george1703 Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2017 Πριν 3βδομαδες μου είχε καεί η μητρική Asus b350plus (δεν έπαιρνε καθόλου ρεύμα ) και την πήγα στο μαγαζί που την αγόρασα. Είπαν ότι θα την έστελναν στην Asus και αυτό θα έπαιρνε 2-3εβδομαδες. Πριν 3 μέρες με ενημέρωσαν ότι θα μου έδιναν καινούρια αλλά θα αργήσει επειδή δεν υπάρχει σε απόθεμα από την εταιρεία. Σήμερα με ενημέρωσαν ότι είναι έτοιμη η μητρική, τελικά ανακατασκευασμενη. Και πριν λίγο που πήγα να τη δοκιμάσω πάλι δεν έπαιρνε ρεύμα. Εν το μεταξύ όλα τα υπόλοιπα τα είχα δοκιμάσει σε τεχνικό και μου είπε λειτουργούν οκ ενώ το τροφοδοτικό μου το αντικατέστησαν με ολοκαίνουριο. Τι μπορώ να κάνω σε αυτή τη περίπτωση;; Ποια είναι τα δικαιώματα μου;;; θα πρέπει να περιμένω πάλι πάνω από 3βδομαδες;
Sheogorath Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2017 Ζητάς μητρική αντικατάστασης, το δικαιούσαι απο τον νόμο.
george1703 Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2017 Λένε ότι την έχουν σε απόθεμα μπορώ να τους πω να μου δώσουν μια άλλη στα ίδια χρήματα;Εννοώ το δικαιούμαι;;;
Sheogorath Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2017 Αν καθυστερήσουν να σου δώσουν θα πάρεις άλλη έστω προσωρινά. Αν δεν θες ίδια, ρώτα τους αν δίνουν άλλη.
BlueBlood7 Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2017 Κάτι βρωμάει εδώ. Δεν στέκουν αυτά που σου είπαν. Από τη στιγμή που σου είπαν ότι θα σου δώσουν καινούργια σημαίνει ότι πήραν απάντηση από την asus ότι η μητρική είχε πρόβλημα. Πως ξαφνικά την ανακατασκεύασαν? Ή σου έδωσαν άλλη προβληματική ή δεν την έστειλαν καν. Δεν εξηγείτε διαφορετικά. Και τι σόι επισκευή έγινε? Ρώτα τους να σου πουν ποιο ήταν το πρόβλημα στη μητρική και ποια ήταν η απάντηση της asus. Για ποιο κατάστημα μιλάμε?
george1703 Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2017 Επειδή και γι αυτήν που τους έλεγα να μου δώσουν άλλη μου έλεγαν ότι πρέπει να το εγκρίνει η ίδια η εταιρεία . Εν το μεταξύ το πρόβλημα είναι το ίδιο με το αρχικό. Δεν παίρνει ρεύμα καθόλου Μου είπαν ότι πέρασε ο κωδικός μου σε άλλη ανακατασκευασμενη. Αλλα το πρόβλημα είναι ότι δε λειτουργεί....
BlueBlood7 Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2017 Ποιος κωδικός σου? Δεν καταλαβαίνω τι λες. Άλλη ανακατασκευασμένη δεν πρέπει να δεχτείς. Ή σου δίνουν την ίδια (την αρχική που είχες) ανακατασκευασμένη(έχει γίνει δηλ. επισκευή) ή αν δεν είναι επισκευάσιμη σου δίνουν καινούργια σαν αυτή που είχες ή άλλο μοντέλο ίδιων χαρακτηριστικών ή και καλύτερη. 4
george1703 Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2017 Ναι αλλά αν μου πουν ότι πρέπει πάλι να περιμένω απάντηση απ την Asus Μπορώ να απαιτήσω να μου δώσουν άλλη καινούρια ακόμα και για διαφορετική μάρκα;
Sheogorath Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2017 Δεν χρειάζεται να περιμένεις απάντηση της Asus, απο αυτούς την πήρες, όχι την Asus απευθείας.
BlueBlood7 Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2017 Ξεκαθάρισε πρώτα αν η μητρική που σου έδωσαν πίσω ήταν η αρχική σου ή κάποια άλλη η οποία και αυτή ήταν επισκευασμένη? Προσωπικά δεν έχω καταλάβει τι έχει γίνει. Επίσης θα πρέπει να πάρεις ξεκάθαρη απάντηση και εσύ και εμείς αν η αρχική σου μητρική είναι επισκευάσιμη ή όχι. Αν δεν είναι παίρνεις κάποια άλλη οποιαδήποτε θέλεις και σε καμία περίπτωση δεν δέχεται όποια σου πασάρουν αυτοί καινούργια η μεταχειρισμένη. Αν η νέα που θα πάρεις είναι φθηνότερη παίρνεις και κάτι άλλο για να συμπληρώσεις το ποσό που κόστιζε η αρχική σου μητρική. Αν είναι ακριβότερη απλά δώσε την επιπλέον διαφορά. 1
george1703 Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2017 Ναι αλλά αυτοί μπερδεύουν την Asus και τον προμηθευτή Αυτοί μου είπαν ότι δεν είναι η αρχική μου αλλά είναι άλλη ανακαταακευασμενη
BlueBlood7 Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2017 Καλά άσε τη λένε αυτοί. Αυτό θα το δούμε πιο μετά. Ξεκαθάρισε πρώτα αυτά που έγραψα πριν και βλέπουμε.
george1703 Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2017 Αυτοί μου είπαν ότι δεν είναι η αρχική μου αλλά είναι άλλη ανακαταακευασμενη
BlueBlood7 Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2017 Τότε δεν δέχεσαι. Πήγαινέ την πίσω. Κακώς την δέχτηκες. Από εκεί ξεκίνησαν όλα. Ο νόμος είναι σαφής τουλάχιστον για αυτή την περίπτωση γιατί γενικά ο νόμος έχει διάφορα παραθύρια και παντζούρια. Ο νόμος λέει ότι αν ένα προϊόν δεν είναι επισκευάσιμο στο κάνουν αντικατάσταση με ίδιο προϊόν. Αν αυτό δεν υπάρχει τότε με κάποιο άλλο ίδιων χαρακτηριστικών ή και καλύτερο ή ακόμα παίρνεις και τα χρήματά σου πίσω.. Όταν τελειώσει το θέμα ρίξτους και μια αρνητική αξιολόγηση καθώς παράνομα σου έδωσαν μεταχειρισμένο προϊόν. Γιατί στην ουσία αυτό που σου έδωσαν ήταν μεταχειρισμένο.
george1703 Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2017 Αυτόν τον νόμο ισχύει για όλες τις αγορές ή πρέπει να το γράφουν στο site τους. Γενικά έχω μπλέξει με αυτήν την ιστορία και δε ξέρω πόσο καιρό θα πάρει ακόμα.... Αύριο θα πάρω τηλέφωνο και στο Ίνκα
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα