Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, Γιάννης Platano είπε

Καλο αυτοκινητο αλλα σταματησε νομιζω πριν το 2000.Πολλα τα χρονια .

To '97 για την ακρίβεια. Ο 4E-FE ανταγωνίζεται άνετα τον "αλεξίσφαιρο κινητήρα" της mercedes με το 1.000.000 χιλιόμετρα. Το έχει φίλος με 700.000 χιλιόμετρα. Ακόμη δεν έχει χρειαστεί ανακατασκευή ο κινητήρας πέρα από μια φλάτζα κεφαλής που αντικαταστάθηκε προληπτικά.  Πέρα από τις συνήθεις φθορές (ρουλμάν.μπιλιοφόροι,σινεμπλόκ κ λάστιχα), δεν έχει βγάλει άλλα θέματα (ηλεκτρολογικά 0 βλάβες πέρα από τις λάμπες τις μπροστινές, πίσω στα φώτα έχει ακόμη τις εργοστασιακές, έχει καεί μόνο το μεσαίο μια φορά). Βέβαια όπως είπες καθόλου ασφαλές και παλιό σαν αμάξι. Το συγκεκριμένο θα το αγόραζα με κλειστά μάτια παρόλα τα χιλιόμετρα άλλα αυτός που το έχει δεν το πουλάει με τίποτα.

Είναι αυτοκίνητα για μια ζωή: 

 

https://youtu.be/kiIu-X1rvJs

Επεξ/σία από De@th L0rd
Δημοσ.
Στις 11/29/2017 στις 12:19 ΠΜ, Insomniac2017 είπε

Παιδιά,σκέφτομαι να πάρω ένα αμάξι μικρό 1000cc για κινούμαι εντός πόλης. 

Σαν πρώτη επιλογή εχω το Aygo της Τοyota. 

Ποια η άποψη σας? 

Έχετε καμία συμβολή τι να προσέξω? Υπόψιν από κάποιο φιλο η έμπιστο άτομο που να το πουλάει χωρίς να εχει γυρίσει τα χλμ? 

Ευχαριστώ πολύ.

Βρες και ρώτα το μέλος mindreader (πρώην mentoras99). Εχει μελετήσει υπερβολικά πολύ το συγκεκριμένο αμαξι. Μπορει να ξέρει και τη διατομή αναμεσα στα αυλάκια απο τα λάστιχα. 

Δημοσ.
Στις 29/11/2017 στις 11:21 ΜΜ, Insomniac2017 είπε

Στα πλάνα μου είναι μέχρι 5.000Ε ένα αμάξι που να είναι 1000cc. Απλά το βασικότερο για μένα είναι να είναι αξιόπιστο να μην βγάζει προβλήματα και να μην έχει γυρισμένα χλμ.

Αναμένω με ενδιαφέρον να ακούσω τις προτάσεις σας.

Ευχαριστώ.

Κοιτα και σε i10 1.2

 

Δημοσ.
Στις 5/1/2018 στις 8:02 ΜΜ, De@th L0rd είπε

To '97 για την ακρίβεια. Ο 4E-FE ανταγωνίζεται άνετα τον "αλεξίσφαιρο κινητήρα" της mercedes με το 1.000.000 χιλιόμετρα. Το έχει φίλος με 700.000 χιλιόμετρα. Ακόμη δεν έχει χρειαστεί ανακατασκευή ο κινητήρας πέρα από μια φλάτζα κεφαλής που αντικαταστάθηκε προληπτικά.  Πέρα από τις συνήθεις φθορές (ρουλμάν.μπιλιοφόροι,σινεμπλόκ κ λάστιχα), δεν έχει βγάλει άλλα θέματα (ηλεκτρολογικά 0 βλάβες πέρα από τις λάμπες τις μπροστινές, πίσω στα φώτα έχει ακόμη τις εργοστασιακές, έχει καεί μόνο το μεσαίο μια φορά). Βέβαια όπως είπες καθόλου ασφαλές και παλιό σαν αμάξι. Το συγκεκριμένο θα το αγόραζα με κλειστά μάτια παρόλα τα χιλιόμετρα άλλα αυτός που το έχει δεν το πουλάει με τίποτα.

Είναι αυτοκίνητα για μια ζωή: 

https://youtu.be/kiIu-X1rvJs

Αυτοκινητα καλα για φραγκοφονιαδες ή για ανεργους...

Επειδη εχουμε ελευθερη αγορα και το παλιο αν δεν ξερεις που να το πας για service ακριβο θα σου βγει..

Δημοσ.
2 ώρες πριν, gia_nnis είπε

Αυτοκινητα καλα για φραγκοφονιαδες ή για ανεργους...

Επειδη εχουμε ελευθερη αγορα και το παλιο αν δεν ξερεις που να το πας για service ακριβο θα σου βγει..

σέρβις σε μάστορα που ασχολείται με γιαπωνέζικα. Ανταλλακτικά παρότι κοντεύει 20 ετια βρίσκεις κ στα περίπτερα. Αλλα αν είχα λεφτά θα έπαιρνα κι εγώ το aygo. 3κυλινδρο γαρ με τις τιμές που έχει η βενζίνη ⛽ . Θα προτιμούσα να έβαζα δόσεις πάντως να το έπαιρνα καινούριο.

Δημοσ.
7 ώρες πριν, gia_nnis είπε

Αυτοκινητα καλα για φραγκοφονιαδες ή για ανεργους...

Επειδη εχουμε ελευθερη αγορα και το παλιο αν δεν ξερεις που να το πας για service ακριβο θα σου βγει..

Το Starlet αμα του κανεις σερβις θα χαλασει. Πραγματικα ειναι αθανατο 

Δημοσ.
3 ώρες πριν, ProponitisTouKanape είπε

Το Starlet αμα του κανεις σερβις θα χαλασει. Πραγματικα ειναι αθανατο 

Θεωρω ανωτερο το micra k11 f/l. Καδενατο με ατομικους πολλαπλασιαστες και ν αρχιζει να καιει λαδια μετα τα 200000χλμ σε σχεση με το κλασικο μοτερ της toyota που στα 120000χλμ πηγαινες για τσιμουχακια..

Δημοσ.

Golf 3 1.4 300.000+ χλμ δεν έκλαιγε σταγόνα λάδι και τα άλλαζα όποτε το θυμόμουνα ( ποτέ δλδ)

  • 3 χρόνια αργότερα...
Δημοσ.

Το Aygo - 2014 version, κινειται ελευθερα στον δακτυλιο του κεντρου της Αθηνας;

Εχει euro 6 κινητηρα,  και συμφωνα με ενα γκουγκλαρισμα

The latest Aygo's CO2 emissions are rated at 111-120g/km for the manual gearbox

 

Εδω λεει ποια αυτοκινητα μπαινουν στον δακτυλιο

https://www.aftodioikisi.gr/ipourgeia/se-ischy-apo-25-10-to-metro-toy-katharoy-daktylioy-sto-kentro-tis-athinas/

"και τα οχήματα κατηγορίας Euro 6 που εκπέμπουν κάτω από 120 gr CO2."

 

Το Aygo 2014 δηλαδη, κυκλοροφει ελευθερα χωρις περιορισμο;

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...