gmathioud Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2017 Καλησπέρα παιδιά, Έχω ένα μεγάλο πρόβλημα με τον Κυπριακό πάροχο υπηρεσιών "Cyta", ο οποίος με κοροϊδεύει μπροστά στα μούτρα μου. Έκανα αίτηση μετακόμισης γραμμής πριν 2 μήνες διότι η γραμμή ήταν στο σπίτι της κοπέλας μου και πλήρωνε για υπηρεσίες τις οποίες δεν χρησιμοποιούσε (Internet) εφόσον μένει μαζί μου. Πήγα, λοιπόν, χαρούμενος στην cyta για να κάνω την αίτηση και λέω χαρούμενος επειδή χρησιμοποιούσα προσωρινά το ιντερνετ του κολλητού μου που μένει παραδίπλα και έπιανα ταχύτητες μέγιστο 300kb/s (δηλαδή περίπου πες 2.5mbps) και ήταν ανυπόφορο μιας και είμαι πληροφορικάριος (φοιτητής) και χωρίς internet δεν κάνω δουλειά. Έκανα, λοιπόν, την αίτηση πριν 2 μήνες, μου είπαν οτι θα πάρει 15 ημέρες και είπα οκ, θα περιμένω. Περνάνε 2 μήνες και τα νεύρα μου να χουν φτάσει στα ύψη και να μην μπορώ να ξεσπάσω στους υπαλλήλους γιατί δεν φταίνε και αυτοί που η εταιρία είναι ανοργάνωτη. Τους παίρνω τηλ και μου βάζουν επιτέλους το ίντερνετ. Αν δεν έπαιρνα δηλαδή τηλέφωνο χαιρετήσματα. Προφανώς, για να γλυτώσουν την ευθύνη, μου τα έριξαν σε εμένα και καλά οτι δεν απαντούσα στα τηλέφωνα. Η κοπέλα μου έχει 2 αριθμούς αλλά στην αίτηση δήλωσα τον δικό μου για σιγουριά. Μου βάζουν λοιπόν το ίντερνετ και να φανταστείτε έκανα λες και κέρδισα το Joker. Έρχεται ο τεχνικός, του λέω έχω δικό μου DSL Modem/Router και μου λέει κανένα πρόβλημα απλά δεν θα έχω τηλέφωνο. Λέω κανένα πρόβλημα μιας και δεν έχω τηλέφωνο και συμπληρώνω κανονικά τα στοιχεία PPPoE που μου έχει δώσει η Cyta και περιμένω, περιμένω, τίποτα! Μου πετάει 'Timeout' από το δίκτυο της Cyta (το είδα στα log της συσκευής μου). Λέω άντε θα παω στο σπίτι της κοπέλας μου να πάρω τη συσκευή που μου έδωσε η Cyta και αν δεν παίξει ούτε αυτό, τότε είναι καθαρά πρόβλημα της εταιρίας. Πήρα την συσκευή και πριν πάω σπίτι, πέρασα από το κατάστημα και ρώτησα τι παίζει με την γραμμή μου. Απευθείας, μου είπαν λες και είμαι χαζός ότι φταίει η συσκευή μου και πως το σαραβαλάκι (όπως το αποκάλεσα) θα δουλέψει μια χαρά. Μετά με ρώτησε γιατί πήρα δικιά μου συσκεύη αφου η συσκευή τους είναι τέλεια (εδώ γελάει όλη η Ελλάδα) και πως μπορούν να συνδεθούν 254 συσκευές πάνω του (χαχχαχαχα έκλαψα). Τι λέει αυτός ρε; Επειδή το local δίκτυο δίνει IP Range από 1-254 δεν σημαίνει οτι θα συνδεθούν τόσες. Το πολύ 3 αντέχει και στην τέταρτη μας πετούσε όλους εκτός σύνδεσης. Τέλος πάντων, κάνουν ενα τηλεφώνημα και μου λένε οτι η γραμμή είναι μια χαρά. Πάω σπίτι, συνδέω την ΔΙΚΙΆ μου συσκευή και έκανε ΑΠΕΥΘΕΊΑΣ σύνδεση στο δίκτυο της Cyta, χωρίς να ξαναπειράξω τις ρυθμίσεις PPPoE (είχα τσεκάρει 100 φορές μπας και έβαζα λάθος username/password). Στο σπίτι της κοπέλας μου, η συσκευή μου δούλευε άψογα και χίλιες φορές καλύτερα από της Cyta. Το πρόβλημά μου ποιό είναι τώρα; Όταν πήγα στο κατάστημα της Cyta, ο κύριος λόγος ήταν οι 2 λογαριασμοί που μου ήρθαν ενώ δεν μου παρήχαν υπηρεσίες διαδικτύου σε κανένα από τα 2 σπίτια στο διάστημα των 2 μηνών. Γιατί να πληρώσω λοιπόν αέρα κοπανιστό λες και δεν μου έφτανε που καθυστέρησαν 2 μήνες την σύνδεση. Καραγκιόζηδες τελείως δεν ξέρω τι να πω. Πραγματικά, με το που λήξει το συμβόλαιο άντε γεία Cyta! Δεν ξανασκάω ούτε ευρώ σε αυτή την αντιεπαγγελματική εταιρία. Ο τύπος στο κατάστημα μου είπε να συμπληρώσω γραπτά ένα έντυπο παραπόνων αλλά πριν το στείλω, θα ήθελα τις συμβουλές σας. Σας έχει τύχει κάτι παρόμοιο; Έχετε κάτι να μου προτείνετε;Ευχαριστώ για το ενδαφέρον! Θα εκτιμήσω οποιαδήποτε απάντηση!
aGka8l Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2017 Στο έντυπο της μεταφοράς που έχεις υπογράψει αναφέρει ότι χρεωνεσε τις πρώτες 17 ημέρες και μετά σταματάει η χρέωση μέχρι να συνδεθείς αν 0αρρι πάνω από 17 . Εσύ ποτέ έκανες ακριβώς την αίτηση ? Και πότε ήρθε ο τεχνικός σπίτι σου ?
gmathioud Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2017 Δεν θυμαμαι ακριβώς αλλά πρέπει να είναι 2 μήνες που έκανε να έρθει ο τεχνικός. Το χαρτί αυτό δεν το διάβασα αλλά έαν το έγραφε, τότε δεν έχω λόγο να μήν πληρώσω μέχρι τις 17 μέρες. Αλλά δεν έκαναν μόνο 17 μέρες αυτό ειναι το πρόβλημα.
keravnos21 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2017 Κανε ενα κοπο και ξαναπαρε στο τηλεφωνικο κεντρο και ζητα να μιλησεις με το λογιστηριο οχι με την εξυπηρετηση, λογικα εκει θα δουν τις ημερομηνιες και θα σου κανουν πιστωση απο δευτερα βεβαια γιατι σαββατοκυριακο δεν νομιζω να λειτουργει.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα