Γιάννης Platano Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2018 5 λεπτά πριν, De@th L0rd είπε Πάρε στάρλετ καλύτερα... Καλο αυτοκινητο αλλα σταματησε νομιζω πριν το 2000.Πολλα τα χρονια .
De@th L0rd Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) 11 λεπτά πριν, Γιάννης Platano είπε Καλο αυτοκινητο αλλα σταματησε νομιζω πριν το 2000.Πολλα τα χρονια . To '97 για την ακρίβεια. Ο 4E-FE ανταγωνίζεται άνετα τον "αλεξίσφαιρο κινητήρα" της mercedes με το 1.000.000 χιλιόμετρα. Το έχει φίλος με 700.000 χιλιόμετρα. Ακόμη δεν έχει χρειαστεί ανακατασκευή ο κινητήρας πέρα από μια φλάτζα κεφαλής που αντικαταστάθηκε προληπτικά. Πέρα από τις συνήθεις φθορές (ρουλμάν.μπιλιοφόροι,σινεμπλόκ κ λάστιχα), δεν έχει βγάλει άλλα θέματα (ηλεκτρολογικά 0 βλάβες πέρα από τις λάμπες τις μπροστινές, πίσω στα φώτα έχει ακόμη τις εργοστασιακές, έχει καεί μόνο το μεσαίο μια φορά). Βέβαια όπως είπες καθόλου ασφαλές και παλιό σαν αμάξι. Το συγκεκριμένο θα το αγόραζα με κλειστά μάτια παρόλα τα χιλιόμετρα άλλα αυτός που το έχει δεν το πουλάει με τίποτα. Είναι αυτοκίνητα για μια ζωή: https://youtu.be/kiIu-X1rvJs Επεξ/σία 5 Ιανουαρίου 2018 από De@th L0rd
isay Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2018 Στις 11/29/2017 στις 12:19 ΠΜ, Insomniac2017 είπε Παιδιά,σκέφτομαι να πάρω ένα αμάξι μικρό 1000cc για κινούμαι εντός πόλης. Σαν πρώτη επιλογή εχω το Aygo της Τοyota. Ποια η άποψη σας? Έχετε καμία συμβολή τι να προσέξω? Υπόψιν από κάποιο φιλο η έμπιστο άτομο που να το πουλάει χωρίς να εχει γυρίσει τα χλμ? Ευχαριστώ πολύ. Βρες και ρώτα το μέλος mindreader (πρώην mentoras99). Εχει μελετήσει υπερβολικά πολύ το συγκεκριμένο αμαξι. Μπορει να ξέρει και τη διατομή αναμεσα στα αυλάκια απο τα λάστιχα.
gia_nnis Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2018 Στις 29/11/2017 στις 11:21 ΜΜ, Insomniac2017 είπε Στα πλάνα μου είναι μέχρι 5.000Ε ένα αμάξι που να είναι 1000cc. Απλά το βασικότερο για μένα είναι να είναι αξιόπιστο να μην βγάζει προβλήματα και να μην έχει γυρισμένα χλμ. Αναμένω με ενδιαφέρον να ακούσω τις προτάσεις σας. Ευχαριστώ. Κοιτα και σε i10 1.2
gia_nnis Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2018 Στις 5/1/2018 στις 8:02 ΜΜ, De@th L0rd είπε To '97 για την ακρίβεια. Ο 4E-FE ανταγωνίζεται άνετα τον "αλεξίσφαιρο κινητήρα" της mercedes με το 1.000.000 χιλιόμετρα. Το έχει φίλος με 700.000 χιλιόμετρα. Ακόμη δεν έχει χρειαστεί ανακατασκευή ο κινητήρας πέρα από μια φλάτζα κεφαλής που αντικαταστάθηκε προληπτικά. Πέρα από τις συνήθεις φθορές (ρουλμάν.μπιλιοφόροι,σινεμπλόκ κ λάστιχα), δεν έχει βγάλει άλλα θέματα (ηλεκτρολογικά 0 βλάβες πέρα από τις λάμπες τις μπροστινές, πίσω στα φώτα έχει ακόμη τις εργοστασιακές, έχει καεί μόνο το μεσαίο μια φορά). Βέβαια όπως είπες καθόλου ασφαλές και παλιό σαν αμάξι. Το συγκεκριμένο θα το αγόραζα με κλειστά μάτια παρόλα τα χιλιόμετρα άλλα αυτός που το έχει δεν το πουλάει με τίποτα. Είναι αυτοκίνητα για μια ζωή: https://youtu.be/kiIu-X1rvJs Αυτοκινητα καλα για φραγκοφονιαδες ή για ανεργους... Επειδη εχουμε ελευθερη αγορα και το παλιο αν δεν ξερεις που να το πας για service ακριβο θα σου βγει..
De@th L0rd Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2018 2 ώρες πριν, gia_nnis είπε Αυτοκινητα καλα για φραγκοφονιαδες ή για ανεργους... Επειδη εχουμε ελευθερη αγορα και το παλιο αν δεν ξερεις που να το πας για service ακριβο θα σου βγει.. σέρβις σε μάστορα που ασχολείται με γιαπωνέζικα. Ανταλλακτικά παρότι κοντεύει 20 ετια βρίσκεις κ στα περίπτερα. Αλλα αν είχα λεφτά θα έπαιρνα κι εγώ το aygo. 3κυλινδρο γαρ με τις τιμές που έχει η βενζίνη ⛽ . Θα προτιμούσα να έβαζα δόσεις πάντως να το έπαιρνα καινούριο.
ProponitisTouKanape Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2018 7 ώρες πριν, gia_nnis είπε Αυτοκινητα καλα για φραγκοφονιαδες ή για ανεργους... Επειδη εχουμε ελευθερη αγορα και το παλιο αν δεν ξερεις που να το πας για service ακριβο θα σου βγει.. Το Starlet αμα του κανεις σερβις θα χαλασει. Πραγματικα ειναι αθανατο
gia_nnis Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2018 3 ώρες πριν, ProponitisTouKanape είπε Το Starlet αμα του κανεις σερβις θα χαλασει. Πραγματικα ειναι αθανατο Θεωρω ανωτερο το micra k11 f/l. Καδενατο με ατομικους πολλαπλασιαστες και ν αρχιζει να καιει λαδια μετα τα 200000χλμ σε σχεση με το κλασικο μοτερ της toyota που στα 120000χλμ πηγαινες για τσιμουχακια..
Επισκέπτης Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2018 Golf 3 1.4 300.000+ χλμ δεν έκλαιγε σταγόνα λάδι και τα άλλαζα όποτε το θυμόμουνα ( ποτέ δλδ)
NickTG Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2018 Με 60 άλογα στα 1400 κυβικά αυτό του έλειπε κιόλας. 2
mindreader Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2021 Το Aygo - 2014 version, κινειται ελευθερα στον δακτυλιο του κεντρου της Αθηνας; Εχει euro 6 κινητηρα, και συμφωνα με ενα γκουγκλαρισμα The latest Aygo's CO2 emissions are rated at 111-120g/km for the manual gearbox Εδω λεει ποια αυτοκινητα μπαινουν στον δακτυλιο https://www.aftodioikisi.gr/ipourgeia/se-ischy-apo-25-10-to-metro-toy-katharoy-daktylioy-sto-kentro-tis-athinas/ "και τα οχήματα κατηγορίας Euro 6 που εκπέμπουν κάτω από 120 gr CO2." Το Aygo 2014 δηλαδη, κυκλοροφει ελευθερα χωρις περιορισμο;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα