Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 32
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Κάνε και μια καταγγελλία στο συνήγορο του καταναλωτή 

Τωρα την ετοιμαζω. Θελω να κανω και στην ΕΕΤΤ ομως απο οσο διαβασα στο σαιτ της, θα πρεπει να περασουν πρωτα 20 μερες απο την μερα μου θα στειλω μειλ στην wind και θα ζητησω να μου πουν τον μοναδικο αριθμο της βλαβης την περιγραφη της βλαβης και τις ενεργειες που εχει κανει η wind,(αν δεν μου απαντησει η wind σε 20 μερες και το προβλημα παραμενει) η 20μερες μετα την απαντηση της wind και αν το προβλημα παραμενει.Εκτος αν δεν καταλαβα καλα..Προς το παρον εστειλα μειλ στην wind προχθες και αναμενω απαντηση τους , και ετοιμαζω τωρα και στον συνηγορο του καταναλωτη

Δημοσ.

Εχω αντιστοιχα προβληματα με την γραμμη μου, εδω και πολλα χρονια. Εν ολιγης θα σου πω τα εξεις.

Καμια εταιρεια δεν ενδιαφερεται για το "καλο" σου. Σε περιπτωση ευθυνης του ΟΤΕ, απλα κοιτανε να παιρνουν τα χρηματα σου, υποστηριξη σε τεχνικο επιπεδο θα δεις υποτυπώδες, και νομικως δεν παιζει να καταφυγουν εναντιων του πΟΤΕ, ακομα και σε ακραιες περιπτωσεις.

Οτι και υποσχεσεις και διαβεβεωσεις και να σου πουν, απλα θα περιμενεις. Αλλαξα επισης ολη την τηλεφωνικη καλωδιωση του σπιτιου μεχρι την εσωτερικη της πολυκατοικιας, και παλι επεμεναν πως ευθυνομαι εγω.. Χωρις πολλα εκανα καταγγελια στην ΕΕΤΤ και εχουν ηδη δρομολογηθει τα πραγματα.

Κανε και εσυ το ιδιο και τιποτα λιγοτερο.

Δημοσ.

Εχω αντιστοιχα προβληματα με την γραμμη μου, εδω και πολλα χρονια. Εν ολιγης θα σου πω τα εξεις.

Καμια εταιρεια δεν ενδιαφερεται για το "καλο" σου. Σε περιπτωση ευθυνης του ΟΤΕ, απλα κοιτανε να παιρνουν τα χρηματα σου, υποστηριξη σε τεχνικο επιπεδο θα δεις υποτυπώδες, και νομικως δεν παιζει να καταφυγουν εναντιων του πΟΤΕ, ακομα και σε ακραιες περιπτωσεις.

Οτι και υποσχεσεις και διαβεβεωσεις και να σου πουν, απλα θα περιμενεις. Αλλαξα επισης ολη την τηλεφωνικη καλωδιωση του σπιτιου μεχρι την εσωτερικη της πολυκατοικιας, και παλι επεμεναν πως ευθυνομαι εγω.. Χωρις πολλα εκανα καταγγελια στην ΕΕΤΤ και εχουν ηδη δρομολογηθει τα πραγματα.

Κανε και εσυ το ιδιο και τιποτα λιγοτερο.

.Λοιπον..Την Παρασκευη εστειλα μειλ στην Wind, ζητησα τον κωδικο βλαβης, ενεργειες που εχουν κανει για επιλυση και περιγραφη βλαβης. Απαντησαν χθες Δευτερα μεσσημερι:

θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι αυτή την στιγμή υπάρχει βλάβη σε εκκρεμότητα με κωδικό: xxxxxxxxxxxx.Από 31/10 δρομολογηθηκε επίσκεψη τεχνικού μας από το χώρο σας και μετά δηλώθηκε βλάβη στον ΟΤΕ.Υπάρχει καλωδιακή βλάβη από τον δημόσιο πάροχο με πιθανή ημερομηνία άρσης 06/12/2017

 

Και μετα απο μια ωρα μου ερχεται sms απο wind γραφοντας η βλαβη διορθωθηκε..

Κοιταζω ρουτερ συσκευη τηλ κτλ νεκρα ολα>

Τους παιρνω τηλ μου λενε οτι τους ενημερωσε ο Οτε πριν απο λιγο οτι διορθωσε το προβλημα.Τους τα ψαλλω, δηλωνουν νεα βλαβη με νεο κωδικο.Λαμβανω νεο Sms μετα απο λιγο που εγραφε πιθανη ημ/νια επιλυσης 15/12/2017..Ξανα[αιρνω τηλ μου λενε αγνοηστε το sms και θα ερθει τεχνικος μας αυριο.

Ερχεται σημερα ο ιδιος βλακας,που ειχε ξαναρθει τον περασμενο μηνα, του λεω απο την αρχη οτι απο την επομενη μερα μετα την προηγουμενη επισκεψη του εως σημερα ειναι κομμενα ολα.Μετραει βρηκε ολα ενταξει απο το σπιτι μου ως το καφαο(40 μετρα σε ευθεια, 100 μετρα το συνολικο μηκος καλωδιου απο την πριζα μου ως το καφαο)..Μου λεει η ζημια ειναι μεσα στο καφαο, και πρεπει να ξαναδωθει στον ΟΤΕ..Εκει αρχιζω και τα παιρνω, του λεω ενα μηνα περιμενα ειχε δοθει πριν ενα μηνα, ενα μηνα ειναι χωρις τηλ-ιντερνετ.Με κοιταζει σαν ηληθιος και απορει, ενα μηνα μου λεει?τοσο πολυ?  εχεις δικιο οτι και να πεις..Ενω του ειχα πει απο οταν ηρθε οτι ειναι κομμενα ενα μηνα(ειπαμε βλακας, )...Με συμβυλεψε μαλιστα το εξης..Ρωτα τη wind ποτε θα φτιαχτει.Αν σου πουν 5 μερες περιμενε 5 μερες, και αν δεν φτιαχτει απλα αλλαξε εταιρια και μη σπας τα νευρα σου..

Μιλαμε για πραγματικο μπουρδελο, αυτοδεν ειναι εταιρια παιδια, ειναι ενα μπουρδελο..Ανυπαρκτη εξυπηρετηση,ανυπαρκτοι τεχνικοι. Τεχνικος της εταιριας και να σου λεει και ο ιδιος πηγαινε στον ΟΤΕ, και μην σπας τα νευρα σου, Μιλαμε για πραγματικο μπουρδελο.

Με βλεπω να βαζω ΟΤΕ τις επομενες μερες να τελειωνει.29.90€ με 30αρα ταχυτητα, το βασικο fiber οπτικη ινα του ΟΤΕ, (VDSL απο οσο ειδα στο σαιτ του ΟΤΕ) στο καφαο της περιοχης μου ειναι ενεργοποιημενη οπυικη ινα 30 και 50, οποτε το βαζω και ξεμπερδευω σε λιγες μερες και επειδη ειμαι πολυ κοντα στο καφαοστα 100 μετρα ελπιζω να πιασω καπου στα 25 ταχυτητα.

Κτα τα αλλα ετσι οπως τα λες ειναι φιλε..Στο μονο που διαφωνω ειναι που μου λες να περιμενω..ΔΕΝ μπορω να περιμενω αλλο..Εν τω μεταξυ ψαξαμε τα συμβολαια και αυτο που ειπα αρχικα οτι εχω  3 μηνες μεχρι να ληξει δεν ισχυει..Απλα δεν θυμομουν οτι ειχε υπογραφτει συμβολαιο απο 3-2014 εως 3-2016 και μετα προφορικα δωσαμε οκ να συνεχισουμε το ιδιο προγραμμα  χωρις να υπογραψουμε νεο συμβολαιο...Οποτε δεν τιθεται θεμα τελων αποσυνδεσης.

Δημοσ.

Το προφορικα πως το εννοεις? Αν ανανεωσες μεσω τηλεφωνου, μια χαρα τελη αποσυνδεσης υπαρχουν. Υπαρχει ηχογραφημενη η συγκαταθεση σου...

 

Τωρα οσο για το προβλημα σου... Εκ πρωτης - λογικα - φαινετε να ειναι απο τον ΟΤΕ. Η WIND για οσο διαρκει η βλαβη ΔΕΝ πρεπει να σου χρεωνει υπηρεσιες, κατι που σιγουρα δεν την συμφερει. Το σιγουρο ειναι οτι δεν μπορεις να κανεις και πολλα, παρα μονο καταγγελια της συμβασης λογω αδυναμιας παροχης υπηρεσιων για μεγαλο διαστημα. Αλλιως περιμενεις...

 

Υ.Γ. Εχει ειπωθει πολλακις πως ο ΟΤΕ βαζει σε δευτερη μοιρα τους εναλλακτικους, και κοιταζει πρωτα τους δικους του πελατες. Οι υπολοιποι  συχνα-πυκνα μαζευεουν  περιπτωσεις σαν την δικη σου, και κανουν μαζικες καταγγελιες στην ΕΕΤΤ για καταχρηση της δεσποζουσας θεσης του ΟΤΕ στην αγορα. Γι' αυτα και αλλα τετοια εφαγε προστιμο   6,3 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΕΥΡΩ για ΤΗΝ ΤΡΙΕΤΕΙΑ 2012-2014

Δημοσ.

 

.Λοιπον..Την Παρασκευη εστειλα μειλ στην Wind, ζητησα τον κωδικο βλαβης, ενεργειες που εχουν κανει για επιλυση και περιγραφη βλαβης. Απαντησαν χθες Δευτερα μεσσημερι:

θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι αυτή την στιγμή υπάρχει βλάβη σε εκκρεμότητα με κωδικό: xxxxxxxxxxxx.Από 31/10 δρομολογηθηκε επίσκεψη τεχνικού μας από το χώρο σας και μετά δηλώθηκε βλάβη στον ΟΤΕ.Υπάρχει καλωδιακή βλάβη από τον δημόσιο πάροχο με πιθανή ημερομηνία άρσης 06/12/2017

 

Και μετα απο μια ωρα μου ερχεται sms απο wind γραφοντας η βλαβη διορθωθηκε..

Κοιταζω ρουτερ συσκευη τηλ κτλ νεκρα ολα>

Τους παιρνω τηλ μου λενε οτι τους ενημερωσε ο Οτε πριν απο λιγο οτι διορθωσε το προβλημα.Τους τα ψαλλω, δηλωνουν νεα βλαβη με νεο κωδικο.Λαμβανω νεο Sms μετα απο λιγο που εγραφε πιθανη ημ/νια επιλυσης 15/12/2017..Ξανα[αιρνω τηλ μου λενε αγνοηστε το sms και θα ερθει τεχνικος μας αυριο.

Ερχεται σημερα ο ιδιος βλακας,που ειχε ξαναρθει τον περασμενο μηνα, του λεω απο την αρχη οτι απο την επομενη μερα μετα την προηγουμενη επισκεψη του εως σημερα ειναι κομμενα ολα.Μετραει βρηκε ολα ενταξει απο το σπιτι μου ως το καφαο(40 μετρα σε ευθεια, 100 μετρα το συνολικο μηκος καλωδιου απο την πριζα μου ως το καφαο)..Μου λεει η ζημια ειναι μεσα στο καφαο, και πρεπει να ξαναδωθει στον ΟΤΕ..Εκει αρχιζω και τα παιρνω, του λεω ενα μηνα περιμενα ειχε δοθει πριν ενα μηνα, ενα μηνα ειναι χωρις τηλ-ιντερνετ.Με κοιταζει σαν ηληθιος και απορει, ενα μηνα μου λεει?τοσο πολυ?  εχεις δικιο οτι και να πεις..Ενω του ειχα πει απο οταν ηρθε οτι ειναι κομμενα ενα μηνα(ειπαμε βλακας, )...Με συμβυλεψε μαλιστα το εξης..Ρωτα τη wind ποτε θα φτιαχτει.Αν σου πουν 5 μερες περιμενε 5 μερες, και αν δεν φτιαχτει απλα αλλαξε εταιρια και μη σπας τα νευρα σου..

Μιλαμε για πραγματικο μπουρδελο, αυτοδεν ειναι εταιρια παιδια, ειναι ενα μπουρδελο..Ανυπαρκτη εξυπηρετηση,ανυπαρκτοι τεχνικοι. Τεχνικος της εταιριας και να σου λεει και ο ιδιος πηγαινε στον ΟΤΕ, και μην σπας τα νευρα σου, Μιλαμε για πραγματικο μπουρδελο.

Με βλεπω να βαζω ΟΤΕ τις επομενες μερες να τελειωνει.29.90€ με 30αρα ταχυτητα, το βασικο fiber οπτικη ινα του ΟΤΕ, (VDSL απο οσο ειδα στο σαιτ του ΟΤΕ) στο καφαο της περιοχης μου ειναι ενεργοποιημενη οπυικη ινα 30 και 50, οποτε το βαζω και ξεμπερδευω σε λιγες μερες και επειδη ειμαι πολυ κοντα στο καφαοστα 100 μετρα ελπιζω να πιασω καπου στα 25 ταχυτητα.

Κτα τα αλλα ετσι οπως τα λες ειναι φιλε..Στο μονο που διαφωνω ειναι που μου λες να περιμενω..ΔΕΝ μπορω να περιμενω αλλο..Εν τω μεταξυ ψαξαμε τα συμβολαια και αυτο που ειπα αρχικα οτι εχω  3 μηνες μεχρι να ληξει δεν ισχυει..Απλα δεν θυμομουν οτι ειχε υπογραφτει συμβολαιο απο 3-2014 εως 3-2016 και μετα προφορικα δωσαμε οκ να συνεχισουμε το ιδιο προγραμμα  χωρις να υπογραψουμε νεο συμβολαιο...Οποτε δεν τιθεται θεμα τελων αποσυνδεσης.

 

Δεν ειπα ποτε πως θα πρεπει να περιμενεις, αλλα το οτι θα σου λενε οι ιδιοι να κανεις υπομονη. Στο λεω ως καποιος με προβληματα με την τηλεφωνια απο το 1997.. Δες και το δικο μου θεμα εδω.

http://www.insomnia.gr/topic/652514-%CE%B7-%CF%80%CE%B5%CF%81%CE%B9%CF%80%CE%B5%CF%84%CE%B5%CE%B9%CE%B1-%CE%BC%CE%BF%CF%85-%CE%BC%CE%B5-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CF%83%CF%85%CE%BD%CE%B4%CE%B5%CF%83%CE%B7-%CE%BC%CE%BF%CF%85/?do=findComment&comment=55899910

Εχω αλλαξει μεχρι στιγμης 3 παροχους, ΟΤΕ/Forthnet/Vodafone, ολοι μου λεγανε ακριβως τα ιδια, πως η ευθυνη ειναι αποκλειστικα δικη μου. Ελα ντε ομως που εκανα επισης ολικη αλλαγη καλωδιωσης και οτι συνδιασμο με φιλτρα, router και οτι φανταστεις.

Με τα πολλα, υπηρχε υπογειο καλωδιακο προβλημα σε 2 διαφορετικα σημεια στη γειτονια (!) καθως και προβλημα με το κουτι του ΟΤΕ, οπου ειναι απο το 60.

Δεν θα βγαλεις ακρη αν δεν μιλησες αμεσα με την ΕΕΤΤ, ισως και με δικηγορο. Πολυ απλα, καμια εταιρεια δεν θα ενδιαφερθει για την πληρη επιλυση του προβληματος σου.

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το προφορικα πως το εννοεις? Αν ανανεωσες μεσω τηλεφωνου, μια χαρα τελη αποσυνδεσης υπαρχουν. Υπαρχει ηχογραφημενη η συγκαταθεση σου...

 

Το προφορικα το εννοω οτι πριν απο 21 μηνες, λιγες μερες πριν τελειωσει το συμβολαιο, μας τηλεφωνησαν απο την wind και ρωτησαν αν θα συνεχισουμε να ειμαστε πελατες τους, χωρις ομως να στειλουν τις επομενες μερες καποιο εγγραφο, χωρις να υπογραψουμε καποιο εγγραφο.

 

Αν θες στειλε μου εσυ καποιο λινκ που εχεις δει να γραφει οτι αν ανανεωσα μεσω τηλ μια χαρα τελη αποσυνδεσης υπαρχουν.

Γιατι αυτο που ειδα εγω στο πιο εγκυρο σαιτ που θα μπορουσα να  ψαξω (ΕΕΤΤ) , ειναι οτι μια χαρα αποσυνδεση κανω οποτε θελω χωρις να πληρωσω τελη.

 

Δεν γραφει κατι για ηχογραφημενη συμφωνια  που να δεσμευει τον πελατη, στο σαιτ της ΕΕΤΤ .Αυτο που γραφει ξεκαθαρα ειναι οτι ειναι ακυρη υπερ του πελατη η τηλ. συμφωνια αν δεν λαβει τις επομενες μερες απο την εταιρια καποιο εγγραφο με ορους ο πελατης, και αν δεν το υπογαψει.

 

7. Αποδέχθηκα τηλεφωνικά να γίνω συνδρομητής σε εταιρία, αλλά δεν έχω λάβει την προσφορά ούτε τους όρους της σύμβασης. Μπορώ να διακόψω τη συνεργασία;

Η σύναψη σύμβασης τηλεφωνικά και γενικότερα «από απόσταση» είναι άκυρη υπέρ σας, εάν δεν λάβετε σε εύλογο χρόνο από την ημερομηνία σύναψής της (π.χ. από την τηλεφω- νική συνομιλία) αντίγραφο των όρων της, καθώς και το έντυπο δήλωσης υπαναχώρησης (βλ. και Ερ. 6). Δεσμεύεστε με την προσφορά που δεχθήκατε τηλεφωνικώς μόνον εφόσον την υπογράψετε ή στείλετε τη γραπτή συγκατάθεσή σας. Εάν αυτό δεν ισχύει, μπορείτε να διακόψετε τη συνεργα- σία αζημίως ενημερώνοντας εγγράφως την εταιρία.

 

Εδω το link της EETT. Δες το 7) 

http://www.eett.gr/opencms/export/sites/default/admin/downloads/Informative_Documentation/EETT.pdf

Εδω  και το screen

https://prnt.sc/hk2b4z

 

Επεξ/σία από nikos555man
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κατι μπερδευεις... Τα λινκ που δινεις αφορουν ΝΕΑ ΣΥΜΒΑΣΗ και ΟΧΙ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΑΥΤΗΣ. Στην ανανεωση συνεχιζετε η υπαρχουσα συμβαση (με τον υπαρχον αριθμο συμβασης, και με οτι νεους ορους τιμων και προσφορων συμφωνηθουν μεσω τηλεφωνου για συγκεκριμενο διαστημα) και δεν χρειαζετε να ξαναγινουν χαρτια.

 

Αυτο φαινετε και μεσα στον ΟΔΗΓΟ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ ΤΗΣ ΕΕΤΤ που παραθετεις. Η ιδια η ΕΕΤΤ τα διαχωριζει, προτεινοντας στους καταναλωτες πριν υπογραψουν μια νεα συμβαση, να διαβασουν προσεκτικα τους ορους του συμβολαιου γιατι μεταξυ αλλων αναφερονται και οι τροποι ανανεωσης αυτου...    http://s20.postimg.org/tzldlyhrx/image.png

 

 

Και στο παρακατω λινκ το επιμαχο τμημα που "νομιμοποιει" τις τηλεφωνικες ανανεωσεις, απο τα δικα μου συμβολαια. Ειναι απο τους ορους του συμβολαιου, που υπογραφουμε αλλα -διστυχως- δεν διαβαζουμε ποτε...

http://s20.postimg.org/9d19ehy2l/001.jpg

Επεξ/σία από goana12
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κατι μπερδευεις... Τα λινκ που δινεις αφορουν ΝΕΑ ΣΥΜΒΑΣΗ και ΟΧΙ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΑΥΤΗΣ. Στην ανανεωση συνεχιζετε η υπαρχουσα συμβαση (με τον υπαρχον αριθμο συμβασης, και με οτι νεους ορους τιμων και προσφορων συμφωνηθουν μεσω τηλεφωνου για συγκεκριμενο διαστημα) και δεν χρειαζετε να ξαναγινουν χαρτια.

 

Αυτο φαινετε και μεσα στον ΟΔΗΓΟ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ ΤΗΣ ΕΕΤΤ που παραθετεις. Η ιδια η ΕΕΤΤ τα διαχωριζει, προτεινοντας στους καταναλωτες πριν υπογραψουν μια νεα συμβαση, να διαβασουν προσεκτικα τους ορους του συμβολαιου γιατι μεταξυ αλλων αναφερονται και οι τροποι ανανεωσης αυτου...    http://s20.postimg.org/tzldlyhrx/image.png

 

 

Και στο παρακατω λινκ το επιμαχο τμημα που "νομιμοποιει" τις τηλεφωνικες ανανεωσεις, απο τα δικα μου συμβολαια. Ειναι απο τους ορους του συμβολαιου, που υπογραφουμε αλλα -διστυχως- δεν διαβαζουμε ποτε...

http://s20.postimg.org/9d19ehy2l/001.jpg

Oκ δεν επιμενω, ισως να ειναι και ετσι οπως τα λες.Αν θες στειλε μου λινκ με το σαιτ που γραφει αυτα που μου εστειλες στο δευτερο screen. 

Δεν ειπα ποτε πως θα πρεπει να περιμενεις, αλλα το οτι θα σου λενε οι ιδιοι να κανεις υπομονη. Στο λεω ως καποιος με προβληματα με την τηλεφωνια απο το 1997.. Δες και το δικο μου θεμα εδω.

http://www.insomnia.gr/topic/652514-%CE%B7-%CF%80%CE%B5%CF%81%CE%B9%CF%80%CE%B5%CF%84%CE%B5%CE%B9%CE%B1-%CE%BC%CE%BF%CF%85-%CE%BC%CE%B5-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CF%83%CF%85%CE%BD%CE%B4%CE%B5%CF%83%CE%B7-%CE%BC%CE%BF%CF%85/?do=findComment&comment=55899910

Εχω αλλαξει μεχρι στιγμης 3 παροχους, ΟΤΕ/Forthnet/Vodafone, ολοι μου λεγανε ακριβως τα ιδια, πως η ευθυνη ειναι αποκλειστικα δικη μου. Ελα ντε ομως που εκανα επισης ολικη αλλαγη καλωδιωσης και οτι συνδιασμο με φιλτρα, router και οτι φανταστεις.

Με τα πολλα, υπηρχε υπογειο καλωδιακο προβλημα σε 2 διαφορετικα σημεια στη γειτονια (!) καθως και προβλημα με το κουτι του ΟΤΕ, οπου ειναι απο το 60.

Δεν θα βγαλεις ακρη αν δεν μιλησες αμεσα με την ΕΕΤΤ, ισως και με δικηγορο. Πολυ απλα, καμια εταιρεια δεν θα ενδιαφερθει για την πληρη επιλυση του προβληματος σου.

To διαβασα προσεκτικα το θεμα σου φιλε μου , και απο οσο καταλαβα μοιαζει καπως η βλαβη που ειχες με αυτην που εχω εγω. Μοιαζει εννοω ως προς το οτι και στις 2 περιπτωσεις τα προβληματα συνδεσης ειναι πιο εντονα στις βροχερες μερες.

 

Παντως και εγω λιγο πολυ την ιδια αντιμετωιση ειχα μεχρι να δωσουν την βλαβη στον ΟΤΕ.Τους το ελεγα απο την αρχη οτι οι αποσυνδεσεις ηταν πολυ πολυ πιο συχνες τις βροχερες μερες, τις μερες που ειχε υγρασια και τις μερες που δεν ειχε καθολου ανεμο, αρα θα επρεπε να το ελεγξουν εξωτερικα, αυτοι επεμεναν να λενε οτι δεν βλεπουν κατι, και ελεγαν συνεχως να αλλαξω ρουτερ αρχικα και μετα καλωδιωση.

 

Αλλαξα τα παντα, εχω αλλαξει οτιδηποτε βρισκεται μεσα στο σπιτι.3 ρουτερ εχω αυτη τη στιγμη,αλλαξα 5 σπλιτερ,,εχω αγορασει 6 καλωδια που ενωνουν σπλιτερ πριζες συσκευες και εφερα και ηλεκτρολογο να αλλαξει την πριζα και το καλωδιο ,που ξεκινα απο τη πριζα του σπιτου και καταληγει σε ενα πλαστικο κουτι (στερεωμενο σε κολονα απεναντι ακριβως απο το σπιτι μου)

 

Οταν τα αλλαξα ολα αυτα , μονο τοτε και μετα απο 2 επισκεψεις τεχνικου της wind παραδεχτηκαν οτι ειναι ολα οκ μεσα στο σπιτι και η βλαβη βρισκεται εξωτερικα.Και την εδωσαν στον ΟΤΕ.

Κατα τα αλλα  , αλλο κοινο που εχει η δικη σου βλαβη με την  δικη μου ειναι οτι και στις 2 περιπτωσεις ηρθαν τεχνικοι που δεν ξερουν που πανε τα 4, Τουλαχιστον εσυ εβγαλες καπως μια ακρη, οταν ηρθε σοβαρος τεχνικος και εντοπισε το σημειο που κανει την ζημια, η εστω μερος της ζημιας, εγω να δω τι θα κανω. 

 

Υ.Γ. Φωτο εδω,με το καλωδιο που αλλαξα φαινεται ολη η διαδρομη που κανει το καλωδιο απο την ταρατσα του σπιτιου, καταληγει απεναντι στην κολονα και μετα κατεβαινει στην μεση της κολονας και καταληγει μεσα σε ενα κουτι

https://prnt.sc/hkdl6r

Επεξ/σία από nikos555man
Δημοσ.

Το δευτερο skreen ειναι απο το δικο μου συμβολαιο που εχω με την WIND, και οχι απο καποιο σα'ι'τ...

Στην ουσια οπως σου παρεθεσα στο πρωτο λινκ απο τον ΟΔΗΓΟ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ, η ΕΕΤΤ μας παραπεμπει για το θεμα των ανανεωσεων στους ορους του συμβολαιου μας που εχουμε υπογραψει με την εκαστοτε εταιρια. Δεν εχω διαβασει -για να πω την αληθεια- ολη την νομοθεσια περι τηλεπικοινωνιων για να σου πω σε πιο σημειο αναφερετε αναλυτικα. Ισως ο jkoukos που εχει περισσοτερες γνωσεις στο θεμα να ξερει να μας πει περισσοτερα... :)

 

 

Και κατι αλλο που παρατηρησα απο την τελευταια φωτο με την αλλαγη του καλωδιου που εκανες.

Αν καταλαβα καλα εβαλες ηλεκτρολογο και αλλαξες το καλωδιο απο το κουτι της κολωνας του ΟΤΕ, ως το σπιτι σου. Αυτο βασικα απαγορευετε γιατι στο καλωδιο αυτο και στην κολωνα, επιτρεπετε η προσβαση μονο απο τον ΟΤΕ. Απορω πραγματικα πως ο ηλεκτρολογος δεχτηκε να ανεβει στην κολωνα να στο αντικαταστησει...

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το δευτερο skreen ειναι απο το δικο μου συμβολαιο που εχω με την WIND, και οχι απο καποιο σα'ι'τ...

Στην ουσια οπως σου παρεθεσα στο πρωτο λινκ απο τον ΟΔΗΓΟ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ, η ΕΕΤΤ μας παραπεμπει για το θεμα των ανανεωσεων στους ορους του συμβολαιου μας που εχουμε υπογραψει με την εκαστοτε εταιρια. Δεν εχω διαβασει -για να πω την αληθεια- ολη την νομοθεσια περι τηλεπικοινωνιων για να σου πω σε πιο σημειο αναφερετε αναλυτικα. Ισως ο jkoukos που εχει περισσοτερες γνωσεις στο θεμα να ξερει να μας πει περισσοτερα

Ναι συμφωνω και εγω σε αυτο που λες. Ας μας πει λεπτομερειες πανω στο θεμα συμβολαιων ο Jkoukos η οποιος αλλος γνωριζει..

Και κατι αλλο που παρατηρησα απο την τελευταια φωτο με την αλλαγη του καλωδιου που εκανες.

Αν καταλαβα καλα εβαλες ηλεκτρολογο και αλλαξες το καλωδιο απο το κουτι της κολωνας του ΟΤΕ, ως το σπιτι σου. Αυτο βασικα απαγορευετε γιατι στο καλωδιο αυτο και στην κολωνα, επιτρεπετε η προσβαση μονο απο τον ΟΤΕ. Απορω πραγματικα πως ο ηλεκτρολογος δεχτηκε να ανεβει στην κολωνα να στο αντικαταστησει.

 

Το καλωδιο αυτο μου ειπε ο ιδιος ο τεχνικος της wind που ειχε ερθει στο σπιτι μου πριν απο 2 χρονια οτι πρεπει να αλλαχτει, επειδη απο οσο διαπισωσε με τις μετρησεις που εκανε τοτε, μoυ ειπε οτι 99% απο αυτο το καλωδιο γινοντουσαν οι αποσυνδεσεις.

 

Του ειπα ας το αλλαξει τοτε ο ιδιος και αν χρειααστει θα πληρωσω το κοστος. Η απαντηση του: 

 

Αυτο δεν μπορει να το αλλαξει τεχνικος της  wind, αυτο ειναι ευθυνη του πελατη. βρες εναν ηλεκτρολογο να στο αλλαξει. Μονο απο ηλεκτρολογο μπορει να αλλαχτει.

 

Ακριβως οπως το γραφω.

 

Μαλιστα σε τηλεφωνηματα που εκανα στο 1212 στην wind (μετα την επεσκεψη αυτου του τεχνικου και ΠΡΙΝ αλλαξω το καλωδιο) και παραπονιομουν για τις αποσυνδεσεις που συνεχιζοντουσαν, το πρωτο πραγμα που κοιταζαν ηταν η ενημερωση που ειχαν απο αυτον τον τεχνικο (οτι πρεπει να αλλαξω το καλωδιο) και με ρωτουσαν ειναι αν εχω φερει ηλεκτρολογο να αλλαξει το καλωδιο.Και αφου τους ελεγα οχι , μου ελεγαν αλλαξε το και αν μετα συνεχιζονται οι αποσυνδεσεις τοτε θα ξαναστειλουμε τεχνικο να ελεγξει παλι.Δεν μπορουμε να κανουμε κατι αν δεν το αλλαξεις μου ελεγαν.

 

Αυτο βασικα απαγορευετε γιατι στο καλωδιο αυτο και στην κολωνα, επιτρεπετε η προσβαση μονο απο τον ΟΤΕ. Απορω πραγματικα πως ο ηλεκτρολογος δεχτηκε να ανεβει στην κολωνα να στο αντικαταστησει...

Εισαι σιγουρος οτι μονο απο τον ΟΤΕ επιτρεπεται η προσβαση σε αυτο το καλωδιο σε αυτην την κολονα και στο κουτι αυτο?

Δεν επεμενω, οτι κανεις λαθος,  απλα μου φανηκε παραξενο αυτο που λες.

Γιατι και ο τεχνικος της Wind που μου ειπε να το αλλαξω τοτε, ειχε ανεβει πανω στην κολονα , και μαλιστα ειχε ανοιξει το κουτι που βρισκεται στο κεντρο της και εκανε μετρησεις μεσα στο κουτι, με καποιο μηχανημα που κρατουσε.

Και αν θυμαμαι καλα και ο πρωτος τεχνικος που ειχε στειλει η wind το 2014 ειχε ανεβει στον κολονα και ειχε ανοιξει αυτο το κουτι για να μετρησει

Δευτερο screen με καλωδιο και κουτι, πιο καθαρη και κοντινη αυτη η φωτο

https://prnt.sc/hkfi4r

Επεξ/σία από nikos555man
Δημοσ.

To διαβασα προσεκτικα το θεμα σου φιλε μου , και απο οσο καταλαβα μοιαζει καπως η βλαβη που ειχες με αυτην που εχω εγω. Μοιαζει εννοω ως προς το οτι και στις 2 περιπτωσεις τα προβληματα συνδεσης ειναι πιο εντονα στις βροχερες μερες.

 

Παντως και εγω λιγο πολυ την ιδια αντιμετωιση ειχα μεχρι να δωσουν την βλαβη στον ΟΤΕ.Τους το ελεγα απο την αρχη οτι οι αποσυνδεσεις ηταν πολυ πολυ πιο συχνες τις βροχερες μερες, τις μερες που ειχε υγρασια και τις μερες που δεν ειχε καθολου ανεμο, αρα θα επρεπε να το ελεγξουν εξωτερικα, αυτοι επεμεναν να λενε οτι δεν βλεπουν κατι, και ελεγαν συνεχως να αλλαξω ρουτερ αρχικα και μετα καλωδιωση.

 

Αλλαξα τα παντα, εχω αλλαξει οτιδηποτε βρισκεται μεσα στο σπιτι.3 ρουτερ εχω αυτη τη στιγμη,αλλαξα 5 σπλιτερ,,εχω αγορασει 6 καλωδια που ενωνουν σπλιτερ πριζες συσκευες και εφερα και ηλεκτρολογο να αλλαξει την πριζα και το καλωδιο ,που ξεκινα απο τη πριζα του σπιτου και καταληγει σε ενα πλαστικο κουτι (στερεωμενο σε κολονα απεναντι ακριβως απο το σπιτι μου)

 

Οταν τα αλλαξα ολα αυτα , μονο τοτε και μετα απο 2 επισκεψεις τεχνικου της wind παραδεχτηκαν οτι ειναι ολα οκ μεσα στο σπιτι και η βλαβη βρισκεται εξωτερικα.Και την εδωσαν στον ΟΤΕ.

Κατα τα αλλα  , αλλο κοινο που εχει η δικη σου βλαβη με την  δικη μου ειναι οτι και στις 2 περιπτωσεις ηρθαν τεχνικοι που δεν ξερουν που πανε τα 4, Τουλαχιστον εσυ εβγαλες καπως μια ακρη, οταν ηρθε σοβαρος τεχνικος και εντοπισε το σημειο που κανει την ζημια, η εστω μερος της ζημιας, εγω να δω τι θα κανω. 

 

Υ.Γ. Φωτο εδω,με το καλωδιο που αλλαξα φαινεται ολη η διαδρομη που κανει το καλωδιο απο την ταρατσα του σπιτιου, καταληγει απεναντι στην κολονα και μετα κατεβαινει στην μεση της κολονας και καταληγει μεσα σε ενα κουτι

https://prnt.sc/hkdl6r

Εχεις γινει μπαλακι και εσυ μεταξυ της wind και του οτε, γραψε μια γνωστοποιηση προς την wind με το περιστατικο σου, πως προκειται να προβεις σε επωνυμη καταγγελια στην ΕΕΤΤ για την επιλυση του προβληματος σου, και κλεισε το κειμενο γραφοντας πως επιφυλάσσεσαι καθε νομιμου δικαιωματος σου.

Μετα γραφεις και μια ωρα καταγγελια των παραπανω προς την ΕΕΤΤ και περιμενεις..

Δημοσ.

Εχεις γινει μπαλακι και εσυ μεταξυ της wind και του οτε, γραψε μια γνωστοποιηση προς την wind με το περιστατικο σου, πως προκειται να προβεις σε επωνυμη καταγγελια στην ΕΕΤΤ για την επιλυση του προβληματος σου, και κλεισε το κειμενο γραφοντας πως επιφυλάσσεσαι καθε νομιμου δικαιωματος σου.

Μετα γραφεις και μια ωρα καταγγελια των παραπανω προς την ΕΕΤΤ και περιμενεις..

Χθες ελαβα sms απο την wind.

 

Tεχνικη υποστηριξη wind.Στις 8-12 πιθανον να χρειαστουμε προσβαση στο κτιριο σας για εργασιες.Παρακαλω εξασφαλιστε την  προσβαση και αναγραψτε το ονομα σας στο κουδουνι.

 

Αμεσως τηλεφωνησα στο 1212 ρωτησα τι ακριβως σημαινει ενα sms που μου εστειλαν , το κοιταξαν το διαβασαν στο συστημα τους, και μου ειπαν οτι εννοουσαν οτι θα τους ενημερωσε ο ΟΤΕ οτι θα στελει συνεργειο του σημερα να φτιαξουν την βλαβη.

 

Αναμονη λοιπον, αν δεν ερθουν η αν ερθουν και το προβλημα παραμεινει σκεφτομαι να παω το βραδυ στο καταστημα wind και να ζητησω εγγραφως να διακοπει η συμβαση που εχω αοριστου χρονου.

 

Δεν ξερω αν κανω καπου λαθος,σε αυτα που διαβασα η αν ειναι λαθος κινηση αυτο που σκεφτομαι να κανω, να παω στο καταστημα,  αλλα με αυτα που διαβασα στους online oρους συμβαλαιου σταθερου της wind , αυτο που καταλαβα ειναι οτι ισως να μην εχω καμια χρηματικη υποχρεωση προς την wind ακομα και αν διακοψω αναιτια το συμβολαιο αοριστου χρονου. (Ποσο μαλλον τωρα που εχω λογο να το διακοψω αφου δεν μου παρεχουν τηλ&ιντερνετ για ενα μηνα+.)

Εκτος αν δεν καταλαβα καλα εγω αυτην την σπαζοκεφαλια που γραφουν στους ορους για συμβολαια αοριστου χρονου

 

Κατά τη διάρκεια αορίστου ισχύος της Σύμβασης ο Πελάτης δύναται να καταγγείλει αυτήν αναίτια έπειτα από σχετική ειδοποίηση η οποία θα λογίζεται ότι θα ισχύει μετά από τριάντα (30) ημέρες από τη λήψη της. Ο Πελάτης δύναται να αιτηθεί, επίσης, η σχετική καταγγελία να ισχύει σε χρόνο μικρότερο των ανωτέρω τριάντα (30) ημερών. Στις περιπτώσεις αυτές η Εταιρεία υλοποιεί το αίτημα το Πελάτη, υπό την αίρεση της κατάργησης του βρόγχου από τον πάροχο πρόσβασης στον τοπικό βρόγχο. Σε κάθε περίπτωση, η καταγγελία δεν τίθεται σε ισχύ, πριν την κατάργηση του βρόγχου από τον πάροχο πρόσβασης στον τοπικό βρόγχο. Στην περίπτωση αυτή ο Πελάτης οφείλει να καταβάλει στην Εταιρεία μόνο το τέλος αποσύνδεσης, σύμφωνα με τον ισχύοντα τιμοκατάλογο της Εταιρείας.

 

Στην περιπτωση αυτη ( καταγγελια να τεθει σε ισχυ πριν την καταργηση του βρογχου απο τον παροχο προσβασης στον τοπικο βρογχο) ο πελατης οφειλει να καταβαλει στην εταιρια μονο το τελος αποσυνδεσης. 

Εννοουν δηλαδη οτι πληρωνεις τελη μονο αν τεθει σε ισχυ η καταγγελια πριν την καταργηση του βρογχου?

Εδω το λινκ των ορων 

https://www.wind.gr/files/1/Wind_v2/statheri/PDFs/enimerotiko/Aitisi_statheri_062014.pdf

Δημοσ.

Χθες ηρθε τελικα τεχνικος του ΟΤΕ και το μονο θετικο ειναι οτι απο χθες δεν ειναι νεκρη η γραμμη.
Αυτο που βρηκε ηταν αναμεσα στο καφαο και στο σπιτι μου μεσα σε ενα κουτι εναν κομμενο πολο απο οτι μου ειπε, απο υγρασια. Πιθανον απο αυτο εκανε αποσυνδεσεις ειπε.Μετα απο 2-3 ωρες ξανα αποσυνδεσεις
Σημερα ηρθε και τεχνικος της wind μετρησε στην αρχη μου λεει ρουτερ μαλλον ειναι παρολο που επεμενα πως γινεται να κανει αποσυνδεσεις και απο τα 2 ρουτερ που εχω , επεμενε και αυτος μου λεει ισως φταινε και τα δυο.
Μιλαει στο τηλ. με wind μετρανε και απο εκει και διαπιστωνουν προβλημα εξωτερικα στην γραμμη οποτε το ξαναεδωσαν στον ΟΤΕ.
Αυτο που δεν μπορω να καταλαβω ειναι πως γινεται σημερα να μετρανε και να βρισκουν προβλημα εξωτερικα ενω πριν τον Νοεμβριο σε αλλες 2 επισκεψεις του τεχνικου ταν μετρουσαν τα εβλεπαν ολα οκ εξωτερικα, και το προβλημα ηταν  το ιδιο και τοτε και τωρα (αποδυνδεσεις).


 

Και κατι αλλο που παρατηρησα απο την τελευταια φωτο με την αλλαγη του καλωδιου που εκανες.

Αν καταλαβα καλα εβαλες ηλεκτρολογο και αλλαξες το καλωδιο απο το κουτι της κολωνας του ΟΤΕ, ως το σπιτι σου. Αυτο βασικα απαγορευετε γιατι στο καλωδιο αυτο και στην κολωνα, επιτρεπετε η προσβαση μονο απο τον ΟΤΕ. Απορω πραγματικα πως ο ηλεκτρολογος δεχτηκε να ανεβει στην κολωνα να στο αντικαταστησει...

Ρωτησα τον τεχνικο του ΟΤΕ χθες πανω σε αυτο που λες. Αυτο που μου ειπε ειναι οτι απο το σπιτι μου ως αυτο το κουτι ειναι ευθυνη της wind ..Και απο το κουτι και μετα προς το καφαο ειναι ευθυνη του ΟΤΕ.
Και συμφωνα με αυτα που ειχε πει τοτε ο τεχνικος της wind ,  το καλωδιο αυτο δεν το αναλαμβανει να το αλλαξει τεχνικος της wind αλλα ηλεκτρολογος που θα φερει ο πελατης.
https://prnt.sc/hkdl6r

  • 9 μήνες μετά...
Δημοσ.

Τελικα στο φτιαξανε; Εχω το ιδιο ακριβως προβλημα εδω και 2 βδομαδες με την Wind! Μου στελνουν μνμ οτι στς 12 θα ερθει τεχνικος και θα επιλυθει το προβλημα και τιποτα δεν ερχεται κανεις. Παιρνω τηλεφωνο ρωταω μου λενε οτι εχει προβλημα και θα αργησει μα φτιαχτει! Επισης μου ειπαν οτι ειναι για τς 14 να ερθει ο ΟΤΕ και ο ιδιος μου ειπε οτι δεν πιστευω να ερθουν ομως! Φανταστειτε που ζουμε! 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...