ckalog Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2017 Εγώ έκανα την παραγγελία στις 18 Νοεμβρίου 14:05 και 5 μέρες μετά μου ήρθε ειδοποίηση να πάω να το παραλάβω από κατάστημα Χαλανδρίου, που έφυγα δηλώσει 1
panagioths Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2017 Εγώ έκανα παραγγελία 16/11/2017 00:50 κι έφαγα άκυρο. 1
Moderators matrixxx Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2017 Moderators Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2017 Τα γνωστα δηλαδη ξανα.
vickjim Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2017 Εγω εκανα παραγγελια 23/11 και ακομα δε μου εχει ριξει ακυρο.. Το περιμενω ομως και θα τ'ακουσουν κανονικά
vickjim Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2017 Μόλις ήρθε το εξής Αγαπητέ φίλε των Public, Σας ευχαριστούμε που μας επιλέγετε για τις αγορές σας. Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι η παραγγελία σας με αριθμό o5******6 θα παρουσιάσει μικρή καθυστέρηση. Ζητούμε συγγνώμη και δεσμευόμαστε να σας ενημερώσουμε εκ νέου το συντομότερο δυνατό για την εξέλιξή της. Εναλλακτικά, μπορείτε να παρακολουθείτε την πορεία της παραγγελίας σας πατώντας ***. Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση και παραμένουμε στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε διευκρίνιση. Με εκτίμηση,Ομάδα Customer Passion Retailer of the Year 2016!
Damachi Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2017 δεσμευόμαστε να σας ενημερώσουμε εκ νέου Campari red Passion . los poulos
Moderators matrixxx Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2017 Moderators Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2017 Μόλις ήρθε το εξής Οπως εχει γραψει και ο φιλος που τον ακυρωσαν. Ειναι μαλλον το νεο συστημα, ακυρωση σε 2ο χρονο και οχι σε πρωτο οπως εκαναν μεχρι "χθες", σαν το καρφι σε δευτερο χρονο που λεμε στο volley. http://www.insomnia.gr/topic/662025-nas-synology-station-ds115j-2tb-100%E2%82%AC-public-%CF%84%CE%B5%CE%BB%CE%BF%CF%83/?p=56119797&do=findComment&comment=56119797 2
miltre Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2017 σημερα ειχα επικοινωνια και εξηγησα τι εχει συμβει με τη παραγγελια μου αφου την εχω υποβαλλει νωριτερα απο αλλους που παρελαβαν και μου ειπαν οτι θα το εξετασουν και θα μου απαντησουν εν αναμονη...
kob6931 Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2017 Επειδή τώρα κατάλαβα ότι η κουβέντα συνεχίστηκε: https://imgur.com/a/LGC5E Ο πωλητής άνοιξε μπροστά μου τη συσκευασία και ο δίσκος δεν υπήρχε μέσα.
vickjim Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2017 Ομορφα -ηρθε και η σειρά μου αλλα ειμαι πολυ πιο τυχερος απο τους προηγούμενους...Κέρδισα 10% έκπτωση!!!! Γεια σας! Ευχαριστούμε που μας επιλέγετε για τις αγορές σας. Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι μετά από εκτεταμένη αναζήτηση στο δίκτυο των προμηθευτών μας, το προϊόν HD SYNOLOGY ST.DS115j 1BAY 2TB ETHERNET της παραγγελίας o5********* δεν βρέθηκε τελικώς διαθέσιμο. Το προϊόν θα αφαιρεθεί από την παραγγελία σας. Για τον λόγο αυτό σας εξασφαλίσαμε ένα εκπτωτικό κουπόνι 10% σε προϊόντα τεχνολογίας για την επόμενή σας αγορά. Το κουπόνι θα πρέπει να χρησιμοποιηθεί μέσα στις επόμενες 30 ημέρες και είναι ήδη ενεργοποιημένο στο προφίλ σας. Με εκτίμηση, Ομάδα Customer Passion www.public.gr • [email protected] • 53 καταστήματα Public σε Ελλάδα & Κύπρο (Οι διευθύνσεις μας) Retailer of the Year 2016! 1
dimoskoutr Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2017 Δεν φταίνε αυτοί, εμείς φταίμε που τους αφήνουμε να αλωνίζουν...μεγάλες αλυσίδες εν έτη 2017 στην Ψωροκώσταινα...και εμείς τους δίνουμε τα ωραία μας λεφτάκια...
miltre Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2017 μετα την επικοινωνια που ειχαμε οτι οντως επρεπε να εξυπηρετηθώ αφου ειχα παραγγειλει πρωτος απολους αλλα ποτε δε παρελαβα χωρις απαντηση μου διαγραφουν την παραγγελια και αυτοματα μου βαζουν καινουργια οπου εμφανιζει παραλαβη τη πρωτη βδομαδα του δεκεμβρη σκεφτομαι μπραβο τους αν και χωρις τηλεφωνο email πανε να φτιαξουν το λαθος τους παω να παραλαβω στο καταστημα υποψιασμενος απτο συμφορουμιτη ποιο πανω οτι του στειλαν το κουτι χωρις δισκο,,, με το που το πιανω στα χερια μου τους λεω ειναι μαζι με το δισκο? να μη τα πολυλογω μετα απο μιση ωρα εμφανιστεικε ο διευθυντης για να παρει την ευθυνη να τανοιξει και αν δει οτι ειναι αδειο μου λεει υπαρχει ενα στο συνταγμα αλλα εχει γινει λαθος γιατι η συσκευασια ειχε και τους δυο κωδικους και αυτο του με δισκο και αυτο χωρις δισκο οποτε θα το επιβεβαιωσω μην ειναι τετοιο και στο συνταγμα και θας παρω εγω τηλεφωνο προσωπικα φευγω απτο καταστημα ταπογευμα με παιρνει τηλεφωνο και μου λεει δυστηχως ειναι σκετο το κουτι και αυτο στο συνταγμα δε μπορω να σας εξυπηρετησω ξαναπαιρνω παλι στα κεντρικα και τους το λεω οπου με αναλαμβανει μια κοπελα αφου λεω ολο το ιστορικο με παιρνει τηλεφωνο και μου λεει δυστηχως δε το βρισκουμε πουθενα ωραια τι θα γινει?μου λεει δε μπορω να κανω κατι αλλο την ενημερωνω οτι αν δε βρεθει λυση θα κινηθω νομικα γιατι ημουν ο πρωτος που παρηγγειλα και ολα τα σχετικα... μετα την επομενη μερα με παιρνει τηλεφωνο και μου λεει εχουμε ενα αλλο δισκο αν σας ενδιαφερει στην ιδια τιμη λεω ποιος? βαζω το κωδικο καμια σχεση ηταν καποιος seagate που απλα ειχα δικτυο της λεω δε μου κανει και θελω να μου βρειτε λυση η να παρω το κουτι χωρις δισκο και βαλτε μου εσεις ενα δισκο μου λεει θα το μεταφερω θα σας ξαναπαρω<παλι την επομενη μερα> μου λεει δυστηχως αυτο δε γινεται ωραια της λεω καντε μου μια προσφορα στο κουτι του δισκου καλη και να βαλω μονος μου εγω εναν δισκο μου λεει παλι το γνωστο θα ενημερωσω και θα σας ξαναπαρω με παιρνει παλι επομενη μεθεπομενη δε θυμαμαι και μου λεει εχω τη προσφορα για το κουτι<το νας το αδειο> και τι μου λεει??? ενω η τιμη του ηταν στα 79 μου το προσφεραν στα 99!!!!!! της λεω με κοροιδευτετε???καταπιε τη γλωσσα της μια κυρια ευγενικη σαυτα που λεγαμε ως προς το τροπο αλλα στην ουσια τιποτα της λεω επειδη με θιγεται και παιζουμε πανω απο ενα μηνα δε δεχομαι καμια αντιπροταση παρα μονο το πρωτο προιον που παρηγγειλα και θα επικοιωνησουμε ποια θα ειναι η τελευταια απαντηση σας,μου λεει ενταξει θα σας παρω αυριο και με συχγωρειτε τελευταια επικοινωνια την επομενη μερα με πηρε και μου ειπε οτι δεν εχουν τιποτα να με καλυψουν για τη παραγγελια ουτε το ιδιο το προιον ουτε καποια εναλλακτικη για γελια και για κλαματα για μια παραγγελια που εκανα 15/11 καποιοι με επομενες χρονικα παραγγελιες πηρραν το προιον και εγω συμμετειχα στο θεατρο του παραλογου με ταλαιπωρια ενα μηνα και κατι... λογο των ημερων δεν εκανα κατι αλλα ενδιαμεσα για πρωτοχρονια ελπιζω να προλαβω υ.γ. δεκτη οποια συμβουλη εδω η σε προσωπικο μηνυμα 2
Sebu Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2017 Κατα τα άλλα Retailer of the Year 2016. Και εκβιαζει τους εργαζομενους, κοβει μισθους με απειλες κτλ. Μαυρο απο δω και μπρος στο μπομπολομαγαζο μου φαινεται. Αρχισαν τα ταλιμπανιλικια που εκαναν στον Πηγασο, τον Τηλετυπο και το Μεγα. Και στο τελος την πληρωνουν οπως παντα οι εργαζομενοι και οι πελατες. Αλλαξα πρακτικη. Πλεον μικροτερα συνοικιακά βιβλιοπωλεια και ας ειναι και λιγο ακριβοτερα ή απευθειας σε εκδοτες που εχουν και βιβλιοπωλεια (πχ Παττακης). 2
Ntinaras Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2017 Δε ξερω αν ειναι εφικτη καποια καταγγελια, αλλα αν ειναι, καντην
miltre Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2017 (επεξεργασμένο) τι εννοεις? τωρα ειδα οτι εγραφες καταγγελια και οχι παραγγελια Επεξ/σία 27 Δεκεμβρίου 2017 από miltre
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα