kapios1 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2017 Γεια σας, το κινητό μου είναι το samsung galaxy a5 2017. έκανα επαναφορά εργοστασιακών δεδομένων από το κινητό, έβαλα ένα email που δεν το θυμάμαι, μετά έκανα αναβάθμιση από το samsung kies και τώρα μου εμφανίζει αυτό: ''Έχει γίνει επαναφορά της συσκευής. Για να συνεχίσετε,συνδεθείτε με κάποιο λογαριασμό Google ο οποίος έχει συγχρονιστεί στο παρελθόν με αυτή τη συσκευή'' το πρόβλημα είναι ότι δεν θυμάμαι το email μου και δεν μπορώ να κάνω κάτι. Μόλις βάζω ένα άλλο το emal μου εμφανίζει αυτό: ''Δεν είναι δυνατή η σύνδεση στη συσκευή λόγω ενός άγνωστου σφάλματος. Δοκιμάστε να συνδεθείτε ξανά μετά από 24 ώρες'' Πέρασαν 24 ώρες, βάζω το email αλλά τίποτα , ξανά το ίδιο μου βγάζει. Τι μπορώ να κάνω?
chios Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2017 Θυμήσου το email που είχες βάλει δεν νομίζω να μπορείς να κάνεις κάτι άλλο, αλλιώς το πας στο service, το Gmail είναι πολύ βασικό απορώ με την αδιαφορία ορισμένων.
kapios1 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2017 Θυμήσου το email που είχες βάλει δεν νομίζω να μπορείς να κάνεις κάτι άλλο, αλλιώς το πας στο service, το Gmail είναι πολύ βασικό απορώ με την αδιαφορία ορισμένων. είχα κάνει root, άρα δεν ισχυεί εγγύηση , τώρα το έχω βγάλει το root
infin1tyGR Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2017 Και να μην είχες root, δεν καλύπτει η εγγύηση να ξεχάσεις το email σου. Προφανώς σε κάθε περίπτωση θα χρειαστεί να αποδείξεις ότι σου ανήκει το κινητό και ενδεχομένως να πληρώσεις και θα προσέχεις την επόμενη φορά.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα