Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Παιδιά,σκέφτομαι να πάρω ένα αμάξι μικρό 1000cc για κινούμαι εντός πόλης. 

 

Σαν πρώτη επιλογή εχω το Aygo της Τοyota. 

 

Ποια η άποψη σας? 

 

Έχετε καμία συμβολή τι να προσέξω? Υπόψιν από κάποιο φιλο η έμπιστο άτομο που να το πουλάει χωρίς να εχει γυρίσει τα χλμ? 

 

Ευχαριστώ πολύ.

Δημοσ.

Το Aygo του 2006 ειχε παει μεταχειρισμενο η κορη μου .Μια χαρα αμαξακι αλλα κανει λιγο θορυβο ο κινητητας.

 

Το αλλαξε για να παρει το C1 αυτοματο κιβωτιο (ημιαυτοματο).

 

Υπ οψιν οτι ειναι ολοϊδιο με το C1 και το Peugeot 107

 

Ολα κινητηρα Toyota.

Δημοσ.

γιά εντός πόλης μιά χαρά ειναι ...αλλά

1) αν εχεις οικογένεια ...απλά ξεχασέ το δέν χωράει τό πόρτ μπαγκάζ τίποτα ...αντε 2 σακούλες supermarket τό πολύ 

2) ανοίγει μόνο τό πολύ μικρό πίσω  τζάμι τού πόρτμπαγκάζ καί οχι ολο τό πίσω μέρος οπως στα περισσότερα μικρά αμάξια ,

οπότε αν ρίξεις τά πίσω καθίσματα καί θέλεις νά μεταφερεις κάποιο μεγάλο  αντικείμενο απλά τό ξεχνάς....

3) εγώ θά πήγαινα στό nissan micra k12 η γιά καλύτερο στό k13 αν αντεχα οικονομικά...

Δημοσ.

Το Aygo του 2006 ειχε παει μεταχειρισμενο η κορη μου .Μια χαρα αμαξακι αλλα κανει λιγο θορυβο ο κινητητας.

 

Το αλλαξε για να παρει το C1 αυτοματο κιβωτιο (ημιαυτοματο).

 

Υπ οψιν οτι ειναι ολοϊδιο με το C1 και το Peugeot 107

 

Ολα κινητηρα Toyota.

Για να λες εσύ λίγο θόρυβο στάνταρ θα κάνει σαν GT-R με ελεύθερη

Δημοσ.

Για να λες εσύ λίγο θόρυβο στάνταρ θα κάνει σαν GT-R με ελεύθερη

 

Ισως κανω και ανομοια συκριση με πιο μεγαλα αμαξια που υπαρχουν την οικογενεια 1800 και 2000 κυβικα. Ιδικα το 2λιτρο CRV ειναι εντελως αθορυβο.

Δημοσ.

Στα πλάνα μου είναι μέχρι 5.000Ε ένα αμάξι που να είναι 1000cc. Απλά το βασικότερο για μένα είναι να είναι αξιόπιστο να μην βγάζει προβλήματα και να μην έχει γυρισμένα χλμ.

 

Αναμένω με ενδιαφέρον να ακούσω τις προτάσεις σας.

 

Ευχαριστώ.

Δημοσ.

Στα πλάνα μου είναι μέχρι 5.000Ε ένα αμάξι που να είναι 1000cc. Απλά το βασικότερο για μένα είναι να είναι αξιόπιστο να μην βγάζει προβλήματα και να μην έχει γυρισμένα χλμ.

 

Αναμένω με ενδιαφέρον να ακούσω τις προτάσεις σας.

 

Ευχαριστώ.

 

Αυτο δεν μπορεις να το ξερεις ποτε !!

  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ.

Πάντως αν σκέφτεσαι να δώσεις ένα τάληρο για aygo δεκαετίας θα σου πρότεινα να αναθεωρήσεις 

Εκτός αν μιλάμε για πολύ πιο χαμηλή τιμή

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
58 λεπτά πριν, AristidisZ είπε

Πάντως αν σκέφτεσαι να δώσεις ένα τάληρο για aygo δεκαετίας θα σου πρότεινα να αναθεωρήσεις 

Εκτός αν μιλάμε για πολύ πιο χαμηλή τιμή

Μπορει να το βρει καπου στα 4000

Για οσους δεν το ξερουν Aygo ,CitroenC1 και Peugeot 107 ειναι ολοϊδια αμαξια με κινητητα toyota .

Επεξ/σία από Γιάννης Platano
Δημοσ.
Στις 29.11.2017 στις 11:21 ΜΜ, Insomniac2017 είπε

Στα πλάνα μου είναι μέχρι 5.000Ε ένα αμάξι που να είναι 1000cc. Απλά το βασικότερο για μένα είναι να είναι αξιόπιστο να μην βγάζει προβλήματα και να μην έχει γυρισμένα χλμ.

Αναμένω με ενδιαφέρον να ακούσω τις προτάσεις σας.

Ευχαριστώ.

Τοσα λεφτα δεν αξιζει για 1000αρι. Αν πας σε αρκετα λιγοτερα οκ. Καλυτερα παρε ενα Yaris αιωνοβιο 1.33 και βαλ'του ενα γκαζι σε αυτα τα λεφτα. Ουτε θα παθει τιποτα, ουτε θα ειναι ψοφιμι σα το Aygo...

Δημοσ.

Φιλη πουλούσε προσφατα ενα C1 σε αριστη κατασταση κοντα στα 3500-4000. Αυτη ειναι η αξια του παραπανω δεν αξιζει. Για την πολη ειναι αριστο αμαξακι, ενα καλο ελεγχο της μηχανης θελεις γιατι αν δεν το συντηρουσε σωστα ο προηγούμενος μπορει να σε βγαλει θεματα με το να καιει λαδια.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...