Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

σε τι χωρα ζουμε.εκτυπωσα το τελος κυκλοφοριας.

για καινουργιο χιλιαρακι αγορασμενο πριν εξι μηνες μου ηρθε το τελος κυκλοφοριας 160.80 ευρω.δεν ειναι το ποσο που μου την δινει αλλα γιατι ενα αμαξι παλι χιλιαρακι δεκαετιας να πληρωνει 120 ευρω.εδω με το rx8 εδινα 135 ευρω.ποσα δινετε εσεις με τα νεα τελη κυκλοφοριας.

  • Απαντ. 56
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Εγώ με χιλιαρακι (68hp, 99 ρύπους), καινούριο, μου ήρθαν τέλη περίπου 90 ευρω.

Μήπως το χιλιαρακι σου δεν είναι ενα απλό χιλιαρακι; Γιατί στα καινουρια τα τέλη βγαίνουν με βάση τους ρύπους.

Δημοσ.

68 hp αυτοματο ειναι.

το θεμα ειναι γιατι καποιος με παλιο αυτοκινητο να δινει πιο λιγα.φαινετε λογικο αυτο.να δινω τα ιδια εστω.οχι πιο πολλα.

το θεμα δεν ειναι οικονομικο το ξαναλεω αλλα ειναι δικαιο αυτο με τα νεα τελη κυκλοφοριας.

Δημοσ.

@ts τα εχεις μπλεξει λιγο.

 

Το ποσα κυβικα ειναι το αμαξι σου, ουδεμια σχεση εχει με τη φορολογηση στα τελη κυκλοφοριας, αρα δεν χρειαζεται καν να μας αναφερεις αν ειναι 1000ρακι ή 5000ρακι. Ειναι ακριβως το ιδιο.

Τα τελη υπολογιζονται βαση ρυπων. Με απλα λογια, το δικο σου 1000ρακι βγαζει παραπανω ρυπους απο αλλα 1000ρακια και φορολογειται αναλογα.

 

Το αν ειναι αδικο ή οχι ειναι σχετικο.

 

Ενας αλλος θα σου πει οτι ειναι αδικο να φορολογειται με βαση τα κυβικα, οταν το δικο σου με λιγοτερα κυβικα ρυπαινει περισσοτερο. Και οντως, αδικο ειναι ενας με ενα αμαξι 2.000cc να πληρωνει πολλαπλασια τελη κυκλοφοριας απο ενα RX8 που δηλωνει...1300ρακι. Το ειπες και μονος σου για το RX8 και ειναι ενδεικτικο παραδειγμα της αδικιας της φορολογησης βαση κυβικων.

Ενας αλλος με παραπανω ρυπους απο σενα και λιγοτερα αλογα θα υποστηριξει οτι το δικαιο ειναι να φορολογουνται ολοι βαση ιπποδυναμης.

Ενας αλλος με ferrari που την εχει για να τη βγαζει εξω καθε Κυριακη, θα υποστηριξει οτι πρεπει τα τελη να υπολογιζονται με βαση τα χιλιομετρα που διανυεις γιατι αυτος χρησιμοποιει το οδικο δικτυο πολυ λιγοτερο απο εσενα με το 1000ρακι σου.

 

Ο καθενας λοιπον υποστηριζει τη θεωρια που τον βολευει περι δικαιου και αδικου. Το θεμα ειναι οτι η νομοθεσια ειναι αυτη που ειναι και καλως η κακως προσαρμοζομαστε σε αυτην και -κυριως- προσεχουμε πριν αγορασουμε για να μην ψαχνουμε μετα τις...αδικιες.

  • Like 4
Δημοσ.

Το πιο δικαιο κατα την γνωμη μου το ποσο απο τα τελη που εισπρατει το κρατος να εμπενε στα καυσιμα . Οσο πιο πολλα χλμ τοσο πιο πολυς φορος.

 

Εγω με 8000 τον χρονο λογω κυβισμου 2000 κυβικα 690 ευρω τελη. Αλλοι με πολλαπλασια χλμ πολυ λιγοτερα λογω κυβισμου.

  • Like 3
Δημοσ.

επειτα απο ψαξιμο το αυτοκινητο εχει περιπου στα 130 co2 επειδη ειναι αυτοματο.το manual ειναι στα 108 co2.

οκ .χαλαλι γιατι ειναι αυτοματο τα 50 ευρω.αλλα παλι θα πω το αλλο.αμαξι δεκαετιας αυτοματο χιλιαρακι παλι πιο λιγα δινει.

Δημοσ.

επειτα απο ψαξιμο το αυτοκινητο εχει περιπου στα 130 co2 επειδη ειναι αυτοματο.το manual ειναι στα 108 co2.

οκ .χαλαλι γιατι ειναι αυτοματο τα 50 ευρω.αλλα παλι θα πω το αλλο.αμαξι δεκαετιας αυτοματο χιλιαρακι παλι πιο λιγα δινει.

Nαι διοτι το 10ετιας εχει αλλο καθεστως υπολογισμου των τελων κυκλοφοριας απο τα καινουργια (βαση παλαιοτητας ΚΑΙ βαση κυβισμου). Οποτε ουσιαστικα συγκρινεις ντοματες με πατατες.

 

Η φορολογηση βαση ρυπων γινεται στα μοντελα του 2011 κι επειτα και αυτο ειναι που βρισκει εφαρμογη και στην δικη σου περιπτωση.

 

ΥΓ. Γνωστο μειονεκτημα των αυτοματων οι υψηλοι ρυποι σε σχεση με τα manual.

Δημοσ.

το θέμα έχει συζητηθεί κι άλλες φορές και δε πρόκειται να βγει άκρη διότι ο καθένας σκέφτεται τι τον συμφέρει, ασχέτως αν είναι δίκαιο ή άδικο, σωστό η λάθος.

αυτό δηλαδή που είπε και ο YourTrueLegend.

 

οπότε κι εγώ ρωτάω, τι σχέση έχει αν το αμάξι είναι παλιό ή όχι; εγώ λέω να το κάνουμε με βάση το χρώμα.

τα ανοιχτόχρωμα να πληρώνουν 5€ και τα σκουρόχρωμα 500€.

μου φαίνεται δίκαιο.

δηλαδή είναι λογικό ένας με τρίλιτρο που το κυκλοφορεί μόνο τα σκ να πληρώνει τα μαλλιοκέφαλα του και ο άλλος με το χιλιάρι να οργώνει τους δρόμους και να πληρώνει ίσως και 0?

  • Like 2
Δημοσ.

Για την ακρίβεια όσα έχουν ταξινομηθεί από 1/11/2010 και μετά

Δημοσ.
επειτα απο ψαξιμο το αυτοκινητο εχει περιπου στα 130 co2 επειδη ειναι αυτοματο.το manual ειναι στα 108 co2.
οκ .χαλαλι γιατι ειναι αυτοματο τα 50 ευρω.αλλα παλι θα πω το αλλο.αμαξι δεκαετιας αυτοματο χιλιαρακι παλι πιο λιγα δινει.

 

Γιατι προφανως ο αλλος δεν εχει να δωσει 10.000 και να το αλλαξει...Αλλιως ολοι θα θελαμε καινουριο αυτοκινητο.
Η μεγαλυτερη αδικια ομως γινεται στα πιο πολλα κυβικα.Ενα 2.0 tfsi του 2008 πχ πληρωνει σημα 660€ περιπου..
Οταν το ΙΔΙΟ ΑΚΡΙΒΩΣ μοτερ μοντελο του 2012 πληρωνει 300€ σημα επειδη τον πιανει αλλο καθεστως...

  • Super Moderators
Δημοσ.

Το πιο δικαιο κατα την γνωμη μου το ποσο απο τα τελη που εισπρατει το κρατος να εμπενε στα καυσιμα . Οσο πιο πολλα χλμ τοσο πιο πολυς φορος.

Να υπενθυμίσουμε ότι τα τέλη κυκλοφορίας δεν είναι φόρος, αλλά ανταποδοτικό τέλος σύμφωνα με απόφαση του Αρείου Πάγου. :P

Δημοσ.

Να υπενθυμίσουμε ότι τα τέλη κυκλοφορίας δεν είναι φόρος, αλλά ανταποδοτικό τέλος σύμφωνα με απόφαση του Αρείου Πάγου. :P

 

Ανταποδοτικο τελος με τι κρητηρια ?? Φορος με αλλο ονομα ειναι ...Αν ηταν ανταποδοτικος θα ειχε να κανει με το ποσο κυκλοφορει καποιο αμαξι τον χρονο  και οχι ποσα κυβικα ειναι .

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...