τεχνικές μπορεί να γίνουν από κάποιο τεχνικό σε περίπτωση προιόντος εκτός εγγύησης που έχει χαλάσει και γίνεται προσπάθεια επισκευής προφανώς με αμφίβολο αποτέλεσμα το reflow έχει νόημα ΜΟΝΟ σε πλακέτες που ΔΕΝ σηκώνουν μεγάλες θερμοκρασίες π.χ. μητρική τηλεόρασης και σχεδόν είναι 100% άχρηστο σε κυκλώματα γραφικών ΟΣΟ για το rebail όταν γίνει με πραγματικό εξοπλισμό από καποιον έμπειρο έχει περισσότερες πιθανότητες να έχει μόνιμο αποτέλεσμα ΠΟΤΕ όμως δεν φτάνει την εργοστασιακή εφαρμογή και επίσης μόλις (συνήθως) ο πελάτης πληροφορηθεί το κόστος του και τις πιθανότητες επισκευής 90% δεν θα προχωρήσει σε αυτό, ΟΛΑ αυτά όμως αφορούν προιόντα ΕΚΤΟΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ 1
george1703 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2017 Η απατεωνιά πηγαίνει σύννεφο μιλάμε και οι φωστήρες του καταστήματος τι γνώμη έχουν για την εγγύηση του προιόντος που έγινε με άλλο αγνωστου ταυτότητας????? Μπα άστο να του τη σπρώξουμε και δε γμτ..... Εδώhttps://www.asus.com/us/support/ κάνεις (τε) registration του προιόντος κάνοντας account και στέλνοντας μια φωτογραφία του αποδεικτικού αγοράς καθώς και γράφοντας τον ΣΕΙΡΙΑΚΟ αριθμό του προιόντος που βρίσκεται σε αυτοκόλλητα τόσο στην συσκευασία αυτού όσο και πάνω σε αυτό στις asus 99% βρίσκεται πάνω στο πρώτο pci-x slot, ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ είναι να ταιριάζουν οι σειριακοί αριθμοί τόσο του κουτιού όσο και της μητρικής, στην ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ η εγγύηση που παίρνεις είναι ΑΝΑΝΕΩΜΕΝΗ σαν να πήρες το προιόν πάλι καινούριο. Πρέπει απαραίτητα μιας και μιλάμε για μητρική να έχεις το καπάκι το πλαστικό του socket και τα πινάκια να μην έχουν στραβώσει....... Τα refubrished προιόντα (στην περίπτωση που τα διαθέτει το εργοστάσιο) συνοδεύονται από μειωμένη εγγύηση καλής λειτουργίας συνήθως 6 μηνών με 1 έτος και σε καμία περίπτωση δεν υποχρεούσαι να δεχθείς αντικατάσταση με τέτοιο εφ' όσον αγόρασες καινούριο προιόν στην τιμή που πλήρωσες και καλυπτόταν από εγγύηση καλής λειτουργίας 2-3 έτη ανάλογα. Το εργοστάσιο θα στο αντικαταστήσει με νέο η θα σε ενημερώσει σε κάθε περίπτωση...... Στην δική σου περίπτωση που προσπαθούν να σου φορτώσουν άλλη μητρική που μπορεί κάλλιστα να είναι εκτός εγγύησης και να σου φάνε την εγγύηση κάνοντας rma την δική σου (κλασσική τακτική απατεώνων), κάποιοι είναι μάλιστα είναι τόσο άθλιοι που μπορεί να κάνουν το rma σαν ιδιώτες παίρνοντας κουτάτη μητρική απ' ευθείας από το εργοστάσιο, η ανακατασκευασμένη που υποτίθεται ότι σου έδωσαν μπορεί να είναι από παράλληλη είσαγωγή οπότε πιασ' τ αυγό και κούρευτο απλά. Ακόμα και την υποτιθέμενη επισκευή (ποιός την έκανε) αυτοί μήπως? Αρχικά και αυτό είναι παράνομο καθώς κανένας τρίτος δεν επιτρέπεται να βάλει χέρι πάνω σε προιόν σε εγγύηση χωρίς να επιστραφεί είτε στο εργοστάσιο είτε σε επισκευαστικό κέντρο της ΙΔΙΑΣ της εταιρίας, σε κάθε περίπτωση ΕΣΥ παίρνεις αντικατάσταση με ανανεωμένη εγγύηση, η εγγύηση είναι πληρωμένη από εσένα στο αποδεικτικό της αγοράς και υπολογισμένη στη τιμή που το πλήρωσες, 'ΕΙΝΑΙ δικαίωμα σου νομοθετημένο ΔΕΝ είναι χάρη ή παροχή που σου κάνει το κατάστημα η εγγύηση κλπ ΚΑΙ ΑΝ το χάλασες εσύ να στο πώ απλά υπεύθυνο είναι το εργοστάσιο με τους διάφορους τεχνικούς να βρούν ΑΝ όντως έκανες κάτι εκτου πονηρού Τα γράφω αυτά γιατί ΑΣΤΑΜΑΤΗΤΑ στο φόρουμ γράφονται βλακείες από ανθρώπους που καταπίνουν αμάσητες τις ιστορίες από την κρύπτη του κάθε απατεώνα. Επίσης από τα τέρατα που έχω διαβάσει τις τελευταίες μέρες κάποιοι για προιόν αντικατάστασης (σε κάρτα γραφικών νομίζω) έγραψαν για reflow kai rebail , αυτές οι τεχνικές μπορεί να γίνουν από κάποιο τεχνικό σε περίπτωση προιόντος εκτός εγγύησης που έχει χαλάσει και γίνεται προσπάθεια επισκευής προφανώς με αμφίβολο αποτέλεσμα το reflow έχει νόημα ΜΟΝΟ σε πλακέτες που ΔΕΝ σηκώνουν μεγάλες θερμοκρασίες π.χ. μητρική τηλεόρασης και σχεδόν είναι 100% άχρηστο σε κυκλώματα γραφικών ΟΣΟ για το rebail όταν γίνει με πραγματικό εξοπλισμό από καποιον έμπειρο έχει περισσότερες πιθανότητες να έχει μόνιμο αποτέλεσμα ΠΟΤΕ όμως δεν φτάνει την εργοστασιακή εφαρμογή και επίσης μόλις (συνήθως) ο πελάτης πληροφορηθεί το κόστος του και τις πιθανότητες επισκευής 90% δεν θα προχωρήσει σε αυτό, ΟΛΑ αυτά όμως αφορούν προιόντα ΕΚΤΟΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ ευχαριστώ παρα πολύ για τις πληροφορίες. Πλεον την Δευτέρα θα παω πίσω την μητρική και θα απαιτήσω ή να μου σώσουν κατευθείνα καινούρια (θα δώσω διωρία το πολυ μεχρι τελος της βδομαδας ή να μου δώσουν αλλη με ιδια χαρακτηριστικα και αν βγει παραπανω θα πληρωσω τη διαφορα) . Υπαρχει καπου που μπορώ να κανω καταγγελία αν δεν δεχθουν τα παραπάνω. μαλλον θα επικοινωνήσω και με την asus για να τους ενημερωσω για το συμβαν επισης ο κωδικος rma , το εβαλα στο site της asus και μου λεει οτι δεν υπαρχει καν....οποτε και αυτο επιβεβαιωνει οτι κατι παιζει εδω.... η asus υπαρχει περιπτωση να παρει θεση σε ολο αυτο? 1
Qless Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2017 http://www.inka.gr/?cat=5 http://www.efpolis.gr/ Το registration στην asus έχει νόημα όταν αγοράζουμε το προιόν τώρα που έχεις ήδη θέμα δεν ξέρω πόσο σε βοηθά, σε κάθε περιπτωση μπορείς να το δηλώσεις εννοείται 1
BlueBlood7 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2017 ευχαριστώ παρα πολύ για τις πληροφορίες. Πλεον την Δευτέρα θα παω πίσω την μητρική και θα απαιτήσω ή να μου σώσουν κατευθείνα καινούρια (θα δώσω διωρία το πολυ μεχρι τελος της βδομαδας ή να μου δώσουν αλλη με ιδια χαρακτηριστικα και αν βγει παραπανω θα πληρωσω τη διαφορα) . Υπαρχει καπου που μπορώ να κανω καταγγελία αν δεν δεχθουν τα παραπάνω. μαλλον θα επικοινωνήσω και με την asus για να τους ενημερωσω για το συμβαν επισης ο κωδικος rma , το εβαλα στο site της asus και μου λεει οτι δεν υπαρχει καν....οποτε και αυτο επιβεβαιωνει οτι κατι παιζει εδω.... η asus υπαρχει περιπτωση να παρει θεση σε ολο αυτο? Η asus έχει λόγο αν τελικά την έχουν στείλει οι φωστήρες του visionstudio στην asus. Επίσης όπως σου έγραψα και χθες ζήτα αποδεικτικό ότι την έχουν στείλει στην asus. 1
blitzNikos Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2017 Ποιος κωδικός σου? Δεν καταλαβαίνω τι λες. Άλλη ανακατασκευασμένη δεν πρέπει να δεχτείς. Ή σου δίνουν την ίδια (την αρχική που είχες) ανακατασκευασμένη(έχει γίνει δηλ. επισκευή) ή αν δεν είναι επισκευάσιμη σου δίνουν καινούργια σαν αυτή που είχες ή άλλο μοντέλο ίδιων χαρακτηριστικών ή και καλύτερη. Μάλλον εννοούν τον κωδικό του υποψήφιου κορόιδου... Τελευταία έχει γίνει της μόδας... Στο τέλος του χρόνου οι κωδικοί συμμετέχουν (και αυτοί) σε (άλλη) λοταρία κορόιδων... Καλό θα ήταν να ξέραμε ποιό είναι αυτό το κατάστημα (το άλλο είναι γνωστό "τοις πάσι")... 1
george1703 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2017 Μάλλον εννοούν τον κωδικό του υποψήφιου κορόιδου... Τελευταία έχει γίνει της μόδας... Στο τέλος του χρόνου οι κωδικοί συμμετέχουν (και αυτοί) σε (άλλη) λοταρία κορόιδων... Καλό θα ήταν να ξέραμε ποιό είναι αυτό το κατάστημα (το άλλο είναι γνωστό "τοις πάσι")... ελπίζω τη δευτέρα να βρεθεί ακρη. οταν ολα τελιωσουν θα αναφέρω το ονομα του καταστηματος
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα