Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, Psycho_Warhead είπε

Ναι μόνο που τότε είχες 4850 CF αν θυμάμαι καλά και δεν έφταναν ούτε για αστείο σαν GPU power αυτές για το Crysis.

2x6950 παρακαλώ. Ανάλυση 1360Χ768. Οι κάρτες κοιμουνταν στο 50% και ο 2500Κ @4.5 GHz γονατιζε σε φάσεις, μη μπορώντας να διατηρήσει σταθερό μίνιμουμ framerate άνω των 60.

Αναλύσεις με γραφικές παραστάσεις σε ξεχωριστό τόπικ, συγκρίσεις απόδοσης με μία κάρτα, 2 κάρτες και δεν συμμαζεύεται. Απλα το παιχνίδι δεν μπορεί να χρησιμοποιήσει σωστά την επεξεργαστικη ισχύ της CPU. 

Ότι συμβαίνει και τώρα, με υψηλότερες αναλύσεις, καλύτερες κάρτες γραφικών και επεξεργαστές. Ο επεξεργαστής είναι το bottleneck λόγω του engine του παιχνιδιού. 

Είμαι απόλυτα βέβαιος, ότι τώρα να βάλω το game ξανά με την 980Ti, θα δω τις ίδιες βουτιές κάτω των 60 στα ίδια σημεία. 

Αφού το γράφεις και εσύ το τι συμβαίνει. 

Κριμα να ξανασυζητάμε τα ίδια 10 χρόνια μετά, όταν στο τέλος της ημέρας συμφωνούμε, έστω και με 10 χρόνια καθυστέρηση. 

Επεξ/σία από panther_512
  • Απαντ. 164
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, ADHD είπε

Δεν ειχε μετριοτατο gameplay το crysis ουτε story

Βγάλε το underutilized nanonsuit από το game και έχεις απλά ένα πολύ όμορφο βαρετό κλώνο του Far Cry. Τώρα άμα εσύ βρήκες ότι marines έρχονται να σώσουν το tropical island από alien invasion ενδιαφέρον well fair enough. :D Εάν το game δεν είχε τα graphs θα ήταν απλά ένα ακόμα της σειράς. Δεν είναι τυχαίο που δεν μπορεί να βγάλει κάλο game η εταιρία, και απλά πουλάει το engine σε άλλους.

Επεξ/σία από {TDi}Dj2k..infc
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το Crysis δεν ηταν ουτε το καλυτερο αλλα φυσικα ουτε το χειροτερο sp shooter, ηταν πολυ καλο ως sp  shooter που σε συνδιασμο με τις δυναμεις του ηρωα και τις semi open world περιοχες προσεφερε διαφορετικες προσεγγισεις στο gameplay.  Πολυ καλυτερο sp shooter  απo αλλα τυπου call of duty  battlefield η killzone 

Επεξ/σία από Anuminas
  • Like 1
Δημοσ.
8 hours ago, optimus prime said:

Aκριβως αυτο..

Το παιχνιδι ηταν πολυ μπροστα κατα την δικη μου αποψη και στους δυο τομεις..

Δεν θυμαμαι αλλο fps shooter τετοιου βεληνεκους που να ειχε τοσο συναρπαστικη ιστορια και τετοιο *** gameplay.

Kατι battlefield και COD που ακολουθησαν και ακομα συνεχιζουν δεν εχουν καταφερει να το ξεπερασουν,τουλαχιστον με τα δικα μου στανταρ..

Bαζω και το doom μεσα και ας μην αρεσει σε καποιους..

Μακαρι να παει καλα και να κανουν και τα υπολοιπα remaster και γιατι οχι να δουμε και νεο Crysis.

συμφωνω. Επειδη ειχε γινει ο ντορος για τα γραφικα τοτε,εμεινε στο ευρυ κοινο ως ενα tech demo και οχι ως ενα παιχνιδι με ***campaigns και gameplay ,που ουσιαστικα ηταν πνευματικος διαδοχος του πρωτου FarCry(αλλη παιχνιδαρα και αυτη )

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
55 λεπτά πριν, Alastor192 είπε

συμφωνω. Επειδη ειχε γινει ο ντορος για τα γραφικα τοτε,εμεινε στο ευρυ κοινο ως ενα tech demo και οχι ως ενα παιχνιδι με *** campaigns και gameplay ,που ουσιαστικα ηταν πνευματικος διαδοχος του πρωτου FarCry(αλλη παιχνιδαρα και αυτη )

 

Άδικα; Κλασσική Αμερικανιά ήταν/είναι. Οι "κακοί" Βορειοκορεάτες που έχουν καταλάβει ένα νησί ενάντια στα Αμερικανικά συμφέροντα και η υπερδύναμη Αμερική έρχεται και τους αλλάζει τα φώτα χάρη στις υπερστολές nanosuit που κάνουν τα πάντα. Τότε όμως ξυπνάνε τους επίσης κακούς εξωγήινους οι οποίοι απειλούν να εξαλείψουν την ανθρωπότητα αλλά οι "καλοί" Αμερικανοί τους νικάν και αυτούς...

Ένα fps της σειράς είναι, απλώς έμεινε στην ιστορία λόγω των καταπληκτικών γραφικών του. Το Half Life 2 είναι κλάσεις ανώτερο στα πάντα. Ακόμα και στη φυσική των γραφικών.

Επεξ/σία από _Theo_
Δημοσ.

Είμαι σίγουρος ότι 91/100 πήρε λόγω των γραφικών..Oh wait..Το semi open-world, το ότι μπορούσες να έχεις διαφορετικό gameplay κάθε φορά είναι που έκανε ξεχωριστό το παιχνίδι, η μόνη σοβαρή έλλειψη που μου έρχεται είναι ότι δεν είχε stealth kill που το έβαλαν στο 2 μετά. Επίσης, ίσως να ήταν καλύτερα αν δεν έβαζαν καθόλου aliens στο game.

https://www.metacritic.com/game/pc/crysis

5 ώρες πριν, panther_512 είπε

2x6950 παρακαλώ. Ανάλυση 1360Χ768. Οι κάρτες κοιμουνταν στο 50% και ο 2500Κ @4.5 GHz γονατιζε σε φάσεις, μη μπορώντας να διατηρήσει σταθερό μίνιμουμ framerate άνω των 60.

Αναλύσεις με γραφικές παραστάσεις σε ξεχωριστό τόπικ, συγκρίσεις απόδοσης με μία κάρτα, 2 κάρτες και δεν συμμαζεύεται. Απλα το παιχνίδι δεν μπορεί να χρησιμοποιήσει σωστά την επεξεργαστικη ισχύ της CPU. 

Ότι συμβαίνει και τώρα, με υψηλότερες αναλύσεις, καλύτερες κάρτες γραφικών και επεξεργαστές. Ο επεξεργαστής είναι το bottleneck λόγω του engine του παιχνιδιού. 

Είμαι απόλυτα βέβαιος, ότι τώρα να βάλω το game ξανά με την 980Ti, θα δω τις ίδιες βουτιές κάτω των 60 στα ίδια σημεία. 

Αφού το γράφεις και εσύ το τι συμβαίνει. 

Κριμα να ξανασυζητάμε τα ίδια 10 χρόνια μετά, όταν στο τέλος της ημέρας συμφωνούμε, έστω και με 10 χρόνια καθυστέρηση. 

Τα πράγματα είναι τραγικά και είναι ένας λόγος που χρειάζεται οπωσδήποτε remaster στο νέο engine.

16FPS με Titan X/8700K.

h8Qq80p.jpg

  • Like 1
Δημοσ.

Σαν παιχνίδι το είχα βρει άνω του μετρίου φυσικά. Αλλά όταν μιλάμε για σενάριο, ιστορία, gameplay κτλ καλό είναι να θυμηθούμε ότι λίγους μήνες πριν είχε βγει το Bioshock ;)

  • Like 2
Δημοσ.

Αμαν με το σεναριο shooter videogame παιζουμε, δεν βλεπουμε ταινια η διαβαζουμε βιβλιο. 😆        

Το Doom Eternal δηλαδη τι οσκαρικο σεναριο εχει;

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, Anuminas είπε

Αμαν με το σεναριο shooter videogame παιζουμε, δεν βλεπουμε ταινια η διαβαζουμε βιβλιο. 😆        

Το Doom Eternal δηλαδη τι οσκαρικο σεναριο εχει;

Στο doom βασικα δε προλαβαινεις να σκεφτεις τι ειναι το σεναριο.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, Anuminas είπε

Αμαν με το σεναριο shooter videogame παιζουμε, δεν βλεπουμε ταινια η διαβαζουμε βιβλιο. 😆        

Το Doom Eternal δηλαδη τι οσκαρικο σεναριο εχει;

Προσωπικά μόνο σε racing και σε αθλητικό παιχνίδι δεν ασχολούμαι με σενάριο :) σε όλα τα άλλα έχει βασικό ρόλο. Bioshock, Half-Life, Stalker, Metro, Far Cry (μέχρι να εμφανιστούν τα ζόμπια) είναι παραδείγματα Shooter με σενάριο και ατμόσφαιρα. 

Το Doom Eternal δεν μου λέει τίποτα προσωπικά. Άσε που δεν θέλω να πάθω επιληψία.

Επεξ/σία από liakinen
  • Like 5
Δημοσ.

Το ζουμί του Crysis ήταν το gameplay του, όχι το σενάριο. Το "sandbox" gameplay του ηταν και παραμενει εντυπωσιακο. Ειχε και μια καλη ΑΙ για τα τοτε δεδομενα, μαζι με τα εξωπραγματικα γραφικα και physics. Σεναριακά ήταν πολύ απλό :P.

Fun fact για τους οπαδους του Uncharted 4.

 

  • Like 2
Δημοσ.
4 ώρες πριν, {TDi}Dj2k..infc είπε

Βγάλε το underutilized nanonsuit από το game και έχεις απλά ένα πολύ όμορφο βαρετό κλώνο του Far Cry. Τώρα άμα εσύ βρήκες ότι marines έρχονται να σώσουν το tropical island από alien invasion ενδιαφέρον well fair enough. :D Εάν το game δεν είχε τα graphs θα ήταν απλά ένα ακόμα της σειράς. Δεν είναι τυχαίο που δεν μπορεί να βγάλει κάλο game η εταιρία, και απλά πουλάει το engine σε άλλους.

Δεν ηταν underutilized το gameplay ηταν παρα πολυ καλο και το σεναριο επισης serviceable στην χειροτερη για αυτο πηρε και τις βαθμολογιες που πηρε και θα το δεις και απο user comments αν εσενα δεν σου αρεσε τιποτα δεκτο.

Επισης το ξερεις φανταζομαι οτι στο πρωτο far cry ειναι developer η crytek ετσι δεν είναι?? Αρα αυτα που γραφεις ακυρα..

  • Like 3

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...