Rebel21 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2017 Η τηλεόραση έχει vertical banding που σημαίνει ότι πρακτικά είναι για πέταμα. Φώναξε τεχνικό και απαίτησε να επισκευαστεί. Μην δεχτείς επιστροφή/παραλαβή αν δεν γίνει αλλαγή πάνελ η ολική.
KinigosPsixon Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2017 Λοιπόν εμένα μου πρότειναν την https://www.skroutz.gr/s/11656941/LG-55UJ670V.html ή πιστωτικό. Διάλεξα το πιστωτικό γιατί την των την αγόρασα κοντά στο 1000 από τον Κωτσόβολο λέτε να πάρω αυτή που προτείνουν μήπως δεν βρω κάτι καλύτερο στον Κωτσόβολο?
nickefor Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2017 Η τηλεόραση έχει vertical banding που σημαίνει ότι πρακτικά είναι για πέταμα. Φώναξε τεχνικό και απαίτησε να επισκευαστεί. Μην δεχτείς επιστροφή/παραλαβή αν δεν γίνει αλλαγή πάνελ η ολική. Καλησπέρα, ευχαριστώ πολύ για την απάντηση. Το vertical banding είναι το dirty screen effect που ανέφερα, σωστά; Το πρόβλημα δηλαδή !ε το uniformity στο γκρι.. Ρωτάω γιατί σκεφτόμαστε να γράψουμε αναλυτικά τα προβλήματα σε ένα χαρτί και να τους το δώσουμε με σκοπό να τα ελέγξουν όλα και να τα αναπαράγουν. Υπάρχει συγκεκριμένη ονομασία για το πρόβλημα με την οριζόντια μαύρη γραμμή; Ευχαριστώ και πάλι
KinigosPsixon Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2017 Καλησπέρα, θα ήθελα να ρωτήσω κάποια πράματα μιας και είδα ότι είχες εμπειρία με το σέρβις της LG. Πρόκειται για την τηλεόραση ενός φίλου την LG 55uj634v που αγοράστηκε πριν 3 μήνες στα 850 ευρώ. Επισυνάπτω ορισμένες φωτογραφίες για να δείτε την έκταση του προβλήματος. Το θέμα του bleeding δεν τον ενοχλεί τόσο, όσο οι κάθετες γραμμές του dirty screen effect που παρότι στη φωτό δεν φαίνονται πολύ, είναι πραγματικά ορατές και κουραστικές στο μάτι σε εικόνες με ποδόσφαιρο ή ουρανό όταν η εικόνα κινείται. Βέβαια, η τηλεόραση εμφανίζει και μια παχια οριζόντια γραμμή η οποία φαίνεται εντονότατα σε πράσινο φόντο. Μπορείτε να δείτε τη γραμμή στο κάτω μέρος της οθόνης περίπου 15-20 εκ από τη βάση. Η πιο φωτεινή φωτό είναι με οπίσθιο φωτισμό στο 100%, ενώ η 2η είναι με οπίσθιο φωτισμό 40% και η γραμμή είναι πιο εμφανής. Ο φίλος επικοινώνησε με την lg και τους έστειλε και κάποιες φωτό με τα προβλήματα κι εκείνοι του είπαν ότι θα στείλουν τεχνικό για να την πάρει, να την πάει στο σέρβις κι αν θεωρήσουν ότι τα προβλήματα είναι εκτός των specifations θα την αντικαταστήσουν, αλλιώς θα την γυρίσουν πίσω και θα τον χρεώσουν 51€ για άσκοπη επίσκεψη τεχνικού. Στην δικιά σου περίπτωση σου είπαν το ίδιο πράγμα; Επίσης του είπαν ότι δεν γίνεται επιτόπου έλεγχος στο χώρο, αλλά απλά θα έρθουν να την παραλάβουν. Στην δικιά σου περίπτωση πώς έγινε; Θα το εκτιμούσα πολύ αν μπορούσες να μου δώσεις κάποιες πληροφορίες. Και γενικότερα απευθύνομαι και σε όποιον άλλον γνωρίζει και θέλει να βοηθήσει.. θεωρείτε ότι τα συγκεκριμένα προβλήματα είναι αρκετά ώστε να γίνει αντικατάσταση;; Γιατί μου φαίνεται λίγο εκβιαστικό αυτό με τα 50 ευρώ κι ο φίλος μου φοβάται μήπως του την βγάλουν ΟΚ και τους πληρώσει κι από πάνω. Ευχαριστώ πολυ Εμένα ο τεχνικός την είδε στο σπίτι και έβγαλε κάποιες φώτο σαν εξυπηρέτηση κυρίως για να μην με αφήσει χωρις tv. αν μπορείς να μιλήσεις με τον τεχνικό πιστεύω θα σε πεί οτι θα την δεί επιτόπου και θα σε πει αν είνια για αντικατάσταση . η δικιά μου είχε περισσότερο bleeding . Δεν μου είπαν πάντως σε κανένα στάδιο για χρέωση . Πώς επικοινώνησες με την LG ? εγώ μίλησα μέσω live chat μήπως να δοκιμάσεις απο εκεί ? ήταν πολύ εξυπηρετικοί .
nickefor Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2017 Εμένα ο τεχνικός την είδε στο σπίτι και έβγαλε κάποιες φώτο σαν εξυπηρέτηση κυρίως για να μην με αφήσει χωρις tv. αν μπορείς να μιλήσεις με τον τεχνικό πιστεύω θα σε πεί οτι θα την δεί επιτόπου και θα σε πει αν είνια για αντικατάσταση . η δικιά μου είχε περισσότερο bleeding . Δεν μου είπαν πάντως σε κανένα στάδιο για χρέωση . Πώς επικοινώνησες με την LG ? εγώ μίλησα μέσω live chat μήπως να δοκιμάσεις απο εκεί ? ήταν πολύ εξυπηρετικοί . Καλημερα, ευχαριστώ για την απάντηση. Ο φίλος μου που έχει το πρόβλημα, αρχικά τους έστειλε μέιλ περιγράφοντας το θέμα μαζί με κάποιες φωτογραφίες και μετά του απάντησαν ότι πρέπει να τους πάρει τηλέφωνο για να δώσει τα στοιχεία του για να ειδοποιήσουν τους τεχνικούς . Τους πήρε και το κανόνισαν και την επόμενη μέρα πήρε ο τεχνικός για να κλείσουν το ραντεβού, και τότε του ανέφερε ότι θα έρθουν να πάρουν την τηλεόραση χωρίς επιτόπου έλεγχο, κι ότι αν θεωρήσουν ότι είναι εντός προδιαγραφών θα την γυρίσουν πίσω με χρέωση 51 ευρώ. Πάντως θα του πω να ρωτήσει και στο live chat. Ευχαριστώ πολυ
KinigosPsixon Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2017 Καλημερα, ευχαριστώ για την απάντηση. Ο φίλος μου που έχει το πρόβλημα, αρχικά τους έστειλε μέιλ περιγράφοντας το θέμα μαζί με κάποιες φωτογραφίες και μετά του απάντησαν ότι πρέπει να τους πάρει τηλέφωνο για να δώσει τα στοιχεία του για να ειδοποιήσουν τους τεχνικούς . Τους πήρε και το κανόνισαν και την επόμενη μέρα πήρε ο τεχνικός για να κλείσουν το ραντεβού, και τότε του ανέφερε ότι θα έρθουν να πάρουν την τηλεόραση χωρίς επιτόπου έλεγχο, κι ότι αν θεωρήσουν ότι είναι εντός προδιαγραφών θα την γυρίσουν πίσω με χρέωση 51 ευρώ. Πάντως θα του πω να ρωτήσει και στο live chat. Ευχαριστώ πολυ πες του αν αναφέρει και αυτο που είπε ο τεχνικος για χρέωση 50 ευρώ .
nickefor Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2017 Καλησπέρα ξανά, ένα σύντομο update για όποιον άλλον ενδιαφέρεται: Άμεσα μετά την τηλεφωνική επικοινωνία κανονίστηκε ραντεβού για να έρθουν να πάρουν την τηλεόραση, πράγμα που έγινε την αμέσως επόμενη μέρα. Οι κύριοι που ήρθαν για την παραλαβή δεν ήταν τεχνικοί, οπότε δεν έγινε κανένας επιτόπου έλεγχος παρά μόνο σημείωσαν κάποια πράγματα που τους έδειξε ο φίλος μου, ενώ πήραν και ένα στικάκι που τους έδωσε με φωτογραφίες μαζί με ένα κείμενο που περιέγραφε τα προβλήματα. Η εταιρεία service που ανέλαβε το θέμα ήταν το εξουσιοδοτημένο service Μανωλόπουλος. Μετά από 3 ημέρες ο φίλος μου ενημερώθηκε ότι η τηλεόραση θεωρήθηκε ελαττωματική και θα γινόταν αντικατάσταση πάνελ. Στο μεταξύ μεσολάβησε σαββατοκύριακο και την Τριτη σε νέα επικοινωνία τον κάλεσαν από την LG και του είπαν ότι δε θα αλλάξουν το πάνελ αλλα θα του δώσουν καινούρια τηλεόραση και μάλιστα διαφορετικό μοντέλο, την 55UJ750V (οι διαφορές με την προηγούμενη είναι ότι η 750 έχει dolby HDR, 4 HDMI έναντι 3, local led dimming, μικρότερη κατανάλωση ρεύματος ΑΛΛΑ είναι τύπου edge ενώ η προηγούμενη ήταν direct led). Σήμερα Πέμπτη του φέρανε την καινούρια TV. Δηλαδή η όλη διαδικασία πήρε μία βδομάδα περίπου. Η νέο τηλεόραση έχει πολύ λιγότερο backlight bleeding και το local dimming βοηθά αρκετά στο να μειώνεται στο ελάχιστο το bleeding. Από την άλλη εμφανίζει κι αυτή vertical banding ξανά ενοχλητικό σε ποδοσφαιρα κλπ. Σε αυτή τη φάση, ο φίλος μου δεν έχει διάθεση να ασχοληθεί παραπάνω. Μάλλον συμβιβάστηκε ότι πρέπει να παίξει σε OLED για αποφυγή τέτοιων προβλημάτων. Πάντως η αντιμετώπιση του service οσο και της LG ήταν πολύ καλή και επαγγελματική. Τώρα για τα πάνελ τους που έχουν τέτοια προβλήματα, αυτό μάλλον είναι άλλο θέμα συζήτησης .
Rebel21 Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2017 Καλησπέρα ξανά, ένα σύντομο update για όποιον άλλον ενδιαφέρεται: Άμεσα μετά την τηλεφωνική επικοινωνία κανονίστηκε ραντεβού για να έρθουν να πάρουν την τηλεόραση, πράγμα που έγινε την αμέσως επόμενη μέρα. Οι κύριοι που ήρθαν για την παραλαβή δεν ήταν τεχνικοί, οπότε δεν έγινε κανένας επιτόπου έλεγχος παρά μόνο σημείωσαν κάποια πράγματα που τους έδειξε ο φίλος μου, ενώ πήραν και ένα στικάκι που τους έδωσε με φωτογραφίες μαζί με ένα κείμενο που περιέγραφε τα προβλήματα. Η εταιρεία service που ανέλαβε το θέμα ήταν το εξουσιοδοτημένο service Μανωλόπουλος. Μετά από 3 ημέρες ο φίλος μου ενημερώθηκε ότι η τηλεόραση θεωρήθηκε ελαττωματική και θα γινόταν αντικατάσταση πάνελ. Στο μεταξύ μεσολάβησε σαββατοκύριακο και την Τριτη σε νέα επικοινωνία τον κάλεσαν από την LG και του είπαν ότι δε θα αλλάξουν το πάνελ αλλα θα του δώσουν καινούρια τηλεόραση και μάλιστα διαφορετικό μοντέλο, την 55UJ750V (οι διαφορές με την προηγούμενη είναι ότι η 750 έχει dolby HDR, 4 HDMI έναντι 3, local led dimming, μικρότερη κατανάλωση ρεύματος ΑΛΛΑ είναι τύπου edge ενώ η προηγούμενη ήταν direct led). Σήμερα Πέμπτη του φέρανε την καινούρια TV. Δηλαδή η όλη διαδικασία πήρε μία βδομάδα περίπου. Η νέο τηλεόραση έχει πολύ λιγότερο backlight bleeding και το local dimming βοηθά αρκετά στο να μειώνεται στο ελάχιστο το bleeding. Από την άλλη εμφανίζει κι αυτή vertical banding ξανά ενοχλητικό σε ποδοσφαιρα κλπ. Σε αυτή τη φάση, ο φίλος μου δεν έχει διάθεση να ασχοληθεί παραπάνω. Μάλλον συμβιβάστηκε ότι πρέπει να παίξει σε OLED για αποφυγή τέτοιων προβλημάτων. Πάντως η αντιμετώπιση του service οσο και της LG ήταν πολύ καλή και επαγγελματική. Τώρα για τα πάνελ τους που έχουν τέτοια προβλήματα, αυτό μάλλον είναι άλλο θέμα συζήτησης . Είναι πολύ κρίμα να συμβιβαστεί με το vertical banding. Η τηλεόραση είναι πρακτικά άχρηστη.Να προσπαθήσει να πάρει πίσω πιστωτικό. Επίσης το vertical banding είναι παθογένεια που έχει περάσει και στις oled οπότε δεν μπορείς να είσαι σίγουρος πουθενά.
nickefor Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2017 Είναι πολύ κρίμα να συμβιβαστεί με το vertical banding. Η τηλεόραση είναι πρακτικά άχρηστη.Να προσπαθήσει να πάρει πίσω πιστωτικό. Επίσης το vertical banding είναι παθογένεια που έχει περάσει και στις oled οπότε δεν μπορείς να είσαι σίγουρος πουθενά. Καλησπέρα και χρόνια πολλά. Απαντάω καθυστερημένα γιατί στο μεταξύ πέρασα από το σπίτι του φιλου μου να δω ο ίδιος την νέα τηλεόραση. Η αλήθεια είναι ότι είναι πολύ καλύτερη από την προηγούμενη. Το backlight bleeding περιορίζεται στις γωνιες και είναι ανεκτό, ενώ εξαφανίζεται με ανοιχτό το local dimming. Οριζόντιες μαύρες γραμμές δεν υπάρχουν όπως στην προηγούμενη και το vertical banding εμφανίζεται κυρίως στο αριστερό 1/3 της οθόνης. Οπότε πιστεύω ότι επειδή στην προκειμένη περίπτωση δεν υπάρχουν πολύ ορατά προβλήματα μήπως αρνηθούν από την LG δεύτερη αντικατάσταση ή επισκευή. Επιπλέον, να αναφέρω ότι τις προάλλες πέρασα από ένα πολυκατάστημα όπου χαζευα μια 60αρα Sony των 3,5 χιλιάδων ευρώ και ένας κύριος της εταιρείας μου την παρουσίαζε ως το καλύτερο μοντέλο τους, και επειδή έπαιζε ένα demo με κάτι χιόνια και έναν που έκανε snowboard, πάλι διέκρινα vertical banding στο άσπρο χρώμα. Οπότε πράγματι ποτέ δε μπορείς να είσαι σίγουρος. Υπάρχουν τίποτα ρυθμίσεις που μπορεί να κανει κανένας για να το μειώσει; Ας πούμε να μπορεί να δει ποδόσφαιρο χωρίς να είναι τοσο εμφανές το πρόβλημα;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα