Προς το περιεχόμενο

Απαράδεκτη Συμπεριφορά από oca-service.gr


nsxbass

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Πριν 2 περίπου μήνες έπεσε στην αντίληψή μου το κατάστημα του τίτλου.

Πρόκειται για παράρτημα του i-service.com.gr που στεγάζονται στον ίδιο χώρο.

Πρακτικά το συγκεκριμένο κατάστημα αντί να αλλάζει μία σπασμένη οθόνη την ανακατασκευάζει.

Πρακτική που γενικά χρησιμοποιείται ευρέως στο εξωτερικό και που την είχα υπόψιν μου, οπότε ψάχνοντάς το μπορώ να πω ότι με κέρδισε.

Άλλωστε με την τεχνική αυτή σε περίπτωση που σπάσει το τζάμι και όχι η LCD από μέσα, διατηρείς την αυθεντική LCD της Apple και να αλλάξεις απλά το τζάμι.

 

Η διαδικασία που ακολουθείται είναι αρκετά απλή σε γενικές γραμμές:

- Αφαιρείται το σπασμένο τζάμι

- Καθαρίζεται η οθόνη από τις κόλλες

- Εφαρμόζεται νέα κόλλα και νέο τζάμι και μπαίνουν μαζί σε ειδικό μηχάνημα που πρακτικά τα ψήνει ώστε να κολλήσουν

 

 

2 εβδομάδες πριν έσπασε η οθόνη (το εξωτερικό τζάμι-η οθόνη λειτουργούσε κανονικά) ενός 6S πολύ κοντινού μου προσώπου.

Αμέσως το μυαλό μου πήγε στο oca-service.

Μετά από μία σύντομη έρευνα αγοράς σε σχέση με άλλα μαγαζιά service διαπιστώνω ότι πέρα από τα υπόλοιπα πλεονεκτήματα που προανέφερα ήταν και κάπως πιο οικονομική σαν λύση.

Τους παίρνω τηλέφωνο και ευγενικότατα ομολογώ μου εξηγούν τη διαδικασία.

Μου εξηγούν ότι με τον τρόπο αυτό διατηρείται η αρχική οθόνη LCD του τηλεφώνου εφόσον δεν έχει πρόβλημα.

Μοναδικό μειονέκτημα είναι ότι υπάρχει πιθανότητα τα σπασμένα γυαλιά να έχουν πληγώσει ελαφρώς την οθόνη ανάλογα με το σπάσιμο που θα είχε ως αποτέλεσμα ΙΣΩΣ κάποια pixel με discoloration αλλά που πάντα θα ήταν σε μέγεθος της μύτης της καρφίτσας. Απόλυτα κατανοητό.

Μου λένε ότι η επισκευή θα κρατήσει 1-2 εργάσιμες και ότι στο τέλος της 2ης το αργότερο θα μου το στείλουν και την 3η πλέον εργάσιμη θα το έχω πίσω.

 

Κάπου εδώ τους ρωτάω αν προσφέρουν κάποια εγγύηση.

Η απάντησή τους είναι η προφανής. Δίνουμε εγγύηση ΜΟΝΟ για τα κομμάτια του κινητού τα οποία επισκευάζουμε.

Με δεδομένο ότι το σπάσιμο προήλθε από πτώση δεν μπορούμε να θεωρηθούμε υπεύθυνοι για οποιαδήποτε άλλη ζημιά μπορεί να προκλήθηκε από την πτώση.

Αλλά για την οθόνη που θα ανακατασκευάσουμε και θα εγκαταστήσουμε και για την ποιότητα της ανακατασκευής σας προσφέρουμε εννοείται εγγύηση (με την εξαίρεση του κομματιού με τα Pixel παραπάνω προφανώς).

 

Απόλυτα κατανοητό, συμφωνώ και τους στέλνω από την Ξάνθη το τηλέφωνο στην Λάρισα όπου βρίσκονται.

 

Φωτογραφίες του τηλεφώνου πριν την επισκευή:

 

KAMx1DR.jpgP8GNjRT.jpg

 

 

Το χρονικό της επισκευής:

 

Δευτέρα 20/11/2017 στέλνω το τηλέφωνο.

 

Τρίτη 21/11/2017 μου τηλεφωνούν και μου λένε ότι το παρέλαβαν και με ρωτάνε αν το βιάζομαι.

Τους απαντώ ότι ναι μεν το βιάζομαι γιατί δεν υπάρχει συσκευή αντικατάστασης, αλλά όχι τόσο ώστε να μην μπορώ να περιμένω τις 1-2 εργάσιμες ώστε να γίνει καλή δουλειά και όχι κάτι βιαστικό.

Μου απαντούν ότι μπορούν να το φτιάξουν ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΜΕΡΑ (τρίτη) και να το δώσουν στην κούριερ την ίδια μέρα το απόγευμα.

Συμφωνούμε αφού με διαβεβαιώνουν ότι η ταχύτητα δεν θα επηρεάσει την ποιότητα της εργασίας και κανονίζουμε τα της πληρωμής.

 

Εδώ να σημειώσω ότι μου έκανε εντύπωση η ταχύτητα, αλλά υπέθεσα ότι ενδεχομένως να λειτουργούν με τη λογική της Apple με τα refurbished, να έχουν δηλαδή ήδη ανακατασκευασμένη έτοιμη οθόνη από προηγούμενο τηλέφωνο που έβαλαν σε εμένα και την δική μου την κράτησαν για να την ανακατασκευάσουν για κάποιο μελλοντικό.

Κανένα πρόβλημα και με αυτό,εφόσον μου έχουν εγγυηθεί ότι θα δουλεύει άψογα είμαι ΟΚ.

 

Τετάρτη 22/11/2017 παραλαμβάνω το επισκευασμένο τηλέφωνο.

Το τηλέφωνο φαίνεται άψογο, ομολογώ ότι δεν το κοιτάω ενδελεχώς μιας και το παρέδωσα κατευθείαν στην ιδιοκτήτρια.

 

Πέμπτη 23/11/2017 ρωτάω την ιδιοκτήτρια αν όλα είναι καλά και μου αναφέρει ότι το μόνο πρόβλημα της φαίνεται να είναι ένα pixel που φαίνεται διαφορετικό χρώμα από τα γύρω του ΜΟΝΟ σε σκούρες οθόνες.

Αλλά με δεδομένο ότι την είχα προειδοποιήσει ότι κάτι τέτοιο μπορεί να συμβεί δεν είχε θέμα.

 

Δευτέρα 27/11/2017 η ιδιοκτήτρια μου αναφέρει ένα ξεφλούδισμα εσωτερικά του άσπρου bezel του τηλεφώνου.

Της λέω don't worry, τα παιδιά φάνηκαν μια χαρά, θα τους πάρω τηλέφωνο και βγάζω φωτογραφίες το ξεφλούδισμα.

Την ρωτάω αν το τηλέφωνο έπεσε και μου απαντάει ΡΗΤΑ όχι.

Οι φωτογραφίες με το πρόβλημα:

 

 

dLsgt6C.jpguoi4emU.jpg

 

Τετάρτη 29/11/2017 τηλεφωνώ στην oca-service.

Εξηγώ το πρόβλημα και μου ζητούν φωτογραφίες για να καταλάβουν περί τίνος πρόκειται.

Τους στέλνω τις φωτογραφίες και άμεσα μου στέλνουν ένα email το οποίο αναφέρει επακριβώς τα ακόλουθα:

 

Παράθεση

 

b8ymmrk.jpg
 
"Οπως βλεπετε, το πλαισιο ειναι κολημενο με το τζαμακι, και η βαφη ειναι απο μεσα. 
Στην περιπτωση σας, φαινεται πως ειτε απο χτυπημα ειτε απο προσπαθεια να ανοιχτει η συσκευη αποχρωματιστηκε εσωτερικα η βαφη. Δεν επηρεαζεται η λειτουργια της οθονης απο αυτο.  Αν επιθυμειτε την εκ νεου ανακατασκευη της οθονης σας, αυτο μπορει να γινει απο εμας, με εκπτωση 50%. Αν δεν ειστε ευχαριστημενοι απο τις υπηρεσιες μας, η οθονη σας μπορει να αντικατασταθει με αλλη, γνησια, σπασμενη και φυσικα να γινει επιστροφη χρηματων."

Κάπου εδώ αρχίζουν τα πράγματα να μην πηγαίνουν καλά.

Πρακτικά στο mail μου λένε ότι:

Α) Ότι Φταίω εγώ

Β) Ότι έλα μωρέ αφού δεν επηρεάζει την οθόνη

Γ) Ότι θα σου κάνουμε τη χάρη να σου δώσουμε έκπτωση 50%

Δ) Ότι αν δεν θέλεις τίποτα από όλα αυτά θα σου ξαναβάλουμε πίσω την αρχική σου οθόνη. Που όμως επειδή την αρχική σου οθόνη την ανακατασκευάσαμε και δεν μπορούμε να βάλουμε πίσω το σπασμένο γυαλί, θα σου βάλουμε μία άλλη σπασμένη από άλλο τηλέφωνο.

 

Τους τηλεφωνώ για να τους ρωτήσω τι ακριβώς εννοούν στο email.

Εκεί λοιπόν ακούω από τον υπάλληλο στο τηλέφωνο ότι αυτή είναι η διαδικασία και ότι τι άλλο θέλω πέρα από αυτό που μου προσφέρουν?

 

Του εξηγώ ότι το τηλέφωνο ούτε έπεσε, ούτε ανοίχτηκε στις 4 μέρες που το είχαμε στα χέρια μας και ότι το μόνο πρόβλημα που είχε τις πρώτες μέρες ήταν ένα απειροελάχιστο Pixel που δεν κάναμε θέμα γιατί μας είχαν ενημερώσει και το είχαμε αποδεχτεί.

Του αναφέρω ότι όπως μου είχε αναφέρει, η εργασία και το ανταλλακτικό είχαν την εγγύησή τους όπως μου είχε τονίσει πριν το στείλω.

 

Ακολουθεί η εξής στιχομυθία:

 

- Ήταν έτσι όταν το παραλάβατε κύριε?

- Δεν είμαι σίγουρος, το πρόσεξα μετά από 3 μέρες.

- Αλλά το Pixel το προσέξατε κατευθείαν? (ειρωνικότατα).

- (Προσπερνώ την ειρωνεία) Δεν μου είπατε ότι παρέχετε εγγύηση για το ανταλλακτικό που βάζετε?

- Δεν λειτουργεί η οθόνη εσωτερικά?

- Μα εγώ το έστειλα για επισκευή του εξωτερικού τζαμιού, η οθόνη λειτουργούσε και πριν, το έξω είχε πρόβλημα και αλλάξατε.

- Μπορείτε να μου αποδείξετε ότι ήταν έτσι όταν το παραλάβατε?

- Δηλαδή η εγγύησή σας είναι μόνο για τα πρώτα 10 λεπτά μετά την παραλαβή?

- Δεν μπορεί αυτή η βλάβη να έγινε αν δεν το ρίξατε

- Σας λέω ότι δεν το έριξα σε καμία περίπτωση. Αν στην τελική ευθύνομαι εγώ γιατί μου προτείνετε 50% έκπτωση για να το ξαναφτιάξετε αφού είναι δική μου υπαιτιότητα?

- Ναι αλλά η θήκη που φοράτε φαίνεται χτυπημένη.

- Η θήκη είναι 2 ετών, αν είχε πέσει έτσι ώστε η θήκη να γίνει έτσι δεν θα γλύτωνε ούτε το τηλέφωνο, παίζεται με την νοημοσύνη μου τώρα.

- Αν θέλετε σας ξαναβάζουμε μία σπασμένη αυθεντική οθόνη και σας γυρνάμε τα λεφτά σας.

- Θέλω να μου παρέχετε την εγγύηση που μου υποσχεθήκατε εφόσον το ανταλλακτικό σας είναι ελαττωματικό.

 

Και από εκεί και μετά αρχίζει μία ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ειρωνεία του υπαλλήλου από το τηλέφωνο.

Συνεχώς και ΑΓΕΝΕΣΤΑΤΑ επαναλάμβανε "πως είναι δυνατόν να προσέξατε το Pixel άμεσα και το ξεφλούδισμα να το προσέξατε τώρα?", υπονοώντας ευθέως ότι του λέω ψέμματα.

Και ότι μπορεί κάποιος να προσπάθησε να ανοίξει το τηλέφωνο κλπ.

Φυσικά στις ερωτήσεις μου γιατί προσφέρουν εγγύηση εφόσον δεν φταίνε αυτοί επαναλάμβανε τις ίδιες ειρωνείες.

Καταλήξαμε να κλείσουμε το τηλέφωνο χωρίς αποτέλεσμα αφού τους ενημέρωσα ότι θα κοινοποιήσω παντού την συμπεριφορά τους.

 

Συμπέρασμα: Το μαγαζί αν και πολλά υποσχόμενο σαν υπηρεσίες, αποδείχτηκε ότι στο κομμάτι του Customer Service παίρνει βαθμό υπό του 0.

Προφανώς μπορώ να ζήσω και με το ξεφλούδισμα στο τηλέφωνο, και ας πλήρωσα για να έχω ένα σωστό ανταλλακτικό.

Αλλά σε καμία περίπτωση δεν μπορώ να προτείνω το συγκεκριμένο κατάστημα σε κανέναν όταν υπάρχει ο κίνδυνος αν 2 μέρες μετά την επισκευή χαλάσει η οθόνη να μην την αναγνωρίζουν.

Στην τελική ας μη γελιόμαστε, όλοι ξέρουμε τα κόστη αυτών των ανταλλακτικών και τα υπερκέρδη με τα οποία δουλεύουν τα συγκεκριμένα καταστήματα. Για αυτό και συνήθως το να σου παρέχουν εγγύηση σε τέτοιες περιπτώσεις αστοχίας υλικού πρακτικά δεν τους κοστίζει τίποτα. Εκτός κι αν μιλάμε για το oca-service...

 

ΜΑΚΡΥΑ ΛΟΙΠΟΝ για να μην κλαίτε τα λεφτά σας....

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν είχες το τηλέφνο στα χέρια σου θα έλεγα οκ. Τώρα μετά απο 3 μέρες τι ξέρεις τι έγινε; Μπορέι να έπεσε, μπορεί το οτιδήποτε.

Δες το και απο την μεριά του καταστήματος. Τουλάχιστον σου δίνουν την επιλογή να γίνει όπως πρώτα.

 

Δεν βλέπω κάτι (πολύ) λάθος.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν είχες το τηλέφνο στα χέρια σου θα έλεγα οκ. Τώρα μετά απο 3 μέρες τι ξέρεις τι έγινε; Μπορέι να έπεσε, μπορεί το οτιδήποτε.

Δες το και απο την μεριά του καταστήματος. Τουλάχιστον σου δίνουν την επιλογή να γίνει όπως πρώτα.

 

Δεν βλέπω κάτι (πολύ) λάθος.

 

Το τηλέφωνο δεν έχει κανένα σημάδι πτώσης καθώς άλλωστε δεν έπεσε ούτε μισή φορά αυτές τις 3 μέρες.

Επίσης δεν μου δίνουν την επιλογή να γίνει όπως ήταν, μου δίνουν την επιλογή να μου βάλουν μία άλλη σπασμένη οθόνη από ένα άλλο τηλέφωνο το οποίο δεν ξέρω σε τι κατάσταση μπορεί να ήταν.

 

Τέλος, εφόσον το τηλέφωνο δεν έχει κανένα σημάδι κακής χρήσης από τη μέρα που το πήρα, (δεν υπάρχει ούτε μισή γρατζουνιά στην οθόνη που να υποδεικνύει απόπειρα ανοίγματος ή πέσιμο), πρέπει να με καλύψουν.

 

Όταν πας το τηλέφωνό σου στο service γιατί ας πούμε δεν δουλεύει κάτι μέσα, το service κοιτάει την εξωτερική εμφάνιση του τηλεφώνου καθώς και κάποιους δείκτες εσωτερικά (πχ υγρασία) για να δει αν έχει υπάρξει κακή χρήση.

Αν αυτά είναι καθαρά, στο καλύπτει αν είσαι στην εγγύηση. Ακόμα και αν εσύ το έχεις ρίξει και απλά δεν έκανε σημάδι, το service δυστυχώς δεν μπορεί να το αποδείξει.

Και αυτό γίνεται για να προστατεύεται ο καταναλωτής. Παντού στον κόσμο.

 

Εδώ λοιπόν το συγκεκριμένο κατάστημα τα φέρνει όλα ανάποδα και σπυ λέει να αποδείξεις εσύ ότι δεν το έριξες αντί να αποδείξουν αυτοί ότι το έριξες.

 

Φανταστείτε μόνο από εδώ και πέρα σε όλα τα service να σου λένε μπαίνοντας "το έριξες" και να πρέπει τεκμηριωμένα να αποδείξεις ότι δεν το έριξες για να συνεχίσουν την κουβέντα.

 

Αστεία πράγματα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μιλάμε για μία επισκευή που στοίχισε 100 ευρώ και που κάθε φορά που πηγαινοέρχεται η συσκευή Ξάνθη-Λάρισα, κοστίζει άλλα 20.

 

Προφανώς δεν έχω την όρεξη να τους χαρίζω εικοσάρικα όταν ίσως και την επόμενη φορά φερθούν έτσι.

 

Όπως ανέφερα και στο ποστ μπορώ να ζήσω και με αυτό, αλλά το ποστ δεν τους το χάριζα.

 

Ας μείνει εδώ να προστατευτούν οι επόμενοι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φιλε μου, χωρις να θελω να κανω τον δικηγορο του διαβολου, η μονη ενσταση μου ειναι πως δεν ελεγξες εξονυχιστικα το κινητο οταν το πηρες - ειδικα - οταν προκειται για κινητο αλλου προσωπου και εχεις μπει σαν μεσολαβητης. Εφοσον ανελαβες να μεσολαβησεις για να φτιαχτει, φερεις την ευθυνη της επιλογης του καταστηματος αρχικα, οπως και οτι συνεπαγεται αυτο. Οπως παραδεχτηκες το παρελαβες και το εδωσες βιαστικα πισω στην κυρια. Μεγα λαθος. Επρεπε να το κρατησεις μεχρι να δεις πως ολα ειναι οπως πρεπει, ετσι και αλλιως για την μπροστινη οθονη μιλαμε, 10 λεπτα θα ηταν υπεραρκετα για να παρατηρησεις το παραμικρο, ποσο μαλλον κατι τοσο κραυγαλεο οπως το λευκο σημαδι που εχει κατω.

 

Εφοσον μιλαμε για refurbished οθονες και εξαρτηματα, ειναι πιθανον η μπογια στο σημειο εκεινο να ηταν ετοιμη να φυγει (ισως απο το αρχικο χτυπημα που μπορει να ειχε μιας και προκειται για ανακατασκευασμενο εξαρτημα). Οποτε μπορει ναι στο πιο μικρο "τακ" που μπορει να εφαγε απο απλο ακουμπημα σε τραπεζι το κινητο να το προκαλεσε αυτο. Στην περιπτωση σου εισαι και στις δυο περιπτωσεις εκτεθειμενος, μιας και: 1) δεν πηρες την εταιρεια μεσα στην πρωτη ωρα που το παρελαβες μιας και ΔΕΝ το ελεγξες, αλλα πηρες μερες μετα. και 2) δεν εισαι σιγουρος για το αν το σημαδακι αυτο δεν υπηρχε οταν το παρελαβες και ετσι εχεις μονο τον λογο της κυριας που λεει πως δεν το εριξε (οπως δεν ειχες ελεγξει και το περιεργο pixel).

 

Σε καμια περιπτωση δεν στην λεω φιλε, απλα σε τετοιες περιπτωσεις που μπαινω εγω μεσολαβητης σε κατι (που το αποφευγω δια ροπαλου), τουλαχιστον κοιταζω να ειμαι καλυμμενος σε καθε περιπτωση. Κατι που δυστηχως δεν βλεπω να εχεις κανει στην περιπτωση σου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μιλάμε για μία επισκευή που στοίχισε 100 ευρώ και που κάθε φορά που πηγαινοέρχεται η συσκευή Ξάνθη-Λάρισα, κοστίζει άλλα 20.

 

Προφανώς δεν έχω την όρεξη να τους χαρίζω εικοσάρικα όταν ίσως και την επόμενη φορά φερθούν έτσι.

 

Όπως ανέφερα και στο ποστ μπορώ να ζήσω και με αυτό, αλλά το ποστ δεν τους το χάριζα.

 

Ας μείνει εδώ να προστατευτούν οι επόμενοι.

έδωσες 100€ για να επισκευάσεις την οθόνη ενώ με 130€ έβαζες οθόνη καλής ποιότητας σε άλλη εταιρία μα είναι δυνατόν....... επίσης καλό θα ήταν εφόσον να κάνεις τον μεσάζοντα έπρεπε να το κοιτάξεις 3 μέρες μετά είναι πολλές συνεπώς η ευθύνη είναι δικιά σου .....  

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

έδωσες 100€ για να επισκευάσεις την οθόνη ενώ με 130€ έβαζες οθόνη καλής ποιότητας σε άλλη εταιρία μα είναι δυνατόν....... επίσης καλό θα ήταν εφόσον να κάνεις τον μεσάζοντα έπρεπε να το κοιτάξεις 3 μέρες μετά είναι πολλές συνεπώς η ευθύνη είναι δικιά σου .....

Με 130 έβαζα οθόνη καλής ποιότητας ενώ με 100 κράτησα την αυθεντική lcd.

 

Όπως έγραψα, υπάρχει τεράστια πιθανότητα το πρόβλημα να παρουσιάστηκε 3 μέρες μετά καθώς ούτε εγω ούτε η ιδιοκτήτρια το παρατηρήσαμε την πρώτη ημέρα.

 

Επίσης ποιος ορίζει ότι πρέπει το πρόβλημα να το βρεις άμεσα; Η εγγύηση δεν καλύπτει μια ημέρα μόνο μετά την παραλαβή σε κανένα προϊόν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ὤν τεχνικός θά πῶ ὄτι ἐφόσον τό κομμάτι μέ τό πρόβλημα εἶναι ἐκείνο πού παρείχε τό κατάστημα, καί ἐφόσον οἱ ἴδιοι δίνουν ἐγγύηση θά ἐπρεπε νά τό καλύψουν.

Δηλαδή ἡ ἐγγύηση γιατί ὑπάρχει, μόνο γιά τήν μή σωστή ἀποκρισημότητα τῆς ἀφῆς;!Ἀν ναί, αὐτό δέν μπορεῖ νά προκληθεῖ ἀπό πτώση;;

Ἄν καί τό πρόβλημα εἶναι ἔλασσον, ἡ ἀντιμετώπιση φαίνεται ἀντιεπαγγελματική.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φιλε μου, χωρις να θελω να κανω τον δικηγορο του διαβολου, η μονη ενσταση μου ειναι πως δεν ελεγξες εξονυχιστικα το κινητο οταν το πηρες - ειδικα - οταν προκειται για κινητο αλλου προσωπου και εχεις μπει σαν μεσολαβητης. Εφοσον ανελαβες να μεσολαβησεις για να φτιαχτει, φερεις την ευθυνη της επιλογης του καταστηματος αρχικα, οπως και οτι συνεπαγεται αυτο. Οπως παραδεχτηκες το παρελαβες και το εδωσες βιαστικα πισω στην κυρια. Μεγα λαθος. Επρεπε να το κρατησεις μεχρι να δεις πως ολα ειναι οπως πρεπει, ετσι και αλλιως για την μπροστινη οθονη μιλαμε, 10 λεπτα θα ηταν υπεραρκετα για να παρατηρησεις το παραμικρο, ποσο μαλλον κατι τοσο κραυγαλεο οπως το λευκο σημαδι που εχει κατω.

 

Εφοσον μιλαμε για refurbished οθονες και εξαρτηματα, ειναι πιθανον η μπογια στο σημειο εκεινο να ηταν ετοιμη να φυγει (ισως απο το αρχικο χτυπημα που μπορει να ειχε μιας και προκειται για ανακατασκευασμενο εξαρτημα). Οποτε μπορει ναι στο πιο μικρο "τακ" που μπορει να εφαγε απο απλο ακουμπημα σε τραπεζι το κινητο να το προκαλεσε αυτο. Στην περιπτωση σου εισαι και στις δυο περιπτωσεις εκτεθειμενος, μιας και: 1) δεν πηρες την εταιρεια μεσα στην πρωτη ωρα που το παρελαβες μιας και ΔΕΝ το ελεγξες, αλλα πηρες μερες μετα. και 2) δεν εισαι σιγουρος για το αν το σημαδακι αυτο δεν υπηρχε οταν το παρελαβες και ετσι εχεις μονο τον λογο της κυριας που λεει πως δεν το εριξε (οπως δεν ειχες ελεγξει και το περιεργο pixel).

 

Σε καμια περιπτωση δεν στην λεω φιλε, απλα σε τετοιες περιπτωσεις που μπαινω εγω μεσολαβητης σε κατι (που το αποφευγω δια ροπαλου), τουλαχιστον κοιταζω να ειμαι καλυμμενος σε καθε περιπτωση. Κατι που δυστηχως δεν βλεπω να εχεις κανει στην περιπτωση σου.

Μα το ότι είμαι μεσολαβητής δεν έχει κάποια σχέση στην παρούσα φάση.

 

Ούτε τα ρέστα μου ζητάει η ιδιοκτήτρια ούτε τίποτα.

 

Όσο για το ότι δεν το παρατήρησα την πρώτη στιγμή, υπάρχει κάτι που ορίζει ότι μόνο τα ελαττώματα όταν ανοίγουμε μια συσκευασία αναγνωρίζονται; Αποκλείεται ένα ανταλλακτικό να βγάλει ελάττωμα μετά χωρίς την υπαιτιότητα του καταναλωτή;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να πω κι εγώ την Άποψη μου.

 

1. Αρχικά το ότι σου είπανε ότι θα έχει pixel χαλασμένα κάνει μπαμ ότι είχαν έτοιμη οθόνη με pixel χαλασμένα που ήθελαν να τη σπρώξουν σε κάποιον. Και σίγουρα όχι σε κανένα που μένει εκεί κοντά. Πάντα όταν λένε σε οποιοδήποτε  service, το μεταχειρισμένο ανταλλακτικό "υπάρχει περίπτωση να αυτό ή άλλο" το λένε επειδή το ανταλλακτικό που έχουν είναι έτσι και θέλουν να το σπρώξουν. 

2. Ήξεραν ότι έχουν οθόνη με pixel χαλασμένα αλλά και ξεφλούδισμα και επειδή είσαι Ξάνθη στην έβαλαν σε εσένα με τη λογική σιγά το πράγμα, σιγά μη ξαναμπει στο κόπο να το στείλει για κάτι τέτοιο.

3. Το να επιλέξεις να δώσεις τόσα λεφτά συν μεταφορικά για απλή αλλαγή τζαμιού σε μαγαζί στη Λάρισα είναι κακό. 

 

Σίγουρα, σύμφωνα με τα παραπάνω, δεν είναι αξιόπιστο μαγαζί απ΄τη στιγμή που παίρνουν τόσα λεφτά για τέτοιο αποτέλεσμα.

Μακάρι να αλλάξουν πολιτική και ότι δεν κάνουν καλά να το πετάνε αντί να το σπρώχνουν σε μακρινούς συγγενείς.

Αλλά απ' τη στιγμή που λειτουργεί μια χαρά και τα προβλήματα είναι στο αισθητικό κομμάτι μικρό το κακό.

Αν έπαιρναν λιγότερα λεφτά θα τους συγχωρούνταν. Αλλά για 100 ευρώ όχι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με 130 έβαζα οθόνη καλής ποιότητας ενώ με 100 κράτησα την αυθεντική lcd.

 

Όπως έγραψα, υπάρχει τεράστια πιθανότητα το πρόβλημα να παρουσιάστηκε 3 μέρες μετά καθώς ούτε εγω ούτε η ιδιοκτήτρια το παρατηρήσαμε την πρώτη ημέρα.

 

Επίσης ποιος ορίζει ότι πρέπει το πρόβλημα να το βρεις άμεσα; Η εγγύηση δεν καλύπτει μια ημέρα μόνο μετά την παραλαβή σε κανένα προϊόν.

Μια λύση είναι να πάρεις τα χρήματα σου πίσω να βάλεις αγγελία στα forum και να βρεις κάποια αυθεντική από icloud έχει αρκετές και απλά πήγαινε σε ένα κατάστημα που αναλαμβάνει επισκευές να την περάσουν έτσι και εσύ θα βγεις "καθαρός" και η φίλη σου θα έχει αποτέλεσμα σωστό τώρα εάν κολλάς στο ηθικό κομμάτι ότι αυτά προέρχονται πιθανών από κλοπή πρέπει να την ξεπεράσεις καθώς είναι η μόνη λύση που βλέπω.

Υ.Γ ....είδα το προφίλ σου και γραφείς ότι είσαι mod στο iphonehellas υπάρχουν αρκετοί δοκιμασμένοι τεχνικοί που κάνουν πολύ καλή δουλεία στο Forum 

Υ.Γ 2 ...Εγώ παρότι είμαι από Λάρισα δεν εμπιστεύομαι τέτοιου είδους καταστήματα, με την irepair είχα μείνει ευχαριστημένος σε δύσκολες επισκευές (κατάστημα Γλυφάδας και όχι Λάρισα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια λύση είναι να πάρεις τα χρήματα σου πίσω να βάλεις αγγελία στα forum και να βρεις κάποια αυθεντική από icloud έχει αρκετές και απλά πήγαινε σε ένα κατάστημα που αναλαμβάνει επισκευές να την περάσουν έτσι και εσύ θα βγεις "καθαρός" και η φίλη σου θα έχει αποτέλεσμα σωστό τώρα εάν κολλάς στο ηθικό κομμάτι ότι αυτά προέρχονται πιθανών από κλοπή πρέπει να την ξεπεράσεις καθώς είναι η μόνη λύση που βλέπω.

Υ.Γ ....είδα το προφίλ σου και γραφείς ότι είσαι mod στο iphonehellas υπάρχουν αρκετοί δοκιμασμένοι τεχνικοί που κάνουν πολύ καλή δουλεία στο Forum 

Υ.Γ 2 ...Εγώ παρότι είμαι από Λάρισα δεν εμπιστεύομαι τέτοιου είδους καταστήματα, με την irepair είχα μείνει ευχαριστημένος σε δύσκολες επισκευές (κατάστημα Γλυφάδας και όχι Λάρισα

 

Η επιλογή του καταστήματος έγινε αφού υπολογίστηκαν οι περισσότερες εναλλακτικές που αναφέρεις και αφού πήρα και τη γνώμη κάποιων τεχνικών εκ του φόρουμ που μετά από τόσα χρόνια με κάποιους γνωρίζομαι πολύ καλά.

 

Όσο για το irepair, θα προτιμούσα να βάψω το τηλέφωνο μπλε και να το πετάξω στη θάλασσα, παρά να τους αφήσω έστω και να το κοιτάξουν. Μία γρήγορη αναζήτηση στο iphonehellas (ή στο google) σχετικά με το θέμα και θα καταλάβεις το τι εννοώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...